Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) Stargun!


Stargun!
tag

Azért a gyártók helyében vigyáznék ezzel a törésállóság-hamisítással. Még a végén valaki csúnyán bepereli őket, mivel a GT5-öt minden más szempontból teljesen élethű szimulátornak hirdetik. Tehát bárki joggal feltételezheti, hogy az autók ebben úgy viselkednek mint igaziból (törésállóságot is beleértve).

Ha ezen indíttatásból vesz valaki ilyen sportautót (mivel látható, hogy milyen jól bírja a falat) és az életben az első kis koccanásnál rommátöri akkor csalódott lehet - joggal - és perelni fog. ;]

Erre persze mondhatja bárki, hogy ez "csak egy játék". Meg hogy egy felnőtt embernek ránézésre éreznie kellene, hogy ilyen a valóságban nem történhet.

Hogy ez mennyire nem egyértelmű, arra csak egy példa:

Anno egy Citroen Xantia reklámot azért tiltottak le a TV-ből, mert lassított felvételen azt ábrázolta, hogy az autó többször átfordul a tetején, mégis a benne ülő pár bekapcsolt biztonsági övek mellett mosolyog egymásra, mintha teadélutánon ülnének. A szakértők a valódi törésteszt alapján azt mondták, hogy az az autó nem bírja így a többszöri borulást, tehát a reklám erősen félrevezető. (Naná, hogy nem bírta volna, mert ugye csővázzal megerősített kasztnijú volt... :DDD )
Ha valaki csak ezt a reklámot látja, annak az a hamis biztonságérzete támad, hogy ilyen simán megúszhat egy olyan többszörös borulást.

Egy szó mint száz: olyan autós programot kiadni, amelyik bagatellizálja az ütközések következményeit nem jó ómen. Az ezt használó (egyébként jogosítvánnyal rendelkező) emberek IRL viselkedését befolyásolhatja.

Én a magam részéről 18 éve vezetek. Mégis egy egész napos G25-tel végzett intenzív GRIDezés után beülve az igazi autóba kicsit máshogy vezettem mint szoktam. Ameddig le nem állítottam magam! :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.