Nem vagyok a HD Remasterek rajongója, de ezért hajlandó lennék pénzt kiadni. A modern JRPG-k úttöröje ez a játék, megmutatta, hogy egy ilyen régi műfaj is képes megújulni és érdekes maradni.
A Slime draws near! Command?
Nem vagyok a HD Remasterek rajongója, de ezért hajlandó lennék pénzt kiadni. A modern JRPG-k úttöröje ez a játék, megmutatta, hogy egy ilyen régi műfaj is képes megújulni és érdekes maradni.
A Slime draws near! Command?
Bizony, és az a harcrendszer! Milyen kár, hogy a XIII-részhez csak egy lebutított verziót hoztak át, a helyett, hogy továbbfejlesztették volna!
Én azért remélem, hogy a HD remaster nem merül ki szimplán a felbontás felhúzásában (ezt bármikor megcsinálom emulátorral is a PC-men...), hanem esetleg részletesebb textúrákat és karaktermodelleket is kapunk. Én ráadásul egy véletlen folytán (pont akkor ment tönkre a régi képcsöves TV-m) soha nem is fejeztem be (a leges-legvégén jártam), de egy minőségi felújítást újrakezdenék az elejétől. Persze még mindig megvan az eredeti PS2 kiadás, ki is próbáltam emulátorral 1080p-ben (szinte már-már PS3 szint, sőt, a magasabb felbontás és az anti-aliasing miatt tisztább is a kép), de nem fejeztem be (kéne tápolni is az utolsó Esper-ek megszerzéséért).
[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
Én pont a harcrendszertől voltam rosszul. Kb 10-15 órát bírtam vele de azt is végig rossz szájízzel. Ez nem final fantasy!! Vagyis a többi (régi) részhez képest semmiképp! Teljes pálfordulás a tíz után kinek az ötlete volt ez a valós idejű körbe szaladozós kaszabolás nem tudom.. Az egyetlen és első játék ami akkora csalódás volt, hogy nem azonnal eladtam hanem szó szerint kidobtam a kukába előtte persze jól kettétörtem. Meta: 92% ezek szerint mindenki kajálta az új rendszert csak én nem kicsit félek a 15 től is de kénytelen leszek megszokni változik a világ az igények és a trendek is.
A játék eredeti rendezője Matsuno mester volt, akitől nem áll messze a körökre osztott játékmenet, hisz az ő nevéhez fűződik a zseniális Final Fantasy Tactics és az isteni Tactics Ogre is. Ezek után megcsinálta a Vagrant Story-t, mely valamilyen szinten átment a körökre osztott megoldásból a folyamatos felé és ezek után jött a FF XII.
A Slime draws near! Command?
Még a legnagyobbak is hibázhatnak
Node tiszteletben tartom akinek tetszett nekem nagyon nagy eltérés volt a legendás 10. után. Story biztosan nagyon jó lett, graf gyönyörű, kihívás, tartalom biztosan jók csak az a fránya harcrendszer ami mégis csak a lelke az egésznek. 13 már jó volt ilyen szempontból.