Az csak a geometriára vonatkozott és ugye egy jelenetet messze nem csak a geometria kiszámolásából áll. 400+ ezer kirajzolandó háromszöget csökkentett az eljárás közel az 1/5-ére.
Ha jol ertelmezem ezt a kepet, akkor a 348k eldobott haromszogbol 204k olyan volt, ami a kepen lathato testek nem felenk nezo oldalat alkotta. (orientation sor)
Ezek eldobasa annyira trivialis, hogy ha ezt akarjak eladni, mint uj fejlesztes, azert jar a szoges f*szkorbacs.
Takarasban levo haromszogek (depth sor, 90.2k), meg a kicsi haromszogek (small 37.6k) mar nehezebb dio, ugyanis azokrol elso ranezesre nem mondhato meg, hogy eldobandoak, hanem vegig kell szamolni a transzformaciokat, aztan ha mar minden kesz, csak utana lehet megmondani, hogy kell-e a haromszog, vagy sem.
Ezt szoktak hanyagolni, es ugy kerulik meg a problemat, hogy Z szerint rendezve hatulrol elore sorrendben rajzoljak ki a haromszogeket.
Igy ha egy pixel mogott 12 reteg van, akkor az a pixel 12x lesz ujrarajzolva...
Igazabol az vagta ki a bullshit meteremet, hogy azt sugalljak, hogy 443.4k haromszogbol maradt 95.4k.
Ha levonom a trivialisan eldobando 204k-t, akkor az jon ki, hogy 239.4k haromszog helyett rajzolunk ki az optimalizacio utan 95.4k-t.
Nyilvan az is tobb, mint a semmi, de messze nem akkora javulas, mint aminek be probaljak allitani.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?