Mesze van még a következő év második negyed éve.De jó hogy már lehet hallani róla infót.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Mesze van még a következő év második negyed éve.De jó hogy már lehet hallani róla infót.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Király!
Az az idei évi megjelenés meg ha igaz, nagyon hamar meg fog történni.
A kép alapján engem a Unigine: Heaven benchmark-ra emlékeztet.
Az ostobaság ellen az istenek is hiába hadakoznak.
Ötvözi a 3DMark 06 Canyon Flight és az Unigine: Heaven ötleteit.
#tarcsad
Egyébként annak nagyon tudnék örülni, ha lenne render path DX11-re DX12-re, és ne adj Isten Mantle-ra is, hogy láthassuk a különbségeket az egyes API-k alkalmazása esetén.
#tarcsad
Pont ez jutott eszembe nekem is, hogy ez egy erőteljes nyúlás Heaven-ből. Na mindegy, kíváncsian várom
FZR2000 ®
Szerintem nem olyan nagy baj a hasonlóság. Jobban segíti az összehasonlítást az eltérő api-k képességeit illetően. Anno pl. az unreal engine-ek fejlődését ábrázolták hasonló karakterekkel ami elég meggyőző volt.
[ Szerkesztve ]
Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!