12x, 24x élsimítás.
Akkor ez sem a középkategóriához van kitalálva.
Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.
12x, 24x élsimítás.
Akkor ez sem a középkategóriához van kitalálva.
Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.
Szerintem a 2900Xt se viszi az új játékokban max 10fps-sel Bár egy régi játéknál talán bekapcsolható, csak hát mai szemmel nézve azokon szerintem már nem sokat segít...
nem gyenge az biztos
extra - SEXRay
12x-24x eredményt ér el, kevesebb erőforrással...
Elméletileg most megugorhatnak a kis radeonok, és valszeg behívják az nvidias mérnök kollegákat a bahamai nyaralásukról....
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
Várjuk meg a natív DX10-es játékokat. Állítólag az API-nak jobban fexik a Radeon architektúra. Hátha megtáltosodnak még a 2400XT-k is, és köpködik majd a 40fps-eket
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
elméletileg a 12x és 24x élsimítási fokozatok minőségét hozza kevesebb erőforrás felhasználásával.
Szerintem megvárják amig gyakorlatban is hozza
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
Azoknál sajnos a driver se teremt kétszeres mem sávszélt.
Maradnak HTPCbe :]
De kinek kell 12x és 2x AA? Inkabb a Adaptive AA-t kellene fejleszteni/gyorsitani.
***
Valóban megjelent a 24-es AA, de én nem látom, hogy szebb lenne.
Felrakatam én is tegnap ezt az új catalystot de valahogy nem az igazi....Látszik,hogy már csak a vista és a legújabb kártyák alá gyúrnak
Ez mindíg is így volt, ha kiadnak új kártyát egyértelmű, hogy azt fogják ''foltozgatni''.
Azért nem felejtik el a régebbieket sem.
Teljesitmeny csokkenes brutalis edge detect 24xAA-val
FEAR 1680x1050 max.setting, soft shadows off, 16XAF
AA nelkul min/ave/max 85/137/297
24xAA min/ave/max 9/31/62
[link]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Elvégre nem lassult sokat.
Ezért nem kell használni, a fene annak a gamernek a sas szemeit amelyik különbséget tud tenni 8x AA felett...
ez mind szép és jó, de azt mondja meg valaki, hogy mikor lehet végre egy mezei X1900GT-vel normálisan gémelni vista alatt?? gondolom soha... vegyek új VGA-t...
Én X1800-al simán játszottam vista alatt.
A Vista még sajnos nagyon gyerek cipőben jár! Majd talán az SP1 után jobb lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
miért ne lehetne?
AA-n kívül nincs gyorsulás?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Azt mondja meg valaki, hogy az ezerszeres élsimítás helyett miért nem fejlesztik ki végre a valódi görbék kezelését? Vagy a kör most már örök időkre nagyonsokszög marad? Sokkal többet dobna szvsz a látványon, mint a fölbontás egekbe emelése, vagy az 4096-szoros élsimítás. Vagy lemaradtam valamiről, és ez már rég meg van oldva?
Release Notes lapján Far Cry alatt van 13%.
I am having fun staying poor.
Elvileg Quake 3-ban jöttek a Bezier görbék...
Ahha. Soha nem értettem hol késnek. És most hol vannak?
Fogalmam sincs... talán mégsem érdekelte annyira a játékosokat... (bár az Oblivionban mintha lennének most is... de nemtom, ehhez én keveset játszok)
Radeon 9500-ömnél milyen teljesítményt érhetek el az új driverrel?
[Szerkesztve]
lehet, de azt ,hogy egy HL2DM ami XP alatt simán megy 60fps-t full AA és full AF mellett Vista alatt szűrők nélkül néhol 22fps-t produkál azt nem nevezném normális játéknak!! (ATI CCC 7.6 )összekaphatnák magukat a driver részlegnél !!!!
[Szerkesztve]
Bizony, bizony, emlékszem azokra a sokat reklámozott boltívekre. Nameg a Voodoo 5500-ös brutálélsimított lépcsőkre
''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''
Meg outcast.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Van a Radeon HD2000 sorozatban progarmozható tesszalátor. A lehetőség adott a görbék fejlesztésére. Elterjedni valszeg a D3D11-ben fog. Ott lesz először követelmény az R600 féle tesszalátor.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Én nem tudom, mit csinál a tesszalátor (ill. mit csinálna, ha a játékfejlesztők kihasználnák), de a Quake3-ban a szép kerek boltívekre én is emlékszem, márpedig az az 'effekt' a maihoz képest harmatgyenge gépek és VGA-k korában tesszalátor és egyéb speckó hardver nélkül is megoldható volt.
Valamiért azóta sem nagyon láttam játékban, pedig tényleg jobb, mint brutál élsimítással megpróbálni megoldani az inverz 'kör négyszögesítése' problémát.
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
Ezt csinálná: [link]
[Szerkesztve]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Carmacnak már ''rég'' van karikája Advanced Warfighterben is van...., vagy csak egy technikai reklámjában láttam ??!! nem emlékszem pontosan.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
Inkább a 2x, 4x AA-ra és az Adaptive AA-ra kéne rágyúrniuk tényleg...
24xAA-t a mai játékokban hol tudok bekapcsolni úgy, hogy 40FPS felett legyen? Sehol ez a válasz...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Valaki elmagyarázná nekem, hogy mi az az Adaptive AA ??!! mert nekem csak sejtésem van róla...
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
És hogyan jön rá, hogy nekem most háromszög kell, vagy görbe?
Eugene: Adaptive Antialiasing (adaptív élsimítás, adaptive AA, AAA)
Ennek bekapcsolásával érhetjük el az alpha textúrák recéinek simítását.
Alpha textúra az, amiben van átlátszó szín (mint az átlátszó gif-ben), tehát azon a pont(ok)on az objektum mögötti területet látjuk. Ilyen textúrákkal csinálják a kerítéseket, a füvet, a fák lombjait, stb, és ugyanezen ok miatt van az, hogy AA bekapcsolása esetén, a fű és a fák levelei recések maradnak, hiszen ezek nem élek, melyeket a normál AA el tudna mosni. Az Adaptive AA pont ezt orvosolja, viszont ebből következik, hogy minél több ilyen textúra van (fű, fa, kerítés), annál nagyobb terhelést ró a GPU-ra (pl: Far Cry, Oblivion, Delta Force Xtreme). Szóval ésszel kell használni. Szerencsére performance (teljesítmény) móban alig terheli a GPU-t, viszont a látványjavító hatása is kicsi.
/bye Ollie/ ([link])
[Szerkesztve]
Mög kő mondani neki.
Mivel a tesszalátor programozható így tetszőleges algoritmust írhatnak hozzá a fejlesztők. Szvsz csak az xBox360 protoknál lehet használva a tesszalátor, mert ott ugye a Xenos-nak ez a legnagyobb előnye. Persze ha elég sok pénzt fizet az nV akkor lehet, hogy kiveszik az algoritmust, mint a Lost Planet-nél.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Kösz. És olyat nem lehet hogy eleve egy kör van és nem egy nagyonsokszögből találja ki, hogy ez bizony egy kör?
Amikor a tesszalátor dolgozna akkor még térben történik a munka. A tesszalátornak az lenne a lényege, hogy egy magas részletességű modell viszonylag komoly erőforrásigényét ne érezze meg a rendszer többi része. Ha a GPU már megkapta ezeket az adatokat akkor azokat alapértelmezett primitívként kezeli tovább. Ha egy alacsony részletességű modell-t kap a GPU és tesszalálni lehet akkor a tesszalátor az algoritmus alapján magas részletességű modell-t készít belőle és ezt kezeli primitívként. Igazából a tesszalátor használata nem a GPU-t tehermentesíti, hanem a rendszert.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Azért lett ilyen fos a Lost Planet PC-n??? Hányok azoktól a csúcsos ,szögletes hegyektől... Undorító NV...
Nézd a tesszalátor nagy előny, valamit kell tenni ellene.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.