Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Süti1975


Süti1975
csendes tag

Most már tudom miért kellett a Pannonnak bezárnia egy csomó ügyfélszolgálati irodát, miért kjellett megszüntetnie egy csomó kedvezményét a régi ügyfeleknek és miért bonyolították halálra az ügyintézést. Kellett a lóvé az új központra. Hatalmas nagy csalódás a Pannon. Pár éve még ünnepeltem öket és dícsértem rugallmasságukat, de úgy látszik rájöttek arra, hogy az nekik sokba került, a hülye előfozető meg ezek nélkül is jön....

(#2) Viktor0610 válasza Süti1975 (#1) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tény, h. vannak negatív változások (legjobb példa a Bónusz Program), de a helyzet azért nem ilyen rossz, sőt...
Véleményem szerint az esetek többségében egyszerűbb lett az ügyintézés. Pl. az összes boltban elintézhetsz szinte bármit, amit korábban csak a bemutatótermekben tudtál megtenni.

Samsung Galaxy A54

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.