Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) thesound


thesound
őstag

Demo-t a népnek :))

Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán

(#102) ddekany válasza maxisama (#100) üzenetére


ddekany
veterán

Mi az minmaxolás?

"a sok gyökér feladja a játékot, ha valami kicsit nehezebb"

Mint mondai szoktam, nem baj, legalább még véletlenül sem játékkal töltöm a szabadidőmet... RPG-k általában unalmasan könnyűek, ma már pláne, mert elsírja magát pistike (én is voltam 10 éves, de mi nem ilyenek voltunk... furcsa). Engem a D3-al kapcsolatban is az zavar legjobban, hogy - amennyire tudni lehet - nincs benne nehézségi szint állítás. Innentől kezdve sajnos garantált a dögunalom, hiába tetszene a koncepció meg hangulat (tegyük fel az fog). Lehetne egy kazuár mód, és egy hardcore mód (kb 3x nagyobbat ütő dögök 2x-es HP-val azonos XP-ért és lootért, meg 1/10-ed pénz... ilyesminél szokott valami kezdődni átlagos mai RPG-nél). És az számítana nagy e-péniszűnek, aki hardcore-on nyomja... :DDD Torchlight-ben meg tudták ezt oldani (bár az meg eleve 5 éveseket és szellemi fogyatékosokat céloz meg kb, szóval a very hard kb a normal).

[ Szerkesztve ]

(#103) Viktor77 válasza Realradical (#57) üzenetére


Viktor77
titán

Ez már jóideje nem működik. :P

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#104) proScout


proScout
tag

De várom már csak jöjjön már ONLY SINGLE PLAYER nemszabad elrontani ezt multi val

(#105) e=mc² válasza proScout (#104) üzenetére


e=mc²
őstag

Pedig a single sehol nincs a multihoz kepest...
Teljesen mas "dimenzio".

Ambulimax Provider

(#106) maxisama válasza ddekany (#102) üzenetére


maxisama
tag

Jó, ezt a Torchlight-ot hagyjuk már :)

A minmax a minimum és maximum szavak házassága. Az utóbbit nyújtva az előbbiből.
Szóval az is tudjon játszani, aki most ült le a számítógép elé először. Célközönség bővítése.

(#107) ddekany válasza maxisama (#106) üzenetére


ddekany
veterán

Na akkor ez az, amit nem igazán tudtak megoldani eddig sem... pontosabban a kezdők/gy.p.-k kedvéért iszonyat sokat veszített az élményből aki nem az. A játék érdekes része az épp az 1. szintről 30+ szintre felnövés lenne, az viszont dögunalmas volt, mert meg sem lehetett halni. Ha passzív szórakozást akarok, akkor köszönöm, de inkább filmet nézek vagy ilyesmi. Ha meg aktívra, akkor legyen valami izgalom, számítson mit hogyan csinálok. Aztán persze voltak kihívóbb részek Hell fokozaton, főleg az űberek, de az már nagyon nagyon soká jött... rohad sok tésztát kellet megenni azért a kis lekvárért. Sőt, a lekvár is megpenészedett addigra, mert akkor már eleve monotonabb volt a játék, mivel már rég beállt a skill készlet, felszerelés is már jobbára stabil volt. És ezt 3x-a is elkövetik a jelek szerint. Igazán követelhetne egy nem-gy.p. módot a közösség. Nem kell 1000 nehézségi fokozat, csak kettő: jóóólvan-ügyes-vagy-pistike (alapértelmezés) VS küzdés-nélkül-nincs-sikerélmény. Hogy ez megosztja az MP-s játékos tömeget... basszus, bőven lenne elég játékos így is, akik együtt tudnak nyomulni. És ezért nem hagyom a Trochlight-ot... kis cég, és mégis korrektül meg tudták ezt oldani, szóval nem olyan nagy dolog ezt. Csak Blizzard-nál szarnak rá, úgy tűnik.

(#108) Neovenator válasza Wolverine (#99) üzenetére


Neovenator
senior tag

Nem mostanában voltak azok már (mármint a bejelentett, aztán kukázott projektek, nem pedig a be nem jelentett és úgy kukázott dolgok), az Activision-os szelek máshonnan fújnak.

Az egyszerűsítésekről meg ezek után annyit, hogy akkor velem van a probléma, ha elvárom, hogy fél agysejtnél többet mozgasson meg bennem valami a képernyőn.

"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

(#109) Neovenator válasza maxisama (#100) üzenetére


Neovenator
senior tag

Egyetértek, ez IS oka annak, hogy egyszerűsítenek. Meg a konzolport is.

A PC-s verzió meg szépen is haladhat, a kettő ilyen szempontból nem függ össze, ahogy próbáltam is utalni rá feljebb. Meglássuk BlizzCon után, ennyi. :)

"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

(#110) Wolverine válasza Neovenator (#108) üzenetére


Wolverine
félisten

Aha. A Cataclysmben volt az utolsó, a Path of the Titans nevű feature.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#111) Neovenator válasza Wolverine (#110) üzenetére


Neovenator
senior tag

Már elnézést, de az nem egy komplett projekt/játék, se nem nagy horderejű. :)

"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

(#112) Wolverine válasza Neovenator (#111) üzenetére


Wolverine
félisten

Elég nagy horderejűnek hirdették (és annak is tűnt), és én feature-ökről is említést tettem.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#113) DrTroglodyte


DrTroglodyte
tag

Nyár végi bétából ugyan nem lesz idei megjelenés.
Ha idén megjelenik, akkor az ugye karácsony, azaz novemberben már a gyártósoron kell lennie. Nyár vége az meg ugye augusztus. Két hónap alatt lemenne a béta a Blizzardnál? Ki van zárva. Marad a 2012 tavasz.

(#114) CooLM@$TeR válasza DrTroglodyte (#113) üzenetére


CooLM@$TeR
tag

Diablo 3-nál közel sem szükséges olyan hosszú béta időszak, mint pl. ami a StarCraft 2-nél volt. Eleve a bétában az első Act egy-két pályarésze lesz benne meg a PvP aréna és kész, ezt fél évig nem kell és nem is lehet bétatesztelni. Már most is megy a family&friends teszt, a nagyobb bugok ki lesznek szűrve a nyár végi első bétakörre, onnantól meg csak a finomhangolás lesz vissza ami 2-3 hónap alatt simán lehetséges.

Persze ettől még simán átcsúszhat 2012-re minden további nélkül, de ez nem stratégiai játék, hogy olyan sokat kelljen vele szöszölni és igen komoly balanszirozási problémák merüljenek fel .

[ Szerkesztve ]

(#115) Scholes9 válasza DrTroglodyte (#113) üzenetére


Scholes9
nagyúr

Jó munkához idő kell...engem speciel nem izgat mikor jön ki, mert tudom, h mi lesz, amikor megjelenik...csalódás kizárva, illetve eladási rekordot fog dönteni, ebben is fogadni mernék :)

[ Szerkesztve ]

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#116) Wolverine válasza CooLM@$TeR (#114) üzenetére


Wolverine
félisten

Nem hiszem, hogy a single playerből bármi is bekerülne a bétába.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#117) ddekany válasza DrTroglodyte (#113) üzenetére


ddekany
veterán

Plusz a hivatalos megjelenéskor sem lesz még végleges a cucc... emlékezzünk, a Diablo 2-n is mennyit variálták a szabályokat évekkel a megjelenés után is. Aligha lesz itt másképp. Biztos lesz pár év amíg beérik.

(#118) CooLM@$TeR válasza Wolverine (#116) üzenetére


CooLM@$TeR
tag

Az biztos, hogy csak egy nagyon kicsi részét lehet majd tesztelni a béta alkalmával, de legalább lehet.

[link]

Miért, szerinted akkor mit lehet tesztelni a béta alkalmával? A karakterválasztó képernyőt? ;] Hivatalosan még szóba sem került az Aréna bétateszt, de biztosan abból is jutni fog egy kicsi, de messze nem az a fontos része a játéknak. A balanceot is a PvE-re csinálják, nem a PvPre.

[ Szerkesztve ]

(#119) Wolverine válasza CooLM@$TeR (#118) üzenetére


Wolverine
félisten

A Starcraftnál is csak PvP béta volt. Mondjuk ez nem jelent sokat, az igaz.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#120) CooLM@$TeR válasza Wolverine (#119) üzenetére


CooLM@$TeR
tag

StarCraft teljesen más eset, mert ott a balanceot kellett kitesztelni amit csak több tizezer/százezer játékossal lehet megcsinálni, a kapott statisztikák értékelésével. Egy stratégiai játéknál kismillió olyan kombináció lehet, amire ők nem gondoltak és felboritja az egyensúlyt. A single player nem számit semmit, oda bármilyen egységet betehetsz akármilyen értékekkel, a single player terran faj teljesen más volt mint a multiplayerben.

Diablo 3-ban a PvE meg fog egyezni a PvP-vel kivéve a CC képességek, amik úgy működnek a játékosokon mint a unique/boss monstereken. Ergo a PvE-t kell elsősorban tesztelni, de én sem hiszem, hogy az első act egy kis részénél többet fednek fel.

Ráadásul nem emlékszem rá, hogy bármelyik Blizzard RTS bétatesztjénél volt single player tesztlehetőség is (demoban volt SP, pl. StarCraftnál), viszont a Diablo 2-ben is Act I. volt a bétában, igaz akkor még nem volt Aréna.

[ Szerkesztve ]

(#121) Stalker-2572 válasza frame>24 (#35) üzenetére


Stalker-2572
addikt

alapvetően ott szúrták el a 2. részt, hogy irreálisan nehéz volt jó cuccokat találni a játék végén, és irreálisan nehéz volt elérni a lvl99-et... más szóval a szabályosan elérhető hyper-szuper karakter is béna volt max. nehézségen...

Nem értek egyet. A játék alapvetően battlenetre lett kitalálva, ott pár hónap alatt már voltak 99-es karakterek, ez belátható időtáv és kihívás is marad (annak aki erre törekszik). Nekem is volt több 80-90-es karim különösebb megerőltetés nélkül (csak tudni kell, hol kell XP-re gyúrni).

A jó cuccokról meg annyit, hogy Hellen ha nyomtál Anderiel meg Mephisto runokat (pár perc alatt megvan egy teleportos karival) és mielőtt kinyírtad magadraaggattál 4-500% magicfindos cuccokat, akkor olyan dropok voltak, hogy csak úgy lestél ;) Igazából a játék innentől lett érdekes :D

All Black...

(#122) ddekany válasza Stalker-2572 (#121) üzenetére


ddekany
veterán

Run-okat nyomni mondjuk már sokkal inkább pszichés kényszer mint öröm... azaz kezd a beteg kategóriába tartozni, főleg bizonyos mérték fölött. Másfelöl én eleve nem tartom zavarónak, ha a maximális szintet és lehető legjobb felszerelést megszerezni szinte lehetetlen (ép elméjű befektetéssel). Nem lenne abban semmi jó, ha az átlagos vagy akár enyhén fanatikus játékos egyszer csak egy falba ütközik, amin túl már nincs semmi.

(#123) Stalker-2572 válasza ddekany (#122) üzenetére


Stalker-2572
addikt

A dolog ott kezd beteg lenni, amikor kitalálták a rúnákat :D Szinte minden ritka elite unique item már beszerezhető volt, de amikor jöttek a rúnák .... ;] a legjobb itemeket tudtad becserélni 1-2 olyan rúnára amit eleve esélytelen volt megtalálni, és kellett belőle 3db jóval magasabb fokozatú. Most a teleportos páncélra gondolok, asszem Enigma volt a neve :DDD egy ilyen + hammer pala = ultimate kombó. Ilyenem már nem volt.
Kedcenvem a fater cast rate-el feltúrbózott all resistes frozen orb sorcress volt :K Act-eket lehetett átsuhanni vele percek alatt, meg képernyőnyi szörnyet kinyírni másodpercek alatt. Nightmare Chaos Sanctuary teljes takarítás = néhány perc :R

All Black...

(#124) AtHoS válasza Stalker-2572 (#123) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ugye a folyamatos balanszírozás következtében az FO is "erejét vesztette", illetve lett tőle erősebb, ezáltal "jobban megéri használni" kombó.

pl. light sosó, amivel 8 playeres játékban 3-4 perc Hell Chaos Sanctuary

Az enis Hammer-nek meg ugye a legújabb patchal alávágtak a Magic Immun-osokkal, Egyébként nagyon űber egy karakter, bár teljesen fullosra én egyszer sem építettem ki.
Jobb szeretek sosóval játszani :B de abból is inkább Blizz+FW kombót szeretem, bár light sosóval is egészen jól elügyeskedtem. Mondjuk azért kellett rá költeni, hogy 40k+ sebzést sikerüljön elérni vele. Na, de ehhez nagy segítség volt a kétágas sosó, mivel annál 200...300 között volt az állandó mf. Esett is vele rendesen mindenféle cucc, meg rúna.

Mondjuk amit ddekany írt nagyon elgondolkodtató. Meg amúgy is. Az ember (legalábbis én így vagyok vele :DDD ) azért ül le játszani, hogy jól szórakozzon. Sajnos a cucckeresésénél eléggé rá volt késztetve a játékos a Bossok emelt dropja miatt a runolásra.

El tudnám képzelni D3-ban, hogy a Bossok lenyomása ne legyen olyan egyszerű, mint D2-ben, tehát több időt igényeljen. Pl. mint Dió Act4-ben, bár ugye igazából az se gáz egy jól megépített light sosó, hammer, Chaos Barb, stb.. mellett. Na szóval, mint mikor először kerül az ember a Chaos Sanctuary-ba. A Chaos irtás nekem jó hangulatot csinált mindig. Kivéve, ha közelharcos karival Obli Knight közelébe kerültem :DDD Persze ezt is orvosolták már

read-only mode on the forum

(#125) Plazmacucci válasza Stalker-2572 (#123) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ja csak senki sem játszik Nightmare szinten, csak Hellen :p

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#126) Stalker-2572 válasza Plazmacucci (#125) üzenetére


Stalker-2572
addikt

BOCS :DDD

ez tetszik ebben a játékban, hogy jó fejlesztéssel elképesztő miket el lehet érni... nagyok a külömnségek nagyon.

AtHos: :R

[ Szerkesztve ]

All Black...

(#127) tome.jr


tome.jr
addikt

Mindegy mikor jön csak jöjjön mielőbb :DDD Emlékszem még mikor belcsaptam a második részbe másnap 0 perces alvással mentem melózni

(#128) Scholes9 válasza tome.jr (#127) üzenetére


Scholes9
nagyúr

:DDD

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.