Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
észak kelet magagyarország.... + kör IC, BP csak Keleti, illetve nyugati... Pont tolattam, a kék meg a sárga sisakosom úgy elázott mint a veréb, pedig kimaxoltam a dácsia lehetőségeit , sajnáltam őket... azt a munkát viszont nem csinálnám
betalokk: Hát ennyi papírt, meg név-annyaneve-törzsszáma-születési ideje-t ennyiszer nem írtam le, soha sehol , de azért úgy érzem konszolidálódik a dolog, régen 10x több iroda, meg eldugott semmit sem csináló irodisták voltak..
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Sokan sokféle képen reagálnak a felelősségre, valaki vérre menő precizitással, a másik a nagypofája, a harmadik pedig a pökhediség, kivagyiság mögé rejti... persze idővel csökken a stressz, ha minden bokrot ismersz adott vonalon, de a könnyelműség bajt szül... nincs is jobb jellemző az emberre hogy pl mennyi balhéja volt...
Ki a jó mozdonyvezető? Szerintem aki 30-35 évet végignyom úgy hogy nem esik ki a pályáról, az már jó MV...
Szubjektíven számomra: aki nem dramatizál túl dolgokat, gyakorlatias, a forgalmi utasítás idevágó passzusait betéve tudja, műszakilag pedig ismeri a mozdony minden porcikáját... a vezetése pedig nem idegbajos, lazán de mégis adott pontoknál pl útátjáróknál, a leghevesebb beszélgetés közben is elhallgat, és meredt csen támad addig amíg nem kereszteztük.
Egyébként a lelki állapot is fontos, egy otthoni veszekedés, egy családi tragédia, vagy bármi olyan, marhára elvonja a gondolatokat, benézel valamit felhúznak az első kandeláberre...
-
Doze
aktív tag
Najó, de ha aláváltanak, attól mv marad, max lesz kalandja , az elkerülhetetlen.... vagy jön egy sóderes billencs, akkor is mind1, szerencse is kell...
Már 3 szolit gurítottam, errefelé van, vágányfékkel... nem olyan mint Ferencváros, de hasonló... marha gyakorlat kell hozzá, főleg aki saruzik, de pl rakott kocsikat nem is gurítanak soha, inkább betologatjuk.
Egyébként az utasítással ha valaki képben van az arra jó hogy tudja milyen határokat nem érdemes átlépni, tudja a következményeket.
Hát most errefelé is lezúztak 1-2 dolgot , csak valaki sorozatban, foglalt vágányra mindig olyan óvatosan tolok, ez meg belerongyol 20 fölött.... na mind1, nem értem.... jó nekem is 0 gyakorlatom van, legalább 5 év kell, de addig meg minden csak szépen ....
-
Doze
aktív tag
válasz Lalikiraly #38 üzenetére
10 hónap iskolapad, szakmunkás minimálért, 4 hatosági vizsga. Ha az megvan akor mentek ki vezetni, 2x 320 órát.. ha villany illetve dizelt is oktatnak... ekkor már jobb a fizu mert 35% fix potlékot megkapod... ha megvan a vezetési illetve alap tipus vizsgák akkor leszel hivatalosan is MV.
Sok hulyesség kering a neten jelenleg br.300.000 ft alap+35% pótlék, ez jár 168 órára.(kezdő).. 1-2 extra szolgálattal olyan 350e nettó felé tendál... ehhez jön br 400e évi cafetéria, és az alapod 3,5%-a amit havonta a munkáltató önkéntes nyugdijpéztárba utal, éves szinten az is olyan 120e... ami még érdemes említeni: céges telefon 990ft lebeszélhetőséggel havonta. 3 ft/p minden irányba, valamint tablet, korlátlan nettel de nem minden megy rajta, eléggé limitált mit tudsz böngészni. Még amit érdemes említeni: ruha, cipő, ing, téli/nyári öltözék stb...
Ha magánvasut felé tendál az ember akkor ott netto 600e környéke, csak ott rádhegesztik a mozdony ajtaját, és járod az országot...
-
Doze
aktív tag
Miskolc, most gurítottam le vagy 3 szerelvényt.....
Légkondi: azért egyre több gépen van..
Utazási idő, tehát bejárást nem fizetik, viszont otthontöltött idönek kell lenni 12 orának, célszerű ha a telepállommás közelében laksz mert egy hajnali 2:40es feljelentkezést rossz megoldani[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest