Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

haszonos és jó cikk hozzá értő ember kezéből :C :R

mikor lesz Vmod?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#2) Reac^ válasza VR6-Fan (#1) üzenetére


Reac^
őstag

Téged csak az a fff vmod érdekel :W :DDD

kösz a bizalmat :R

[Szerkesztve]

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#3) becksim


becksim
aktív tag

Szuper cikk! Sok ilyet még!
Nyami-nyami! Címlapra vele! :C

Nindzsák?? Hol?

(#4) Reac^ válasza becksim (#3) üzenetére


Reac^
őstag

Igyexem... :B

Remélem az oldalamra is ellátogattál... csak mert ott elérhető a teljes cikk és a nagyfelbontású képek! :R

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#5) dome911 válasza Reac^ (#4) üzenetére


dome911
tag

Én ellátogattam az oldaladra, de a kék háttéren fekete betűk, szóval szerintem nem a legjobb választás, mert nehezen olvasható!
Viszont a tartalomért gratulálok!

[Szerkesztve]

(#6) (Bundás) válasza Reac^ (#4) üzenetére


(Bundás)
addikt

''Bár erre csak ösze szereléskor kell nagyon odafigyelni'' ;] Nem egybe kell amúgy? :U

Amúgy mi pénz egy ilyen ''szett'', esetleg csak harisnyát mennyiért lehet szerezni?

(#7) Zotya84


Zotya84
őstag

Bár még nem csináltam ilyet - mivel spirál van a tápkábeleimen -, sztem egyszerűbb a sorrendet nem jegyezgetni, hogy mi hogy is volt, hanem, mondjuk az utsó molexnél elkezdeni a szigszalagozást vhonnan, és a többit mindig csak hozzátenni. (Vagy ha van lehetőségünk, vagy egy másik gépünk, akkor rákeresünk a neten a ATX Pinouts -ra, és ott kiköpi a megoldást. :) )

A másik a SATAhoz minek forrasztgatni? :-P kaptható behúzós-bepattintós satatápcsati párszáz forintért.

Ezek voltak az én kötekszéseim, nem kell komolyan venni.

Egyébként tényleg jó írás lett. :R

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#8) hoax


hoax
aktív tag

Hasznos kis cikk!
Grat! :)
A Molex kábelkiosztással nem kell sokat tökölni, hiszen ha megnézed a gyári csatit, egyből rájössz, hogy az 1-es kivezetés a sárga(+12V).
Még a ''mod'' csatlakozón is fel van tűntetve, hogy melyik az 1-es kivezetés.

Don't panic!

(#9) VR6-Fan válasza Reac^ (#2) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ja csak a mod érdekel. de most szerintme átállok ház modra (festés, gravirozot üveg lap, air-bush vna terveben csak elégé költséges lesz....)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10) geenq


geenq
csendes tag

jó cikk, de szvsz hasznosabb lenne, ha helyesírás- tanulással töltenél el egy éjszakát :U

(#11) Reac^ válasza geenq (#10) üzenetére


Reac^
őstag

Hogy őszinte legyek leszarom a helyesírást, majd ráküldöm a word hibajavítót ;)

Asszem berakom a ph!-s aláírásomba hogy kettesre éreccségiztem nyelvtanból...

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#12) Reac^ válasza dome911 (#5) üzenetére


Reac^
őstag

Köszönöm a látogatást. Az észrevételed pedig jegyezve. Sajnos nem én vok a web szerkesztője, így ez 1 nehéz kör lesz... :O

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#13) Reac^ válasza (Bundás) (#6) üzenetére


Reac^
őstag

Asziszem 4000ft körül, de az csak a harisnya. Csatlakozó szett megin ennyi :W
Mindegy nem az én tápom volt...
És igen, rátapintottál... Én megtaláltam azt az 1 embert aki tudott nekem szerezni nyers harisnyát korlátozott mennyiségben jóval olcsóbban :B

Helyesírás letárgyalva...

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#14) Reac^ válasza Zotya84 (#7) üzenetére


Reac^
őstag

Ha ellátogattál volna a honlapomra és kicsit ''keresgéltél'' volna megtaláltad volna a spirálos cikket is :W

Bevallom a cikk írásakor a dolog már egyáltalán nem volt friss, bár már túl vagyok pár tápegységen... szal minimális sorrendbéli hibák előfordulhatnak ilyen szigszalagozás terén :DDD

Speciel nekem és gondolom még jópár egyénnek van otthon döglött tápja és raklap alkatrésze, de mi van avval akinek nincs két gépe, és esetleg nincs másik tápegysége sem, hogy lenézze a sorrendet? :W

Ezt a behúzós-bepattintós tápcsatit nem értem?!?! :F

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#15) (Bundás) válasza Reac^ (#13) üzenetére


(Bundás)
addikt

Kiszel Tünde? :DDD

(#16) Reac^


Reac^
őstag

A FOLYTATÁS ÉS A JOBB MINŐSÉGŰ NAGY FELBONTÁSÚ KÉPEK A CIKK VÉGÉN KÖZÖLT LINKEN EREDETI FORMÁJUKBAN ELÉRHETŐK
:R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#17) Reac^ válasza (Bundás) (#15) üzenetére


Reac^
őstag

Hátőőő várjál... nem :Y :C :DD

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#18) Zotya84 válasza Reac^ (#14) üzenetére


Zotya84
őstag

Én csak aztat mondtam, nekem az van fent.

Akinek nincs két gépe, vagy tápja, az előtte rákeres neten, és megnézi, kinyomtatja, vagy szól egy haverjának, bemegy melóba/suliba, és megnézi ott, stb.

A SATA tápcsati:
http://www.computermode.hu/index.dw?mit=101&t_kat1_id=7&t_kat2_id=54

belehúzod a vezetékeket, majd ráteszel egy kupakot, és nem kell forrasztgatni.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#19) hoax válasza Zotya84 (#18) üzenetére


hoax
aktív tag

Vagy nézz el ide:[link] ;)

[Szerkesztve]

Don't panic!

(#20) Yushchenko


Yushchenko
őstag

Jó cikk, grat :R
Meggyőzött abba hogy a következő tápomon gyárilag legyenek harisnyák :DDD

(#21) Yushchenko


Yushchenko
őstag

LOL? 2x ment el :U

[Szerkesztve]

(#22) Reac^ válasza Zotya84 (#18) üzenetére


Reac^
őstag

aha... mindeki megoldja maga. Legegyszerűbb felirni 1 lapra mindent

Kösz az infót, nem tudtam hogy ez a fajta tápcsati ilyen egyszerűen használható :R
Bár akkor sem adnék ki darabjáért 500ftot :W

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#23) Reac^ válasza Yushchenko (#20) üzenetére


Reac^
őstag

Hát van benne valami ;)
Viszont az mégsem olyan lesz mint amilyet szeretnél, tegyük fel hogy neked ződ kell. Mivel ha valamelyik gyártó harisnyázva adja akkor az vagy fekte vagy kék :W

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#24) Yushchenko válasza Reac^ (#23) üzenetére


Yushchenko
őstag

Tom, de ha én csinálom lehet hogy olyan lesz mint amilyet szeretnék, de tönkrevágom a tápot :DDD

(#25) Reac^ válasza Yushchenko (#24) üzenetére


Reac^
őstag

:DD

1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+

(#26) hoax válasza Yushchenko (#24) üzenetére


hoax
aktív tag

És ennyit nem ér meg neked egy szép táp?! ;]

Don't panic!

(#27) TomiLi


TomiLi
addikt

sziasztok!

kicsit félve teszem fel a kérdésem. van egy régi p4-es gépem egy full plexi házban, amit egy 300W -os táp hajt (kábel managment nélkül). Szép is a táp, mutatós, és még halk is, de...!
Túl sok a kábel... Mit csináljak a felesleges vezetékekkel? Le lehet azt csak úgy barbár módon vágni? Vagy ez full gány? valaki már vetemedett ilyen megoldásra? Köszi

Bogyóka

(#28) #19617792 válasza TomiLi (#27) üzenetére


#19617792
törölt tag

Gondolom 4 tűs Molexet szednél, ami pl IDE meghajtóhoz csatlakozik?
Azokat egyszerű eltüntetni.
Minden egyes ilyen tűt a saját két füle tart a helyén, ha megnézed akkor látod, hogy van két picike fém füle a tűnek.
Ezeket egy hegyes eszközzel benyomod, majd óvatosan kihúzod a helyéről.
(Persze mielőtt hozzálátsz, jegyezd le a tűk-erek sorrendjét!) majd miután kihúztad, akkor látod, hogy a tűk rá vannak szorítva a vezetékek csupasz végére, ahogy kép mutatja.

Innentől két megoldás van:

- Egyik, hogy simán levágod azt a leágazást, ami nem kell. (nem szükséges szigetelni, mert mélyen a csatlakozó mélyén van, nem tudna semmihez sem hozzáérni, bár rátekerhetsz egy kevés szigszalagot. Biztonásg mindenekelőtt. :) )

- Másik, veszel megfelelő tűket (Computermode.hu), majd levágod tövénél fogva a tűt (persze amelyik nem kell), majd megblankolod picit a megmaradt vezeték végét, majd rányomod az új tűt, óvatosan kihajtod a füleit, majd belecsúsztatod őket a megfelelő helyre. Utóbbi megoldás igényesebb, én az utóbbi módszerrel már operáltam le 4-tűs nagy molexeket, és floppy csatikat.

(#29) TomiLi válasza #19617792 (#28) üzenetére


TomiLi
addikt

Köszönöm! Neke is jobban tetszik a második megoldás!

Bogyóka

(#30) syC


syC
addikt

Szép teszt, grat :R Vajon mennyi értelme van a szálankénti harisnyázásnak? :U

Mert hogy k. szép, az nem vitás... [link]

(#31) Bocaa


Bocaa
senior tag

már nincsenek meg a képek pedig jól jött volna a jövő héten akartam harisnyázni :O

"itt olyan vihar van hogy elfújja az fps-em "

(#32) coqito


coqito
tag

Nem lenne megoldható valami módon a képeket regenerálni, hogy aki most vágna bele ilyen dolgokba annak is segítségére legyen a cikk? Előre is köszi!

(#33) coqito


coqito
tag

UP!
Érdemes lenne szerintem foglalkozni azokkal a képekkel : )

(#34) ojojoj0213


ojojoj0213
csendes tag

Halihó, jövendőbeli gépemet szeretném női harisnyába bújtatni és érdekelne három dolog:
- Mipéz egy ilyen szett máma?
-Hol lehet beszerezni?
-Kell-e bármi szaktudás a felrakásához?
Várom válaszotokat!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.