Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4) egyedülülő


egyedülülő
őstag

Pont ezek a fejlesztőstudiók és kiadók hozzák tető alá a nagyközösnéget érdeklő játékokat és ők azok akik konzolon és pc-n domináns szerplői a játékszférának. Szóval nem hiszem, hogy halvaszületett elképzelés a mantle elterjedése a játékvilágban.

"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."

(#6) gbors


gbors
nagyúr

szerintem a mantle-re fejlesztők ki fogják használni, hogy tudják, jelenleg mi az egyetlen HW, amin futni fog az API. ismert setup-képességekre, ALU : ROP arányra, cache-méretekre, stb. azért rá lehet optimalizálni.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#7) blade zte


blade zte
őstag

Akkor gondolom az nvidiának elég nagy robosztus kártyákat kell majd gyártania felsökategóriában, hogy lépésben maradjon az ati-val. :DDD De most tényleg, mit fog lépni az nvidia, amikor a mantle-re olyan hatalmas az elöny, hogy egy stratégiai játékban is annyira lassul be akció közepette egy hd7850, mint az nvidia paletta teteje? :F

Eddig az nvidia hozta a phisyxet extra nvidia "optimalizálással", most úgy érzem az ati fog mantle-exluzív API-t kihasználó atomrobbanásokat belerakni.

Oppo find 7 astro black

(#8) Attix82 válasza blade zte (#7) üzenetére


Attix82
őstag

Mióta a GCN megjelent csak ezt olvasni amit Te leírtál, talán 2 éve? És még mindig nem látom ennek a hatását :D

(#9) WayneGace


WayneGace
őstag

Nvidia tulajként azt mondom, hogy az amd jól csinálja. Megcsinálták ezt az API-t, ráadásul pont az EA motorja használja ki majd leginkább. Sokan szidják őket, de ez is csak azt mutatja milyen populáris játékokat készítenek. Ráadásul van egy fps, benchmark buzuló részleg, aki nemhogy 20-30%, de akár 5% fps javulásért is képes kártyát váltani. Arra vagyok kíváncsi, hogy milyen APU-val akarják párosítani ezeket az új vga-kat házon belül.

BestSecret invitációt privátban adok.

(#10) MaUser válasza blade zte (#7) üzenetére


MaUser
addikt

Jelenleg a két nagy versenyez azon, hogy a támogatott játékaikban milyen olyan path-t lehet berakni ami garantáltan megfekteti a másik gyártó termékét.

GCN, OpenCL, stb. meg már a megszületésük óta naponta váltják meg a világot.

Szóval nem eszik olyan forrón a kását. Ez gyakorlatilag egy új API az MD kártyáira. Volt már ilyen jópár (3Dfx, PowerVr, S3, stb.) és mind megbukott, mert a piac egy kis szeletét éred csak el velük. Ez is csak akkor fog élni, hogy konzolról-PC-re oda-vissza tudsz kényelmesen fejleszteni. Ezt viszont értelmetlenné teszi, hogy milyen GPU-k kerültek be a konzolokba. :)

''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

(#11) Mark_o


Mark_o
tag

Ez a legjobb fórum start!!! Pedig egy párat már olvastam az elmúlt 6 év alatt

Az élet olyan mint a sakk : sok a paraszt!

(#12) WayneGace válasza MaUser (#10) üzenetére


WayneGace
őstag

De itt nem kizárólagosságról van szó. Például mess effect 4 kb. elvben ugyanolyan erős vga-k közül jobban fog futni 15%-kal azon, ami használja ezt az új API-t. De ettől más vga-n is elfut majd, tehát nem rekeszti ki a piac többi részét.
Legalábbis ezt állítják, ha jól értelmezem.

BestSecret invitációt privátban adok.

(#13) dezz válasza blade zte (#7) üzenetére


dezz
nagyúr

Azok amúgy is benne lesznek a konzolos játékokban (ami az első számú piac a játékok többségénél), így pedig PC-re is áthozhatók a scene leegyszerűsítése nélkül.

A Physixet (és a CUDA-t) esze ágában sem volt nyílttá tenni az Nvidiának (eleve exklúzív előnyt jelentő fícsőrnek vette meg a Physixot, más platfomon még a többszálas CPU-s végrehajtást is szabotálta). A Mantle ezzel szemben szükségszerű lépés volt és (valószínűleg) nyílt lesz.

(#14) Crytek


Crytek
veterán

Cryteknek lenne ez jó ahol nem csak grafika lenne hanem végre teljesítmény is (ezzel világ életben gondba voltak)

Next PC Upgrade: 2022

(#15) blade zte válasza MaUser (#10) üzenetére


blade zte
őstag

Mi? A mantle-t miért tenné ez értelmetlenné? Éppenhogy szinte csak ati-s komponensekböl építkezik mind a kettö új konzol, tehát ez pipa.

Piaci szelet: Az amd grafikus megoldásai fogják ,az új konzolok elterjedése után, a legújabb technológiás játékpiac zömét ellátni (mármint mindent, ami nem régi konzol/videókártya). PC-n elég egyértelmü most a helyzet, ha mindennapi emberekröl van szó: fele nvidia, fele ati nagyjából. Tehát elég nagy a monopóliuma szerintem, hogy ezt sikerre vihesse. CGN-es vidikártya meg alsókategtól felsöig van (ráadásul már nagyon lement az áruk), úgyhogy aki legközelebb újat vesz, szinte biztos lehet benne, hogy a mantle használatára is képes lesz. Vagyis úgy gondolom, ~2 év múlva az új grafika-igényes játékokat is játszani akaró emberek fele mantle-t tud majd használni.

[ Szerkesztve ]

Oppo find 7 astro black

(#16) dezz válasza MaUser (#10) üzenetére


dezz
nagyúr

"és mind megbukott, mert a piac egy kis szeletét éred csak el velük. Ez is csak akkor fog élni, hogy konzolról-PC-re oda-vissza tudsz kényelmesen fejleszteni. Ezt viszont értelmetlenné teszi, hogy milyen GPU-k kerültek be a konzolokba."

:F

(#15) blade zte: ATI már nincs, a GCN AMD fejlesztés.

[ Szerkesztve ]

(#17) Xaels


Xaels
félisten

Na alig várom, hogy jöjjenek tesztek a csúcsNV és csúcsAMD kártyával BF4 alatt. Ha azonos beállításoknál relatív sok fps-t hoz a Mantle akkor igazán volt értelme.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#18) Chp válasza blade zte (#15) üzenetére


Chp
őstag

Jézusom, hagyd már el azt az "ATI"-t. :O

Szerk.: A kiírásom már május óta megvan. Mindig szúrja a szemem ha valaki így írja. :o

[ Szerkesztve ]

(#19) Menthirist válasza blade zte (#15) üzenetére


Menthirist
veterán

"PC-n elég egyértelmü most a helyzet, ha mindennapi emberekröl van szó: fele nvidia, fele ati nagyjából. "
Akármennyire is szeretném hogy igazad legyen, sajnos egyáltalán nem egyenlőek... a steam hardware survey szerint (ami ugye azért pár millió gépből állítja össze a statisztikát) 55% az nv és 33% az amd(a maradék intel legfőképp). Reméljük most fel tudja hozni ezt az értéket az amd :)

chepany: mondjuk nekem a radeon mindörökke ati marad :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#20) Tazsam01 válasza Menthirist (#19) üzenetére


Tazsam01
tag

Szerencséd van már pár napja nem is radeon :)

(#21) VaniliásRönk válasza Tazsam01 (#20) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

A Radeon még megmaradt, csak az HD-t törölték. A Radeon név annyira be van járatva, hogy csillagászati összeg lenne lecserélni piacvesztés nélkül.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#22) [CsuCsu] válasza blade zte (#15) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

"Tehát elég nagy a monopóliuma szerintem, hogy ezt sikerre vihesse."

Monopólium = egy cég van csak a piacon. Ez oligopol (duopol, ha Intelt nem veszzük) helyzet. Gondolom piaci részesedést akartál mondani.

(#23) Firestormhun


Firestormhun
senior tag

More info:

"PCGH asked Raja Koduri about Mantle and its "openess". He replied that AMD doesn't see Mantle as an open standard like OpenCL or OpenGL. He also tried to brush aside comparisons with Glide but then stated: If a competitor were to approach AMD to make their own backend and drivers for Mantle, AMD would not dismiss them right away."

...

(#24) buzus


buzus
aktív tag

"Abban mindenki biztos lehet, hogy olyan játék nem fog érkezni, ami csak a Mantle API-n keresztül fut" Pont hogy ez lett volna a lényeg? Akkor ennek konkrétan sok értelme van azért az 5-10% miatt... Tehát csináltunk valamit, ami platform függő és jól is hangzik, csak tulajdonképpen alig ér valamit.

[ Szerkesztve ]

(#25) Malibutomi válasza buzus (#24) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Alig ér valamit? Forintban kifejezve +10% teljesítményt a csúcskártyáknál súlyos tízezrekért mérnek.

[ Szerkesztve ]

(#26) buzus válasza Malibutomi (#25) üzenetére


buzus
aktív tag

Milyen csúcskategória? :D Most nem benchmark huszárokról beszélek hanem játékosokról. Továbbá arról, hacsak nem marketing bullshit volt a több százszoros teljesítmény növekedés amit a diákon feltűntettek. Pont ezért kellett volna, hogy a játékok CSAK Mantle-n fussanak. Tehát nem értem a problémád. Illetve értem a problémát, mert ha egy alap GCN radeonnal játszható lenne az összes játék fullhd-ba, senki sem venne csúcskártyát.

(#27) big-J


big-J
őstag

Ha a crytek is beugrik a dice mellé, én azt mondanám sínen lesznek... úgy hallani ők már most is aktívan keresik a lehetséges linux kompatibilis megoldásokat.

[ Szerkesztve ]

(#28) Malibutomi válasza buzus (#26) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Többszázszoros....LOL
9x több draw call volt csak megemlítve.

Javaslom ülj neki az elmult kétnap irományait elolvasni akár csak itt a ph-n csak a témában, aztán lehet beszélgetni róla. :)

[ Szerkesztve ]

(#29) buzus válasza Malibutomi (#28) üzenetére


buzus
aktív tag

Akkor [ezt] te spec. miképp értelmezed? Javaslom kezd el megmagyarázni, ha egy api 9x több (több száz százalékos, itt én tévedtem bocsi, ill typo. :) ) hívást csinál mint a másik, akkor 10% teljesítmény növekedést kapsz.

[ Szerkesztve ]

(#30) Menthirist válasza buzus (#26) üzenetére


Menthirist
veterán

"Abban mindenki biztos lehet, hogy olyan játék nem fog érkezni, ami csak a Mantle API-n keresztül fut" Pont hogy ez lett volna a lényeg? Akkor ennek konkrétan sok értelme van azért az 5-10% miatt... Tehát csináltunk valamit, ami platform függő és jól is hangzik, csak tulajdonképpen alig ér valamit.

tehát olyan játékok jönnek majd, amik tudnak dx leképezőn át IS menni, vagy dx helyett tudnak mantle-en át is megjeleníteni. Mantle esetén egyszerű a konzolokra gyártott kódot átportolni (mert így is tele van gcn optimalizációs kóddal, és úgy is hangolták az egészet hogy mondjuk sok draw callt igényeljen, mert konzolon az olcsó), és gyorsabb is lesz a végeredmény, mintha úgy kellene az egészet módosítani, hogy a dx limitációihoz faragjuk a dolgokat.

amúgy milyen dián láttál többszázszoros teljesítménynövekedést? én még legutóbb 9x-es draw call sebességet láttam.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#31) Menthirist válasza buzus (#29) üzenetére


Menthirist
veterán

a többszázszoros az >100x. itt 9x-ről volt szó. a 9x az 900%-os növekedés (de a többszázszoros az százezer százalékos)
Szóval vagy %-ra gondoltál többszáz alatt, vagy rosszul fogalmaztál...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#32) buzus válasza Menthirist (#30) üzenetére


buzus
aktív tag

Több száz százalékos :) Elírtam :(((

(#33) Malibutomi válasza buzus (#29) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem véletlen javasoltam, hogy elöbb olvass...a kártya teljesítménye nem csak draw callon áll söt...
De ne kelljen keresgélned: [link]

(#34) RyanGiggs


RyanGiggs
őstag

Nem tudom, hogy kérdezte-e már valaki, de...
ez a Mantle API segíthet a FIFA14-nek vagy majd a FIFA15-nek abban, hogy
a rendes konzolos verziót tudják majd kiadni PC-re?? :F

(#35) Menthirist válasza buzus (#32) üzenetére


Menthirist
veterán

na úgy már oké :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#36) buzus válasza Malibutomi (#33) üzenetére


buzus
aktív tag

Köszönöm, meglesem! :U Többet vártam ettől az egésztől, de most úgy néz ki irdatlan sok teljesítményt nem fog hozni. Már alig várom a "Runs better on AMD Mantle" videókat a játék elején, ha lesz egyáltalán.

(#37) Malibutomi válasza buzus (#36) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Bocsi ha kicsit bunkonak hangzott az elözö kettö hsz. nem annak szántam csak teloról vagyok, és röviden irok.

[ Szerkesztve ]

(#38) Seregély


Seregély
tag

Szerintem simán lehet olyan szituáció, amikor egy fejlesztő úgy dönt, PC-n csak Mantle API-n fog futni a játéka. Az új konzolok x86+AMD GCN, a Mantle-hoz nagyon hasonló (egyesek szerint azonos) API-val, tehát a PC-port elkészítése konzolról Mantle API-ra filléres kiadás. Így dönthet úgy a kiadó, hogy igaz csak a PC-s piac egy részét érem el, de minimális kiadással tudok kihozni PC-s portot, így összességében kevesebb eladással jóval több nyereséghez juthatok (töredéke költség mint DirectX port). Nyilván sokan @nyáznának, de mint tudjuk, a cégek a profitból élnek.

(#39) Menthirist válasza Seregély (#38) üzenetére


Menthirist
veterán

de sosem azt veszi figyelembe a kiadó, hogy filléres vagy sem a pc port... azt nézi, hogy ha kiadja, tutira agyon warezolja mindenki és emiatt konzolra se fognak egy darabot sem eladni (szarkazmus). Szóval akármennyire is hozna pár millió dolcsit bármelyik pc port, nem feltétlen adják ki, mert csak.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#41) SadAsid válasza Menthirist (#39) üzenetére


SadAsid
csendes tag

Mert konzolra nincs warez.... :W kiütteted s semmi más nem kell csak telepíted.. azért PC-n ez egy fokkal "nehezebb" dolog. De a mai világban nincs lehetetlen. Ahogy kettős mérce sincsen sehol.. :)
A Mantle egy érdekes út, lehet valakinek nem tetszik (MS), viszont mások megvesznek majd érte (fejlesztők egy bizonyos rétege). A kérdés csak az, milyen ütemben, s mennyire tud majd elterjedni.
Egy Rome II-ben, az a 20%-os javulás sem lenne utolsó, persze még ráfér pár tapasz, vagy mod. De majd legközelebb.

(#42) Menthirist válasza SadAsid (#41) üzenetére


Menthirist
veterán

nem azt mondtam hogy egyetértek velük, hanem azt, hogy ők így fogják fel... tisztában vagyok hogy konzolra is van (még ha kb ötöde is a pc-ének)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43) WayneGace válasza Menthirist (#42) üzenetére


WayneGace
őstag

Ez az általánosítás. Ne mondd már meg, hogy "ők" mit, hogy fognak fel. Meg ezt meg azt gondolják. Egyre több a multiplatform cím, mert megéri. Pusztán üzleti alapon döntenek. Idő, ember, pénz, mennyit kell ráfordítani és mekkora a várható profit. Majd meghozzák a döntést, hogy lesz-e port vagy nem.

BestSecret invitációt privátban adok.

(#44) MaUser válasza dezz (#16) üzenetére


MaUser
addikt

és mind megbukott, mert a piac egy kis szeletét éred csak el velük

A 90'-es évek elején szinte az összes 3D VGA gyártónak megvolt a saját API-ja. Rendition-RRedline, S3-S3d, nVidia-NV1 saját API-ja, Rendition, 3D Labs - CGL (Creative, mint gyártó miatt), stb. Nyilván már mindenki a 3Dfx-re emlékszik csak, de én még anno toltam Virge3D-vel Mechwarrior2-t saját API-n, ahogy m3D-n is.:) Végül jött az nV a Riva128-cal és a DX támogatással és győzött. De voltak még független próbálkozások is, pl. Renderware API, amit egyes régebbi Matrox kártyák is használtak inkább kevesebb, mint több sikerrel. :)

Ez is csak akkor fog élni, hogy konzolról-PC-re oda-vissza tudsz kényelmesen fejleszteni. Ezt viszont értelmetlenné teszi, hogy milyen GPU-k kerültek be a konzolokba.

Egy újabb saját API-nak szvsz semmi esélye betörni a piacra, még ha át is tudják egy-az-egyben hozni a konzolokról a játékok javát. A PC játékosok ~70%-a nem AMD-t használ (Steam alapján), ráadásul még nagyobb részük nem GCN alapút. A piac egyébként is kicsi, ráadásul a specifikációk alapján mire ez kiforrja magát, már erőből meglesz DX alatt is az a tudás, ami a saját API-val lenne, de ugye DX-re meg egyébként is ki kell hozni a játékot, ha kell a PC-s piac, innentől kezdve meg az a kérdés, akarnak-e saját API-val még szívni a kiadók. Szvsz jó esetben lesz egy MMX szintű sztori néhány problémásabb effekt ilyetén megvalósításával és megmarad az egész egy Physx szintjén.

''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

(#45) dezz válasza MaUser (#44) üzenetére


dezz
nagyúr

Az elejével tisztában vagyok, az értetlenkedésem annak szólt, hogy:
1. A nextgen konzolpiac 100%-a GCN.
2. Állítólag a nextgen konzolokon eleve egy a Mantle-hez nagyon hasonló low-level driver van.

Ezek után a GCN is és a Mantle is elég jó pozícióból indul...

"a specifikációk alapján mire ez kiforrja magát, már erőből meglesz DX alatt is az a tudás, ami a saját API-val lenne"

Ez viszont kizárt, mert teljesen újra kellene struktúrálni hozzá a DX-et és ~1 év alatt a GPU-k és a CPU-k sem gyorsulnak annyit, hogy mindezt erőből lenyomják.

Elhangzottak itt különféle %-ok, de az egy rossz megközelítés, mert ha egy játék pl. 15000 draw callal dolgozik, az nem 10-20%-kal lassabban fog futni PC-n, akármilyen kártyával, hanem egyszerűen sehogy. Illetve, csak jelentős butítások árán, ha egyátalán megoldható.

(#46) menpee válasza Menthirist (#39) üzenetére


menpee
aktív tag

Talán az Alan Wake pc portja bizonyított néhány fejlesztőnek, hogy igen is megéri a fejlesztési költséget az átirat.

,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell

(#47) Abu85 válasza RyanGiggs (#34) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem sajnos. Az Ignite motornak egységes virtuális memória kell a CPU és az IGP között.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#48) Menthirist válasza WayneGace (#43) üzenetére


Menthirist
veterán

Sorry, én így látom. Úgy látom hogy noha tiszta sor hogy pár millió igenis befolyhatna a pc-s kiadásból is, jó pár cég az évek alatt nem volt hajlandó megcsinálni, vagy ha meg is csinálta, csak súlyos hónapokkal/évekkel később, ami a játékiparban igenis sok. Ott van pl a GTA5. kizárt dolognak tartom hogy ne lenne már olyan állapotban a pc-s verzió hogy kiadható legyen... akkor miért kell fél évet várunk rá?

"Pusztán üzleti alapon döntenek. Idő, ember, pénz, mennyit kell ráfordítani és mekkora a várható profit"
Én is ezt mondom... csak a várható profitba én (és ők is várhatóan) belevettem azt, hogy ha kijön egy wareztól jobban súlytott platformra (mert hiába van szignifikáns konzol warez is, pc-n valljuk be több van), mennyivel csökkenti a többi platform eladásait.

@MeUser: "A PC játékosok ~70%-a nem AMD-t használ (Steam alapján),"
Mint írtam, jelenleg 55% az nv, 33 az amd aránya, a többi más, legfőképp intel. Steam alapján

@menpee: igen, de az Alan Wake is ha jól emlékszem jócskán később jelent meg PC-re, és eleve nagyon nyomott áron (én legalábbis valami 1500 Ft körül vagy alatt vettem, és nem -95%-os leárazáson :D). Szóval ha emlékem nem csal eleve nem a 60 dolláros kategóriában indult. Egyébként jó pár egyéb játék is megél pusztán pc only változatban, nem is rosszul, ugyanakkor a nagyon nagy AAA játékoknál a részvényesek tesznek arra hogy melyik platform mit és hogy... a legnagyobb profitot nézik csak. ha ehhez az kell hogy egy platformon később vagy egyáltalán ne jelenjen meg, vagy túl nagynak értékelik az átirat költségét, nem fog... Mindegy, szerencsére most jó pár jó játék fog megjelenni még idén PC-re is, ugyanakkor vegyük észre hogy több nagyobb cég kinyilvánította már, hogy pc-n a F2P és hasonló modellekkel akar játékot kiadni (mert azért itt nem fogynak annyira hihetetlenül a 60 dolláros játékok, csak ha nagyon nagy nevük van, pl diablo 3)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49) rodrigez válasza buzus (#36) üzenetére


rodrigez
senior tag

Szerintem rosszul értelmezed a dolgot, pedig Abu is pont erről írt a cikkben. A Mantle Api képes feloldani bizonyos szűk keresztmetszeteket, de nem az egész mindenséget növeli 9x-esére. A rajzolási parancsok 9x-ezése nem azt jelenti, hogy egyéb, a Mantle által sem kúrálható szűk keresztmetszetek is eltűnnek a rendszerből. Amit a mostani grafikus API-k főként a nagy overhead miatt gátolnak, ott előnyt jelent a Mantle, mert nem kell kismillió rétegen keresztül kommunikálnia a grafikus hardverrel. De a DX és az OpenGL eddig is elégnek bizonyult a legtöbb esetben, Abu ezért is említette az extrém terhelést, ami már megakaszthatja a mostani API-k hatékony működését. Tehát ezért nem lesz a 9x-es rajzolási parancs mennyiségtől maga a játék is 9x-es futási sebességű. Az csak egy kis szelete az egésznek. Magának a grafikus hardvernek is vannak limitációi, hiszen nem csak 100+ ezres HD7970-ek léteznek, vannak pár ezres GCN-es kitesók, amik már hamarabb bebuknak a relatív gyenge hw miatt, mintsem, hogy az API-k overhead-je számítson. Ott is hozhat a konyhára persze a Mantle, de a 10fps-ből bajosan lesz 50.

(#50) Z10N


Z10N
veterán

"ami után a részlegesség további növelése nem a megszokott teljesítménycsökkenést hozza"

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.