Carmack speciális eset. Ő szeret minden GPU-hoz külön path-ot írni. Ezt rajta kívül még melyik fejlesztő teszi meg? ... Nyilván senki, mert a többiek időre dolgoznak. Nem mondhatják a kiadónak, hogy "When it's done!"
Márpedig mit kínál a DX10? Megírom a kódot az API specifikációinak megfelelően és fut minden DX10 kompatibilis kártyán! Jó dolog a Vendor Specific Caps bit hiánya.
Mit kínál a DX9 vagy az OpenGL. Előbbi tele van Caps bitekkel, utóbbi pedig kiterjesztésekkel. Ha kitalálok valamit, akkor meg kell nézni, hogy ezt a kiterjesztést támogatja-e minden kari. Ha nem akkor keresni kell más megoldást, vagy külön kiterjesztést kell használni. Kb. ez volt a Caps Bitekkel is a probléma, ... ez most NV caps bit, akkor ennek találni kell Radeon-os alternatívát stb.
A DX10-es mintát akarták a fejlesztők látni az OpenGL 3.0-ban.
A Crysis az túl mesterkélt. Látványban szvsz a Chrome 4.0 tud a legtöbbet ... nézd meg az új Call Of Juarez trailereit és képeit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.