Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) #70234880 válasza bambano (#10) üzenetére


#70234880
törölt tag

Ebben benne van minden.
megint fotelrendszergazdák vetítik ki az óhajaikat a valóságra.
A szolgáltatók is hozott anyagból dolgoznak, csak úgy mint más szolgáltatók.
Ez alól kivétel az egyedi fejlesztések.
Minden a kommunikáción van.
Ha időben, észreveszik, és jelzik a ügyfelek felé. Az korrekt hozzáláss. Van rá pro-kontra példa.
Mi az ami a előfizetőre tartozik, már más kérdés, és nincs is rá sablon szöveg.
Addig a pontig hogy történt egy incidens, aminek ez, és ez volt a hatása, a hiba elhárítása megtörtént/folyamatban stb.., jelzi feléd hogy jelszó csere indokolt.
Ennyi ami az előfizetőre tartozik. Semmi más.
Ha valakinek ez kevés, akkor adott a lehetőség saját rendszer üzemletétesésre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.