Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) xenossas válasza Dany007 (#90) üzenetére


xenossas
csendes tag

ha nem tudják megjavítani adniuk kell egy 110.000Ft-os terméket helyette vagy visszakell fizetniük az összeget, ennyi, csak erélyesnek kell lenni nem az eladótól kérdezni az ilyeneket :D

(#102) Falconmaster válasza Egon (#99) üzenetére


Falconmaster
tag

A bill. kiosztás témáján kár lenne most vitatkozni (már csak azért is mert ha jobban megnézed, a fenti cikkben a billenttyűzetek (ugye top termék a logitechnél) normális magyar kiosztással és magyar feliratokkal rendelkeznek szóval van ilyen is, olyan is (lehet régebben nem volt még, most már egyre prominensebb a magyar, mint európai piac)

A másik: a logitech a twitterjén válaszol meg minden (gondolom én, nem próbáltam) hozzájuk intézett kérdést. Szoktam látni. Nyilván, nem magyarul. De arra van a support, ha valami érdekel, írni kell nekik emailt, egy valamire való cég néhány napon belül válaszol. Most az, hogy nyit valahol fórumot vagy nem, az egy olyan dolog, hogy neked a fórum a ph-t jelenti, másnak meg az akármi mást, mindenhova nem nyithatnak fórumot, arra a világ összes pr kapacitása se lenne elég :)

De teljesen megértem az érveidet, igazából senki nem mondta hogy tömjénezni kellene a logitechet - vannak más cégek is akik hasonlóképp korrektül járnak el (talán még ennél is korrektebbül... :D), de sajnos nem ez az általános és megszokott. Pedig lehetne...

Khaal: pontosan (illetve annyit még hozzá kell tenni, hogy szintén át kell gondolni, vajon azzal hogy a futár elmegy érte és elviszi nem-e jár rosszabbul a világ (környezetszennyezés tekintetében), mint jelen esetben...)

by Flaki™

(#103) Egon válasza Falconmaster (#102) üzenetére


Egon
nagyúr

A bill. kiosztás témáján kár lenne most vitatkozni (már csak azért is mert ha jobban megnézed, a fenti cikkben a billenttyűzetek (ugye top termék a logitechnél) normális magyar kiosztással és magyar feliratokkal rendelkeznek szóval van ilyen is, olyan is (lehet régebben nem volt még, most már egyre prominensebb a magyar, mint európai piac)

Nézd, egyrészt a felsőkategóriás (high-end) Logitech keyboard-ok (G15, Illuminated stb.) nincsenek honosítva (ez az összes felsőkategóriás bill-re igaz); ami honosítva van (max. felső-középkategória), annak meg elcseszett a kiosztása (Home, End stb.). Másrészt régebben pont hogy volt normális honosítás: a kb. 5 éve több mint 30K-ba kerülő Cordless Desktop MX kombómból volt honosított...

De teljesen megértem az érveidet, igazából senki nem mondta hogy tömjénezni kellene a logitechet - vannak más cégek is akik hasonlóképp korrektül járnak el (talán még ennél is korrektebbül... ), de sajnos nem ez az általános és megszokott. Pedig lehetne...

Ezt aláírom, tökéletesen igaz. Khaal is jól összefoglalta a lényeget.

[ Szerkesztve ]

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#104) WonderCSabo válasza Falconmaster (#88) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Tudom én, de a kollégának 2 billentyűzete is rossz volt... Én is szeretem a Logitechet, ilyen hangfalam és billentyűzetem van.

(#105) proof88 válasza Egon (#99) üzenetére


proof88
addikt

Ok csak én azt mondtam, hogy ez egy elég könnyen szokható dolog, nem olyan rossz, mint pl az egy soros enter... Várjál tudod mi rosszabb? Az hogy itthon négyesével vannak a funkcióbillentyűk, Wave-en meg 3-asával. Szóval ez zavaró, az biztos. Meg persze az í legyen bal alul y mellett, ű-ú enter mellett, azért ezek nekem is kellenek.

[ Szerkesztve ]

(#106) D1Rect válasza Dany007 (#90) üzenetére


D1Rect
félisten

Ha nem tudják cserélni, akkor visszajár a teljes vételár. :))

motorhead:Téged mi lelt? Mozgássérült nem tud otthon szétverni Logitech fénycsövet?
WTF? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#107) ceia


ceia
őstag

Nekem ez a billentyűzet-egér páros akkor sem kéne, ha ingyen adnák! :Y

Én is Logitech-et használok, Deluxe 250 + RX 250 párost. A kettő együtt 3888Ft.
Nekem tökéletes - nem mondom, hogy nem is lehetne jobb, de még nem láttam olyant.
-Főleg ennyiért nem :C

Ha gazdag lennék, akkor sem kéne flancos csicsás.. stb. vacak.
Mi lesz a következő lépés?
Mamakedvence csak megérinti a billentyű tetejét, és egy szervó mechanika leüti helyette? :DDD
Szerintem szánalmas, ha valakinek ez tetszik.

A Logitech "korrektség" pedig nevetséges túlkomplikálása a dolgoknak. Megbízható dolgokat kell venni, nem pedig időt, fáradságot pazarolni arra, hogy méregdrágán hibás árut adnak.

[ Szerkesztve ]

        it's more fun to compute

(#108) Dany007 válasza xenossas (#101) üzenetére


Dany007
veterán

Olyasmit hallottam, hogy az esetben egy vele egyenértékűt. De nem forintban egyenértékűt, hanem tudásban : )
Erősen kétlem, hogy a régi 21 colos Samu helyett adnának egy új 110 ezres samut :D Bár nem venném rossz néven. De a gari lejárt decemberben... lusta voltam visszavinni. :U

(#109) BloodyEddie


BloodyEddie
őstag

Hát ez hihetetlen :)

(#110) D1Rect válasza Dany007 (#108) üzenetére


D1Rect
félisten

Nem. Pontosan olyat.
Nincs "vele egyenértékű", meg "értékcsökkent" meg "levásárolható", meg semmi, ezeket a boltosok találják ki. Nincs.
KP vissza van. Ha jóarc vagy, akkor ott levásárolhatod, de nem kötelező.

(#111) xenossas válasza D1Rect (#110) üzenetére


xenossas
csendes tag

pontosan, nekem egy kicsit jobbat akartak adni érte én meg előadtam a szövegemet, beszélt összevissza aztán adott a 2éves cuccnak az árában egy másikat.

[ Szerkesztve ]

(#112) Khaal válasza Egon (#103) üzenetére


Khaal
őstag

Úgy 6-7 éve még tényleg volt honosított az abszolút csúcskategóriából is, bőven húszezer forint felett vettem annak idején a Cordless Desktop Optical szettemet és miden gomb a helyén volt rajta a megfelelő feliratokkal, pedig akkor az egy durván luxuskategória billentyűzet - egér párosnak számított (kb ez volt az egyetlen kábelnélküli szett amihez ergonomikus optikai egeret adtak).

(#113) AXisBOLD válasza DeFranco (#85) üzenetére


AXisBOLD
addikt

hiszek neked.

ez gyalázatos dolog, akkor átverik a népet ezzel az Öko dumával.

Felháborító, ezek szerint a papíron kívül mindent feleslegesen gyűjtögetünk. Pet palack, műanyag flakonok, üveg, alumínium dobozok mind a kommunálisban végzik? csak mert ezeket rakjuk külön itthon.

Aurea mediocritas

(#114) Egon válasza Khaal (#112) üzenetére


Egon
nagyúr

Nekem ilyen van (illetve ennek a sima rádiós, nem kékfogú verziója). Kb. 5 éves, 35K volt akkor az ára (nagyker ár + féláfával vettem 28-ért). Anno csak a linken szereplő verzió, no meg a diNovo volt ennél drágább, mégis volt HUN kiosztású...
Gyakorlatilag az Internet Navigator SE wireless verziója, plusz egy MX700-as egér.
Ennél jobb nincsen, azóta sem.

[ Szerkesztve ]

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#115) Dany007 válasza D1Rect (#110) üzenetére


Dany007
veterán

Szal aszondod, hogy visszaadták volna a 110 ezer forintomat? vagy vehettem volna egy 110 ezer forint értékű cuccot a samsungtól?

Mert ez már nem a bolti garancia volt. Az csak 1 éves. A 3 éves az már a Samsungnál volt érvényes, tehát ezért sem vihettem vissza a boltba, csak egy hivatalos Samu szervizbe vagy valamiben ahonnan felvitték volna Pestre.
Csak mert most így kezdem egyre hülyébbnek érezni magamat amiért nem vittem vissza... :U :D

(#116) xenossas válasza Dany007 (#115) üzenetére


xenossas
csendes tag

ha jól tudom akkor abban is hazudtak hogy ahol vetted oda nemviheted vissza :F

(#117) Falconmaster válasza Egon (#114) üzenetére


Falconmaster
tag

Nekem diNovo for notebooks-om van (US International, azaz a gombok helyükön vannak, csak angol feliratos), de tudtommal azokból sosem készült magyar verzió, még a legújabb diNovo Edgeből sincs ha jól tudom :)

by Flaki™

(#118) Dany007 válasza xenossas (#116) üzenetére


Dany007
veterán

Abban azért szerintem nem. Ez úgy megy, hogy 1 évig a bolti garancia és 3 és az a Samsung garancia...
Logitechnél is így van ha jól tudom. A boltba ahol vetted, oda csak egy évig lehet visszavinni. Utána már közvetlenül a logitechet kell keresni.
Ezért szoktak olyan írni, hogy 1+2 év garancia... Asszem... De javítsatok ki ha tévedek.

(#119) qqcqqc válasza Khaal (#112) üzenetére


qqcqqc
őstag

nekem is volt Cordless Desktop Optical.
jó kis bill volt.
nekem német kiosztású volt, ott vettem.
gariban cserélték amikor tönkrement.
ja és megkérdeztem a magyar kiosztást és szó nélkül azt kaptam. csak a rádióvevőt kérték.

(#120) DeFranco válasza AXisBOLD (#113) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Van, amit újrahasznosítanak mindenből, de nem ez a jellemző. Attól függ, hogy az újrahasznosító telepek átveszik-e (kapacitás).

Jelenleg inkább népnevelő szerepe van.

(#121) motorhead válasza D1Rect (#106) üzenetére


motorhead
aktív tag

Úgy tűnik, hogy eme fórumon az emberek nagy hányada nem érti ha példákkal él a másik ember. Köztük te sem értetted meg.
Továbbá úgy tűnik, hogy ha itt valaki nem ért egyet a született írás mondanivalójával, és nem tapsol meg vet bukfencet, hogy de oltári nagyot alkotott a cikk írója, akkor az nem ért semmihez, és belehet neki szólni ismeretlenül (volt itt olyan) meg jókat lehet röhögni rajta.
Csak az a baj, hogy itt a sok okoskodó, szerintem tőlem sokan fiatalabb egyén meg sem érti amit írok. És ismeretlenül beszólogat, meg arcoskodik holott elképzelhető,hogy tizedannyi tapasztalata van mondjuk a témával kapcsolatban.
Megkérdezném itt aki eleddig beírt ide, hány évet vagy évtizedet dolgozott vezetőként kereskedelemben, és hány garanciális ügyet intézett. Szerintem nem sokan vannak... De nagyon tudják fújni az igazukat.

Továbbra is azt mondom, ez a Logitech-es garanciális istenítés egy nagy baromság, egy a sok közül cég aki semmivel sem nyújt jobb garanciális hátteret mint bármelyik másik. Sőt a még a rá vonatkozó szabályokat is felrúgja a probléma intézésével kapcsolatosan.
Lehet jópofa dolognak tűnik ez a kalapácsos történet, itt sok emberke hanyatt vágja magát ezen a korrekt hozzáálláson, pedig ez az eljárás megkérdőjelezhető sok felől. Itt jöttek az általam leírt példák (korlátozott fizikai képességű emberek..) , de fölösleges volt leírni mert ebből is beszólás lett éppen részedről.

[ Szerkesztve ]

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#122) D1Rect válasza motorhead (#121) üzenetére


D1Rect
félisten

No offense, a példákkal nincs baj, de a bődületes butaságot példának hozni az más.

Teljesen mindegy ki-mennyit dolgozott vezetőként/hány éves/mennyi garanciális ügyet intézett. Számomra inkább az a visszataszító, amikor valaki a korára veri magát, hisz az csak egy állapot, semmi jelentőséggel nem bír az egyén egyéb képességeire nézve.

"Továbbra is azt mondom, ez a Logitech-es garanciális istenítés egy nagy baromság, egy a sok közül cég aki semmivel sem nyújt jobb garanciális hátteret mint bármelyik másik."

Maradjunk annyiban, hogy jelentős különbségek is vannak.
Van olyan cég, akit úgy üldöztem, hogy vásárolhassak tőlük, de így se igen foglalkoztak velem.

A sok éves gamepadomhoz, pl. azonnal volt W7 driver amikor kerestem.
Magyarul elérhető support, termékleírás. Példás a Logitech ezen a téren.

Látom kissé felakadtál a kalapácsos képnél, de ajánlom figyelmedbe ezt a részt a cikkből:

"A cserekészüléket még aznap feladták UPS-el, akik szerintem a legkomolyabb internetes valós idejű csomagkövetéssel rendelkeznek. Folyamatosan csekkoltam a neten, pénteken megjött volna, de elrontották a címet, kihagytak egy betűt a városnévből, így lefagyott a rendszerük. Felhívtak, megbeszéltük a problémát, és sikerült továbblépnie a gépezetnek. Közben nagyot lapítottam, hogy megvan a régi is, így nem kell nélkülöznöm a postázás idejére a technikát."

Egyébként úgy érzem elindultál egy rossz irányba a cikk kommentelésével kapcsolatban, ami most kissé zsákutcának bizonyult, és azért kezdesz átmenni személyeskedésbe/érzed úgy, hogy téged bántanak.

(#123) BloodyEddie válasza motorhead (#121) üzenetére


BloodyEddie
őstag

Mivel a felhasználók nagy része fogyasztói oldalról közelíti meg a dolgot, a legkevésbé sem érdekli őket a háttér. Viszont sok boltban szeretnek játszani a garanciával, hogy mégse érvényes, meg ilyen-olyan feltételek mellett, szóval kihasználják az esetleges tudatlanságot. A sok péhájúzer annak örül itt, hogy lám, van egy cég, aki a fogyasztók érdekeit is figyelembe veszi. Tény, hogy ennek mindenhol így kéne lennie, de nem így van.

(#124) xenossas


xenossas
csendes tag

nem környezetbarát megoldás igen, de mit tudsz vele kezdeni? sokan utmellé öntik a szemetüket meg stb stb
el kell fogadni hogy sajnos így működik vagy ha tudsz tegyél vmit hogy ne így legyen

amugy a zúzós módszeren kívül szerintem is ennek kellene lennie az alapnak, nem az hogy: bemegyek garanciális elromlott termékkel azt még néz rám okos fejjel az eladó és átakar vágni a palánkon, ha netán mondom neki hogy ne akarjon már "átverni" akkor meg szinte lenéz/utál érte :W

(#125) gabipaci


gabipaci
addikt

Látom jól fut a téma :C

A szétverős részhez még annyit hozzátennék, hogy volt másik, kevésbé drasztikus lehetőség is, így a mozgáskorlátozottak is támogatva vannak. Ez úgy nézett volna ki, hogy a bill-nek a lábait ki kel törni, az egér elemtakaró lapjával, meg a vevővel együtt beletenni borítékba, és elküldeni postán. Nekem ez nem jött be, mert csak időpocsékolás lett volna.
Bár nem tudtam, hogy fontos lehet, most megemlítem, hogy a szétverés művelete miatt egyetlen állat vagy növény sem sérült meg, mérges gázok nem szabadultak ki, és természetesen eHulladékként kezeltem (ami itt Írben később sem keveredik a háztartási hulladékkal). Bár ha jobban belegondolok, mérges gázok lehet hogy szabadultak fel, mert megeshet, hogy pukiztam egyet, nem emlékszem.

A mindentmegmondó embernek meg talán nem itt kéne hsz-eket gyüjtögetni az új rangjához. Mert amiről beszél, semmi értelme. Bejön itt a széles nagy hülyeséggel, hogy meghamisítani a képet, aztán inkább témát vált, a pocsékolás és környezetszennyezés felé, mikor meg rájön, hogy az sem úgy van, akkor marad a személyeskedés. Pontosan ahogy a kolléga írta.

A másik nagyokosnak, aki meg nem akar 3888 forintnál többet költeni, és ingyen se kéne ez, megsúgom, hogy én nem bántam meg a vételt. Igaz eszemben sem volt abban az árkategóriában nézelődni, amit Ő magasztal, én megtehetem, hogy ilyet vegyek. Akkor most ne vegyek, azért, hogy Ő ne érezze sz@rul magát? Megdolgoztam a pénzért, nem is kicsit, nem Anyámtól kaptam. Az a szánalmas, ha valaki ekkora ökörséget leír.

Szerintem ez az eljárás a Logitól akkor is korrekt, lehet hogy más nagyvállalatok is hasonló szinten vannak, de sajnos ez nem általános.
Örülök, hogy a nagytöbbségnek lejött, mit szerettem volna írni.
Az meg kifejezetten jól eső érzés, hogy egy fórumtársnak segítettem ezzel a cikkel, nekem már megérte.

Szerk: Most már tisztán emlékszem, nem fingottam akkor...

[ Szerkesztve ]

Logitech hardware tester

(#126) AXisBOLD válasza DeFranco (#120) üzenetére


AXisBOLD
addikt

aha, értem. akkor nem teljesen felesleges. csak a kapacitást kellene növelni. remélem ez bekövetkezik.

köszi az okítást.

Aurea mediocritas

(#127) gabipaci válasza AXisBOLD (#126) üzenetére


gabipaci
addikt

Ehhez a témához csak annyit, hogy a szelektív hulladékgyüjtés az ember legolcsóbb és legjobb találmánya. Ha nincs rá kapacitásuk, összekeverik, de ha lenne rá lehetőség, de Te nem válogattad szét, akkor ők már biztos nem fogják...
Csak Írországgal tudok pédálózni (akit sért a téma,mert ő nem itt él, ne olvassa tovább), itt úgy megy, hogy szinte csak a háztartási hulladékért kell fizetni, ahova én hordom, ott 8euró egy nagy zsák cumó leadása. Ha ők jönnek érte, kicsit drágább, de nekünk így egyszerűbb. A papír, karton, konzervdoboz, üveg (nincs üvegvisszaváltás!!!), műanyag ingyen visszavihető, de csak válogatva.
Ha meg valakit azon kapnak, hogy kidobja a hulladékot az erdőben, a büntetés 150-nél kezdődik, és 3500 a plafon. Ha megtalálnak egy levelet a szemétben, vagy valaki meglát, nem kell bebizonyítania, máris fizethetsz. És fizetsz, mert behajtják. (jó, Magyarországon ebből is visszaélés lenne, mert kersztbe feljelentgetnék egymást az emberek, de ez itt nincs)

[ Szerkesztve ]

Logitech hardware tester

(#128) Dany007


Dany007
veterán

Na, a témához még annyit, hogy mostmár a netes rendelések kapcsán, ha jól tudom létezik olyan, hogy garanciális futár. Mármint a szolgálat.
Tehát ha én az ország másik feléből rendelek cuccot, akkor azt kihozzák szépen, ki is fizetem a kiszállítást is.
Aztán ha a cucc elromlik, telefon a boltba, ők küldenek egy futárt, aki szépen visszaviszi tőlem a cuccot gariztatni ingyen.
Szóval ez se egy rossz megoldás. Nem fontos törni zúzni.
Bár tény, hogy ez a Logiteches dolog sokkal egyszerűbb. A hibát se kell bizonygatni, ami ugye szintén nem mind1.

Nekem volt egy Fx5600-asom még nagyon régen :) Szar gagyi volt passzív hűtéssel és eléggé melegedett, egy idő után ez megérződött a memóriákon is, szarakodott a kép, egy idő után meg el is szállt. Mivel garis volt még nem szenvedtem maszek hűtéssel, hanem fogtam és visszavittem a boltba. (mert ezt helyben vettem). Ott azt mondták, hogy ők elhiszik hogy gond van vele, de a szerviz le fogja szarni. Azt mondta a boltos csákó, hogy ezeknél úgy megy, hogy megnézik és amíg ad képet, addig az jó! Nem fognak rajta játszani 1-2 órát és várni amíg előjön a hiba. Ergo képet ad, visszaküldik és fizethetem a bevizsgálási díjat.
Aztán felajánlották, hogy 'elrontják' nekem a kártyát, hogy ne adjon képet, és úgy küldik vissza. És persze ki is lett cserélve. Aztán hogy ez igaz-e vagy nem nemtom, de a boltos ezt mondta.

Szal ilyen téren meg jobb a logitech, ha már megteheti, hogy csak így szó nélkül cseréli. Viszont még mindig orbitális pazarlásnak tartom. V.színű azért van így, mert a Loginak jobban megéri adni egy másikat, mint vesződni a szállítással és a javítással. V.színű olcsóbbra jön ki egy ilyen bill. legyártása, mint egy hibás szállítása, pótalkatrész, plusz pár ember munkája, majd a visszaszállítás. De persze ettől még pazarlás, csak nekik anyagilag így könnyebb.

(#129) Dave™


Dave™
nagyúr

Értem már, miért ilyen drágák a logi termékek ;] Egy elvileg javítható (persze lehet, hogy nem éri meg) billentyűzetet szétveretnek, egy működő, de interferencia által bekavart másikra meg szimplán igényt sem tartanak - valóban korrekt hozzáállás és minőségi support, csak el kell gondolkodni rajta, hogy ennek ki fizeti meg az árát, és miben. Volt már több Logitech termékem, tényleg nagyon jók, de az ár/teljesÍtmény mutató már nem ennyire ideális. Most gigabyte egerem van, ennek szerintem sokkal jobb ez a mutatója, minőségben érezhető eltérést eddig nem tapasztaltam, csak azonos szolgáltatások mellett sokkal olcsóbb volt.

(#130) gabipaci válasza Dave™ (#129) üzenetére


gabipaci
addikt

Ha úgy alakul, hogy bekrepál, várjuk a cikket a gariztatásról :)
Ha meg nem ilyen lenne a logi hozzáállása, akkor sem lenne olcsóbb a termék.

Logitech hardware tester

(#131) Dave™ válasza gabipaci (#130) üzenetére


Dave™
nagyúr

Rendben, bár ugye két-három egérnek kellene bekrepálnia míg logiból egynek, ha már 2-3x annyiba kerül :) Az meg gondolom azért odébb lesz, egyelőre egy éves és semmi baja (jut eszembe, egy év gari volt rá, tehát a gariztatásra már tuti nem lesz panasz :DDD )

(#132) Galdemorph


Galdemorph
csendes tag

A Logitechben én még nem csalódtam, bármit vettem tökéletesen működött finom kialakítású és csúcs minőség. Igaz ára van neki de megéri, és a support pedig: le akalappal. Itt az én pédám pl:

3 éve vettem egy diNovo Media Desktop Laser bill egér kombót. Tökéletesen működött, csak a gumirozott kéztámaszom kezdett felpúposodni a kezem izzadságától (elég sokat játszottam rajta, szal' igazából nem is lepett meg). Egy évvel a vásárlás után (2 gari volt) visszavittem, hogy ez a panaszom. Azonnali csere vadi újra, gari újraindul: megint 2 év.

Rá egy évre megint ugyenezzel a problémával álltam elő, megint azonnal csere. Vadi új bill és újból 2 év gari!!:)

Nem tudom meddig lehet ezt játszani, de igy minden évben van egy vadi új billem!:)

[ Szerkesztve ]

(#133) pschio


pschio
őstag

ez igen. le a kalappal a logitech előtt. :C

''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''

(#134) GreenAtis


GreenAtis
tag

Nah most megjött a levél hogy postázták az új egerem. Kiváncsi vagyok mikorra ér ide.

(#135) motorhead válasza gabipaci (#125) üzenetére


motorhead
aktív tag

"A mindentmegmondó embernek meg talán nem itt kéne hsz-eket gyüjtögetni az új rangjához."

Nem akarlak elkeseríteni, de a seggembe sincs a hsz-ekből összeszedett rang.Sem semmilyen rang. Én az élet más területén szeretek előrébb jutni, inkább azon fáradozom, ha telik erőmből és tudásomból. Ekkora baromságot. Lehet neked ez a legfontosabb dolog az életben, én magasról levizelem.

"Örülök, hogy a nagytöbbségnek lejött, mit szerettem volna írni."

Elhiheted nekem is lejött, csak én nem estem hasra a Logitech ügyintézése előtt. Lehet nálad már ezzel ellehet érni a kiismerést, nálam ez édeskevés. Mert szimplán a kötelességüket végezték. Majd ha többet adnak mint ami jogilag megkövetelt, nos akkor lehet megkülönböztetni más cégekkel szemben.
Teszem azt kárpótlásul nyújtottak volna valami pluszt, de előre elnézésedet kérem, hogy megint példákat hozok fel mert itt csupán a tényekről lehet beszélni.
Még jó, hogy nem benzinnel kellett leönteni és felgyújtani azt a drága cuccot. Mert mint tudjuk, ami hamuvá vált, csak az tekinthető teljes megsemmisítésnek.

[ Szerkesztve ]

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#136) motorhead válasza D1Rect (#122) üzenetére


motorhead
aktív tag

"Teljesen mindegy ki-mennyit dolgozott vezetőként/hány éves/mennyi garanciális ügyet intézett."

Pusztán azért nem mindegy, mert naponta látott 10-100 ilyen ügyet és tudja, hogy ez egyeltalán nem tekinthető példás dolognak. Többször leírtam már, hogy semmivel nem adtak többet, mint ami jogilag rájuk vonatkozik. Egyeltalán nem mindegy, hogy valaki tapasztal e a témával kapcsolatban vagy sem. Te melyik orvos keze alá feküdnél ha agyműtétet kellene végrehajtani rajtad? Aki most esett ki az iskolapadból, vagy akinek a 140. műtétje lesz a tied? Ugye csak nem mindegy ki mennyit dolgozott a szakmájában...

"Számomra inkább az a visszataszító, amikor valaki a korára veri magát, hisz az csak egy állapot, semmi jelentőséggel nem bír az egyén egyéb képességeire nézve."

Ez így is van. De sajnos vannak esetek, mint például a szakmai tapasztalat az ami korral jár.És persze vannak más területek is de ez most teljesen mindegy.

"Egyébként úgy érzem elindultál egy rossz irányba a cikk kommentelésével kapcsolatban, ami most kissé zsákutcának bizonyult, és azért kezdesz átmenni személyeskedésbe/érzed úgy, hogy téged bántanak."

Mivel ez már tényleg nem a cikkről szól, így nem rontom itt tovább a levegőt!

(Aki járatos a beszólásokban, az most megragadhatja a "nem rontom itt a levegőt" kijelentést..)

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#137) Angelo69 válasza GreenAtis (#134) üzenetére


Angelo69
senior tag

Kapsz meg 1-et az ups-tol is es ott rajta lesz.
Azt tippelem hogy 1.-en kapod kezhez. ;)

"Én ilyen egyszerű gyerek vagyok, oxigént alakítok széndioxiddá... semmi váratlan fordulat."

(#138) Narxis válasza Sub-ZeRo (#50) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ne csak gondolkozz, vedd meg! :)) Legjobb cucc.

Thanos was right.

(#139) Megvagyok


Megvagyok
tag

Szerintetek akkor is cserélik a cuccot,ha már lejárt a garancia? 2008. februárban vettem egy Z-2300-at , és kontakthibás fél éve kb a hangerőszabályzó ( nem is használom már, mert ha elállítom, elhalkul a jobboldal,meg sistereg) ... elvileg 2 év garancia van rá, ami meg ugye most járt le ... :W :W :W

(#140) Falconmaster válasza Megvagyok (#139) üzenetére


Falconmaster
tag

Szerintem mindenképp megér egy próbát, hogy felveszed a kapcsolatot a supporttal - ha más nem, némi pénzbeli ellenszolgáltatásért cserébe sikerülhet megboltolni egy új hangerőszabályozó egységet (ami, ha hasonló módon van mint az én Z-5300-amon, akkor külön csatlakoztatható, azaz egy kisebb részegység), szerintem megérné megpróbálni.

by Flaki™

(#141) GreenAtis válasza Angelo69 (#137) üzenetére


GreenAtis
tag

Látnok vagy. Megjött a UPS-es levél is és elsejét írnak kézbesítés napjának. :D Elég jó ahhoz képest hogy telefonban 2 hetet mondott a srác.

(#142) gabipaci válasza Megvagyok (#139) üzenetére


gabipaci
addikt

Szerintem azonnal hívd fel őket. Illetve ne azonnal, de holnap mindenképp.
0617774853
Ez a számuk.
Mond el, mi a helyzet, nem járt az még le annyira, hátha megoldják.
És persze számolj be az eredményről lécci.

Logitech hardware tester

(#143) AXisBOLD válasza gabipaci (#127) üzenetére


AXisBOLD
addikt

de jó lenne ha itt is így történne mindez. örülök hogy legalább ott így működik.

és bocs hogy offoltam a topikot :R

Aurea mediocritas

(#144) DeFranco válasza AXisBOLD (#143) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Örihari :D

(#145) AXisBOLD válasza DeFranco (#144) üzenetére


AXisBOLD
addikt

remélem nem :D

Aurea mediocritas

(#146) waverider


waverider
senior tag

Nekem is Logitech cuccok vannak átmatricázva a DELL XPS ONE gépemhez :R

Ja, és persze köszönet a cikkért és a hasznos infókért :R

[ Szerkesztve ]

Informatikus csemete mondókája: ZIP ZIP csóka, vak vARJúcska. A Windows 2 dologtól akadhat ki: az egyik önmaga, a másik bármi más. Donald billentyűzetet használ, Mickey egeret. A WORD elszáll, az írás megmarad.

(#147) gabipaci válasza AXisBOLD (#145) üzenetére


gabipaci
addikt

Nem hinném, nem olyan... :))

Logitech hardware tester

(#148) ityam


ityam
senior tag

Az én ismerősömnek csak a kábelról a csatlakozót kellett levágnia :D

(#149) Zanik


Zanik
addikt

Azért azt elárulom, hogy nem volt ez mindig így, mert pár éve még javították a cuccokat, pl. az én MOMO kormányomnál a fékpedál alatt rugókat is cserélték, mert az egyik eltörött. Egy ideje viszont tényleg a full termék kuka ha a legkisebb baja is van.

[ Szerkesztve ]

Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

(#150) szombatitomi válasza ityam (#148) üzenetére


szombatitomi
aktív tag

Azért az "enyhébb". :D A csatlakozót vissza lehet kötni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.