Most már tudom miért kellett a Pannonnak bezárnia egy csomó ügyfélszolgálati irodát, miért kjellett megszüntetnie egy csomó kedvezményét a régi ügyfeleknek és miért bonyolították halálra az ügyintézést. Kellett a lóvé az új központra. Hatalmas nagy csalódás a Pannon. Pár éve még ünnepeltem öket és dícsértem rugallmasságukat, de úgy látszik rájöttek arra, hogy az nekik sokba került, a hülye előfozető meg ezek nélkül is jön....
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [crok:] Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Tény, h. vannak negatív változások (legjobb példa a Bónusz Program), de a helyzet azért nem ilyen rossz, sőt...
Véleményem szerint az esetek többségében egyszerűbb lett az ügyintézés. Pl. az összes boltban elintézhetsz szinte bármit, amit korábban csak a bemutatótermekben tudtál megtenni.
Samsung Galaxy A54
Témaindító írás: