Kevered a szezont a fazonnal.
Te hajtogatod, hogy most akarod használni. Én nem írtam, hogy most lehet is. Ezért van nekem is i5-öm Kaveri helyett. Egyelőre.
Én arról írtam, hogy:
1. elvi síkon nincs probléma amit írsz: egy rakás dolog van amire használható lenne.
2. milyen lehetőségek vagy épp kényszerek miatt haladhatunk mégis abba az irányba, hogy használva is legyen egy APU. A konzol egy kényszer gyakorlatilag. És ezt nem cáfoltad te sem. A lehetőség meg szintén adott. Erre nem nagyon hoztál ellenpéldákat, csak annyit, hogy MOST még nincs használva.
A Java elől akkor vedd ki az elvileg szót, mert van/lesz. Ennyi.
A személyeskedés részét meg nem értem. Igen, programoztam "életemben". Többszálú nem, de ezen kívül OO-ig bezárólag egészen assembly optimalizációig minden megvolt. Szerintem ez eléggé lefedi a low-high vonalat. Ha szigorúan nézzük akkor 3D-vel némi párhuzamos feldolgozással is volt dolgom.
Most visszakérdeznék: te programoztál "életedben"?
Netán hallottál algoritmuselméletről? Vannak problémák, arra kifejezetten jó, bejáratott matematikai algoritmusok. Algoritmusokból pedig vannak remekül párhuzamosíthatók.
A példád egy sortolás, gyökkettő egyszerűségű párhuzamosítható algoritmusokkal rá.
szerk: A lineáris programozás az x86 folklór része. Egyetlen oka, hogy ezt nyomja mindenki 20 éve. Azért nem szabadultunk soha az x86-tól sem és maradtak marginálisak a különböző új, többnyire párhuzamosságra épülő utasításkészletek is, a többmagos tervezés és a gpgpu, vagy most az "ultimate" megoldás: a heterogén mód ahol mindent kihasználhatsz, egyszálú és masszív párhuzamos működést is mert:
- mindenki erre van beállva
- nagyon sok idő ment már bele, kukázni és újrakezdeni nagy költség
A kettőből együtt az jön ki, hogy senki nem mer belevágni igazán.
Persze nem mondom, hogy egyszerű, azt sem, hogy mindenre jó. Egy lineáris, kvázi "if"-re épülő hétköznapi kódot felesleges így optimalizálni. De annak nincs is teljesítményigénye.
[ Szerkesztve ]