Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) huskydog17 válasza FLATRONW (#14) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"de megatextura esetén garantálható a rossz minőség."

Ezzel viszont én nem értek egyet. A megatextúrát pont azért találták ki, hogy javítson a megjelenésen, hogy sehol ne legyen textúra ismétlés és illesztési hiba. Az nem a technológia hibája, hogy az eddig megjelent, erre épülő címeknél nem jól használták. Ez inkább a fejlesztőket minősíti. Na persze egy hatalmas nagy, nagyon részletes megatextúra elkészítése brutálisan sok időt emésztene fel, valószínűleg ez lehetett a hunyó a képletben.
Jó az id Software-nél "megbocsátható", ugyanis a Rage elkészültéig nem volt szabvány a hardveres rásegítésre. A másik két játéknál viszont érthetetlen, hogy miért nem alkalmazták a D3D 11.2 szabványt.
Megatextúra téren úgy tűnik, hogy a kis lengyel The Farm51 nevű stúdiónak kell megmutatni, hogy mire találták ki ezt a technológiát és hogyan kell rendesen használni.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.