Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Fel kéne jelenteni ezeket környezetszennyezésért.

[ Szerkesztve ]

(#2) Hiftu


Hiftu
senior tag

Inkább meg kellene oldani kompromisszumos megoldással a problémát.

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#3) BlackPriest


BlackPriest
őstag

most a ok taxis védelme a fontosabb, vagy a sok uber sofőré. nem kellenek a mű-kifogások, be kell vallani, hogy minden ország abba az irányba húz, ahonnan több sarcot lehet behajtani, az embereket meg pont leszarják. a társadalom viszont megosztott lesz, mint mindenben, így el lehet lavírozni, amíg egymást marják.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#4) pigster


pigster
senior tag

Ha annyira jó dolog Uberesnek lenni, akkor a taxisok miért nem váltanak?

FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.

(#5) big-J


big-J
őstag

Miért nem az államra haragszanak, hogy semmi érdemlegeset nem kapnak 240k-ért?

(#6) rodrigez válasza pigster (#4) üzenetére


rodrigez
senior tag

Szerintem annyira nem jó Uber-esnek lenni, ezért nem is akarnak azzá válni. Egyszerűen csak arról van szó, hogy az önjelölt taxisok megjelenésével érezhetően megcsappant a kuncsaftok száma.

(#7) daczkó válasza pigster (#4) üzenetére


daczkó
aktív tag

Mert az Uber nem fulltime munka, és a sok csökött ezt nem fogja fel. Az Uber arra való, hogy amikor van időd vagy kedved, akkor csinálod. Kis plusz pénz, de ebből nem fog senki sem megélni.

Személyes példa: Barátom pincér Londonban, éjfélkor végez általában, van kocsija, mivel a vendéglátásban dolgozik x 10 éve, nem tud elaludni hajnalig. Ha van kedve furikázza a részegeket, vagy azokat akik lekésték az utolsó metrót / vonatot, úgy hajnali 3-4 ig, majd ha megunta hazamegy. Így szerez egy kis plusz pénzt, abban az időszakban, amikor amúgy sem csinálna semmit, maximum filmezne otthon. Plusz elég sokszor adnak borravalót az Uber-es utasok (én is szoktam, ha jó arc a sofőr), ami ismét plusz pénz.

Nekem olyan 100 körüli utazásom van Uber-el, és ebből talán három volt negatív. Míg taxival 10-ből legalább 2-nél volt valami konfliktusom.

[ Szerkesztve ]

/ignore wwenigma

(#8) citkar válasza pigster (#4) üzenetére


citkar
addikt

Még a végén dolgozni kell lehúzás nélkül...

A magyar Taxis árakból kiindulva így is túl sokan vannak. Nincs igény ennyi taxisra még, ha azzal jönnek, hogy az ő szolgáltatásuk magasabb szintű, mint az Uberé, de a legtöbb embernek elég az Uber szolgáltatósa olcsóbbé. Viszont a Taxisok egy több évtizedes időszak maradványai és nem látják be, egyre kisebb rájuk a szükség...csak kényelmes órákon át dumálni és néha elvinni valakit jó pénzért.

Szerintem a szabályozás rossz, mindkettőre van igény, csak az a kérdés melyikre mennyi. Nem hal ki a Taxi társadalom, de sokan nem fizetnek annyit egy útért, amennyit elkérnek, nekik jó lehetne az Uber.

(#9) Kékes525 válasza Hiftu (#2) üzenetére


Kékes525
félisten

Egyetértek! :K

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#10) Zolee11


Zolee11
senior tag

A klasszikus értelemben vett taxi szolgáltatás ideje lejárt, mint sok minden másé is, nem értem a taxi mitől másabb, miért kéne megvédeni a fejlődéstől. Persze nekik marha kényelmes, mert maximum vezetni kellett megtanulni, a nap nagy részét semmittevéssel töltik, majd jó nagy sarcot lehúznak egy-egy utasról.
Ha betiltják is, kb. annyira fognak vele menni, mint egyéb tiltásokkal, semmire. Ha valamire igény van, akkor ott megjelenik az áru és szolgáltatás is, ennyire egyszerű.
Fölösleges gyújtogatni, tüntetni, tiltakozni, a jövőt nem lehet megállítani. :)

no brain, no problem

(#11) UnA válasza daczkó (#7) üzenetére


UnA
Korrektor

Azzal az utolsó bekezdéssel kíváncsivá tettél, mert én már (nagyon) sokszor utaztam taxival, de nem emlékszem egy alkalomra sem, amikor konfliktus lett volna. Ez nálad mit jelent?

(#12) D1Rect válasza pigster (#4) üzenetére


D1Rect
félisten

Mert a franciáknál szinte kiváltság a taxisengedély. Így elég jó biznisz, ha sikerül bekerülni a körbe.
Ebbe rondít bele egy külsős cég, akik elrontják a tuti lóvét.

(#13) MageRG válasza big-J (#5) üzenetére


MageRG
addikt

Hej, mi lesz itt ha majd egy cég robotautókkal kezd taxizni... :DDD

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#14) E770 válasza Hiftu (#2) üzenetére


E770
senior tag

érdekes mi lenne a kompromisszumos megoldás - én inkább a szabad piac szabad verseny híve vagyok

de egy biztos, bűncselekményeket elkövetni nem megoldás semmire, sőt durván primitív

(#15) Kari1


Kari1
aktív tag

Nem akarom védeni egyik oldalt sem, de múltkor ismerősbe beleszaladt egy Uberes és mint kiderült nincs is jogsija mert vagy 2 hónapja bevonták. Nem tudom milyen szabályozások vannak, de számomra azért kicsit sokkoló, hogy ha úgy hozza a sors akár beülhetek egy olyan Ubereshez aki nem is vezethet.

Nem ismerem a taxis jogszabályokat, de szerintem a nagyobb taxis társaságok azért arra figyelnek hogy az az alkalmazott akinek elvették a jogsiját ne vezethessen.

(#16) arelim válasza Kari1 (#15) üzenetére


arelim
tag

a szabályok a taxisokért és a taxisoknak vannak.

[ Szerkesztve ]

(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

(#17) arelim


arelim
tag

(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

(#18) domperke


domperke
HARDVERAPRÓD

Szegény taxisok a végén kénytelenek lesznek tisztán lehúzás nélkül dolgozni.. Én pl be sem szállok olyan taxiba amiben a sofőr cigizik vagy olyan szag van benne. 2 napja el is hajtottam aki jött értem nem tetszett neki. Azt sem értem miért nem tudnak megoldást találni hogy a kecske is jól lakjon és a káposztából is maradjon.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

(#19) citkar válasza Kari1 (#15) üzenetére


citkar
addikt

A taxisokról az utolsó élményem, kb 5 éves: egy ismerős hölgy keresett este Budapesten a Deák Ferenc térnél taxit, persze sorba álltak, de (tény, kicsit finnyás) egyikbe se mert beszállni. Egyikben pornót nézett a taxis, másikban az öltözéke inkább egy betörőre utalt, harmadiknál kajamaradékos tál volt az ülésen, amiből az ülésre is jutott és hasonló...így elkísértem addig, amíg talált egy megfelelőt. Nyilván nem volt épp szerencséje és sok taxis igényes, de valahogy én nem érezném a hiányukat.

[ Szerkesztve ]

(#20) E770 válasza citkar (#19) üzenetére


E770
senior tag

javaslom most nem felfrissíteni ezt az élményt, mert sokat romlott a helyzet arra felé, többségében hiénák vadásznak ott turistákra, s ezek nem csak úgy néznek ki mintha... meg is teszik, ha nem fizetsz

(#21) BlackPriest válasza UnA (#11) üzenetére


BlackPriest
őstag

több külföldi ismerősöm is fizetett olyan árat taxiért, amiért normál esetben az m0-on is körbevinnék. nem hagyták kiszállni, amíg nem fizették ki. számomra pl ez már konfliktus. (és ez nem jelenti azt, hogy az uber sofőr nem akarhat lehúzni/kirabolni/akármi mást csinálni)

mod: ma a nyugatinál volt szerencsém nézni és hallgatni 3 taxist, hát azok is inkább voltak gyúrós gengszterek, mint dolgozó emberek. 110kg/db, 1 centi haj összesen nem volt a 3 fickón, a beszédstílus vetekedett bármelyik nyóckeres bandáéval...

[ Szerkesztve ]

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#22) oriic válasza BlackPriest (#21) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Keletinél ugyan ez van. Akármikor járok arra, magyaráznak, kiabálnak stb. Kb, egyik mellé se mernék beülni. Olyan mellé meg főle, aki dohányzik a kocsiba...Ha a sajátjában csinálná amit otthon használ az nem érdekelne, de egy munkaeszközt ne lepjen már el a cigiszag.

Live-Die-Respawn

(#23) Dr. Akula válasza D1Rect (#12) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Épp ez lenne a lényege, hogy a hiénák éhen dögöljenek. Engem már az is nagyon irritál hogy ezek buszsávban totyoghatnak. Majd ha jó lesz rá a BKV bérlet, akkor oké, addig meg húzzanak onnan!

(#24) BlackPriest válasza oriic (#22) üzenetére


BlackPriest
őstag

de ezt ugye a taxisok bármeddig csinálhatják, nem rémlik, hogy bármelyik azzal hirdetné magát, hogy van ügyfél-elégedettség mérés (etőtl még lehet, hogy némelyiknél van). az uberen meg ha valaki panaszkodik a sofőrre, azt nem fogják választani. több panasz után biztos nem

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.