Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kriza


Kriza
őstag

12x, 24x élsimítás. :Y
Akkor ez sem a középkategóriához van kitalálva.

Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.

(#2) Hakuoro válasza Kriza (#1) üzenetére


Hakuoro
aktív tag

Szerintem a 2900Xt se viszi az új játékokban max 10fps-sel :DDD Bár egy régi játéknál talán bekapcsolható, csak hát mai szemmel nézve azokon szerintem már nem sokat segít... :W

(#3) dokar válasza Kriza (#1) üzenetére


dokar
addikt

nem gyenge az biztos :U

extra - SEXRay

(#4) wwenigma válasza Hakuoro (#2) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

12x-24x eredményt ér el, kevesebb erőforrással...

Elméletileg most megugorhatnak a kis radeonok, és valszeg behívják az nvidias mérnök kollegákat a bahamai nyaralásukról.... :D ;]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#5) xuldar válasza Hakuoro (#2) üzenetére


xuldar
őstag

Várjuk meg a natív DX10-es játékokat. Állítólag az API-nak jobban fexik a Radeon architektúra. Hátha megtáltosodnak még a 2400XT-k is, és köpködik majd a 40fps-eket :D ;)

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#6) e-biza válasza wwenigma (#4) üzenetére


e-biza
őstag

elméletileg a 12x és 24x élsimítási fokozatok minőségét hozza kevesebb erőforrás felhasználásával.

Szerintem megvárják amig gyakorlatban is hozza :)

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#7) Keitaro válasza xuldar (#5) üzenetére


Keitaro
addikt

Azoknál sajnos a driver se teremt kétszeres mem sávszélt.
Maradnak HTPCbe :]

(#8) ollie


ollie
MODERÁTOR

De kinek kell 12x és 2x AA? Inkabb a Adaptive AA-t kellene fejleszteni/gyorsitani.

***

(#9) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Valóban megjelent a 24-es AA, de én nem látom, hogy szebb lenne.:D

(#10) Emosz válasza SzlobiG (#9) üzenetére


Emosz
tag

Felrakatam én is tegnap ezt az új catalystot de valahogy nem az igazi....Látszik,hogy már csak a vista és a legújabb kártyák alá gyúrnak :(((

(#11) SzlobiG válasza Emosz (#10) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ez mindíg is így volt, ha kiadnak új kártyát egyértelmű, hogy azt fogják ''foltozgatni''.

Azért nem felejtik el a régebbieket sem.:)

(#12) rocket válasza SzlobiG (#9) üzenetére


rocket
nagyúr

Teljesitmeny csokkenes brutalis edge detect 24xAA-val :)

FEAR 1680x1050 max.setting, soft shadows off, 16XAF
AA nelkul min/ave/max 85/137/297
24xAA min/ave/max 9/31/62
[link]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#13) SzlobiG válasza rocket (#12) üzenetére


SzlobiG
félisten

Elvégre nem lassult sokat.:DD

(#14) masterful87 válasza rocket (#12) üzenetére


masterful87
senior tag

Ezért nem kell használni, a fene annak a gamernek a sas szemeit amelyik különbséget tud tenni 8x AA felett... :DDD

(#15) munky


munky
őstag

ez mind szép és jó, de azt mondja meg valaki, hogy mikor lehet végre egy mezei X1900GT-vel normálisan gémelni vista alatt?? :F gondolom soha... vegyek új VGA-t... :W

(#16) SzlobiG válasza munky (#15) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én X1800-al simán játszottam vista alatt.:U

(#17) AMD Power válasza munky (#15) üzenetére


AMD Power
titán

A Vista még sajnos nagyon gyerek cipőben jár! Majd talán az SP1 után jobb lesz.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#18) bpx válasza munky (#15) üzenetére


bpx
őstag

miért ne lehetne?

(#19) CYBERIA


CYBERIA
őstag

AA-n kívül nincs gyorsulás?

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#20) Yaye


Yaye
őstag

Azt mondja meg valaki, hogy az ezerszeres élsimítás helyett miért nem fejlesztik ki végre a valódi görbék kezelését? Vagy a kör most már örök időkre nagyonsokszög marad? Sokkal többet dobna szvsz a látványon, mint a fölbontás egekbe emelése, vagy az 4096-szoros élsimítás. Vagy lemaradtam valamiről, és ez már rég meg van oldva? :B

(#21) Drizzt válasza CYBERIA (#19) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Release Notes lapján Far Cry alatt van 13%.

I am having fun staying poor.

(#22) Male válasza Yaye (#20) üzenetére


Male
nagyúr

Elvileg Quake 3-ban jöttek a Bezier görbék...

(#23) Yaye válasza Male (#22) üzenetére


Yaye
őstag

Ahha. Soha nem értettem hol késnek. És most hol vannak? :B

(#24) Male válasza Yaye (#23) üzenetére


Male
nagyúr

Fogalmam sincs... talán mégsem érdekelte annyira a játékosokat... (bár az Oblivionban mintha lennének most is... de nemtom, ehhez én keveset játszok)

(#25) Csuki


Csuki
csendes tag

:) Radeon 9500-ömnél milyen teljesítményt érhetek el az új driverrel? :C



[Szerkesztve]

(#26) munky válasza bpx (#18) üzenetére


munky
őstag

lehet, de azt ,hogy egy HL2DM ami XP alatt simán megy 60fps-t full AA és full AF mellett Vista alatt szűrők nélkül néhol 22fps-t produkál azt nem nevezném normális játéknak!! (ATI CCC 7.6 )összekaphatnák magukat a driver részlegnél !!!!

[Szerkesztve]

(#27) Franticfox válasza Male (#22) üzenetére


Franticfox
tag

Bizony, bizony, emlékszem azokra a sokat reklámozott boltívekre. Nameg a Voodoo 5500-ös brutálélsimított lépcsőkre:)

''Monas apó legyintett. Két kézzel is.''

(#28) CYBERIA válasza Male (#22) üzenetére


CYBERIA
őstag

Meg outcast.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#29) Abu85 válasza Yaye (#20) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Van a Radeon HD2000 sorozatban progarmozható tesszalátor. A lehetőség adott a görbék fejlesztésére. Elterjedni valszeg a D3D11-ben fog. Ott lesz először követelmény az R600 féle tesszalátor.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30) hardzsi2 válasza Abu85 (#29) üzenetére


hardzsi2
aktív tag

Én nem tudom, mit csinál a tesszalátor (ill. mit csinálna, ha a játékfejlesztők kihasználnák), de a Quake3-ban a szép kerek boltívekre én is emlékszem, márpedig az az 'effekt' a maihoz képest harmatgyenge gépek és VGA-k korában tesszalátor és egyéb speckó hardver nélkül is megoldható volt.
Valamiért azóta sem nagyon láttam játékban, pedig tényleg jobb, mint brutál élsimítással megpróbálni megoldani az inverz 'kör négyszögesítése' problémát. :D

flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

(#31) Abu85 válasza hardzsi2 (#30) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezt csinálná: [link]

[Szerkesztve]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#32) Eugene Roe


Eugene Roe
őstag

Carmacnak már ''rég'' van karikája :) Advanced Warfighterben is van...., vagy csak egy technikai reklámjában láttam ??!! :DDD nem emlékszem pontosan.

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#33) keIdor


keIdor
titán

Inkább a 2x, 4x AA-ra és az Adaptive AA-ra kéne rágyúrniuk tényleg... :(
24xAA-t a mai játékokban hol tudok bekapcsolni úgy, hogy 40FPS felett legyen? :F Sehol ez a válasz... :U

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#34) Eugene Roe


Eugene Roe
őstag

Valaki elmagyarázná nekem, hogy mi az az Adaptive AA ??!! mert nekem csak sejtésem van róla... :R

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#35) WonderCSabo válasza Abu85 (#31) üzenetére


WonderCSabo
félisten

És hogyan jön rá, hogy nekem most háromszög kell, vagy görbe?

Eugene:
Adaptive Antialiasing (adaptív élsimítás, adaptive AA, AAA)

Ennek bekapcsolásával érhetjük el az alpha textúrák recéinek simítását.
Alpha textúra az, amiben van átlátszó szín (mint az átlátszó gif-ben), tehát azon a pont(ok)on az objektum mögötti területet látjuk. Ilyen textúrákkal csinálják a kerítéseket, a füvet, a fák lombjait, stb, és ugyanezen ok miatt van az, hogy AA bekapcsolása esetén, a fű és a fák levelei recések maradnak, hiszen ezek nem élek, melyeket a normál AA el tudna mosni. Az Adaptive AA pont ezt orvosolja, viszont ebből következik, hogy minél több ilyen textúra van (fű, fa, kerítés), annál nagyobb terhelést ró a GPU-ra (pl: Far Cry, Oblivion, Delta Force Xtreme). Szóval ésszel kell használni. Szerencsére performance (teljesítmény) móban alig terheli a GPU-t, viszont a látványjavító hatása is kicsi.

/bye Ollie/ ([link])


[Szerkesztve]

(#36) Abu85 válasza WonderCSabo (#35) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mög kő mondani neki. :R
Mivel a tesszalátor programozható így tetszőleges algoritmust írhatnak hozzá a fejlesztők. Szvsz csak az xBox360 protoknál lehet használva a tesszalátor, mert ott ugye a Xenos-nak ez a legnagyobb előnye. Persze ha elég sok pénzt fizet az nV akkor lehet, hogy kiveszik az algoritmust, mint a Lost Planet-nél.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37) WonderCSabo válasza Abu85 (#36) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Kösz. És olyat nem lehet hogy eleve egy kör van és nem egy nagyonsokszögből találja ki, hogy ez bizony egy kör?

(#38) Abu85 válasza WonderCSabo (#37) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Amikor a tesszalátor dolgozna akkor még térben történik a munka. A tesszalátornak az lenne a lényege, hogy egy magas részletességű modell viszonylag komoly erőforrásigényét ne érezze meg a rendszer többi része. Ha a GPU már megkapta ezeket az adatokat akkor azokat alapértelmezett primitívként kezeli tovább. Ha egy alacsony részletességű modell-t kap a GPU és tesszalálni lehet akkor a tesszalátor az algoritmus alapján magas részletességű modell-t készít belőle és ezt kezeli primitívként. Igazából a tesszalátor használata nem a GPU-t tehermentesíti, hanem a rendszert.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39) R.Zoli válasza Abu85 (#36) üzenetére


R.Zoli
őstag

Azért lett ilyen fos a Lost Planet PC-n??? Hányok azoktól a csúcsos ,szögletes hegyektől... Undorító NV...

(#40) Abu85 válasza R.Zoli (#39) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nézd a tesszalátor nagy előny, valamit kell tenni ellene. :R

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#41) Dyno


Dyno
veterán

Hello nah ez a 24X-es élsímitás nagyon tetszik kedvcsinálóan hangzik egy HD 2600XT már valamelyik játkot 1024x768 24XAA-ban tudná futtatni vagy most jól kileszek röhögve :F :DDD :DD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.