Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#49) sohajda90 válasza whatwhatwhat (#30) üzenetére


sohajda90
tag

Nem akarok veled vitatkozni, de azért vedd már észre, hogy saját magaddal hasonlasz meg...

Szerinted az átlag iPhone felhasználó azt sem tudja mit jelent egy szoftverfrissítés (LOL) ellenben azt minden szűkös anyagi lehetőséggel rendelkező ember tudja, hogy mi különbség van a 60ezres Huawei meg a 25 ezres UleFone között, amikor a GSM boltban minkettőről azt írják ki, hogy Android 9, 2-3 GM / 32-64 GB, 12 MP dual-camera system... ja biztos...

És az hogy neked nincs a szoftveres támogatottságnak hozzáadott értéke az nem jelenti azt, hogy ez univerzálisan kijelenthető. Ahogy fentebb leírta valaki pl. céges telefonnak azért nem szoktak bizonyos szint felett Android-ot osztogatni mert még a csúcskategóriában sem garantálható hogy legalább 2 évig normális üzemben megkapja legalább a biztonsági frissítéseket, főleg nem a mi régiónkban, ez pedig egy olyan security risk amit a nagyvállalatok nem vállalnak be. Na itt már pl. alapból több milliós piacot nyer az Apple, ezek az emberek pedig tisztában vannak azzal, hogy miért cask Apple telefont használhatnak céges mobilnak, és általában hasonló megfontolásból magán célra is megmaradnak az almánál...na itt jön be az értéktársítás: lehet hogy nem lenne rá szüksége, de tudja, hogy papíron mitől több vagy jobb és azért választja azt...

Az megint hülyeség, hogy az RnD (K&F) költségeket nem lehet beleépíteni a vételárba. Mindenki beépíti. Emiatt (és a marketing költségek miatt) drágábbak a "márkás" telefonok a "kínaiaktól". Ezeket egyik cég sem fogja "lenyelni", mert akkor kb. veszteségesen működnének. Azért fektetnek pénzt ezekbe a tevékenységekbe ezek a cégek, hogy azt visszakapják a vásárlóktól, és bár az árérzékeny vásárlók dönthetnek úgy, hogy ők ezt nem finanszírozzák és választanak egy olcsó kínai brandet ami minden megoldást a nagyoktól lopott össze, de valamiért a piaci trendek egyelőre azt mutatják, hogy ezek a márkák még mindig nem tudnak a globális piacon érdembe labdába rúgni a RnD aktív nagy márkák mellett. A Vivo, az Oppo és a Xiaomi is messze van már a "gagyi kínai" jelzőtől egyelőre viszont még GMS nélkül sem tudják megszorongatni a Huawei-t sem. Egyébként meg pont a Huawei a mesterpélda, hogy az RnD be less építve az árba: Huawei Mate X, Huawei P40 modellek, mindegyikben van érdemi fejlesztés, és meg is kérik az árát, még úgy is, hogy már alapból piaci hátrányból indulnak a GMS hiánya miatt. Akkor miért pont az Apple ne kérné meg???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.