Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) Boond


Boond
addikt

"A Prohardver lapcsalád alapelveinek, illetve a HardverApró szabályzatának megsértéséért regisztrációd figyelmeztetésben részesült a következő ok miatt:

Személyeskedés minden formája tiltott a fórum területén!"

Elnézést, de ha egyértelműen ott a bizonyíték, és még mindig pampog erőlteti a hülyeséget, akkor teljesen jogos. (az, hogy szabályos-e az más kérdés)

Bárki megnézheti 10 ezer forintos, emag által forgalmazott ár alatt van szállítási költség.

Aki meg azt mondja, hogy "égetem magam, és belinkel biztos ami biztos alapon 1 millás árut, az nem normális, nincs mit szépíteni.

- ilyen érvvel, azt is lehetne mondani, hogy sehol nincs kvázi szállítási költség. Mert ennyire nem lehet már zokni ;)

* a hsz/képeket moderátor törölte, pedig elég lett volna max szerkeszteni véleményem szerint, a hsz-eket.

(#202) #21346560 válasza Boond (#201) üzenetére


#21346560
törölt tag

El vagy még mindig tévedve, mert én nem azt mondtam, hogy nincs szállítási költség, hanem hogy az emag több cég által forgalmazott termékeket árul az oldalán...

Ez nem 10k alatt van, mégis van szállítási költség, akkor most mi van?! :U

[ Szerkesztve ]

(#203) Boond válasza #21346560 (#202) üzenetére


Boond
addikt

Kezdjük ott, hogy a beszélgetés Emag által forgalmazott termékekről indult.

A (#195)- hsz-ben van több valótlan állítás is, illetve a már törölt hsz-eidben.

Valamint jó szöveg értést kívánok a (#201) kiemelt részéhez, mert úgy látom az nem megy ;)

(segítek, a (#202)-ben nem emag által forgalmazott(árult) termék van. Tehát nem vonatkozik rá amit írtam, de ezt te is tudod, csak trollkodsz azaz érzésem már.

Grat :C

[ Szerkesztve ]

(#204) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Vasárnap rendeltem valamit, ami raktáron van, mai napig nem történt meg a csomag átadás futárnak, meddig kell ezekre várni? Más boltból már ideért a rendelt cucc

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#205) #21346560 válasza enginev3.0 (#204) üzenetére


#21346560
törölt tag

Miért nem tőlük kérdezed? Egyébként ha másik boltból már odaért volna, miért nem másik boltból rendelted?

(#206) enginev3.0 válasza #21346560 (#205) üzenetére


enginev3.0
félisten

Mert mondjuk egyik alkatrész itt volt olcsó másik ott

Így össze válogattam a cuccokat ingyenes szállítással

Tegnap este nyolc után írták hogy úton van a csomag

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#207) nubreed válasza enginev3.0 (#206) üzenetére


nubreed
veterán

Én is rendeltem valamit tegnap tőlük (emagtól) ami szintén raktáron volt, írták, hogy küldenek emailt és smst ha átadták a futárnak, eddig a pillanatig semmi. Egészen vicces, hogy mikor Amazonról (USA -ból) rendeltem fejhallgatót, az kevesebb mint 16 óra alatt már a kölni közpuntjukban volt...

Ezek meg kb. egy maximum 100 km -es körben nem képesek 1 nap alatt leredezni egy nyomorult szállítást. De sebaj, ungarisztán én így szeretlek...

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#208) Boond


Boond
addikt

"De sebaj, ungarisztán én így szeretlek..."

Az emag nem magyar cég. (csak zárójelben jegyzem meg.)

Amazon meg szerintem egy külön kategória. Nem nagyon lehet verseny társa.

(#209) nubreed válasza Boond (#208) üzenetére


nubreed
veterán

Tudom, hogy nem magyar cég, román, és, hogy nem csak ők tehetnek arról, hogy ilyen későn kerülnek kiszállításra a cuccok. Ez sokak sara idehaza, pl a szállító cégeké is.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#210) szegedilaci


szegedilaci
tag

Garanciális ügyintézés 40 nap után semmi, telefonos kapcsolás 20 perc után azt a választ kapom a szervizben van még mindig várjak türelemmel, szervizt felhívom és sose hallottak a termékemről. Most ki hazudik?
6db email-emre nem válaszoltak eddig, legelső 16 napja ment ( teleofonban a leterheltségre hivatkozva nem válaszoltak eddig várjak türelemmel.) Valakinek kapcsolata fogyasztóvédelemhez?

(#211) Boond


Boond
addikt

Külföldi székhely miatt fogyasztóval nem sokat érsz, amúgy lehet félre értés is. Hogy amiatt nem tud róla a szervizes pl.

(#212) tylerddd


tylerddd
veterán

Üdv! Érdeklődnék, h a garanciáztatás hogy zajlik emag esetén?! Laikus ismerőseim istenítik az áruházat, informatikus, tech-hozzáértő ismerősök viszont mind lebeszéltek róla. Miért nem érdemes innen vásárolni? Köszi!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#213) Boond válasza tylerddd (#212) üzenetére


Boond
addikt

szia!
Ebben vagy:

https://logout.hu/tema/black_friyday_2014_11_21_ha_mar_olcsobb_akkor_se_v/hsz_19001-19200.html#msg19084

itt
https://logout.hu/tema/bestbuy_avagy_minden_ami_akcios_itthon_es_kulfoldo/hsz_1-200.html

biztos találsz olyant aki segít.

Nekem még nem volt garanciás problémám, csak olyan, hogy rosszat küldtek, de azt cserélték. Rendben volt.

De komolyabb dolgokat nem nagyon rendeltem.

(#214) Narxis válasza tylerddd (#212) üzenetére


Narxis
nagyúr

emag honlapon kell elindítanod a garancia igényt, gyári dobozába jól visszacsomagolni az eszközt, futár jön és majd valamilyen román szervizbe viszik, ha pedig kész akkor visszahozzák. Nekem egy LG okostelefont 2 hét alatt jól megcsinálták. Azért nem szeretik sokan mert baj esetén jogilag nehezebb ellenük intézkedni.

Thanos was right.

(#218) Boond


Boond
addikt

Ez ugyan nem emag, de ott láttam a céget, és tőlük közvetlenül rendeltem... (egy emagon hirdetőn, amivel semmi baj nagyon korrektek, rendesek, még plusz ajándékot is adtak...)

Viszont, a futárról, nem jött értesítő, nem is tudok róla, hogy keresett, szomszédok vették át, és utólag nézem van egy 120 ft különbség, + le van tépve a csomagolás egy része (ahol pont a címzett, és egyebek vannak feltüntetve)...

Ebből lehet téves következtetés, de az leszűrhető, hogy magának már a borravalót is beleszámította...

- ilyennel még nem találkoztam, ha jól emlékszem eddig...

(#219) trialboj


trialboj
őstag

3 hete van 1 hajsütővas a favourites listámban, vártam hogy lejjebb essen az ára, annyira nem volt sürgős. Ma mikor néztem azt írták h utolsó darab, nincs hozzá értékelés, de kellett, szóval megvettem gyorsan. Utána mikor rámegyek a termékre ismét azt látom hogy raktáron...

Tehát simán megszívattak. Amúgy a legjobb áron vettem szóval semmiképp nem vertek át, de rettenetesen profin tolják.

Mellesleg a kiterjesztett garancia amit pár 1000ért árulnak szerintem simán megéri, még ha picit drágább is náluk a cuccos, eddig talán 1 v 2x kellet visszaküldjek valamit, és korrektek voltak.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#220) mályva


mályva
aktív tag

Sziasztok. Ma vitték el javításra a HDD-t . Semmit nem mondtak hogy kapok e emailt mennyi idő lesz stb stb. A futar bejelentés nélkül jött , csak a kapucsengőn csongetett. Se egy sms se egy hívás se egy email. Adtak egy átadási elismervényt amit nem írt alá a futár , pecsét semmi nincsen rajta. Nálatok ez hogyan zajlott ? Tapasztalatokra lennék kiváncsi. Mennyi idő volt nektek, jó lett-e stb. Mennyi az esélye hogy kicserélik egy újra?

Megbízhatóságom: 209 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#221) scabi78


scabi78
senior tag

Sziasztok, rendeltem az emagtól egy Bluetooth hangszórót amit másnap meg is kaptam, tök gyors volt. Viszont a garancialevelet nem találom, vagy nincs is, és a számla szolgál garanciapapírként?

Tiszta Windows, rendes ház!

(#222) #07538176 válasza scabi78 (#221) üzenetére


#07538176
törölt tag

Szia!

Lehet, hogy elektronikus formában van a garancia, tehát neked kell letöltened. A Megrendeléseim opción belül találod meg. :)

(#223) scabi78 válasza #07538176 (#222) üzenetére


scabi78
senior tag

Tényleg ott volt a termékgarancia fül alatt, köszi :)

Tiszta Windows, rendes ház!

(#224) mályva


mályva
aktív tag

Tudja valaki hogy az emag partnercége a Ventum Solutions mennyi idő alatt szállít?

1 hete rendeltem de még a státusz mindig az, hogy csomag elküldve.

Hányszor hozzák ki a csomagot? Arra gondoltam hogy nem kerestek csak kapucsengőn és éppen nem voltam itthon. Ilyen lehetséges? Sajnos szervízes terméket ilyen formában vittek el- se egy telefon, se egy sms, csak kapucsengő.

Megbízhatóságom: 209 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#225) Boond


Boond
addikt

az Ön hozzászólása nem került elfogadásra :(
Kérjük, nézze át újra a hozzászólást!
Felfüggesztés:
hozzászólás szerkesztése
Ön megválaszolta
Szia! Melyik verziót kaptad? (talpán elolvasható, illetve a doboz színe ha kék akkor (v4)
Keletkezett 2017.11.20

Ez aztán tényleg nagyon durván sért miden szabályt... Nevetséges...
+ meg az is,hogy még csak most ellenőrizték.

Ergo nincs sok értelme hozzászólni emagnál, vagy kérdezni.

Amúgy a kérdés, egy ruter verziójára vonatkozott, mert kettő van forgalomban ugyan abból a termékből, v2 és v4 a különbség az wifi-ben, és az antennákban van, leginkább.

Anno beszéltem is velük telefonon, akkor sem voltak képben, hiába magyarázta el, az ember illetve mutatta meg konkrétan.

- Néhány percre jött egy másik email "elfogadva", elég nagy vicc ez az egész.

mályva

Nekem olyan volt, hogy érte jött volna, a futár, hogy cseréljék, elvigye... ő csak egyszer keresett, késéssel. Akkor meg már nem voltam otthon... Ő konkrétan nem volt hajlandó másodszor kijönni, "adjam fel újra az emagnál a kérést"

[ Szerkesztve ]

(#226) #07538176 válasza Boond (#225) üzenetére


#07538176
törölt tag

"Keletkezett 2017.11.20 (...) meg az is,hogy még csak most ellenőrizték."

Durva, hogy 3 hónap után foglalkoztak vele.
Én novemberben Black Friday keretében rendeltem kamerát, kb. 2 hetet kellett rá várnom, és a rendelés állapota 1 hét után is csak rögzített volt...Oké, Black Friday volt, tehát sok csomagot kell feladni, ezt megértem, viszont illett volna mondjuk felvenniük a telefont, mikor hívtam őket...Írtam e-mailt, arra kb. 3 nap után válaszoltak. Ez nem is olyan hosszú idő volt... :D

mályva: én itt találtam a cégről egy kis infót, hátha segít valamit. ;)

(#227) Boond válasza #07538176 (#226) üzenetére


Boond
addikt

Ez nem csomag küldés, ez hozzászólás moderáció, amikor elküldöd akkro mondják, hogy csak moderálás után lesz látható. (ellenőrzés után).

A csomag rendben meg jött, csak nem az volt amit akartam... vissza lett küldve, Extreme Digitálnál- lett végül megoldva a dolog. Úgyna úgy bf-es dolog volt...

(#228) #07538176 válasza Boond (#227) üzenetére


#07538176
törölt tag

Én a hozzászólásra gondoltam, hogy 3 hónap után jelenítették meg. A Black Friday-os sztorim között kellett volna kihagyni egy kis helyet, mert eléggé nem összefüggő lett. :D

(#229) mályva válasza #07538176 (#226) üzenetére


mályva
aktív tag

köszönöm!

Megbízhatóságom: 209 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა

(#230) Boond


Boond
addikt

Ön nemrég az alábbi termékről írt értékelést.

Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került.
[link]

Gyenge
Máshol vettem ugyan ilyent, sajnos, nem az igazi. Először mikor beüzemeltem jól működött, de már pár nap után a pc nem ismerte fel az erre kötött egeret (hősszabitóval), most kipróbáltam a skennert, azt sem, az direkt (közvetlenül) van rákötve. Ráadásul a leírás alapján 500 gb-nál nagyobb hdd ...

Most komolyan ezzel a hozzászólással mi a gond? Egy másik webáruházból lett rendelve, mert alacsonyabb volt az ára, és más is votl ott ami még kellett.

De érdekes, mind1, hogy ott vásárolt, vagy sem, úgy látom a negatív kritikát, sokkal kevésbé engedik át, ráadásul hónapokba telik az ellenőrzés.

Ennyit az emagos hozzászólásokról, nem feltétlenül tükrözik a valós visszajelzéseket.

(#231) #21346560


#21346560
törölt tag

Őrült akciók vannak a boltban, ránéztem az árakra... 20% kedvezménnyel 1000 Ft-al olcsóbb, mint egy itthoni webáruházból...

Már ezek sem a régiek...

(#232) #21346560


#21346560
törölt tag

Október 6.-án rendeltem tőlük egy vga-t.
Október 10.-én megérkezett.
15.-én úgy döntöttem, nem tetszik, írtam nekik, hogy szeretném vissza adni....
17.-én jött a futár, és elvitte.
28.-án írtak, hogy a kérelem elbírálás alatt.
30.-án megérkezett a pénz a számlámra...

(#233) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Valaki megsúgná ha vonták tőlem rögtön a fizetés után este az összeget akkor miért kaptam ezt:

Minimális összeg... nem arról van szó, de nevetséges. :D

Eddig se rendeltem semmit ami értéket képvisel tőlük ezután le is fogom beszélni a közvetlen környezetem....

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#234) #21346560 válasza Micsurin (#233) üzenetére


#21346560
törölt tag

Utánvéttel szoktam rendelni tőlük, még nem volt probléma soha!
23 alkalommal rendeltem tőlük...

(#235) szabi__memo válasza #21346560 (#234) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Akkor te vagy valaki aki képben van meg tudná mondani nekem hogy a mai napon vásárolt cuccaimra jelzett két hetes szállítási idő már tényleg a valós, vagy 1-2 nap és frissül ahogy feldolgozzák. Jelenleg minf ugyanarra a napra szól
Köszönöm szépen

(#236) Boond


Boond
addikt

Korábbi tapasztalatokból kiindulva, a honlappal nem kell foglalkozni, egyrészt, mert még pl összekészítés, vagy más stádiumban volt, de már megkaptam pl.

Éppen ezért a kiírt idő sem reális.
Azt, meg várni, hogy 1-2 napon belül megkapod szintén nem reális.

A tapasztalat az, hogy össze vissza, tételenként, nem is rendelésenként fogják kiszállítani. Így az idő is napoktól, hetekig telhet simán.

(#237) szabi__memo válasza Boond (#236) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Sejtettem, köszi a megerősítêst.
Amúgy ki szállítja ki? Kapok róla remélem időben smst

[ Szerkesztve ]

(#238) Boond válasza szabi__memo (#237) üzenetére


Boond
addikt

Akihez kerül lényegében, nem tudom összeszámolni hány futár volt már...

Volt akinél kaptam sms-t volt akinél nem. Sőt nekem kellett elmennem a postára, hogy érkezett csomag, mert az emag oldala rosszul jelezte, és a követés (csomag) sem mutatott valós információt.

De általában jött jelzés jah.

A futárok meg itt vagyok, vagy 2 perc múlva jövök, de gondolom ez nem új.

(#239) samu2062


samu2062
aktív tag

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy kb. mikorra várható olyan termék,amire az volt írva a megrendelés napján,hogy "raktáron"?
Rá egy-két napra ez az adott terméknél,"kiszállítás 3 napon belül"-re módosult és jelenleg is ez van oda írva.
Én egy hete rendeltem és még mindig csak ott tartunk,hogy rögzítették a rendelésemet.

(#240) #21346560 válasza samu2062 (#239) üzenetére


#21346560
törölt tag

Változó. Attól függ, melyik "alegységtől" rendelted.
Én figyelek, hogy csak konkrétan emagtól rendeljek, tőlük megjön 2-3 nap, de a többi :(

(#241) samu2062 válasza #21346560 (#240) üzenetére


samu2062
aktív tag

Köszi a választ.
Bestmarkt "alegység".
Végül is nem is lenne ezzel gond,csak akkor azt írja oda,hogy kiszállítás xx napon belül és akkor úgy várja az ember.Esetleg ugy vesz ki szabit,hogy át tudja venni.

(#242) samu2062 válasza samu2062 (#241) üzenetére


samu2062
aktív tag

Ma megjött a rendelésem.Kicsit elhúzták. 🙂

(#243) darkmann


darkmann
őstag

BF-en vettem egy Samsung UE55NU7023 Tv-t 109900 Ft-ért. Tudtam, hogy nem ér ide egyhamar, de ami eddig történt, az finoman szólva sem erősíti a bizalmat bennem az eMag iránt. Először nov. 26-28 között írták a kiszállítást. Mivel 30-án még nem érkezett meg a TV, így felhívtam őket. Mondták, hogy sorry, de ők 25-én becsomagolták, és a posta még nem jött érte. Másnap délután kaptam egy levelet, hogy átadták a futárnak. Próbáltam a posta nyomkövetési rendszerében az általuk adott azonosítóra keresni többször is, viszont a mai napig azt írja, hogy nincs a rendszerben. Írtam a M. Posta ügyfélszolgálatra, szerintük ha nincs a rendszerben, akkor nem is vették át kézbesítésre, keressem a feladót a problémámmal. Na itt elborult az agyam, tegnap és ma is próbáltam telefonon hívni az eMag-ot, többszöri próbálkozás és hosszas várakozás után sikerült beszélnem egy ügyintézővel, aki persze mossa a kezeit, ők átadták a futárnak, nem tud mit tenni. Mondtam neki, hogy nem érdekel, meccseljék le a postával, hogy ki a hunyó! :((( :((
Kezdem azt hinni, hogy csak kamu akció volt a 150e Ft-os TV 110k-ért! :(

Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64

(#244) Boond válasza darkmann (#243) üzenetére


Boond
addikt

Nálam csak később kezdett el élni a posta link, pl mikor felvették, a depoban, az oda szállítás meg ilyesmi nem volt, esetleg próbáld később is.

Valamilyen nyoma biztos van.

(#245) darkmann válasza Boond (#244) üzenetére


darkmann
őstag

Szombaton megjött. Csütörtökön hívtak a postától, hogy szombaton szállítják. Ehhez képest még péntek délelőtt is azt írta az ügyfélszolgálat, hogy náluk nincs ilyen számú csomag kézbesítésre átvéve. :DD
Aztán szombaton délelőtt kaptam egy sms-t, hogy aznap megpróbálják kiszállítani. Na kb. akkor jelent meg a nyomkövetési oldalon is az infó.

[ Szerkesztve ]

Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64

(#246) #21346560 válasza darkmann (#245) üzenetére


#21346560
törölt tag

Tehát nem az emag a hunyó! :P

(#247) darkmann válasza #21346560 (#246) üzenetére


darkmann
őstag

Hát az ügyfélszolgálatról most nem mondanék inkább semmit!

Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64

(#248) akom


akom
senior tag

Sziasztok!

Írtam az egyik termékhez egy értékelést. (Nem pozitívat.)
De nem jelent meg. Értékeléseim alatt látom a amit írtam, de egy nagy pirossal ez van fölé írva: Inaktiválva

Nem lehet negatív értékelést írni?

(#249) Boond


Boond
addikt

Én is írtam értékelést, fél évvel vagy 1 évvel később jelent meg xd Meg moderálva pedig semmit nem csináltam

(#250) VágniValó


VágniValó
addikt

Az egy dolog, hogy Budapesti raktárból Budapestre 4 teljes munkanap kellett a kiszállításhoz, de az a csomagolás amiben megkaptam külön megér egy misét (a lyukat nem én fúrtam az ujjammal, így kaptam)

:C :C :C

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#251) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Eddig nekem pozitív tapasztalatom van az eMAG-al, de most lassamn kezdek már ideges lenni. Decemberben vettünk szüleimnek egy 32" Pana TV-t, és karácsonykor, otthon ajándékozásnál kivéve a dobozból derült ki, hogy törött (a panel). Másnap telefonáltam, nem szarakodtak, simán vissza tudtam küldeni, mondták, hogy kapok majd utalványt érte ugyanazon összeggel, és azt levásárolhatom. Jan. elején, kb. kér hete már, elvitte a futár a TV-t, és azóta semmi...hetente telefonálok, hogy mi van már, de még nem érkezett be a raktárukba, legyek türelmes....2 hét alatt könyörgöm Kínából is ide tud érni csomag.

(#252) sebgutkopf


sebgutkopf
őstag

Gariztatás kapcsán van valakinek tapasztalata?
Küldenék vissza gariba terméket és már kissé unom, hogy eleve az RMA számot több mint 1 hét után adták ki (telefonon már zaklattam őket). Most megvan a szám, de már több mint egy hete nem jelentkezett az állítólagosa futár.

RMA szám elfogadása után mikor és milyen futár jön a csomagért?
Ebből megint telefon lesz.

(#253) Boond válasza sebgutkopf (#252) üzenetére


Boond
addikt

Nekem eltelt egy időbe... de az karácsonykor volt, aztán pont akkor jött a futár, amikor nem értem rá. - De előtte mondták, hogy majd szól egyeztettük, mikor jön a futár... aztán még sem.

Később, mikor már ráértem, és felhívtam a futárt, azt mondta, majd kérjek új fuvart, ő már nem foglalkozik vele...

Ezen kívül amúgy rendben mentek a dolgok.

(#254) #21346560 válasza Boond (#253) üzenetére


#21346560
törölt tag

De ez a futár hibája, nem a bolté :U

(#255) sebgutkopf válasza Boond (#253) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Azért kérdezem, mert már vagy 1,5 hete várom a futárt és se egy nyamvadt telefon, se e-mail semmi. Az utolsó infóm múlt hét keddről, hogy rma szám elfogadva futár partner hamarosan keres csomagoljak.

Új fuvart kinél kértél a futár cégnél vagy az e-magnál jártad végig a brutál hosszú átfutási időt?

Reggel az jutott eszembe, hogy megkérdezem a termék magyar képviseletét, hogy náluk lehet-e emag vásárolt terméket közvetlenül gariztatni.
Jó lenne, mert elég nonszensznek érzem, hogy január 7-én jelentettem le a hibát és még mindig nálam van a termék. :(((

(#256) Boond válasza sebgutkopf (#255) üzenetére


Boond
addikt

emagot hívtam fel, és elmeséltem elejéről az egész történetet, és mondták rendben akkor küldenek új futárt, a telefonért, amit cserélni kellett, mert én hdd-t rendeltem az emag meg telefont küldött...

#254) Runo -megkaptad a választ te is.

Milyen átfutási idő? Nekem, vhogy mindig hamar felvették a telefont.

De garanciás problémám nem volt, legalábbis nem emlékszem..

Viszont olyan is votl, hogy küldtek csomagot, és elfelejtettek egy tételt elküldeni, akkor is felhívtam őket pár nappal később és ingyen elküldték.

Az durva, hívd fel az emagot mesélted el a történetet normális hangnemben, azzal elvileg juthatsz valamire.

[ Szerkesztve ]

(#257) peppe79


peppe79
senior tag

Én egy aranyos történetet osztanék meg veletek: január 16-on vásároltam az Emag oldaláról egy Bilora mini fotóállványt. A forgalmazó a P&A digital Kft. Nem nagy összegről volt szó (7140 Ft), előre kifizettem kártyával a vételárát. Holnap lesz 2. hete, hogy még mindig várom a kiszállítást, de sehol semmi. A rendelések menüben a "csomag elküldve" üzenet szerepel. Többször is írtam már az Emagnak, de ők simán leráztak, mondván, hogy nem tőlük vásároltam (!), ők csak a felületet biztosítják a forgalmazóknak. A csaló cég az email-emre nem válaszol, a megadott mobilszámon előfizető nem kapcsolható, a vezetékes számuk ki sem cseng. A weboldaluk elérhetetlen, a céginfó szerint a cég nem áll felszámolás alatt. Mielőtt kifutnék a határidőből, kértem a bankomtól egy chargeback eljárást, postán értesítenek majd a kimeneteléről. Holnap meg bebattyogok szépen a rendőrkapitányságra, és megteszem a feljelentést mindkét cég (Emag, P&A digital) ellen. Aztán mehet a sztori a Homárra is... :)

(#258) #21346560 válasza peppe79 (#257) üzenetére


#21346560
törölt tag

Mint már említettem több alkalommal, érdemes megnézni, kitől rendelsz az e-mag-tól, vagy akinek "felületet biztosítanak".
E-mag-nál még nem volt problémám, a többi meg az e-mag hitelét rontja...

(#259) darkmann válasza #21346560 (#258) üzenetére


darkmann
őstag

Azért nem kellene teljesen elhárítani a felelősséget az emagról! Aliexpress-en ha ilyesmi (sőt ennél sokkal kevesebbért is) történik, akkor pár levélváltás után Ali visszautalja a pénzed. Ebay-en dettó. Szóval lehetne ezt jobban csinálni. :K

Honor Magic5 Pro 12/512, Oneplus 9 Pro 8/128, Huawei P30 Pro 8/128, Redmi Note 7 4/64

(#260) #21346560 válasza darkmann (#259) üzenetére


#21346560
törölt tag

Igazad van, lehetne jobban csinálni.
De mivel tudjuk, hogy nem csinálja jobban, ezért kár erőltetni….

(#261) peppe79 válasza #21346560 (#258) üzenetére


peppe79
senior tag

A félreértések elkerülése végett: tudtam, hogy nem közvetlenül az Emagtól, mint forgalmazótól vásárolok. Viszont az, hogy az ő felületén értékesítenek más kereskedők, - eddig - némi biztonságérzetet adott. Én buta ugyanis, abban a tudatban voltam, hogy egy ilyen ismert, több milliárdos forgalmakat lebonyolító cég valamilyen szinten kontrollálja, hogy ki és mit árul az oldalán. De ezek szerint tévedtem. Pont ezt írtam az Emagnak is, hogy ennyi erővel emberi szerveket, vagy narkót is nyugodtan árulhatnak az Emag marketplace-en, mert az Emagnak - az ő meglátásuk szerint - semmi köze az egészhez.

Nem gondolom, hogy az Emag szándékosan összejátszana a csalókkal, így nem is hibáztatom őket a meghiúsult vásárlásért. Amiatt viszont már igen, hogy jelzem nekik a csalás tényét, ők meg cserébe a fülük botját sem mozdítják, sőt: folyamatosan hárítanak, hogy nekük semmi közük az egészhez.
Elnézést kérek: ha én egy magánszemélytől, piaci áron vásárolok, egy - tudtomon kívül - lopott kerékpárt, akkor a törvény szemében azonnal orgazdává válok.
Itt meg előre jelzem a kereskedőnek, hogy az egyik partnerük csaló, ők pedig semmilyen lépést nem tesznek a további visszaélések megakadályozása érdekében?! És semmilyen felelősség nem terheli ez utóbbi tettükért? Ez egy vicc!
Bár nem vagyok milliomos, de engem nem az a pár ezer forint zavar, amit buktam a csaló által. A chargeback eljárás során amúgy is esélyes, hogy visszakapom a pénzt. Engem az Emag "leszarom" hozzáállása bosszant, de az nagyon. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, hogy a vásárlói számára a biztonság a legfontosabb, és nem hagyhatja szó nélkül, hogy elszaporodjanak a csalók az aukcióikon. Más kérdés, hogy talán túl későn ébredtek, mert azóta rengetegen elpártoltak tőlük. Talán az Emag is ráeszmél majd, ha őket is ellepik 'Lopkoviczék'.

[ Szerkesztve ]

(#262) peppe79 válasza darkmann (#259) üzenetére


peppe79
senior tag

Ez így van. Én vagy 3 hónap várakozás után jeleztem, hogy nem érkezett meg az Ebayről vásárolt, karácsonyi LED-es projektor. Még aznap visszautalták a vételárat!

(#263) Boond válasza #21346560 (#258) üzenetére


Boond
addikt

Azért ezt ennyivel elintézni, hogy "nem tőlünk van" - mivel tudtommal ezzel a felületesdivel az emag is jól jár keres rajta. Az lenne a minimum, hogy kivizsgálja az ügye, és szűri a hirdetőket. Esetleg megteszi a megfelelő intézkedéseket.

"n. Az egykoron szebb időket megélt Vatera is rájött, "

Tudtommal az is az emag tulajdonában van. Mindkettő a Dante internacional vállalat tulajdona.

[ Szerkesztve ]

(#264) peppe79 válasza Boond (#263) üzenetére


peppe79
senior tag

Az emag marketing menedzsere: Hunyady László nyilatkozta, 2,5 évvel ezelőtt, az emag marketplace kapcsán:

"...Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést."

Emag blog, 2018. május:

"Az eMAG az egyik legnagyobb forgalmú hazai webshopként és a legnagyobb látogatottsággal rendelkező internetes áruházként vonzó platform az értékesíteni vágyó cégek számára, egyúttal azonban komoly felelősséget is jelent. A Marketplace partnereknek szigorú szabályokat kell betartaniuk, meg kell felelniük az eMAG sztenderdeknek (a portfólióba illeszkedő termékkínálat, szállítási határidők, vásárlói számlák, ügyfélszolgálat, az ajánlatok naprakészen tartása, stb.). A vállalat rendszeresen ellenőrzi partnereit és felülvizsgálja működésüket, hogy a vásárlók a legjobb kiszolgálásban részesüljenek."

No comment...

(#265) peppe79 válasza peppe79 (#264) üzenetére


peppe79
senior tag

Ehhez a meséhez képest a valóság az, hogy pont lesz@rják az egészet. A válaszlevélben többször is hangsúlyozták nekem:

"...A partnerek részére egy hirdetési felületet biztosítunk, az emag.hu oldalon keresztül, de a P&A Digital nevű partnerünktől rendelt, ezért érdemben intézkedni sajnos nincs lehetőségünk..."

"...Az eMAG nem vállal felelősséget az emag.hu-n tett, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen a Marketplace termékek minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az eMAG nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és a Marketplace Partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba."

Na, ennek tudatában vásároljon bárki is az emag marketplace-ről!!! :))

[ Szerkesztve ]

(#266) #21346560


#21346560
törölt tag

Csak hogy írjak már rosszat is a boltról, mert eddig szinte csak jót írtam, és dicsértem - védtem őket:

Múlt héten elkezdtem nézegetni konkrétan 2 terméket is.
Az egyik egy SSD volt, 20.190 Ft-ért. - Most 21.290 Ft
(Aqua 19.590, de sok helyen még olcsóbb is)

A másik egy olajsütő volt, 29.990 Ft-ért. - Most 32.090 Ft
(Aqua jelen pillanatban 29.990)

A mától kezdődő hatalmas akció kissé megemelte az árakat a múlt hetihez képest! :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.