Sorry, én így látom. Úgy látom hogy noha tiszta sor hogy pár millió igenis befolyhatna a pc-s kiadásból is, jó pár cég az évek alatt nem volt hajlandó megcsinálni, vagy ha meg is csinálta, csak súlyos hónapokkal/évekkel később, ami a játékiparban igenis sok. Ott van pl a GTA5. kizárt dolognak tartom hogy ne lenne már olyan állapotban a pc-s verzió hogy kiadható legyen... akkor miért kell fél évet várunk rá?
"Pusztán üzleti alapon döntenek. Idő, ember, pénz, mennyit kell ráfordítani és mekkora a várható profit"
Én is ezt mondom... csak a várható profitba én (és ők is várhatóan) belevettem azt, hogy ha kijön egy wareztól jobban súlytott platformra (mert hiába van szignifikáns konzol warez is, pc-n valljuk be több van), mennyivel csökkenti a többi platform eladásait.
@MeUser: "A PC játékosok ~70%-a nem AMD-t használ (Steam alapján),"
Mint írtam, jelenleg 55% az nv, 33 az amd aránya, a többi más, legfőképp intel. Steam alapján
@menpee: igen, de az Alan Wake is ha jól emlékszem jócskán később jelent meg PC-re, és eleve nagyon nyomott áron (én legalábbis valami 1500 Ft körül vagy alatt vettem, és nem -95%-os leárazáson ). Szóval ha emlékem nem csal eleve nem a 60 dolláros kategóriában indult. Egyébként jó pár egyéb játék is megél pusztán pc only változatban, nem is rosszul, ugyanakkor a nagyon nagy AAA játékoknál a részvényesek tesznek arra hogy melyik platform mit és hogy... a legnagyobb profitot nézik csak. ha ehhez az kell hogy egy platformon később vagy egyáltalán ne jelenjen meg, vagy túl nagynak értékelik az átirat költségét, nem fog... Mindegy, szerencsére most jó pár jó játék fog megjelenni még idén PC-re is, ugyanakkor vegyük észre hogy több nagyobb cég kinyilvánította már, hogy pc-n a F2P és hasonló modellekkel akar játékot kiadni (mert azért itt nem fogynak annyira hihetetlenül a 60 dolláros játékok, csak ha nagyon nagy nevük van, pl diablo 3)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)