Letöltve....Startra kész.
Mehet a móka...
" Rövid az élet, hosszú a sír, mindenki játsszon, amennyit bír "
Letöltve....Startra kész.
Mehet a móka...
" Rövid az élet, hosszú a sír, mindenki játsszon, amennyit bír "
Hogyan kerül kettő -relative- modern hadihajó olyan közel egymáshoz, hogy "kalozósan" kell átlendülni a másikra?
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Úgy, hogy ez nem élet szimulátor, hanem egy akció játék.
Az x boxon mikor lesz béta?
1. Ha a valóságnak megfelelő távolságba lennének, akkor nem lenne a lendüléshez elég hosszú kötél a szuperkatonáknál.
2. Ha a valóságnak megfelelő távolságba lennének, akkor az engine nem tudná normális sebességgel (fps-sel) megjeleníteni a jelenetet. Ráadásul nagyon kicsik is lennének, a hajók és a karakterek is olyan messziről.
3. Azért vannak olyan közel, mert nem vették észre egymást. Emberi mulasztás történt mindkét hajón.
4. Hihetetlenül gyorsan mozogtak, és hirtelen csak ott lettek egymás mellett.
5. Egymás mellé teremtették őket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Úgy egy hónapja némi kakaskodás közben pont összement egy török és egy görög hajó, ahogy néztem a sérülésekről a képeket, ott még kötél se kellett volna, hogy átugráljanak. Az amerikaiaknak a tartály és konténerhajókkal gyűlt meg a bajuk, az évtizedben, mert három elég modern rombolójukat is kereskedelmi hajók öklelték fel elég csúnyán. Ott vagy 2 tucat halálos áldozat is volt. De "ellenséges" civilekkel mások is összefutottak, pedig papíron ezek a hajók röptében észlelik és kilövik az ellenük indított rakétákat is. Mégis úgy tűnik, hogy néha egy békésen úszó panelház ellen sem sikerül védekezniük.