haszonos és jó cikk hozzá értő ember kezéből
mikor lesz Vmod?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
haszonos és jó cikk hozzá értő ember kezéből
mikor lesz Vmod?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Téged csak az a fff vmod érdekel
kösz a bizalmat
[Szerkesztve]
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Szuper cikk! Sok ilyet még!
Nyami-nyami! Címlapra vele!
Nindzsák?? Hol?
Igyexem...
Remélem az oldalamra is ellátogattál... csak mert ott elérhető a teljes cikk és a nagyfelbontású képek!
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Én ellátogattam az oldaladra, de a kék háttéren fekete betűk, szóval szerintem nem a legjobb választás, mert nehezen olvasható!
Viszont a tartalomért gratulálok!
[Szerkesztve]
''Bár erre csak ösze szereléskor kell nagyon odafigyelni'' Nem egybe kell amúgy?
Amúgy mi pénz egy ilyen ''szett'', esetleg csak harisnyát mennyiért lehet szerezni?
Bár még nem csináltam ilyet - mivel spirál van a tápkábeleimen -, sztem egyszerűbb a sorrendet nem jegyezgetni, hogy mi hogy is volt, hanem, mondjuk az utsó molexnél elkezdeni a szigszalagozást vhonnan, és a többit mindig csak hozzátenni. (Vagy ha van lehetőségünk, vagy egy másik gépünk, akkor rákeresünk a neten a ATX Pinouts -ra, és ott kiköpi a megoldást. )
A másik a SATAhoz minek forrasztgatni? :-P kaptható behúzós-bepattintós satatápcsati párszáz forintért.
Ezek voltak az én kötekszéseim, nem kell komolyan venni.
Egyébként tényleg jó írás lett.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
Hasznos kis cikk!
Grat!
A Molex kábelkiosztással nem kell sokat tökölni, hiszen ha megnézed a gyári csatit, egyből rájössz, hogy az 1-es kivezetés a sárga(+12V).
Még a ''mod'' csatlakozón is fel van tűntetve, hogy melyik az 1-es kivezetés.
Don't panic!
ja csak a mod érdekel. de most szerintme átállok ház modra (festés, gravirozot üveg lap, air-bush vna terveben csak elégé költséges lesz....)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
jó cikk, de szvsz hasznosabb lenne, ha helyesírás- tanulással töltenél el egy éjszakát
Hogy őszinte legyek leszarom a helyesírást, majd ráküldöm a word hibajavítót
Asszem berakom a ph!-s aláírásomba hogy kettesre éreccségiztem nyelvtanból...
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Köszönöm a látogatást. Az észrevételed pedig jegyezve. Sajnos nem én vok a web szerkesztője, így ez 1 nehéz kör lesz...
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Asziszem 4000ft körül, de az csak a harisnya. Csatlakozó szett megin ennyi
Mindegy nem az én tápom volt...
És igen, rátapintottál... Én megtaláltam azt az 1 embert aki tudott nekem szerezni nyers harisnyát korlátozott mennyiségben jóval olcsóbban
Helyesírás letárgyalva...
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Ha ellátogattál volna a honlapomra és kicsit ''keresgéltél'' volna megtaláltad volna a spirálos cikket is
Bevallom a cikk írásakor a dolog már egyáltalán nem volt friss, bár már túl vagyok pár tápegységen... szal minimális sorrendbéli hibák előfordulhatnak ilyen szigszalagozás terén
Speciel nekem és gondolom még jópár egyénnek van otthon döglött tápja és raklap alkatrésze, de mi van avval akinek nincs két gépe, és esetleg nincs másik tápegysége sem, hogy lenézze a sorrendet?
Ezt a behúzós-bepattintós tápcsatit nem értem?!?!
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Kiszel Tünde?
A FOLYTATÁS ÉS A JOBB MINŐSÉGŰ NAGY FELBONTÁSÚ KÉPEK A CIKK VÉGÉN KÖZÖLT LINKEN EREDETI FORMÁJUKBAN ELÉRHETŐK
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Hátőőő várjál... nem
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Én csak aztat mondtam, nekem az van fent.
Akinek nincs két gépe, vagy tápja, az előtte rákeres neten, és megnézi, kinyomtatja, vagy szól egy haverjának, bemegy melóba/suliba, és megnézi ott, stb.
A SATA tápcsati:
http://www.computermode.hu/index.dw?mit=101&t_kat1_id=7&t_kat2_id=54
belehúzod a vezetékeket, majd ráteszel egy kupakot, és nem kell forrasztgatni.
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
Vagy nézz el ide:[link]
[Szerkesztve]
Don't panic!
Jó cikk, grat
Meggyőzött abba hogy a következő tápomon gyárilag legyenek harisnyák
aha... mindeki megoldja maga. Legegyszerűbb felirni 1 lapra mindent
Kösz az infót, nem tudtam hogy ez a fajta tápcsati ilyen egyszerűen használható
Bár akkor sem adnék ki darabjáért 500ftot
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Hát van benne valami
Viszont az mégsem olyan lesz mint amilyet szeretnél, tegyük fel hogy neked ződ kell. Mivel ha valamelyik gyártó harisnyázva adja akkor az vagy fekte vagy kék
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Tom, de ha én csinálom lehet hogy olyan lesz mint amilyet szeretnék, de tönkrevágom a tápot
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
És ennyit nem ér meg neked egy szép táp?!
Don't panic!
sziasztok!
kicsit félve teszem fel a kérdésem. van egy régi p4-es gépem egy full plexi házban, amit egy 300W -os táp hajt (kábel managment nélkül). Szép is a táp, mutatós, és még halk is, de...!
Túl sok a kábel... Mit csináljak a felesleges vezetékekkel? Le lehet azt csak úgy barbár módon vágni? Vagy ez full gány? valaki már vetemedett ilyen megoldásra? Köszi
Bogyóka
Gondolom 4 tűs Molexet szednél, ami pl IDE meghajtóhoz csatlakozik?
Azokat egyszerű eltüntetni.
Minden egyes ilyen tűt a saját két füle tart a helyén, ha megnézed akkor látod, hogy van két picike fém füle a tűnek.
Ezeket egy hegyes eszközzel benyomod, majd óvatosan kihúzod a helyéről.
(Persze mielőtt hozzálátsz, jegyezd le a tűk-erek sorrendjét!) majd miután kihúztad, akkor látod, hogy a tűk rá vannak szorítva a vezetékek csupasz végére, ahogy kép mutatja.
Innentől két megoldás van:
- Egyik, hogy simán levágod azt a leágazást, ami nem kell. (nem szükséges szigetelni, mert mélyen a csatlakozó mélyén van, nem tudna semmihez sem hozzáérni, bár rátekerhetsz egy kevés szigszalagot. Biztonásg mindenekelőtt. )
- Másik, veszel megfelelő tűket (Computermode.hu), majd levágod tövénél fogva a tűt (persze amelyik nem kell), majd megblankolod picit a megmaradt vezeték végét, majd rányomod az új tűt, óvatosan kihajtod a füleit, majd belecsúsztatod őket a megfelelő helyre. Utóbbi megoldás igényesebb, én az utóbbi módszerrel már operáltam le 4-tűs nagy molexeket, és floppy csatikat.
Köszönöm! Neke is jobban tetszik a második megoldás!
Bogyóka
Szép teszt, grat Vajon mennyi értelme van a szálankénti harisnyázásnak?
Mert hogy k. szép, az nem vitás... [link]
•
már nincsenek meg a képek pedig jól jött volna a jövő héten akartam harisnyázni
"itt olyan vihar van hogy elfújja az fps-em "
Nem lenne megoldható valami módon a képeket regenerálni, hogy aki most vágna bele ilyen dolgokba annak is segítségére legyen a cikk? Előre is köszi!
UP!
Érdemes lenne szerintem foglalkozni azokkal a képekkel : )
Halihó, jövendőbeli gépemet szeretném női harisnyába bújtatni és érdekelne három dolog:
- Mipéz egy ilyen szett máma?
-Hol lehet beszerezni?
-Kell-e bármi szaktudás a felrakásához?
Várom válaszotokat!
Teszt Tápkábel-harisnyázás...