könyörgöm ne legyen open world
/s
könyörgöm ne legyen open world
/s
Nem lesz, mert a mobil nem birja el
Megláttam, hogy új Bioshock és roppantul lelkes lettem. Ott, ahol kiemelve szerepel, hogy olyan emberek dolgoznak majd rajta, mint a Mafia 3-on is... ott elég gyorsan beestem az asztal alá.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
A negyedik részben már nem lassan fognak betöltődni a textúrák, mint a remaster kollekcióban?
Tehát 3 rész után ez már megoldható lesz?
Ken Levine nélkül? Sok szerencsét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Pont tegnap gondolkodtam, hogy újra kéne játszani, de most már a Remastered változatot. Néztem belőle videókat és gyorsan el is ment a kedvem. Ha valaha újra neki fogok állni, akkor csakis az eredeti változat.
Félelmekkel vegyes várakozással nézek elébe, reméljük a legjobbakat.
Ettől félek én is. A Bioshock miatta volt az, ami.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
még korai a fika, legalább várjuk meg a gameplay trailert aztán úgyis mindenki preorder-eli mint az összes többi vackot
Egy elszigetelt várost le tudnék képzelni Bioshock-ként. Hasonlóan, mint a Stephen King Búra alattban.
Kíváncsian várom mi sül ki belőle. Az első 3 részt imádtam, eredetiben és Remasterben is
Mi az istennek?
Érdekes, én ilyennel nem találkoztam, max a pálya elején, az meg túlélhető.
Montanaxy: pedig ez a koncepció, pont szembemegy az eredeti szellemiséggel, de várjuk meg a bővebb infókat.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Ne legyen olyan rövid.
Ráadásul valami nő a studio head, aki eddig marketing director és/vagy executive producer volt, jellemzően civilization és környéke stratégiáknál. Biztos jó kezekben van a franchise. (Not.)
Az egyik kedvenc franchise-om, és nagyobb összeget mernék rá tenni, hogy szar lesz – a játékipar utolsó pár éve egyáltalán nem abban erősít meg, hogy "korai lenne a fika".
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy három fontos ex-Irrational ember viszont ott van a fejlesztőcsapatban (Scott Sinclair - art director, Jonathan Pelling - design director, Hoagy de la Plante - creative director).
Nekem valahol a furcsa, hogy Levine új stúdiója, a Ghost Story Games ugyanúgy a Take-Two leánya, szóval adhatták volna akár nekik, egy kisebb, kreatívabb játékot készíthetnének az IP-t felhasználva.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Nekem egyelőre az a (pesszimista) véleményem, hogy egy Levine-szintű mesélő/vezető nélkül hiába van ott a fél Bioshock-csapat, nem hinném, hogy sikerül valami, a korábbiakhoz hasonlóan maradandót alkotniuk. Persze volt egy Bioshock 2, ami annak ellenére nagyon jól sikerült, hogy az eredeti rész kulcsembereiből nem sokan dolgoztak rajta; viszont ott volt egy bevált világ, egy jó lore, egy csomó, az első részből kidobott concept amit be tudtak emelni a második részbe – és ezeken az alapokon sikerült is egy méltó folytatást készíteni, még Levine-ék nélkül is. Nem hiszem, hogy ezt egy teljesen új környezettel sikerülne megismételniük vagy akár csak megközelíteniük, de (mivel nagyon szeretem a franchise-t) remélem, hogy nem lesz igazam.
Az pedig valóban érdekes, hogy bár Bioshock merchandise-t továbbra is a Ghost Story Games shopjában tudna az ember vásárolni, de sem a folytatáshoz, sem bármi máshoz az IP-t illetően egyelőre nincs semmi közük. Ami még furcsább, hogy februárban már 5. éve lesz az Irrational átszervezésének és átnevezésének (rohadtul megy az idő! ), de még mindig semmi hír bármilyen más játékról sem tőlük – oké, pici stúdió, kevés emberrel, de pont emiatt furcsa, hogy miből élnek 5 éve.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Levin nyilatkozta korábban -az Infinity után-, hogy nagy szívás volt a játék (mondjuk látszik is a végeredményen) és soha többet olyat, azért is váltott., így nem hiszem, hogy olyan könnyű lenne befűzni ilyen rövid idő után.
bLaCkDoGoNe: azért ne cumizzuk már ennyire Levint, ő sem mindenható, és az Infinity bebizonyította számomra, hogy ő sem mindig csak aranyat alkot. Ott van pl az általad is említett Bioshock2, ami korrekt munka lett, vagy még távolabb tekintve a Prey, ami nagyon hozta a feelinget (még az űr is jó választás volt, mint szeparált világ). Tehát van remény, és remélem rád cáfol majd az új játék. Mondom ezt úgy, hogy én is szkeptikus vagyok, de amíg nem láttam belőle valamit, addig még nem temetem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Azért a Bioshock Infinite eléggé arany volt minden szempontból.
Nem azért "cumizzuk" mert mindenható, hanem mert egy jól összerakott Bioshockhoz kéne az ő személye és írói képessége.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
De még nem tudjuk hogy kik a kreatívok a sztori mögött. Én bizalommal állok hozzá, majd meglátjuk a végeredményt - az Infinite se tudott még az utolsó trailerével se meggyőzni, aztán a végleges produktum meg egyből minden idők egyik legnagyobb kedvence lett nálam.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
Szerinted. Számomra viszont elég nagy csalódás volt, szinte minden szempontból. Egy Bioshock és Systemshock után egyszerűen nem ütötte meg a szintet nálam sem a hangulat, sem a játékmechanika, de még a sztori sem jött át annyira (annyira nem, hogy már nem is emlékszem rá). Lehet rá kellene néznem, hogy most mi a helyzet vele?
Azt mondjuk azért ne felejtsük el, hogy az Infinity fejlesztése a programozók, de még Levin szerint is egy rémálom volt, aminek egyes források szerint pont Levin maga volt az egyik oka. Volt olyan pletyka is, hogy "nem nagyon bánták" (értsd. utaltak rá, hogy máshol is kiteljesedhetne), amikor elment a stúdiótól.. Az igazat nem tudhatjuk, de nem esz jót az ilyen pletyka, pláne ha belülről jön.
Abban viszont egyetértek, hogy egy ilyen projektehez, ha eredményes szeretne lenni, ekkor kell egy kellően határozott és kreatív vezető.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Infinite, nem Infinity.
Az hogy csalódás volt neked elfogadható, ízlésről nem vitatkozunk, de a mai napig az egyik legelismertebb fps a 360-PS3 érából, szóval valamit mégis tudhatott anno és amúgy ma is megállja a helyét, de ez inkább a szörnyű állapotban lévő fps zsáner miatt lehetséges.
A témája miatt is volt egy tudatos elfordulás a korábbi Shock játékoktól, nem véletlen nem számozott rész, de pl. itt volt a legkidolgozottabb a sandbox és pályadizájn, a témája meg sokkal mélyebben rétegzett, mint az első részé volt.
A fejlesztése valszeg hányattatott volt, de én nem tudok arról, hogy valaki mélyebben beleásta volna magát az okokba, pedig lett volna miért, kolosszális összeget tapsoltak el a játékra, viszont Levine-t senki nem tette felelőssé közvetve sem.
Az meg tuti nem igaz, hogy bárki örült volna, hogy lelép a cégtől, mivel le se lépett, az Irrational leépítéséből és átszervezéséből lett a Ghost Story Games.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Az IMDb listáz írókat (hogy mennyire helyesen, azt nem tudom), és ha valós amit ott lehet látni, az engem további aggodalommal tölt el.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Bele nyilván nem ásta senki magát, de cikkek, pletykák ettől még voltak, pláne mikor lelépett.
"mivel le se lépett" - de, lelépett a stúdiótól, egy másikba. Az, hogy ez történetesen házon belül volt-e vagy sem, az már mellékes. Elvileg azért ment el (legalábbis ezt nyilatkozta), hogy kísérletezni tudjon újszerű megoldásokkal, más megközelítésekkel, és már a lelépéskor is azt mondta, ha jól emlékszem, hogy ezek nem biztos, hogy egy konkrét játékban fognak majd manifesztálódni (erőteljes utalással arra, hogy nem akar mostanában játékot készíteni). Továbbra is azt mondom, hogy a korábbi produkciók jobban sikerültek és az utolsó (Infinite ) már mutatta a kiégés jeleit. Szerintem. Arról már nem is beszélve, hogy technikailag is voltak gyengéi, bár ha jól emlékszem, akkor olyan buggal nem találkoztam, ami megakasztotta volna a játékot, tehát e tekintetben rendben volt, még akkor is, ha amúgy csúnya volt és "buta".
Szerencsére nagyjából ezt a vonalat viszi a Dishonored és a Prey is, így aért van mivel játszani.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Ezt az interjút elküldöd légyszi? Csak mert hivatalosan nem ment el a cégtől, az Irrational Games-ből lett folytonosan a Ghost Story Games, szóval fura lenne, ha arról beszélt volna bármikor is, miért hagyta el a céget, ahol jelenleg art director.
Arról viszont sokszor beszélt valóban, hogy az Infinite negatív élmény volt számára is és ezért nem akar AAA játékot fejleszteni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Nem art, hanem creative director.
Én is úgy tudom, hogy az Irrational-ből lett a GSG, Levine nem ment sehonnan sehova.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Jogos.
Amúgy ez a Polygon cikk talán a legjobb forrás ahhoz, mi is történt akkor a cégnél, anno ezt vette át a többi portál is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Mi a bajod a Mafia 3-al?
Live-Die-Respawn
Így utólag azon gondolkozom, hogy elnézve, hogy tényleg mik történnek most már AAA piacon, rendesen szégyellem magam a régen leírtakért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Érdekes olvasmány a GSG-ben uralkodó állapotokról ill. a 7 éve készülő, egyelőre development hell-ben ragadtnak tűnő első játékukról:
The Next Video Game From BioShock’s Creator Is in Development Hell
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]