Nekem nagyon tetszett az első rész. Remélem az akció fokozása meg a kevésbé parás helyszínek bevezetése nem fogja a hangulatot rontani.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
CriticalHit
őstag
Kár, hogy nem FPS a nézet, TPS-ben a fél képernyőt kitakarja a hős háta. A belső nézet szerintem izgalom, beleélés és hangulat fokozó is.
Miért lesz kevesebb para helyszin?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
wednesday
őstag
Olvastam róla előzetest. Idézem: "A bezártság érzet, a hiányos felszerelés, örült hangok és gyér világítás, egyedüllét, furcsa, szorongó érzéseket keltett a stílusban még eddig járatlan casual játékosok számára, ezért a fejlesztők némi kompromisszumot kötöttek a folyatásban, hogy a némileg sérülékenyebb idegrendszerű rajongókat se fosszák meg a sikerélménytől."
A lényeg, hogy lesznek olyan helyszínek vagy helyzetek, ahol nem kell tartani támadástól. Így nem kell folyamatos felszültségbe játszani. Több lesz az akció, könnyebb, pontosabb lesz az irányítás is.
Elolvashatod itt az előzetest a játékról.
[ Szerkesztve ]
Sicilian
addikt
Csak így meg azokat fosszák meg az élményektől, akik az első résznél hozzászoktak ehhez..
nothing is true everything is permitted..
wednesday
őstag
Nekem is vannak fenntartásaim, bár a készítők szerint mindent megtesznek, hogy az előző rész hangulata meglegyen. Ugye nagyobb tereket akarnak, már nem egy félhomályos űrhajón járkálunk, lesznek NPC-k. Ezt a részét még jól megoldhatják. Egy jó horrorfilmben is van egy kisebb "csapat" akik egyre fogyatkoznak. Csak ne legyen kiszámítható, felületes stb.
A célzással se volt semmi bajom az első résznél, én nem is vettem észre, hogy gond lenne. Talán nem lehetett csípőből becsukott szemmel osztani, viszont ennek is volt egy horror hangulata, hogy az a dög bizony mindjárt elér engem és szétcincál.
LittleDemon
tag
hát nekem jöhet az akció
olyan rush beállítottságú vagyok
eL Geri
őstag
Szerintem meg/is pont attól volt kiemelkedő, hogy megvolt a para hangulat - a szűk terek, a bezártság, a ránk törő szörnyek, a fények, a hang...
Igaz volt barátom, aki ezek miatt nem mert vele játszani, de hát így járt Én élveztem!
Kár lenne egy sima hentelést csinálni belőle (amúgy szeretek hentelni is).
boeing
senior tag
Nekem nem tetszet a elsö rész,lehet hogy ez jobban be fog jönni.
ithomas
őstag
Én pl szeretem a horror filmeket, még soha nem volt olyan hogy ne tudjam végignézni, vagy túlságosan parás lenne.
Ennek ellenére még a Dead Space demóját se tudtam végigjátaszani, egyszerűen túl sok volt nekem...idáig ezt még más játékról nem tudtam elmondani....
Real eyes realize real lies!
wednesday
őstag
Ilyenkor kicsit oldani kell a feszültséget. Nem este játszani, nem fülessel és esetleg társaságban. (Bár úgy az igazi ha sötét van és a fülessel kizárunk mindent, csak mi és a játék akkor aztán keményen van hangulat ). Ezekbe a játékokba a para a lényeg, ha ezeket kivesszük akkor unalmasak lesznek. Ezért hiszem el akikre nem hat a para feeling, hogy szerintük üres volt a játék és nem egy emlékezetes darab. Szerencsére rám hatott a rémület.
[ Szerkesztve ]