Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pistakiss

    őstag

    válasz LouiS22 #28467 üzenetére

    Háát!
    Ha jól gondolom ez a szolgáltató érdeke is, hisz a javítás időtartama alatt is igénybe veszed a szolgáltatást, ami egyeseknél lehet több tízezres forgalom is. Valamint volt már róla szó, hogy ha a javítás előre látható ideje kinyúlik a 15 napos határidőn túlra, akkor a szolgáltatónak ez kötelessége is. Tőlem minden esetben meg szolkták kérdezni, hogy kérem-e a kölcsönkészüléket. Ha kérek, akkor írnak külön szerződést is, hogy visszavárják. Tehát szerintem nem csak ujjbegyből szopott dolog ez. Persze ettől lehetnek még más törvények és példák is.

    [ Szerkesztve ]

    "Háát-tal nem kezdünk hozzászólást", meg nem ülünk lóra sem ;) GT P7500 (VODAFONE), Motorola Defy, hTC one x, Samsung Galaxy Tab 3 8.0 (SM-T311), LG G3; LG G4; LG G6, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P 40 Pro, Samsung Galaxy S 22 Ultra, Olympus E3, 14-54 és 50-200 mm-es obival, mindkettő 2,8-3,5 fényerős

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés