Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) imi123


imi123
őstag

Abu.
Lesz erre valami hardveres korlátozás vagy működni fog régebbi Radeon kártyákon is?
Ha jól értem gyengébb kártyákon segít ha nincs CPU limit.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#2) Tyrel


Tyrel
őstag

Ez akkor azt is jelenti, hogy egyszerre mindkét funkció nem lehet aktív, igaz?

Pl. van egy Chill 60-120fps tartománnyal, ha elkezdem rángatni az egeret elengedné 120-ig az fps-t de tegyük fel a GPU nem bírja és mondjuk csak 85fps-em lesz, ott elviekben akkor az AntiLag-ból (mivel GPU limit van) tudnék profitálni, gyakorlatban viszont a Chill-el ütik egymást?... :B

Turenkarn

(#3) Abu85 válasza imi123 (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

GCN és RDNA összes DX9+11, támogatott Winek.

(#2) Tyrel: De aktív lehet, csak nincs értelme, mert a Chillnél ez részben eleve funkció. Kb. olyan, mintha az FRTC-t és a Chillt egyszerre használnád. Megteheted, csak értelmetlen.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4) Kansas válasza Tyrel (#2) üzenetére


Kansas
addikt

Miért, most, hogy még nincs anti-lag, felnyomja a Chill a 85-nél GPU-limites fps-edet 120-ra?
Vagy pontosan hogy gondoltad az összeakadást?

Ha én jól értem, az antilag az nem húzza le az fps értéket egy általad beállított minimumra, csak egy olyan irányba manipulálja, ami csökkenti a lag-ot, nem kell állogatni azon túl semmit, hogy be van kapcsolva, vagy nem.

(#3) Abu85: nekem úgy rémlik, ha bekapcsolod a Chill-t(nem a globális résznél, hanem konkrét játéknál), akkor az aktiválja az FRTC-t is, mégpedig a Chill max fps értékével.

[ Szerkesztve ]

Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

(#5) Tyrel válasza Abu85 (#3) üzenetére


Tyrel
őstag

Értem, köszi!

...már csak az kéne a boldogságomhoz hogy az AMD Navi árazásban azonnal kövesse majd, bármit is jelent be az nVidia 21.-én...

Turenkarn

(#6) Tyrel válasza Kansas (#4) üzenetére


Tyrel
őstag

Nem mondtam egy szóval sem hogy az AntiLag befolyásolja az fps-t, de a Chill belenyúl a képkocka számítás menetébe, és nem volt egyértelmű hogy ha 85fps-em van aktív Chill mellett, azzal ugyan annyi lesz-e az "input-to-display response time" mintha a Chill egyáltalán nem próbálná visszafogni a fogyasztást és csak az AntiLag ténykedne...
Egy autót nem tudnak egyszerre ketten vezetni, egy kormány van benne.

[ Szerkesztve ]

Turenkarn

(#7) imi123 válasza Abu85 (#3) üzenetére


imi123
őstag

Köszi!
:R

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#8) hahakocka


hahakocka
senior tag

ABU. Neked milyen AMD vga,d van s melyiket ajánlanád gépújításra most? Miért nem lesznek össz. Max. 100e Ft nál olcsóbb Navik?

[ Szerkesztve ]

(#9) Duck663


Duck663
őstag

Na erre kíváncsi leszek.

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#10) imi123 válasza hahakocka (#8) üzenetére


imi123
őstag

Szia!

Megnyitod az adatlapját és látni fogod a konfigját.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#11) Plasticbomb válasza Abu85 (#3) üzenetére


Plasticbomb
addikt

Ezeket elhoznak linuxrais valami plusz csomagkent az open amdgpu driverukhoz kapcsolodoan, szuper lenne.

ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

(#12) Abu85 válasza Plasticbomb (#11) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Maximum az AMDGPU-Pro driverbe, de az AMDGPU-ba biztos nem. Ezek nem MIT licenc alatt beszerezhető technológiák.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13) Plasticbomb válasza Abu85 (#12) üzenetére


Plasticbomb
addikt

Ezt ugy ertettem, hogy mint egy kiterjesztes, kapcsolodnanak az AMDGPU-hoz, nem egeszen ugy,mint ma megy az AMDGPU-Pro es az AMDGPU kozott, hogy aPro elvileg az opensourcera epit, kozben vissza is marad, nem ajanlott pl jatekra...

ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

(#14) h_143570 válasza Plasticbomb (#11) üzenetére


h_143570
addikt

Ugytunik, hogy a legujabb Navi driver patch lehet, hogy tartalamza az Anti-Lag-ot.
[link]

(#15) DjFlanker


DjFlanker
aktív tag

Anti lag: akkor innentől a GPU is fog lángot okádva durrogni visszaváltáskor? :

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#16) micafighter válasza Abu85 (#3) üzenetére


micafighter
nagyúr

Azt esetleg lehet tudni, hogy a DX12-őt miért nem támogatja? Mert igy akkor kénytelen lesz majd az ember próbálgatni/tesztelni, adott játékban hogy lesz kisebb az input lag, DX12 vagy DX11 + anti lag.

[ Szerkesztve ]

(#17) Mark023


Mark023
tag

A Riva Tunerben asszem frame limit beállítása után az input lag csökken. 16 17ről ilyen 5 7re. Csak be kell lőni és tesztelgetni a frame limitet.

Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.

(#18) micafighter válasza Mark023 (#17) üzenetére


micafighter
nagyúr

Mivel mérted az input lagot?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.