Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16) #56573440 válasza Dluinet (#14) üzenetére


#56573440
törölt tag

Van rá precedens, hogy az elektromos hálózat pufferként használja az elektromos autókat. Bekötöd este tölteni, és a rándszer kihasználtsága és a termelt villamos energia függvényében tölti, vagy bizonyos határok között épp meríti a kocsid aksiját. Ezzel áthidalható sok gond, és akkora degradációt se okoz ha 80-70% között játszik vele este, majd reggelre fel van töltve, de azért nem mindenki dolgozik olyan helyen, hogy a parkolóba értelmes méretű és főleg teljesítményű napelemfarmot húzzanak fel. Pesten belvárosban a kutyának is alig van helye sz@rni, egy irodaház tetejét be lehet fedni többé kevésbé, de 8 óra alatt nem csinál semmit a mélygarázsban bedugott autótengerrel.

Jelenleg a tárolás a legnagyobb para. Ha azzal tudnánk valamit csinálni, akkor már egyszerűbb lenne a képlet. Nagyon kis önkisülésű, nagy kapacitású, olcsón, környezetbarát módon gyártható kondi, vagy valóban, hidrogén. Utóbbi megint az a kategória, hogy nagyon jó, nagyon szép, nagyon boldog mindenki, de nem igazán van olcsón, ritkaföldfémeket nélkülöző üzemanyagcella. A hadiipar és az űrkutatás számára nem jelent komoly gondot a tény, hogy a jelenlegi rendszerekhez pl platina kell. De tömeggyártásnál azért az konkrétan megoldhatatlan, hogy a jelenlegi autópark méreteihez megfelelő mennyiségűt kibányásszunk. Vannak készülő, jobb alternatívák, a kanyar mögött. Talán.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.