Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wilika
aktív tag
Visszaolvasgattam, és bár látom (meglepve), hogy az OTP egyelőre beszüntette a kiadást, annak akit esetleg érdekel, megírom a tapasztalataimat;
Tavaly nyáron rendeltem, azóta már az éves díjat is levonták egyszer, de igazán csodálatos egy+ év volt.
A tárcám rendszerint valahol a táskám mélyén el van ásva, a telefonom, viszont jobbára a kezemben van, így igencsak megszerettem ezt a megoldást.Hetente legalább 3-4-szer, de sokszor még ennél is többször használom (tej-kifli is ezzel ment). Boltban (Auchan, CBA, Tesco, amit akarsz...) rendszeresen használom, étteremben/gyorsétkezdében szintén gond nélkül működött, de fizettem már kúton is tankolásért, mikor épp kölcsönbe' volt nálam kocsi, vagy az érkező hév előtt, a BKK automatánál vonaljegyért villámgyorsan.
Az említett használati rendszeresség mellett, 14-5 hónapnyi folyamatos használat alatt összesen kétszer volt problémám a fizetéssel; egyszer már a program indulásakor kiírta, hogy baj van, így mire sorra kerültem a kasszánál, már újra is indítottam a telefont, és megoldódott a dolog, másszor, csak szimplán visszautasította a fizetést a terminál, olyankor is a telefon újraindítás kellett neki (valami beakadhatott, mert egy másik NFC-s telefonnal ki akartam olvasni ellenőrzésképp a legutóbbi fizetéseket az NFC-s kártyából (működik igazi paypass-os/paywave-es kártyával, illetve a telefon által "mímelt" kártyával is), de nem ismerte fel mint kártyát, csak az említett újraindítás után).
De mint mondtam, ez úgy 14-5 hónap használat alatt jött össze. Minden más esetben úgy ment mint egy álom.
Az emberek inkább csak meglepődtek, hogy "hú de menő", meg "hát ezt így hogyan?", illetve egyszer próbálta mutogatni nekem szegény süket-néma pénztáros az Auchan-ban, hogy "oda ká'ta kell, ká'ta, ká'..." - aztán mikor csippant a terminálja, hogy tranzakció OK, akkor megrántotta a vállát és elfogadta.
(Amúgy meg (csak mert visszaolvasva erre is láttam példát) ha valaki beszólna érte, elküldeném a bús anyjába vissza a barlangba )Viszont (biztonság és technológia ide, vagy oda), tényleg jó lenne, ha nem a SIM-hez kötődne, mert egy esetleges SIM cserénél tényleg fejfájás lehet az új regisztráció. (nem csak a költségek miatt, de az ügyfélszolgálatos aktiválás miatt is)
Illetve most, hogy elgondolkodtam, hogy esetleg lecseréljem a közeljövőben a telefonom, beláttam, hogy vagy abból a szűkös kínálatból válogatok, amit jelenleg elfogad kompatibilisként a Telekom, vagy leteszek az egészről.
Illetve ugye a custom ROM-ok is kieshetnek így, mert korábban írtátok, hogy azokból kihagyhatják a szükséges komponenst. (más kérdés, hogy akarja-e valaki custom ROM-ra bízni a pénzügyeit, de én egyelőre bízom valamelyest az emberekben)mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?
-
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Szeretnék mobiltárcát regisztrálni, de sajnos nem engedi az OTP oldala. Az ügyfélszolgálat szerint, azért mert független a telefonom. Szerintetek ha fel rakok egy telekomos szoftvert rá, az megoldja?
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Felraktam a telekomos szoftvert az S7 edge-re, mert függetlennel nem ment. Sajnos így sem akarja az igazságot a mobiltárca. Van ötletetek esetleg? Se a supershop se az OTP nem akar menni.
-
jose999
senior tag
Lehet sajnos Amúgy nem tudom, hogy igazából mi a fene lehet a lényeg náluk. Nekem gyári független, UPC-nél vásárolt, független rommal ellátott telefonnal simán megy. Fiam Euronicsban vett telefont, független, rom is, ott is megy. Feleségem Telekomnál vette, rom is az, ott "természetesen" szintén. Annak idején, mikor megrendeltem a szolgáltatást, nekem sem akart sikerülni az istenért sem, felhívtam Őket, és valahogyan beállították. Sajnos már nem emlékszem az egész procedúrára, de erre igen.
hkari amit még javasolni tudok, próbáld meg egy Telekomnál vásárolt Telekomos rommal rendelkező készülékben aktiválni a Mobiltárcát, és ha sikerül, hátha a Te telefonodban is működik. Persze csak ha van erre lehetőséged. Egy végső próbát megér...remélem összejön!
[ Szerkesztve ]
„Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
zizizi
csendes tag
FYI
A német Telekom idén év végén beszünteti a mobiltárca szolgáltatását. A magyar Telekom alkalmazás ennek a módosított változata, kérdés, hogy ez a döntés hatással lesz-e akár az alkalmazás, akár a szolgáltatások fejlesztésére. A szlovákok év elején ugyanerre jutottak, a magyar és lengyel még tarja magát.
https://www.telekom.de/unterwegs/apps-und-dienste/mywallet -
-
zizizi
csendes tag
Azért még egyszer tisztázzuk, hogy az itthoni mobiltárca még működik
A német Telekom már korábban is bankkártya szolgáltató problémákkal küszködött, valószínű nem sikerült új partnert találni és ez betett a programnak, a szlovákoknál detto. Itthon úgy látszik sikerült ismét megállapodni az OTP-vel. A MasterCard MDES platformja (amit a Gránit Bank is használ) nagy változásokat fog hozni a piacon. Gondolom egy ilyen beszüntetés a partnerek (itthon OTP, SuperShop, Interticket) tudtával történik, szóval nem éri őket meglepetés, egy bankkártyát letiltani, vagy OTA üzeneten keresztül úgy törölni a SIM-ről ahogy az telepítve lett nem nagy dolog.
Nagyon kíváncsi lennék mobiltárca vs GránitPay felhasználók és tranzakciók számára és bízom benne, hogy a loyalty programok is, mint a SuperShop felismerik a HCE lehetőségeit és nem ragaszkodnak SIM-en lévő secure element-hez. Mondjuk amilyen a mostani android alkalmazásuk, az nem sok jót sejtet Már kérdés, hogy a vonalkód alapú azonosításnak ott több értelme lehet, illetve egyszer majd talán eljön az az idő itthon is, hogy fizetéskor egy érintéssel a hűségkártya információk is leolvasásra kerülnek. -
daniel_229
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam az eddigi hsz-okat, látom elég nagy a kavarodás mostanság banki oldalról, nekem viszont kicsit más jellegű kérdésem van: [a probléma leegyszerüsítve:]
Honor 8-at szeretnék venni, 2 db simkártyával (céges + saját felállásban). A saját kártyához van rendelve a mobiltárca, kártyát már rég aktivátam, viszont ezt az előfizetést szeretném most megszüntetni. Tehát: van-e valakinek tapasztalata, működik-e ebben a telefonban az app / kártya és ha a hozzá tartozó telekomos előfizetést lemondom, fog-e működni továbbra is az NFC-s fizetés?
remélem nagyjából értehető volt a probléma -
k5.20
senior tag
válasz daniel_229 #974 üzenetére
Magát a készüléket nem ismerem, de szerintem a két-SIM önmagában nem akadálya a működésnek.
Viszont a szolgáltatás két oldalú (Telekom-OTP) így szerintem az előfizetés lemondásával - mivel deaktiválódik a SIM - vége is a bankolásnak.[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz daniel_229 #974 üzenetére
Nem működik.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
k5.20
senior tag
válasz daniel_229 #977 üzenetére
Ha mégis szeretnél továbbra is így fizetgetni, akkor irány a Gránit-bank.
Nincs kötve, hogy kinél fizetsz elő, csak a készülék NFC-s legyen.
(Azt hiszem most borult el bennem is a borjú...SIM és telefoncsere után mindenki a másikra mutogat, hogy miért is nem működik...közben persze én fizetek!) -
daniel_229
csendes tag
válasz flegga92 #979 üzenetére
Alapból gond az, hogy 1: legyél OTP-s (egyik legrosszabb díjaik vannak kártya és tranzakciós díjak terén is), 2: legyél t-mobile/telekom-os IS 3: legyen konkrét típusú NFC-s (mobiltárca kompatibilis telefonod) IS. Ha azon párszáz szerencsés magyarországi ember közé tartozol akik mindhárom csoportba beletartoznak, de mégis valami probléma van, és nem működik a telefonnal fizetés, akkor minimum három ember tud a másik kettőre mutogatni. Persze lehet erre azt mondani, hogy keressek másik bankot / mobilszolgáltatót, de jobb lenne megfordítani a dolgot úgy, hogy egy pozitív érv legyen a mobilos fizetési lehetőség a szolgáltatóknak, nem pedig egy púp a hátukon. Röviden: elég rosszul sikerült egy nemzetközileg működő dolog "magyarra adoptálása". Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből az egész telefonnal fizetős dologból itthon.
[ Szerkesztve ]
-
k5.20
senior tag
Az alábbiakat mindenki tanulságára jegyzem:
A tesztidőszakban nem, de a nyilvános megjelenés óta Mobiltárca használó vagyok.
Eredetileg valóban egy Telekomos készüléken aktiváltam, de azóta használtam már mindenfélén.
SIM-kártyám cseréje mellett döntöttem néhány napja, ehhez mellékesen egy készülékcsere is társult.
A SIM-csere után, telepítettem a Mobiltárca alkalmazást a készülékre - igaz még ez sem szerepel a Telekom által jelölt Mobiltárca képes készülékek sorában, de engedte a Play-store...
Az applikációba lépve ( az eddigi PIN-t használva) azonban nem jelent meg a már korábban is használt kártyám...csak azt ajánlotta fel, hogy az OTP-től igényelhetek egy újat.Problémámmal hívtam a Mobiltárca, majd az OTP, meg a Telekom ügyfélszolgálatot is.
Mindenki a másikra mutogatott, hogy miért is nincs ott a kártyám, miért nem tudom beállítani.
(Ne wifin töltsem le az alkalmazást...ja kérem az a készülék nincs a listán...a banknál van baj...se vége se hossza, nem részletezem, de a végén ezek majd érdekesek lesznek...)Szóval - mivel év vége van - a jövő évi kártyadíj már levonva, a szolgáltatás meg sehol.
Előkapartam egy leselejtezett kis Samsung Galaxy Young-ot (ez szerepel a Telekom által kiadott listán) de azzal sem lett jobb a helyzet. Érthető, ha kissé feszült lettem.Ma az OTP-ben is jártam, ahol az ügyintéző először nem is igen tudta, hogy mi az a mobil pay-pass, de kis magyarázat után rájött, hogy ez nem a pay-pass matrica...keresgélt folyamatosan, de csak olyan infókra akadt, amiket már én is tudtam. Ezek után megpróbált lebeszélni, mondván, hogy ez már egy kifutófélben lévő fizetési metódus, egyáltalán nem biztonságos, használjak inkább kártyát...Az egyetlen dolog, amit megtudtam tőle, hogy a díj levonva a jövő évre, ha lemondom is a mobil pay-pass-t, pénzt vissza nem adnak...(3987 Ft "gyártási" díj) abban maradtunk, hogy majd júniusban jöjjek be, és akkor kezdeményezzem a lemondást, akkor bizonnyal nem fogják decemberben levonni a következő éves díjat...
Ezek után elmentem a Telekomhoz, ahol az első ügyintéző mindent rendben talált - szolgáltatás aktív, készülék alkalmas - nem érti... hívjam a Mobiltárcát... hát azt már nem akartam...
Még jó, hogy volt ott egy kollégája, akihez átpasszolt. Ő sem volt Mobiltárca szakértő, DE a keresőt jól tudta használni!!! Nagy piros pont neki!MERT itt a slussz-poén: a Telekom Mobiltárcáról szóló leiratában ott szerepel, hogy SIM csere esetén a Telekom visszatelepíti a SIM-re a szolgáltatást, illetve a kártyákat, DE csak néhány nap elteltével!
Telekom Mobiltárca felhasználási útmutató - utolsó oldal.Igen, balfék vagyok én is, hogy nem keresgettem jobban...
De nálam sokkal nagyobb balfékek ülnek a Mobiltárca, az OTP és (bocs)Telekom ügyfélszolgálatain, akik nem ismerik a saját szolgáltatásaik működési mechanizmusait.
Láss csodát, mire hazaértem települt is a bankkártya a SIM-re.
Most a SIM-et bármelyik készülékembe tehetem, a kártya már ott az alkalmazásban (SIM-en) és beállítható fizetési eszközként.Bocsánat, hogy hosszú voltam, legyen emlékezetül itt, ha más is SIM-et cserélne...
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
Ez tök jó.
Nyáron még azt mondták, hogy a SIM cserekor új bankkártyát is kell igényelni. Ismét ~4000 forint.
Így aztán lemondtam az egészet.
Mondjuk 4-5 napig megvolt még a szolgáltatás a SIM csere után, de nem jött le a régi kártyám automatikusan az új SIM-re.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
jose999
senior tag
Azt azért tegyük hozzá, hogy sim cserénél csak akkor ad újat "automatikusan" az OTP a MOBILSZOLGÁLTATÓ KÉRÉSÉRE (tehát a szolgáltatónak jeleznie lenn az OTP felé, hogy új kártyát kapott az előfizető), ha a telefonszám ugyanaz marad! És akkor sem ingyen! Ha a szám is változik, akkor új mobil paypasst kell igényelni! Amúgy mindegy is! Ajánlanám mindenki figyelmébe:
"9. MasterCard Mobil PayPass kártya
A MasterCard Mobil PayPass kártya 2017.04.01-vel megszüntetésre kerül, a megszüntetés az összes kibocsátott
kártyát érinti, 2017.04-01-től a kártyák már nem lesznek használhatóak.
A MasterCard Mobil PayPass kártya 2017.01.31-ig igényelhető, 2017.02.01-től az új kártya igénylés felfüggesztésre
kerül.
A MasterCard Mobil PayPass kártyák megszüntetését követően 2017. áprilisában a kártyák 2017. április 01-jét
követő időszakra vonatkozó időarányos éves díja jóváírásra kerül az ügyfelek részére.
A 2017.01.01-től igényelt új kártyák kibocsátási díja és a pótkártyák pótkártya díja utólagos jóváírással elengedésre
kerül a kártya 2017.04.01-től történő megszüntetésére való tekintettel."[ Szerkesztve ]
„Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
Kronk
őstag
Azért várjuk meg hátha lesz helyette valami, vagy változtatnak valamit a szolgáltatók (Telekom, Vodafone), de ha ez nem fog változni akkor irány a Gránit bank, annyira megszoktam ezt a fizetési módot, hogy a kártyámat tavaly alig használtam.
http://totesz.myminicity.com/
-
hedgehog
senior tag
én biztos vagyok benne, hogy addigra az otp is kihozza a masterpass alapú megoldását (amilyen a gránitpay is), vagyis jóeséllyel csak némi banki ügyintézés, új app telepítés és mehet tovább a mobilfizetés
-- aka p3d3str1an
-
akyyy
senior tag
ujabb év ,igéret van, tett semmi, sőt.
Erstenél persze hogy még most sincs semmi.
néztem a gránit bankot, de csak pest, és dunántul van. még ha miskolcon lenne, még jó is lenne.... de igy.De nem értem az Erstét? Miért nem társulnak a Supershop kártyávan ( ha már van olyan kártyájuk), úgy, hogy se bankkártya nem kéne, se supershop kártya, és tudnám mindkét kártyát telefonon használni fizetéskor.
nekik is jóü, supershopnak is jó, spárnak is jó hisz nem az avn hogy jajj nincs nálam kártya csak kp bemegyek a kisbótba költekezni hanem tudom hogy telefon nálam van, és be tudok ugrani a SPARba. -
MODERÁTOR
Hamár Erste, én megkérdeztem e-mailben hogy lesz-e mobiltárca, és a válasz:
"Tájékoztatjuk, hogy a Bankunk által kibocsátott, érintésnélküli fizetésre alkalmas bankkártyák jelenleg még nem kapcsolhatók össze NFC alkalmas eszközzel.
Nem kaptunk információt ennek a lehetőségnek a bevezetésére vonatkozóan. Amennyiben a jövőbeni fejlesztések során elérhetővé válik ez vagy egyéb új szolgáltatás, úgy arról értesíteni fogjuk Ügyfeleinket."
20 éve a Prohardveren
-
Kronk
őstag
Az otp ezt írta vissza:
"egyeztettünk illetékes munkatársainkkal, sajnos jelenleg nem rendelkezünk arra vonatkozó információval, hogy bankunknál bevezetésre kerül-e a MasterCard Mobil PayPass kártya helyett újabb megoldás. Fentieken túl biztosítani szeretnénk arról, hogy bankunknál mindig kiemelt szerepet kapott, hogy ügyfeleink elégedetten vegyék igénybe szolgáltatásainkat, ennek érdekében szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése során ügyfeleink észrevételeit és javaslatait igyekszünk minél szélesebb körben figyelembe venni."
a szokásos semmi
http://totesz.myminicity.com/
-
tacsy003
csendes tag
Sziasztok! Szerettem volna én is igényelni otp-től ilyen kártyát, de ahogy láttam, hogy megszűnik így már le is tettem róla... Másrészt telekomnál lecseréltettem a sim kártyám megfelelőre és kiderült, hogy az s7 edge nincs még a támogatott készülékek között Kérdeztem az ügyinézőt mikorra lesz támogatott.. sajnos nem tud pontos információval szolgálni... Kérdeztem még, hogy az otp-nél megszűnik ez a bankkártya áprilisban mi lesz helyette... azt mondta erről január vége után tud tájékoztatást adni.... Remélem előrukkolnak valamivel.. bár ahogy fentebb olvastam,hogy már csak itt volt és lengyelbe mobiltárca idén, nemsok reményt fűzök hozzá... :\
-
agyhalal
aktív tag
Már akkor vakartam a fejem amikor meghallottam, hogy milyen feltételekkerl működne a dolog. SIM csere, plusz bankkártya a már meglévő mellé, app a telefonra, ráadásul a telefonnak is szerepelnie kell a kompatibilis készülékek listáján. Természetesen a Nexus nincs fent.
Valamikor jó pár évvel ezelőtt az Android Pay-hez (akkor még Google Wallet) bőven elég volt egy MasterCard. Tudom, hogy tekergetni kellett az appot és talán még az Androidot is, de nem támasztottak ilyen nevetséges kritériumokat az NFC-s fizetés használatához.
Úgy gondolom, hogy a MobilTárca a végét járja és hamarosan végleg ki is hal annak ellenére, hogy szinte még fel sem futott. Ez egy nagyon rossz irány volt. Ennyi. Nem fogom sajnálni.Nézz tükörbe, hogy neked mi van a homlokodra írva!
-
h.jece
csendes tag
Sziasztok,
ma sikerült nekem is beszállnom, Samsung G S7 telefonnal. Igényeltem is hozzá OTP kártyát, érdeklődnék, hogy nektek kb. mennyi idő volt amíg leokézták?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingatlanos topic!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Házimozi belépő szinten
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest