Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kokyt


kokyt
senior tag

Köszi a cikket! Le a kalappal az ilyen support előtt. Ezzel nagyott nőtt a szememben a Logi. Bár amúgy is az ő terméküket használom leginkább: bill+egér, 2.1, headset, webcam :DDD

(#2) LackoMester


LackoMester
addikt

Jó cikk, az a kalapácsos kép az durva. A minőséget az meg kell fizetni, alap. :K
De én akkor is Razer. :U

[ Szerkesztve ]

ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz

(#3) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

jó cikk :)

egy logitech mx5 vagy mx518 egéren gondolkoztam már többször is...

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#4) Polacheck


Polacheck
HÁZIGAZDA

Mindent így cserélnek. Egy jó ideje csak logitech cuccokat vásárolok és minden egyes alkalommal ez a csere menete.

[ Szerkesztve ]

less qq more pewpew!

(#5) Khaal


Khaal
őstag

Kiderült egyébként, hogy mi volt hibás a bluetoothos szettben? Nekem most egy rádiós S510-es van, de tervezem cserélni a monitort egy TV-re és a fotelből (kb 2-2.5 méter) már ennél se megbízható a vétel, kellene valami nagyobb hatótávolságú cucc és én is egy bluetooth-os páros terveztem.

(#6) vante


vante
aktív tag

Most, ha én egy logitech terméket ebay-ből rendeltem, honnan kerítsek számlát? Végülis a terméken rajta van a serial szám, a gyári csomagolás érintetlennek tűnt. Gondolom valami raktárban maradt (egyébként bolt reklámozza ott). mert már nem forgalmazzák.

[ Szerkesztve ]

(#7) mindfreak


mindfreak
őstag

Nagyon örülök, hogy végre valaki írt erről a dologról, mert nekem sose hitte el senki, hogy igen is létezik ilyen korrekt hozzáállású cég!

Örömmel fogom linkelgetni a sok "A4Tech is van olyan jó, mint Logitech" magyarázós emberkének. :P

[ Szerkesztve ]

(#8) Magnum_


Magnum_
nagyúr

korrekt cég.

I humbly and respectfully decline™

(#9) Jamby18


Jamby18
senior tag

A logitech érdekesen oldja meg ezt a kicserélősdit hallottam már róla, hogy billenytűzetnél le kell végni az USB csatlakozót a kábelről illetve kitörni a kitámasztó pöcköket és elküldeni nekik :D :)
Én is kedvelem a logit G15,MX1100,Formula Force EX illetve egy 2001es rumblepad amit a mai napig nyüstölök.

(#10) Polacheck válasza vante (#6) üzenetére


Polacheck
HÁZIGAZDA

Tőlem számlát sosem kértek, elég volt a gyári szám.

less qq more pewpew!

(#11) Napfénysüti

Wow nem semmi ez a szétverős csere menet. :D
Bár sajnálnám az MX518-at szétverni ha baja lenne de eddig kiválóan működik. :) Azért nem hiába kerülnek ezek a minőségi márkásabb termékek annyival többe...

Més que un club!

(#12) netseft


netseft
aktív tag

Tényleg nagyon korrekt cég. Nekem Cordless Desktop EX110 billentyűzet-egér párosom van. Amikor eltörtek a billentyűzet lábai, a szükséges adatok megadása/fotók feltöltése után díjmentesen küldtek pótlábakat, Svájcból! Amit csak lehet, náluk vásárolok meg.

Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles

(#13) ThaBoss válasza Polacheck (#10) üzenetére


ThaBoss
senior tag

De van ennek olyan feltétele, hogy garis legyen valahová? Illetve van valami időlimit, amin belül még cserélhető a termék? Vagy csak az a feltétel, hogy meglegyen a sorozatszámom és 100 EUR-s árkategória felett legyen?

(#14) LackoMester válasza mindfreak (#7) üzenetére


LackoMester
addikt

Az A4Tech minőségileg nem egy Logitech, ehhez nem is kell többet hozzáfűzni. A cimborám megkért (neten) vegyek neki egy A4Tech X BF 750-es egeret, na ezt 6 hónap altt leharcolta, ( ütötte, vágta) meg rendesen (csúnyán) meg is kopott, ránéztem az egérre, mondtam neki semmi jóra neszámítson, rettenet, h. nézett ki.
Láss csodát, elfogadták a reklamációt és kapott újat. Meglepődtem kellemesen.

[ Szerkesztve ]

ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz

(#15) Polacheck válasza ThaBoss (#13) üzenetére


Polacheck
HÁZIGAZDA

100EUR-os határról sem tudok. MX revolutiont és MX610-et is szó nélkül cseréltek már a lenti folyamattal nálam.

less qq more pewpew!

(#16) anjani182 válasza Polacheck (#15) üzenetére


anjani182
őstag

Tőlem sem kértek soha semmit... :K

Forever and ever, let's make this last forever.

(#17) Kevinmaster


Kevinmaster
tag

Én ilyenről még nem is hallottam :D De biztos a szívem szakadna meg...

(#18) Kroni1


Kroni1
veterán

Jó volt olvasni, hogy van ilyen cég is, főleg hogy nekem is szinte mindenem Logitech az MX518-tól a billentyűzeteken át a Rumblepad2-ig. :C

(#19) waithEard


waithEard
őstag

Kedves öcsém ezt minden garancia nélkül megcsinálta egy logitech keypaddal, persze a harag vezérelte... :D

"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

(#20) ThaBoss válasza Polacheck (#15) üzenetére


ThaBoss
senior tag

Csak a cikk alapján gondoltam, mint gabipaci is megemlíti. De akkor nincs mitől tartanom. Szerencsére a kiegészítőim nagyrésze Logitech, így most ezzel az új infóval csak még többet ér nálam a márka!

(#21) D1Rect


D1Rect
félisten

Bill+egér+gamepad mind Logitech, nagyon jó a supportjuk, driverekkel, kommunikációval, mindennel elégedett vagyok.

(#22) joey04


joey04
titán

Ismertem eddig is ezt az eljárást, nagyon korrekt dolog, bár szerencsére még nem vettem igénybe soha, minden Logitech cuccom kiválóan működik. Elfogult is vagyok rendesen a márkával kapcsolatban, billentyűzet egér párosnál más márka szóba sem jöhet nálam.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#23) SWiNEBoY

Én is full Logiteches vagyok, mást nem vagyok hajlandó megvenni! :C

(#24) stevve


stevve
nagyúr

Ezt nem méri fel sok cég, aki komolynak tartja magát: ha a supportban is korrekt vagyok, akkor a vásárlói bizalom drasztikusan megnő. ennél jobb reklám nem is nagyon kell, mint az elégedett vásárló.

nekem is sok cuccom Logi, bár gondom nem volt vele, maradok is a márkánál. :K

(#25) motorhead


motorhead
aktív tag

Én szereztem volna egy fotót a netről, és nem vertem volna szét az enyémet....vagy meghamisítottam volna valamilyen módon. Most ha tételesen egy drágább dolgot, pl. LCD-TV-t így garanciáznának, akkor azt is szétvernéd kalapáccsal? Abban a billentyűzetben még sok hasznos dolog volt. Pl. ha véletlen megkopnak a billentyűk, szépen kicserélhetted volna őket. De egyéb más dologra is jó lett volna,mivel még használható volt. Persze nálunk még új dolog a nem működő és főleg a hamis termékek bezúzásának látványa, én találnék neki helyet. Értelmetlen barbár dolog volt szerintem, legalábbis az én szememben. Érthető, hogy ha ezt kérték te megtetted, mert te egy 100%-os terméket akarsz a pénzedért. De ügyesebben is meglehetett volna oldani.

[ Szerkesztve ]

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#26) Polacheck válasza motorhead (#25) üzenetére


Polacheck
HÁZIGAZDA

Egy számsort le kell írni egy papírra és az összetört cucc mellé tenni a fotóra. Ott van a kép alján itt is, csak ki van takarva.

less qq more pewpew!

(#27) kennystyle


kennystyle
tag

Velem is pont ilyen korrekt módon jártak el egy G25 esetében.
És az az igazság hogy meg is van az eredménye, ezentúl ha valamit veszek ahol szóba jöhet a Logi, akkor biztos az lesz a nyerő...

(#28) Lenry


Lenry
félisten

ugyanilyen cikket olvastam pár éve, talán pont itt Logouton, csak akkor Logitech hangfalat kellett szétütni a garis cseréhez.
úgy tűnik ezen nem változtattak :D

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#29) Dany007


Dany007
veterán

Faxa :) És akkor az újonnan kapott bill bár viszi a 3 métert? Azért ez így tényleg elég meredek lehetett...
Sokszor gondolkodtam már én is 2,4ghz-es technológiában, de még mindig félek tőle.

(#30) motorhead válasza Polacheck (#26) üzenetére


motorhead
aktív tag

Ahan látom. Mondjuk ez még mindig összemontírozható ha van egy fotónk egy összezúzott bill.-ről. , de persze vesződés. Ha egyszer kicserélik, "bánja" a franc. :) De pont ezért idézőjelbe.. A lényeg a korrekt garanciavállalás. Gondolom ők ismerik a legariztatás fogalmát, hogy "majd eladjuk még ezt". Kicseréltek benne ezt-azt de még új.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#32) gabipaci válasza motorhead (#25) üzenetére


gabipaci
addikt

Mobilról vagyok nap közben, ezért nem reagálok mindenre, de erre írnom kell.

Mivel elvártam a Logitól, hogy maximálisan korrektek legyenek, én sem viselkedhettem másképp.
Majd egyszer Te is ráérzel ennek az ízére, addig maradj a képkeresésnél, hamisítgatásnál.
Nekem ez nem játszik. Bár nincs Logitech LCD TV-m (???), ha lenne, és gariztatni kéne, azt is szétverném. Nekem a gari nem arról szól, hogy húzzunk le egy plusz bőrt a gyártóról.
Úgy látom a cikk nem Neked szólt...

Logitech hardware tester

(#33) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Wow, tényleg nem semmi. Nekem egy MX518-asom van, elégedett vagyok vele, egy dolgot leszámítva: a görgője nem működik valami pontosan, plusz ráadásul elég hangos is. Ez alapból ilyen, vagy rossz darabot fogtam ki?

(#34) Dany007 válasza gabipaci (#32) üzenetére


Dany007
veterán

Annyiból van benne igazság, hogy egy zoom funkció hibás, amúgy tökéletesen működőképes billentyűzetet szétverni és ki***ni a kukába nem más, mint környezetszennyezés, pocsékolás stb...
Persze ettől függetlenül mindkét fél (te és support) korrektsége tiszteletet érdemel!
Talán, a logitech akkor lenne még egy ponttal jobb, ha mondjuk a hibás terméket a futárral visszaszállítatnák. Tehát, amikor megjön az új termék, akkor a régi hibásat a szállító cég visszavinné a logitech-nek, hogy azok mondjuk újrafelhasználják vagy hasonló. Így elkerülhető, vagy legalábbis minimalizálható lenne a környezetszennyezés.

(#35) D1Rect válasza Dany007 (#34) üzenetére


D1Rect
félisten

Már azzal is nagyon lépnénk előre, hogy az elektronikai hulladékokat megfelelően begyűjtenék. Akkor már jóval kisebb a környezetszennyezés, és nem kell foglalkozni azzal, hogy 1-2 garanciális termékkel mi lesz.
Egyébként ha visszaviszed gariba(bármit), szerinted mi történik a hibás termékkel hosszútávon?

(#36) motorhead válasza gabipaci (#32) üzenetére


motorhead
aktív tag

Én nem állítottam, hogy van a Logitech kínálatában LCD TV. Ez csak egy példa volt,ami telitalálat úgy látom. Hiszen ezek szerint te azt is szétvernéd, hát akkor gratulálok, ez a cikk tényleg nem nekem szólt. Én inkább a hasznos és ésszerű dolgokat szoktam előtérbe helyezni.
"húzzunk le egy plusz bőrt a gyártóról." Mindjárt elsiratom őket. A garanciális ügyintézésből az derül ki, hogy ez egy filléres termék amit Te és más kurva drágán megvesz, és nem számít ha kalapáccsal kell szétverni, az előállítási és a piacra kerülési költség bőven fedezi az efféle eljárást. Úgyhogy bőrt a vásárlóról szokás lehúzni, nem a gyártóról. Persze szép meg jó, hogy a vásárlót ilyen mértékben előtérbe helyezik, és semmi nem számít csak a vásárlónak jó véleménye legyen, ez azért ennél összetettebb.És én nem esek hasra ezért előttük.
Azért gáz lenne, ha minden garanciális termék így végezné. Szétvernél egy EIZO monitort is szemrebbenés nélkül??? Vagy bezúzatnál egy zsír új autót?

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#37) motorhead válasza Dany007 (#34) üzenetére


motorhead
aktív tag

Na ez az... Ez máshol így működik.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#38) motorhead válasza D1Rect (#35) üzenetére


motorhead
aktív tag

Megjavítják.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#39) blueMerle


blueMerle
veterán

Nekem az MX1100-as egerkém kezdett szórakozni, a jobb klikket bal klikknek vette be nagyon soxor. Felhivtam én is a supportot, szétverés, foto, küldés, 3 napon belül itt volt egy vadiúj. :))

Ugyanilyen kellemes élmény a pozsonyi HP szervíz is: 1 napon belül cserélte s vinyót a HP4515s-be bad sector miatt. Állítólag mégcsak le sem tesztelték, egyszerüen elhitték amit mondtam, hogy hd sentinel alapján gyülik a bad sector. Maximális respect :R

[ Szerkesztve ]

(#40) kretenallat válasza ^Clown (#33) üzenetére


kretenallat
senior tag

szerintem rossz darabot fogtal ki, az enyemet a megjelenes napjan vettem azota sincs vele baj. hangot illetoen van hangja, de lehet h a tied hangosabb, gondolom az enyem kopott is mar passz.

amugy nekem a logival annyi bajom van h van egy quickcam pro5000esem, angliaban vettem meg regebben, ez sem volt olcso, es egyszeruen nincs hozza win7 64 es driver... (ket rev. van belole, az enyem a regebbi, de bakker, 3,5 eves kb...) (az meg mas kerdes h egy eves canon nyomtatohoz sincs driverem, ocsem gepere kellett kotni ami meg megdoglott, ez persze nem a logi sara xP)

amugy nalam is logi ami csak lehet, meg egyik termekukkel sem volt mukodesre panaszom, az elso mx500as egerem ota.

:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::

(#41) DeFranco válasza motorhead (#38) üzenetére


DeFranco
nagyúr

FAIL

Mégis hogyan javítanák meg? Beadják Taki bácsihoz, aki ezzel foglalkozik órabérben, majd ő átforrasztgatja? Vagy beleszuszakolják a gyártósor elejére, és kezdjen vele a robotsor, amit akar?

Többe kerül a szállítás, meg a javítás órabére, mint 3 új billencs. Ne a kisker árat nézd, alkatrész áron meg filléres tétel.

[ Szerkesztve ]

(#42) Khaal válasza motorhead (#37) üzenetére


Khaal
őstag

Legtöbb esetben drágább lenne a javítás a cég számára is mint kiküldeni egy újat. Visszavenni se éri meg a hibás terméket. Ha átgondolod egy billentyűzet vagy egér külsején meglátszik a használat, a burkolatot ígyis - úgyis ki kellene dobni, a belső alkatrészeket meg le kellene tesztelni, megkeresni a hiba okát, a hibás részegységet kicserélni, újra letesztelni, olcsóbb számukra újra legyártani az egészet, nem képviselnek akkora értéket az esetlegesen újra felhasználható alkatrészek.

Régen más volt a helyzet akkor egy tv, hűtő, mosógép..stb simán kiszolgált egy egész generációt, de manapság már szinte mindent a lehető legolcsóbb módon a lehető legolcsóbb alapanyagokból gyártanak le, ez a fogyasztói társadalom, minden "eldobhatós" lett. :(((

(#43) motorhead


motorhead
aktív tag

Khaal, DeFranco :

Ahan. És akkor mi van az elektromos termékek újrahasznosítási, és/vagy környezetbarát megsemmisítési törvényével kapcsolatban? A logitech-re ez nem vonatkozik? Ugyanis ha ma Magyarországon veszel bármilyen elektromos berendezést, és kipurcan, vagy kicserélteted vagy legyen bármi, akkor azt a helyi kereskedők kötelesek visszavenni. Nem egy levelet kapsz, hogy vágd szét fejszével a cuccot, küld el a képet és akkor te jogosult vagy a cserére. Ne csak azzal foglalkozzon már itt az a pár ember, hogy milyen szép és jó a Logitech. Mert ez tulajdonképpen a lehető legszemetebb dolog amit ők itt bevállaltak. Ugyanis bármelyik cég köteles garanciát vállalni a forgalmazott termékére, ezelőtt nem kell hasra esni. Egy 1000 forintos billentyűzetet is kicserélnek ha rossz, mégsem kell a kukába kidobni és persze előtte szétverni. Akkor most itt minek is örülünk annyira?? Mi az amit nem cserélnek ki ha rossz? Mi az amit nem javítanak meg ha lehet garanciális időn belül?

[ Szerkesztve ]

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#44) ttower válasza motorhead (#36) üzenetére


ttower
aktív tag

egy nagy dolog ami gyakran elfelejtődik: presztízs. nekem amilyen logitech cuccal eddig dolgom volt, az tökéletesen működött. nem 80%ban, nem 90%ban hanem 100%ban. ha minden hibás terméket a piacon hagynának, akkor egy idő után romlana a jó termék/hibás termék arány. és nem kell túl sok ész ahhoz hogy felfogja az ember hogy egy épeszű vállalkozás 100%osan jó termékeket akar gyártani/nevével fémjelezni.
eizo monitor és a kocsi azért nem jó példa, mert mind több alkatrészből áll, amik általában nem is forrasztva hanem kábelezve vannak. szóval ha pl a monitor háttérvilágítás elszáll, invertert cserélnek, ha a panel rossz azt cserélik. a kocsinál szintúgy. illetve a másik dolog az ár. innen külföldre kiküldeni egy billt, egeret, kontrollert bőven sokezer forint lehet, ami egyes esetekben elérheti a termék árát is(vagy csak erősen megközelíti), ellenben egy eizo monitor vagy kocsi pár árkategóriával fentebb helyezkedik el, és inkább megéri 10-20-30 000ft-ért kiküldeni valahova mint ennek tízszereséért újat venni.

saját sztori: nekem is volt kb egy fél évig bajom az mx rev adóvevőjével, csak itt drasztikusabb mértékben csökkent a táv. eleinte simán megvolt 4-5-6 méter, aztán max 40cm. bár ez erősen user error kategória volt, ugyanis ráborult egy pohár gyömbér. onnantól szaggatott a mozgása(gyömbér ráragadt a szenzorra), felfele görgetéskor random kattintott, illetve az említett hatótávcsökkenés. de szerencsére ez egy alapos takarítás/mosás után megjavult.

It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.

(#45) motorhead válasza ttower (#44) üzenetére


motorhead
aktív tag

Lentebb...

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#46) D1Rect válasza motorhead (#43) üzenetére


D1Rect
félisten

Mi akadályozza meg, hogy szétverés után ne a szemétbe, hanem a megfelelő helyre vidd?
Egyébként el kell keserítselek, de a magyar valóság az, hogy az elektronikai hulladékot "elcsepegtetik" a kommunálisba.... Igen, miután te visszavitted a boltba.
Egyedül az erre szakosodott helyeken érdemes leadni, úgy kerül csak a megfelelő helyre.

[ Szerkesztve ]

(#47) DeFranco válasza motorhead (#43) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Kevered a dolgokat.

1: újrahasznosítás: megteheted, ha a saját költségedre ELVISZED valahova és leadod. Akkor kötelesek átvenni, talán attól is függetlenül, hogy hol vetted. Kimenni érte, vagy az ő költségén szállíttatni egy gyártó kereskedő sem köteles. Az egy más dolog, hogy bevállalják, hogy átveszik, ennek marketing oka van, meg az, hogy egy eladott/hulladék arányt nekik is fel kell mutatni a hatóságok felé, különben fizetni kell a bírságot. Mit gondolsz a mobilszolgáltatók miért számítják be a telefonod kétezeré'. Ezzel is te segítesz nekik. Nem kell mindent elhinni, amit mondanak.

2: garancia ügyben azért nem így szokott működni a dolog. Bizonyítsd be, hogy nem működik, meg hogy gyári hiba, meg hogy eljártad az esőtáncot, és akkor talán javítják/cserélik. Itt meg bemondásra küldik az újat, a régit csak hatástalanítanod kell, aztán viheted a Media Marktba leadni, ha akarod, mint e-hulladék, senki nem tiltja meg.

D1Rect: elkeserítelek: a szelektív papír/palack/stb. is a kommunálisba megy. Nincs, ahol feldolgozzák, nem éri meg.

[ Szerkesztve ]

(#48) ttower válasza motorhead (#45) üzenetére


ttower
aktív tag

mint D1Rect írta: egész nyugodtan foghatod az egészet és viheted az átvevőhelyre.

It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.

(#49) Dany007 válasza D1Rect (#35) üzenetére


Dany007
veterán

Na ja. Fogalmam sincs mit csinálnak vele, nem dolgoztam még szervizben, illetve ilyen helyen, csak írtam, hogy a gyártó cégnek kéne újrahasznosítania a hibás termékeit. Egyébként tényleg sok helyen megjavítják.

[ Szerkesztve ]

(#50) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Én is gondolkozok logitech cuccoson... hmm :U

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.