Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Bad Pritt válasza aginor (#22) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Infinite, nem Infinity.
Az hogy csalódás volt neked elfogadható, ízlésről nem vitatkozunk, de a mai napig az egyik legelismertebb fps a 360-PS3 érából, szóval valamit mégis tudhatott anno és amúgy ma is megállja a helyét, de ez inkább a szörnyű állapotban lévő fps zsáner miatt lehetséges.
A témája miatt is volt egy tudatos elfordulás a korábbi Shock játékoktól, nem véletlen nem számozott rész, de pl. itt volt a legkidolgozottabb a sandbox és pályadizájn, a témája meg sokkal mélyebben rétegzett, mint az első részé volt.
A fejlesztése valszeg hányattatott volt, de én nem tudok arról, hogy valaki mélyebben beleásta volna magát az okokba, pedig lett volna miért, kolosszális összeget tapsoltak el a játékra, viszont Levine-t senki nem tette felelőssé közvetve sem.
Az meg tuti nem igaz, hogy bárki örült volna, hogy lelép a cégtől, mivel le se lépett, az Irrational leépítéséből és átszervezéséből lett a Ghost Story Games.

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.