Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) myckey


myckey
veterán

Ennek örülök.
Jól dolgoztak eddig a fejlesztők, ebben a részben is van bőven fantázia.

Bár grafikailag már lassacskán lehetne kicsit upgradelni. :D

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#2) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

"sorozat eddigi legkorábbra visszanyúló részében"

Majd lesz TW: Neander is. :D (Mostanában úgyis sorra jönnek ki az olyanok mint a Dawn of Man, Ancestors, szóval még nem is unreal.)

(#3) szupermacs válasza Dr. Akula (#2) üzenetére


szupermacs
veterán

Empire Earth után ideje lenne.

(#4) Giovan! válasza Dr. Akula (#2) üzenetére


Giovan!
addikt

Már ennek a résznek sincs sok értelme szerintem. Ha picit történelemhűre veszik a figurát, a csaták borzasztó unalmasak lesznek (lovasság és normális alakzatok nélkül). Persze ha a Warhammer TW-hoz hasonló módon nagy szerepet kap majd a mágia és a hősök (vagyis inkább a mitológia felől közelítik meg a kampányt), akkor lehet belőle valami, de még úgy is eléggé szürke lesz, hiszen a Warhammerben rengeteg különböző nép és faj teszi szinessé a sztorit, de itt jórészt mindenki ugyanazokkal a fegyverekkel nyomja, és azok eléggé korlátozottak (jó, mondjuk a harciszekér használatában voltak eltérések). De a bronzkornál régebbre egész biztosan nem mennék vissza, kb. minden hiányzik abból a keretből, amire egy TW játéknak szüksége van.

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#5) Dr. Akula válasza Giovan! (#4) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Fantasy RTS-ből már annyi van mint a szemét, azt kár szaporítani.

Leginkább egy olyan aprólékos stratégia kéne, ami átveszi a várépítést a Strongholdból, Castles2-ből, a gazdaságot a Settlersből, és a hódítást a Lords of the Realm 2-ből, vagy innen a TW-ból. Erre várok 30 éve. :)

(#6) Giovan! válasza Dr. Akula (#5) üzenetére


Giovan!
addikt

Az erődök kosztumizálását (van egyáltalán ilyen magyar szó? :D) valóban könnyebbé tehetnék kicsit, de ezt pl. a modderek elég szépen meg szokták oldani. A gazdasági résznél mondjuk valóban lehetne kicsit variálni a többféle nyersanyaggal, árszabással, de a CA a Three Kingdomsban inkább a diplomáciára feküdt rá (amin rengeteget fejlesztettek). Ki tudja, lehet a következő "nagy" TW címben (mert ez a Troy "csak" Saga cím) meg ezekre a témákra helyezik majd a hangsúlyt :)

Speak softly and carry a big stick, you will go far.

(#7) rdt89


rdt89
addikt

Nagyon jól néz kis és amit használtak alapanyagnak is nagyon jó. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.