Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) atok666


atok666
őstag

Ok.

Atok

(#2) cskamacska válasza atok666 (#1) üzenetére


cskamacska
addikt

Képzelem mennyire elképesztően sikeres a nextgen, ahol "a szakembereket az új generációs API-k felé kell vezényelni" a régi API-k tiltásával/teljes hanyagolásával. :DDD

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#3) Zotya84


Zotya84
őstag

Én, játszva a játékot, igencsak várom, mert hiába az erős proci, a sok ram, a használható vga, hogy hihetetlen, hogy egy zsúfolt mapon mennyire meg tudja fektetni a gépet, akár a használhatatlanságig lassítva azt. (6-15fps, egy szál terhelés mellett 6G ram fogyasztás) Akárcsak az első résznél. Már akkor is a fórumok java arról szólt, hogy valamit kezdeni kellene vele.
De hát egy kis cég a fejlesztő, így már az is nagy szó, hogy ennyi idővel később, de meglépték a váltást.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#4) ElEvEn11 válasza Zotya84 (#3) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Nálam dettó. 32 giga RAM-mal is szaggatt egy sűrűbb mapon. A procit is erősen fogja és tényleg élvezhetetlen szintre esik vissza egy idő után. Ha meg még modokat is használsz hozzá, mert több járművet és épületet szeretnél, esetleg egy autóút vagy sínszett is bekerül, akkor katasztrófa. Szóval ráfér. Igaz az Urban Games pont az a fejlesztő, aki sosem ül a babérjain és mindig igyekeznek a lehető legtöbbet csiszolni az aktuális játékukon úgy, hogy az már a kiadáskor sem egy Cyberpunk volt. ;) Szóval város az új motor és optimalizáció. :C

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#5) Zotya84 válasza ElEvEn11 (#4) üzenetére


Zotya84
őstag

Igen, szerencsénkre pont a mérete miatt hajlandó az UG érdemben segíteni rajtunk, játékosokon.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#6) Locutus


Locutus
veterán

Nem javult az egy dekányit sem a vulkantól eddig, én kipróbáltam a bétákat.
Nagy város, sok jármű, aztán hiába van sok fps-em, a szimuláció 1 másodperces lagokkal küzd. Ha vulkan ha nem.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#7) Zotya84 válasza Locutus (#6) üzenetére


Zotya84
őstag

Ez nem jó hír... :(

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#8) ElEvEn11 válasza Locutus (#6) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Remélem nem lesz igazad, de ha a béta teszt ilyen, az nem jósol túl fényes jövőt. Meglátjuk. A Train Fever és az első rész esetében is a kiadás utáni, első év vége körül jött egy olyan szignifikáns update, amivel a sebesség is sokat javult. Azért remélek még... :B

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#9) Locutus válasza ElEvEn11 (#8) üzenetére


Locutus
veterán

Kezdettől fogva az egész vulkan témát arra húzták fel, hogy legyen mac release. Sosem szólt arról, hogy ez majd PC-n megváltja a világot.
Viszont kis szerencsével az lehet, hogy a következő rókabőr a játékból már tud némi előnyt is felmutatni abból, amit kitapasztalnak a mostani vulkan verzióval.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#10) cskamacska válasza Locutus (#9) üzenetére


cskamacska
addikt

"Sosem szólt arról, hogy ez majd PC-n megváltja a világot."

Pedig Abu cikkei pont erről szólnak minimum 6 éve. Majd jön a 100% GCN / Vega(mert a GCN5 külön kapott 2 év ajnározást) / RDNA kompatibilis nexgenapi, draw call limit azonnal megszűnik, és minden játék hirtelen ötször jobban fog futni. :K

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#11) Zotya84 válasza Locutus (#9) üzenetére


Zotya84
őstag

A rőkabőrön felröhögtem. Még ha azok közé is tartozok, akik fizettek érte. De igen, bízom benne, hogy a Vulkannal tanulnak annyi újdonságot, hogy végre megtanulnak szimulációt szinkronizáltan többszálúsítani. Mert ezen a játékon sokat dobna, hogyha lenne egy vezérszál, ami összefogná az akárhány egyéb szimulációt futtató szálakat.
Ami egy zsúfolt, modern érás túlméretes mapon akár még a 16-32 szálas procikat is meg tudná fingatni. Igaz, ehhez rendkívül jó kód kéne egy kis csapattól egy sandbox játékhoz.

#10 cskamacska: és te azon a szinten el is hitted? Tényleg lehet tőlük gyorsulást várni, helyenként nem is keveset, de ez a játék akármilyen processzorral is CPU-limites, mert nem tudja csak talán 2 szálon gyilkolni azt. (Ezt majd este megnézem, ha akarod.)

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#12) ElEvEn11 válasza cskamacska (#10) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Én nem éreztem ezt az ajnározást, de mindenki máshogy értelmez szöveget és sokan nem tudják elkülöníteni az adott cikk írójának véleményét/beállítottságát, a cikk érdemi részétől. Nekem ez nem okoz problémát. Akkor van baj, ha az a vélemény teljesen elural egy-egy cikket. Ezt sosem éreztem Abu cikkeiben, de nem reszortom megvédeni. Viszont éreztem ilyen torz véleményeket némelyik hozzászólásban. Függetlenül a cikk írójától és témájától. ;)
Nem rád utalok. Csak mondom, hogy én meg így látom.

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#13) ElEvEn11 válasza Locutus (#9) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

A sebesség gyorsulásába vetett reményem nem feltétlenül a Vulcan API-ra alapozódik, hanem erre a konkrét fejlesztőre és a korábbi tapasztalataimra velük. Ők az egyetlen fejlesztő, akinél hajlandó voltam elővételben megvenni a játékot. Éppen a korábbi tapasztalatok miatt. Most sem bántam meg és szeretném hinni, hogy ez a váltás is hoz némi gyorsulást a konyhára. Ha nem, akkor marad az, hogy majd egy másik, új konfigon próbálkozom legközelebb. Addig nem annyira sűrű, telerakott mapon simán élmény a játék. Vagy akkor, ha csak építeni akarsz és kikapcsolod a kihívásokat, anyagi vonzatokat a játékban. :K

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#14) Zotya84 válasza ElEvEn11 (#13) üzenetére


Zotya84
őstag

Mivel jellemzően nem a VGA-n hasal el a mutatvány, így nem biztos, hogy új konfigon annyival jobban fog menni. Sajnos.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#15) Locutus válasza ElEvEn11 (#13) üzenetére


Locutus
veterán

Nem igazán értem ezt a "korábbi tapasztalataidat", hogy mire építed mégis. A train fever óta harmadszor, vagy negyedszer húzzák le ugyanarról a játékról az újabb bőrt. A szimulációs engineban 0%-nyi előrelépés történt, grafikai is kb csak a mostani részben. Kizárólag a scriptelt dolgokon, és a contenten hajlandók néha dolgozni. Pont azon játékmechanikák terén, amit már az első részben is kritizált mindenki, semmit sem javult egyik verzió sem. Mindegy, hogy Train agy Transport Fevernek, illeve 1 vagy 2-nek hívod. Amint elkezded populálni a mapokat, egy bizonyos járműszám felett kezelhetetlenül lagol a SZIMULÁCIÓ. Nem a grafika. Váltottam 1070-ről 3080-ra, és ugyanúgy másodpercenként lagol a szimuláció, mindegy hány fps van mellé. Egy fostalicska 2 magos i3-on ugyanúgy fut a játék, min ta 8/16-os ryzenemen.
Ez azt mutatja, hogy a lategamet leszarják. Miért? Mert a bevétel az elején van a mézesmadzagból. Mire rájön a user, hogy néhány hét alatt játszhatatlanná válik az építgetett térképe, már úgyis kifizette a játékot. Erre a szarkupacra rakhatnak akármilyen tejszínhabot újabb és újabb verziókban. Amikor pl behozták a vizi meg a légiközelekedést, csak rontottak az egészen, mert még több jármű mozgását kéne követnie. A fejlesztőknek pontosan addig tartott az érdekeltségük, amíg tetszetős screenshotokat tudtak csinálni a marketinganyagba a szép grafikával.
Szóval pont ellenkezőleg. Visszatekintve több évnyi train/transport feverre, a fejlesztőkbe bizony semmi okom bizalmat helyezni. Még ha a vulkanban lenne is potenciál ezen dolgok korrigálására, a béta és a kommunikációjuk egyértelműen mutatja, hogy nem ez a cél, csupán annyi, hogy a mac felhasználókat is lehúzhassák.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#16) ElEvEn11 válasza Zotya84 (#14) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Nyilván úgy értem, hogy akkor minden tekintetben erősebb is lenne az az új konfig.

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#17) ElEvEn11 válasza Locutus (#15) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Azt a bőrlehúzást én úgy élem meg, hogy a játék újabb verziói valóban használható és jó funkciókkal bővültek és a szimuláció is szélesedett. A Train Fever-ben váltórendszereket és lámpákat telepíteni kín volt például. Szerintem bővül az a szimuláció, de kinek mi az. Én mindegyik részbe minimum 200 órát tettem bele. A részletesség nem csak a grafikára, de a szimulációra is kiterjed. A környezet, az állatvilág is szimulált már. Vannak még vágyaim a fejlődésre, de remélhetőleg a következő részben már az is javulni fog. Itt azért egy kis fejlesztőcsapatról van szó, akik nem tudnak mindent egy lépésben megcsinálni, de nem is bánom, mert szívesen játszom a játékkal és használom az új funkciókat. Nem hibátlan, de fejlődik.
A járműszimuláció érezhetően bonyolultabb lett, mivel eleve a járművek is nagyobb felbontást, részletesebb animációt és funkciókat kaptak sok esetben. Ezért persze áldozni kellett a hardver oltárán is. Nekem például egy konfig-frissítés tett jót anno a Train Fever-hez. Na de azért ez mégsem egy FS 2020. A másik oldalról meg, amikor kijöttek az egy évvel későbbi frissítések, akkor én például minden alkalommal előkaptam egy sűrűn mapot és kipróbáltam. A különbség nálam annyira volt jelentős, hogy abszolúte nem kellett mérni, mert szabad szemmel látható volt a sebességbeli gyorsulás. A mostani gépem nem acélos. Egy i5-4670 csücsül a közepén, de még így is láttam javulást a patch-ek után. Nem mindegyiknél, de a nagynál, ami általában egy évvel a kiadás után jött, ott igen. Ezek persze nyilván 1000 mod nélküli térképekre értendők, mert a modokkal megint más a szitu.
Te figyu! Én nem tudom, hogy te mivel játszol, de akár a saját fórumukat, akár a Steam-est megnézed, a nagyon nagy többség éppen attól van elalélva, hogy figyelnek a felhasználókra és sokat javítanak a játékon a kiadás után is. Ezt nagyon sok helyen lehet olvasni, nem csak én mondom és találom ki. Nézd, nem tudom, de lehet, hogy akkor nem a te játékod. Próbálj meg más ilyet a piacon! Nyilván sok ilyen jellegű játék van. Ha azok jobbak, akkor hajrá. ;)
...és tényleg, no offense, de nekem nagyon sok órám van bennük. Ezt pedig nevezhetjük tapasztalatnak, azt hiszem. Az is igaz, hogy rajongója vagyok a vonatoknak és általában a Trasport Tycoon-féle játékoknak, de ettől még látom, hogy nem egy tökéletes játékról beszélünk. Na de mi az? A Cyberpunk 2077 például, vagy egyéb bughalmazok, amikben olyan glitchek vannak, hogy a fal adja a másikat? Itt a szimuláció óriási mennyisége, a párhuzamosítás nem tökéletes programozása az, ami egy idő után (tehát bő 20-30-40 óra játékidő után) kezdi el megfogni a gépet egy nagyon sűrűn telepakolt mapon. Nem értelek. Ettől akkor ez már fostalicska? Semmi gond. A TTD ingyenes és bizonyára tökéletes akkor. disc.: Nem az. Azzal is játszottam és ma már nosztalgiából sem nevezném szépnek, pedig én igencsak a pixelkorszakban váltam gamer-ré. De a szimuláció szintje sem olyan faszagányos ott sem. Szóval...? What's your point? Fos és kész. Értem. A fejlesztők meg rohadékok, mert csak lehúzzák a pénzt rólad? Világos. Nem kötelező megvenni minden részt. Engem sem kényszerítettek. Megvettem, mert érdekelt és még 25% kedvezményt is kaptam. Nem veszek minden héten játékot 48 évesen. Szóval belefért. Nekem.
A Mac felhasználókról annyit, hogy van egy exkollégám, barátom, aki iszonyat odavan a játékért, de nem tudott vele játszani még. Most csak ezt várja, mert az utolsó, amit tudott nyomni az a Train Fever. Igaz ő sem időmilliomos tinédzser már. Plusz azok a Mac felhasználók hálásak, hogy lesz egy újabb játszható játék a platfromjukhoz a Steam-en. Azt viszont nem hinném, hogy ez akkor eladásokat generálna a fejlesztőknek, amiből majd a kövi sportkocsijukat veszik. Szóval kicsit erős ezt is lehúzásnak titulálni, de te valamiért haragszol erre a játékra és a fejlesztőire, úgy látom. Legyen neked.
Szerintem a magad nézőpontjából igazad van. ;)

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#18) Zotya84 válasza ElEvEn11 (#16) üzenetére


Zotya84
őstag

Nyilván. De ha egy 1700X-szel sem vagyok sokkal előrébb, mint egy FX-8320-szal ebben a játékban, akkor te se várj túl sokat a konfigcserétől. Pusztán ennyit akart jelenteni, amit írtam.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#19) ElEvEn11 válasza Zotya84 (#18) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Ez fel sem merült bennem. A terveim egyébként a i5-4670-ról egy második vagy harmadik generációs Zen-re fókuszálnak. Hozzá való, erősebb vidkarival. Mondjuk egy RX 6800-cal, meg 64 giga RAM-mal. Mivel grafikus is vagyok és videókkal is foglalkozom, pont megteszi gaming-re és munkára is. Persze addig még kuporgatunk, de az azért fog jelenteni gyorsulást, ami érzékelhető. ;) Ja igen. Ugyan nem ez a játék pillanatnyi szűk keresztmetszete, de egy RX460 van most benne, ami azért nem egy túl erős kombó. Nagyjábó semmihez ma már. inkább csak elfutnak rajta a dolgok.

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#20) Zotya84 válasza ElEvEn11 (#19) üzenetére


Zotya84
őstag

Én a még meg-sem-jelent 6700(XT) környékére pályáznék, de ahhoz kuporgatni kell. És én is a meló miatt váltottam anno át a Zenre, és nem bántam meg, mert amire kellett, arra több, mint háromszoros gyorsulást hozott. És a (mostanra kicsit döglődő) 7950-emmel szerintem annyit sem érek, mint te az RX-eddel. :) És mégsem az a szűk keresztmetszet...

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#21) ElEvEn11 válasza Zotya84 (#20) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Nem bizony. A többszálúsításra kellene rágyúrniuk Urban Games-éknek. :) ...de erős a gyanúm, hogy sejtik már ezt ők is és ahogy a fórumokon látom ott is többen felhozták már a témát. Szóval előbb-utóbb lépniük kell majd ebben az irányban is. Ez is benne van abban a Vulcan API-ra váltásban szerintem. De meglátjuk.
kieg.: Mondjuk, nagyon csendben mondom csak, hogy nekem már az is boldogság lenne, ha az éjszaka-nappal és időjárásváltakozások bekerülnének a játékba. Én ezt kérem tőlük minden egyes alkalommal mostanában. :)

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#22) Zotya84 válasza ElEvEn11 (#21) üzenetére


Zotya84
őstag

Azok nekem annyira nem hiányoznak (el, elbírná, mert dobna a hangulaton). Viszont a Vulkan meghozhatja a kezdő lépést a jobb multicore-hoz, hisz kiesik az OpenGL korlátja. Én már nem követem oly szorosan a fórumjaikat, mert már anno a Train Fevernél is gond volt ez. És ott is elég sokan (bár nem annyian, mint most) elég hangosan kértük, hogy menjenek a jobb többszálúsíthatóságba, de emlékeim szerint akkor még volt egy leszerelő válasz, hogy most nem az a prioritás, majd egyszer. Azóta jópár év telt el, és még mindig semmi, miközben a motoron pofoztak nem keveset, ehhez viszont az alapokat kéne megváltoztatni. Meg nem biztos, hogy továbbvihető marad a LUA-szkriptelés, amivel régebben szórakoztam, hogy át-átírtam egy-egy modult, hogy mulatságosabb legyen a játék...

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#23) Kansas


Kansas
addikt

Nekem konkrétan lassult nagy mapon a Vulkan-ra váltás óta.
Frissen generált 1:2 nagy mapon simán beesik az fps 15-20-ra, az eddigi 30-50 helyett... érthetetlen.

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#24) Locutus válasza Kansas (#23) üzenetére


Locutus
veterán

Az FPS lassulás mondjuk tényleg fura, mert a videokártyára eddig kb semmilyen terhelést nem jelentett a game.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#25) Kansas válasza Locutus (#24) üzenetére


Kansas
addikt

Igaz ami igaz, én 4K-ban tolom AA nélkül, úgy lehet más a terhelés eloszlása...

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#26) Kansas válasza Kansas (#25) üzenetére


Kansas
addikt

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#27) Zotya84 válasza Locutus (#24) üzenetére


Zotya84
őstag

Nekem is visszaesett az 50-60fpsről a dolog 18-30 közé ugyanazon beállításokkal egy nagy mapon. Mondjuk a 7950-m épphogy üti a minimum igényt, és hát, öööö... QHD-ban játszom, igaz medium/low-n. De ilyen videokártya árak mellett...

Viszont az tetszett, hogy automatikusan átváltott rá, mert már csak a mapon jöttem rá, hogy át kéne állítsam, és ott vettem észre, hogy azon van.

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#28) Locutus válasza Kansas (#25) üzenetére


Locutus
veterán

Én is 4K-ban tolom, úgy sincs semmi terhelése.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#29) Kansas válasza Locutus (#28) üzenetére


Kansas
addikt

Bánom is én, van-e terhelése, az fps-em hova tűnt?

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#30) Locutus válasza Kansas (#29) üzenetére


Locutus
veterán

Számít az, ha egyszer a szimuláció még mindig lagol?

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#31) Kansas válasza Locutus (#30) üzenetére


Kansas
addikt

Persze hogy számít, hogy ne számítana, attól még, mert van egy másik probléma, ezt is meg kéne oldani. Meg azt se bánnám, ha lenne komolyabb város-fejlődés(és startkor is nagyobb települések) illetve ha tudná a mentéseket háttérben végezni a játék megakasztása nélkül... esetleg törlés nélküli reptér upgrade/downgrade a nagy és kicsi közt, illetve folyhatna lassabban is az idő a játékban(akár több lépésben állíthatóan a menüből), szvsz túl gyorsan el lehet érni az 1800-as évektől a 2000-es évekig...
Sőt, az se lenne rossz ha lenne esetleg TTD-szerűen konkurencia vagy valami egyéb kihívás, mert tapasztalataim szerint ha 1930 környékéről indítok, a 2030-as évekre annyi pénzem van, hogy elunom a francba az egészet, eltűnik minden kihívás Hard-on is...

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#32) Zotya84 válasza Kansas (#31) üzenetére


Zotya84
őstag

"...illetve folyhatna lassabban is az idő a játékban(akár több lépésben állíthatóan a menüből), szvsz túl gyorsan el lehet érni az 1800-as évektől a 2000-es évekig..."
öööö.... izé... Ezt már elég régen beletették, talán már az első perctől kezdve benne volt...
"Simulation speed
Per default a day in the game lasts 2 seconds. On single speed, all objects in the game move at a realistic speed in relation to the game world. Changing the game speed will provide a time lapse function by shorting the length of a day and at the same time accelerating the movement of objects in the game.
The length of a day can be adjusted in the bottom right corner of the screen by clicking on the current ingame date. The amount of produced and consumed cargo as well as the age and lifetime of vehicles is automatically adjusted to ensure proper game balancing. For example: If a day is configured to last twice as long, the monthly production and demand industries will double."

;)

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#33) Zotya84 válasza Locutus (#30) üzenetére


Zotya84
őstag

Igazából, igen, számít, mert én emiatt ma este visszatettem OpenGL-re, azt hiszem, marad így a következő videokártyáig. Mert arra nem számítottam, hogy ennyit fog rajta rontani, még akár az üres mapen is. De attól még elsődlegesen a szimuláció sebességén kellene javítaniuk, ezzel egyetértünk.

[ Szerkesztve ]

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#34) Kansas válasza Zotya84 (#32) üzenetére


Kansas
addikt

Beszarok, hogy nem vettem eddig ezt észre :B , pedig nem kevés ideje nem keveset játszok vele... köszi! :C :R
Levettem 1/4x-re, lássuk így mennyire jó...

Akkor ehelyett a másik javasolt fejlesztés, hogy a településen belüli úthálózat fejlődjön ahogy egyre nagyobb a település... vicces hogy a mostani játékomban 180-ról 1300 fősre hízlaltam egy városkát, de még mindig minden út 2x1 sávos benne... mintha úgy rémlene, hogy ez az első részben még működött...

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#35) Zotya84 válasza Kansas (#34) üzenetére


Zotya84
őstag

Nekem nem rémlik, hogy akár egyetlen út is bővült volna valaha 2*2-re. De ez lehet, hogy azért is volt, mert a saját útvonalaimat mindig idejekorán igyekeztem felfejleszteni. Most meg nem nehéz olyan jó hálózatot létrehozni, hogy 1000+os városokban is alig van privát gépjármű-forgalom, így maradhat a 2*1...

Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

(#36) Locutus


Locutus
veterán

Gondoltam letesztelem újra most a release verzióval is.
Mint írtam, 4K max, gsync 120Hz, vulkan.
Ugyanaz a map.
A proci gyakorlatilag malmozik közben, a videokártya pedig annyira osztályon alulinak gondolja a helyzetet, hogy még a ventik se indulnak el rajta :D
Mindeközben a szimuláció hozza a stabil másodpercenkénti lagot, minden ugrál, akárhány fps van.

15fps:

75fps:

120fps:

Továbbra is ugyanolyan játszhatatlan tehát.

[ Szerkesztve ]

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#37) Kansas válasza Locutus (#36) üzenetére


Kansas
addikt

No igen...
Másrészt: azt a büdös mindenit, micsoda térképek... főleg az első, de az utolsó is tetszetős... gondolom nem random generált és játékidőben kinőtt(legalább is nekem még soha nem sikerült hasonló se), hanem kézzel gyártott. :C :R

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#38) Locutus válasza Kansas (#37) üzenetére


Locutus
veterán

Ezek egyazon térképen vannak.
Amúgy ja, a fővárost direkt csináltam ilyenre térképszerkesztőben előre. A 8 kerületével összesen kb 24 ezer lakos van ott. Plusz a térkép összes ipara a fővárost látja el, minden áru oda fut be, meg minden személyvonal is.
Ja az earnings ne tévesszen meg senkit, erősen fluktuál ennyi járműnél már. Hol minusz, hol plusz, de összeségében bőven pozitiv.

[ Szerkesztve ]

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#39) ElEvEn11 válasza Locutus (#38) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

1) Szuper térképek. Állati faszán néznek ki. Gratula! Azt hiszem ékes bizonyítéka, hogy lilára játszottad magad a játékkal és az átlagnál jobban ismered. Megkövetlek. :R
2) Azért ezek már eléggé a játék határait feszegeti, ahogy nézem.
3) Én személy szerint 1920×1200-ban játszom, bár én is úgy látom, hogy nem a grafikus kirajzolással van itt a baj.
4) Az utóbbi hetekben beletoltam vagy 100 órát még. Kipróbáltam ugyanazokkal a mapokkal, amikkel korábban játszottam. Azt vettem észre, hogy a Vulcan alatt, amíg a nagyon elején vagy a játéknak, ott egy-két FPS-t, ha hoz, de az első évtized után már azonnal látni, hogy lassul és lagol. Őszintén meglepődtem. :Y
5) Tegnap kijött egy bejelentés, hogy nyáron nagy patch várható. Még remélek. :B

Kérdés: achik megvannak mind, ugye? ;)

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

(#40) Locutus válasza ElEvEn11 (#39) üzenetére


Locutus
veterán

Mint írtam, egy és ugyanaz a térkép :)
Amúgy ja, achik megvannak mind. Vagy majdnem mind, nemtom.
Tartok tőle, hogy a nyári nagy patch sem a late-game teljesítményről fog szólni.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#41) ElEvEn11 válasza Locutus (#40) üzenetére


ElEvEn11
senior tag

Tegnap direkt visszatettem a most játszott térképek alatt OpenGL-be és konkrétan gyorsabb volt. Szóval itt azért bőven van mit csiszolni, mert az OpenGL-nél is elkezd akadni az olyan nagy, vagy telített térképeken, mint amiket posztoltál és ahogyan korábban is beszéltük. Én is ezt gondolnám most inkább a prioritásnak, azok után, hogy láttam és kipróbáltam ezt a Vulcan implementációt. Igaz, hogy nem új a vasam, de ezzel nem az a baj. A többszálúsítás. Csomó frankó funkció van, amit a játékba be lehetne még építeni, de díjaznám, ha ez lenne inkább legelől. Azt hiszem el is kezdek rinyálni emiatt a fejlesztői fórumokon.

[ Szerkesztve ]

Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.