Abu.
Lesz erre valami hardveres korlátozás vagy működni fog régebbi Radeon kártyákon is?
Ha jól értem gyengébb kártyákon segít ha nincs CPU limit.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Abu.
Lesz erre valami hardveres korlátozás vagy működni fog régebbi Radeon kártyákon is?
Ha jól értem gyengébb kártyákon segít ha nincs CPU limit.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Ez akkor azt is jelenti, hogy egyszerre mindkét funkció nem lehet aktív, igaz?
Pl. van egy Chill 60-120fps tartománnyal, ha elkezdem rángatni az egeret elengedné 120-ig az fps-t de tegyük fel a GPU nem bírja és mondjuk csak 85fps-em lesz, ott elviekben akkor az AntiLag-ból (mivel GPU limit van) tudnék profitálni, gyakorlatban viszont a Chill-el ütik egymást?...
Turenkarn
GCN és RDNA összes DX9+11, támogatott Winek.
(#2) Tyrel: De aktív lehet, csak nincs értelme, mert a Chillnél ez részben eleve funkció. Kb. olyan, mintha az FRTC-t és a Chillt egyszerre használnád. Megteheted, csak értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Miért, most, hogy még nincs anti-lag, felnyomja a Chill a 85-nél GPU-limites fps-edet 120-ra?
Vagy pontosan hogy gondoltad az összeakadást?
Ha én jól értem, az antilag az nem húzza le az fps értéket egy általad beállított minimumra, csak egy olyan irányba manipulálja, ami csökkenti a lag-ot, nem kell állogatni azon túl semmit, hogy be van kapcsolva, vagy nem.
(#3) Abu85: nekem úgy rémlik, ha bekapcsolod a Chill-t(nem a globális résznél, hanem konkrét játéknál), akkor az aktiválja az FRTC-t is, mégpedig a Chill max fps értékével.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Értem, köszi!
...már csak az kéne a boldogságomhoz hogy az AMD Navi árazásban azonnal kövesse majd, bármit is jelent be az nVidia 21.-én...
Turenkarn
Nem mondtam egy szóval sem hogy az AntiLag befolyásolja az fps-t, de a Chill belenyúl a képkocka számítás menetébe, és nem volt egyértelmű hogy ha 85fps-em van aktív Chill mellett, azzal ugyan annyi lesz-e az "input-to-display response time" mintha a Chill egyáltalán nem próbálná visszafogni a fogyasztást és csak az AntiLag ténykedne...
Egy autót nem tudnak egyszerre ketten vezetni, egy kormány van benne.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Köszi!
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
ABU. Neked milyen AMD vga,d van s melyiket ajánlanád gépújításra most? Miért nem lesznek össz. Max. 100e Ft nál olcsóbb Navik?
[ Szerkesztve ]
Na erre kíváncsi leszek.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Szia!
Megnyitod az adatlapját és látni fogod a konfigját.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Ezeket elhoznak linuxrais valami plusz csomagkent az open amdgpu driverukhoz kapcsolodoan, szuper lenne.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Maximum az AMDGPU-Pro driverbe, de az AMDGPU-ba biztos nem. Ezek nem MIT licenc alatt beszerezhető technológiák.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ezt ugy ertettem, hogy mint egy kiterjesztes, kapcsolodnanak az AMDGPU-hoz, nem egeszen ugy,mint ma megy az AMDGPU-Pro es az AMDGPU kozott, hogy aPro elvileg az opensourcera epit, kozben vissza is marad, nem ajanlott pl jatekra...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Ugytunik, hogy a legujabb Navi driver patch lehet, hogy tartalamza az Anti-Lag-ot.
[link]
Anti lag: akkor innentől a GPU is fog lángot okádva durrogni visszaváltáskor? :
Jó pilóta alagútban nem katapultál
Azt esetleg lehet tudni, hogy a DX12-őt miért nem támogatja? Mert igy akkor kénytelen lesz majd az ember próbálgatni/tesztelni, adott játékban hogy lesz kisebb az input lag, DX12 vagy DX11 + anti lag.
[ Szerkesztve ]
A Riva Tunerben asszem frame limit beállítása után az input lag csökken. 16 17ről ilyen 5 7re. Csak be kell lőni és tesztelgetni a frame limitet.
Amit te szereztél, csak is te tudod elveszíteni.