Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) perge666


perge666
veterán

Szerintem megállja a helyét ma is!
Nekem ezerszer jobban bejön ez a játék mint a mostaniak 90%-a.

(#2) Steven


Steven
addikt

Instant buy lenne ha lenne xbox ra ... anno ps1 em mikor volt imádtam...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#3) Zedz


Zedz
addikt

> az első rész pokoli nehéz.

Mint negatívum? Én játszok vele, és a pokoli nehéz szerintem elég erős túlzás. Igen, nehéz, nem 5 perces runokból áll, de szerintem a mai "mindent a játékos szájába kell rágni" mentalitás közepette egy üde színfolt tud lenni amikor van a játékban egy kis kihívás.

(#4) #52588800


#52588800
törölt tag

Jól alul lett pontozva :DD

(#5) elithun


elithun
őstag

Jól alul lett pontozva, ennél azért jobbnak tűnik.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#6) Scholes9


Scholes9
nagyúr

Pff mi ez a pontszám, ne vicceljünk. Ez egy tökéletes felújítás lett...ez egy nagyon jó játék és végre kihívás is van...:)

[ Szerkesztve ]

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#7) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

"a pályák kimaxolása is idegőrlő folyamat, amire egy játékokban jóval gazdagabb időszakban már nem lesz annyi ideje a legtöbbeknek, mint ’98-ban"
Erről a játék tehet, mert az user felvásárol több tucat játékot és nincs türelme ha pl az egyikben van egy kis kihívás?...

"Kevés az olyan 20 éves játék, amely még ma is friss tud lenni, és a Crash sajnos nem tartozik ezek közé"
Pont ez a lényeg.Ez egy retro gém, szebb grafikával!Az eredetihez többé kevésbé hűen ragaszkodó.Ezt nem szabad negatívumként felróni neki, pont így jó ahogy van, ez a lényege az egésznek.

Elnézést, de nagyon rosszul álltál hozzá ehhez a játékhoz. :W

(#8) Soybex


Soybex
őstag

Minimum 80 pontot kellett volna adni rá.. nehéz? Dark soulst ki se próbáld inkább :U

Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.

(#9) Zedz válasza ProEvoFan (#7) üzenetére


Zedz
addikt

Ez meg a másik. Próbálták volna változtatni benne, a rajongók tuti a fejüket szedték volna.

(#10) steelsec


steelsec
aktív tag

Innen meritettek otletet a Dark souls keszitoi nem? Meg kell vennem....

(#11) jozsef8


jozsef8
aktív tag

Ez a pontszam eleg vicces amit kapott. En megvettem de kb 3 napot vartam ra mire lett keszleten annyira fogyott. Az elso resz ha ki akarod maxolni tenyleg eleg nehez de ez szerintem nem negativum csak kihivas...

(#12) Garrick


Garrick
csendes tag

Most komolyan az a negatívum, hogy nehéz az első rész? :D Pont a nehéz játékokat veszem elő újra, nem azokat amiken végig rohanok 4-5 óra alatt és annyival össze tudom őket foglalni, hogy "meh". Felnőttként ha van egy kis időm játszani akkor inkább szívok abban az egy órában, mint értelmetlenül masírozzak. Persze CoD-ban fel lehet tolni a nehézséget vagy bármi másban, hogy két perc alatt szétkapjanak, mert a damage csíkocskát olyan szinten feltolták, de abban nincs semmi pláne. Az a jó ami alapból nyújt kihívást. Magán véleményemet olvashatták. :D

(#13) Yodamest


Yodamest
addikt

Nyilvánvaló, hogy a tesztíró azért húzta le a pontszámot, mert nem volt sikerélménye a játékban, felidegesítette magát, meghalt folyamatosan stb. így persze, hogy az ember a dühtől vezérelve csak a negatívumokat látja meg a játékban és nem lesz derűs az összkép.

Ezért van ugyanez a Dark Souls játékokkal, ott is ha valaki elkezdi játszani mint egy nem is tudom, Bayonettát, Devil May Cryt stb. fejjel belemegy minden ellenfélbe és várja, hogy gombcsapkodással majd 3 óra alatt végigfut a játékon, csalódni fog és elhordja minden reteknek a játékot emiatt.

Nagyon ritka az olyan, hogy valakinek túl nehéz egy játék, nincs sikerélménye benne, ám mégis elismerje, hogy ennek ellenére jó játék csak "én vagyok béna". Ez kb 0.1%!

Annyi van, hogy elszoktak az emberek a normális játékoktól és ilyen Bayonetta, Final Fantasy, COD, Resident Evileken edződtek, ahol kb úgy végigviszed az adott játékot, hogy meg sem halsz, max 1X ha valami csapdába belemész vagy lezuhansz egy szakadékba véletlen...

Én mint nagy Soulsos, nem értem hogy abban a játékban is mi annyira nehéz... persze vannak benne kemény bossok nem arról van szó, de azt, hogy valakit a mezei csontvázak, meg patkányok öljenek meg és el se jusson egy bossig nem tudom megérteni. Pedig pofonegyszerű harcrendszere van, semmi húdedurva nincs benne, csak nem összevissza kell nyomogatni a gombokat. Nem tudom elképzelni sokan hogy ülnek neki ezeknek a játékoknak....

(#14) taki01


taki01
őstag

Megjelenés után egy nappal megvettem és az elején volt olyan pálya amit 2 óra szenvedés után tudtam megcsinálni, ez azért van mert elszoktam attól ha neki megyek valaminek vagy lesek akkor meghalok. Szerintem ez a szépsege a játéknak, hogy van benne kihívás és nem csak az van hogy végi futok a pályán és kész. Mondjuk anno még PS1-en csak 2. és 3. résszel játszottam csak ezért az első résszel meggyűlt a bajom.

[ Szerkesztve ]

(#15) XFishboneHUN válasza Steven (#2) üzenetére


XFishboneHUN
senior tag

Amint lejár a féléves embargó, kiadják Xbox-ra is elvileg.... :C

Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN

(#16) Xaels


Xaels
félisten

A Micro Machines trailer mit keres a cikkben?

Annyira nem nehéz az első rész sem, mármint ha nem platinára megy az ember. Igazi klasszikus platformer játék ahol nem szabad előre rohanni. Kimérve, minden ugrást megtervezve lassan de biztosan elég jól lehet haladni, mindennek meg van a maga trükkje és ezeket sokszor a töltő képernyőn a szánkba is adja a játék. A bossok is addig nehezek amíg nem ismeri ki az ember őket. Koncentrációt igényel sokszor, ha arra már nincs erőm akkor szoktam pihentetni. A pályák változatosak, nem nagyon van két még csak hasonló sem.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#17) KoNZoLik@


KoNZoLik@
veterán

Nagyon igényes feldolgozás és van egy pár része ami tényleg kicsit nehezebb lett, de egyáltalán nem teljesíthetetlen!
Szerintem nem neked kellett volna ezt tesztelni, mert ez egy minimum 90 pontos játék még most is!
Ez neked nem fekszik OK, de ennyire alulpontozni azért nem kellett volna:(

***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***

(#18) b.


b.
félisten

ez jó vicces tesztecske volt,.. negatívumként leírni, hogy nehéz a játék. tipikus,2017 be való hozzáállás, elvégre ide tart a játékostársadalom." nyomj "A"-t 2 másodperc múlva de ha nem akkor sincs gond, akkor nyomj " B"-t.... 65 pont meg szánalom, annak idején is 90 pontos játék volt, ma sem rosszabb 80-nál.
Végre egy jó felújítás, szép munka..
Kár volt ezt megírni.....

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#19) Wesder


Wesder
félisten

Erre inkàbb nem mondok semmit...

Aprósàgok hiànyoznak a jàtékbòl, de az h ilyen gyönyörű lett, kàrpòtòl valamelyest :)

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#20) fausto


fausto
addikt

Biztos, hogy a tesztet is elolvastátok és nem csak az értékelőboxot? :D Mert abban világosan kitér a nehézség okára és így tényleg elég gáz...

(#21) Teréz Atya


Teréz Atya
senior tag

Ha a cikkíró ugyanaz a Grath, aki Stökivel viszi a retro gaminges IDDQD blogot és podcastet, akkor szerintem lehet valami rálátása arra, hogyan öregedett a játék mechanikája.
Meg aztán, aki rá volt kattanva az ilyen 3D platformerekre, annak lehet hogy csak picit több kihívást jelent, de egy mai játékosnak, lehet hogy játszhatatlanul nehéz.
Én pl. sokat toltam a Quake 3-at, UT 2k4-et, így én az új DOOM-ot a legnehezebb fokozaton indítottam, és tök jól szórakoztam. Viszont egy newcommer biztos, hogy visítófrászt kapna, mert max 5-10 mp alatt szétkapnák. Nem véletlen, hogy lehet állítani a nehézségi szintet.

Csak ez miatt a cím miatt nem akarok PS4-et venni, ha esetleg kiadnák PC-re biztosan megvenném. Anno az "eredeti trilógiával" is PC-n játszottam PS emuval. Viszont nem sok esélyt látok a PC-s kiadásra, mivel ez a cím a PC-s rétegnek nem sokat mond, hisz a maga idejében csak PS-en volt.

A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

(#22) #52588800 válasza fausto (#20) üzenetére


#52588800
törölt tag

Akkor lenne gáz, ha teljesíthetetlen lenne a játék miatta. De erről szó sincs, a sírás tárgya az, hogy anno CB még a levegőben is megállt a platform szélén ugrás előtt...

[ Szerkesztve ]

(#23) Zedz válasza Teréz Atya (#21) üzenetére


Zedz
addikt

De miért baj ha öregedett a játéj mechanikája? Ez egy remastered, nem egy új Crash a régi játékot majmolva. Grafikai és hangtuningott kapott, hogy a nosztalgia vonatra fel tudjunk ülni egy mai konzolon. Ennyi erővel vessük teszt alá a régi címeket, és sorra pontozzük őket a földig, mert nem olyanok mint 2017-es társaik. Úgy is jön hamarosan a StarCraft első részének felújítása, gondolom az is max 30, 40 pontot fog érni?

Ha egy buggal tele, grafikailag szar és hangulatban alulmaradott remasteredet kaptunk volna, ám legyen, rossz lett, sajnos ez van. De épphogy ezeket simán hozza, a költő problémája az, hogy nehéz.

(#24) Rasnac


Rasnac
aktív tag

Rohadtul alul lett pontozva! Minimum 90%. Soha ismétlem soha nem lehet negatívum a nehézség!!
Igy a Dark souls széria max 10pontos lenne... #kappa
Mr. Cikk író tessék a pontot át írni :))

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."

(#25) Kisgépkezelő válasza Rasnac (#24) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Miért lenne ez alulpontozva? Szerintem a 90% körüli értékelés az napjaink legjobb játékait illeti. Aminek olyan a sztorija, a grafikája, a játékmenete, amire korábban nem, vagy csak alig volt példa. A 65% szerintem teljesen jó ilyen szemszögből nézve. Nem beszabehu, de azért jól fogsz szórakozni. Mi mért érdemelne pár majd 20 éves játék? Én néha kipróbálok régi klasszikusokat, amiktől annak idején pofám leszakadt és azt hittem ennél jobbat már csinálni se lehetne, de mai fejjel a többségének legfeljebb 20-30%-ot adnék. Olyanoknak is, amik akkoriban 99%-okkal lettek év játékai a legnagyobb magazinoknál. A legtöbb felett már rég eljárt az idő.

(#26) mad1


mad1
veterán

Ha barki tudna mi itt a feldolgozas...Ez kozel sem az ...egyszeru graFIKAi tunning es ezen kattogtok?
Johet az ellenzes gyerekek. :U

Ne szemetelj ! = Steam

(#27) Zedz válasza mad1 (#26) üzenetére


Zedz
addikt

Hol lehet kapni ilyen magas lovat? Szeretnék egyet én is. :))

(#28) #52588800 válasza Kisgépkezelő (#25) üzenetére


#52588800
törölt tag

Nézd meg mondjuk metacriticen a userscore -t.

(#29) FunPro


FunPro
senior tag

Dark Souls?

Platformjáték révén hasonlítsuk inkább valami platform játékhoz. Tessék kipróbálni a Slip nevű gyöngyszemet!

Volt olyan pálya ahol ha jól emlékszem 500+ halálom volt, és élveztem! Ha ezután is nehéznek tűnik a Crash, na akkor tényleg elhiszem hogy nehéz!

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#30) elithun válasza mad1 (#26) üzenetére


elithun
őstag

Azigen. Jó lehet ott fent magasan, mindenki felett. :D

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#31) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

az első rész pokoli nehéz.

:DDD

[ Szerkesztve ]

(#32) Zedz válasza Darth_Revan (#31) üzenetére


Zedz
addikt

:DDD :DDD

(#33) Kisgépkezelő válasza #52588800 (#28) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Mit nézzek rajta? Nézz végig 5000 obskúrus Steam greenlightos early access indi játékot, ott is azt fogod látni, hogy a 90%-uk magasabbra van értékelve mint a GTA 5. A monkróm szöveges kalandjátékok is. Ennyit ér a pár száz szavazat alapján összejött userscore. :C

(#34) elithun válasza Darth_Revan (#31) üzenetére


elithun
őstag

:DDD :C

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#35) #52588800 válasza Kisgépkezelő (#33) üzenetére


#52588800
törölt tag

Kár, hogy az eszedbe sem jutott, hogy adott műfajban azok jó játékok lehetnek :U :C

(#36) mad1


mad1
veterán

Elnezest kerek :R

Ne szemetelj ! = Steam

(#37) Kisgépkezelő válasza #52588800 (#35) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Vannak olyanok is amik komoly AAA címekkel egy műfajban indulnak, overwhelmingly positive értékelésük van, aztán mégis a mixed értékelésű AAA játékból adják el a többet. Nem sokkal többet, csak úgy tízezerszer annyit. Ezek szerint nagyjából teljesen felesleges userscore-ozni, mert a vége az lesz, hogy minden pontozósdit megnyer valami olyan alkotás, aminek van 80 feltétel nélküli rajongója, azzal szemben, aminek van ugyan 10-20-50+ millió többnyire elégedett vásárlója, de annak a többsége azért látja a játék hibáit is és aszerint pontoz.

(#38) Yodamest


Yodamest
addikt

Szerintem az, hogy valami jó játék-e időfüggetlen, viszont nem grafikafüggetlen. Tehát ha pl. felújítanák így grafikailag a régi PS1 Spyro 1-2-3. részét (adja az ég!) azok ugyanúgy ma is 90%-os játékok lennének, mint ahogyan a crash is. Crash team racinget, Medievilt (személyes kedvenc) felújítanák azok is ugyanúgy fantasztikus játékok lennének modernebb köntösben szép grafikával. Szóval én nem gondolom, hogy idővel maguk a játékok elévülnének, egyedül a grafika tud elévülni. Ami régen jó játék volt az ma is jó játék nincs különbség, csak fel kell tupírozni grafikailag.

Lényeg, hogy ezért tartom hülyeségnek az olyan kommenteket, hogy "megérdemli a 60%-ot mert mégiscsak 20 éves játék" WHAT? Attól nem lesz rosszabb bármi mainál, hogy 20 éves.

[ Szerkesztve ]

(#39) elithun válasza Kisgépkezelő (#37) üzenetére


elithun
őstag

Ezt elég szélsőségesen kezeled. És amúgy elég jól belövi legtöbbször a metacritit pont, hogy mennyire lett jó a játék. Függetlenül attól hányan értékelik.
Kis játéknál azt vedd figyelembe, hogy mivan, ha az az össz 80 felhasználója is utálja, és lepontozza. Csak azért, mert kevesen játsszák még nem törvényszerű, hogy pozitívan is értékelik.
Mindebből pedig eladási mutatókat szűrni teljesen felesleges.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#40) #52588800 válasza Kisgépkezelő (#37) üzenetére


#52588800
törölt tag

Most attól lesz egy játék jobb vagy rosszabb, hogy mennyit adnak el belőle? Tetrisből 495 millió fogyott, a Gta5 -ből csak 80 millió, ezért a Gta5 egy kalap szar. Hiába jobb a Gta5 userscoreja, ahogy irtad, felesleges ránézni.

(#41) mad1 válasza #52588800 (#40) üzenetére


mad1
veterán

Megmondtad a frankot,ala is irom.

Ne szemetelj ! = Steam

(#42) Scholes9 válasza Yodamest (#38) üzenetére


Scholes9
nagyúr

Erről van szó, maximálisan egyetértek veled. És nagyon remelem, illetve inkább hiszem, hogy e Crash játék sikerén fog múlni, h fel lesz e újítva a Team Racing is, mert az is instant vétel és baromi sikeres lennne, ma is igenis ütne na :) Film fronton is tökéletesen megállja az is a helyet, h pl egy Terminator 2 ezer év múlva is baromi jó film lesz :)

[ Szerkesztve ]

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#43) Silenzio


Silenzio
addikt

Eléggé tipikus és patetikus lett ez a kommentfolyam. Az biztos, hogy nem lepődtem meg. Grath, ha ő ugyanaz, és miért ne lenne, nem csak az IDDQD blogon aktív, de már akkor offline játékújságíró volt, amikor a Diablo-sorozat még nem Hello Kitty-színekben pompázott, a Resident Evil még túlélőhorror volt, a Need for Speed pedig nem égette magát konzumidióta Fast and the Furious-gegekkel. Ezt nem mentségére mondom, minden esetre a teszter (sőt, újságírói) tapasztalat adhat egy kis rutint, ami magába foglalja a kellő objektivitást és életszerű rálátást.

Mert a fenti hsz-ek néhány, valóban frappáns meglátáson kívül (pld. user score, minőség és mintavétel közti kapcsolat) másból sem állnak, mint hogy irreálisan alacsony a pontszám, ejnyebejnye. Nem, nem az. Valójában nem a teszter értékelte túl alacsonyra, a nosztalgiafaktor értékeli túl magasra. Ha ez egy friss cím lenne, fel sem merülne bennetek a teszter igazságtalansága, jópáran így is elégedetten csettintenének a nehézség miatt, mert elszoktunk tőle, de ez nem lehet sem arra érv, hogy lepontozzuk, sem arra, hogy felfelé billenjen a mérleg nyelve.

Grath ugyanis nem azért pontozta le, mert nehéz, hanem mert a nehézséget a platformok és egyéb akadályok felépítéséhez képest "elállított" ugrással és a rosszul megválasztott kameranézettel és kamerakezeléssel (korai 3D-játékok gyerekbetegsége) érték el, megfejelve az ellenfelek fair play-t távolról sem ismerő viselkedésével. Régi játék-fless. Én mindig is rühelltem a primitív játékmechanikát, legyen az akár Chaos Engine, akár Heroes 3, és ezekre nem mentség sem a nosztalgia, sem a kor. Lehet egy indie platformer is lepipálja nehézségben, de még a hitványabbak is ötletesebben és átgondoltabb mechanikával építkezve érik el a hatást manapság. Végül ne felejtsük el azt se, hogy a teszter az alkotói szándékot is nézi, az Activision minden bizonnyal megágyazna a re-brandnek új rajongók szerzésével, de ez nehezen fog sikerülni, ha ennyi a felújítás.

Nekem is van olyan szériám (pl. Resident Evil), aminél elfogult vagyok, és mindenféle mentséget keresek a suta megoldásokra, de ettől még nem szállnék vitába egy teszterrel, mert tudom, hogy az én szempontjaim sokkal szubjektívebbek, és amit tolok a széria kapcsán, az jórészt elfogult bullshit.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#44) #52588800 válasza Silenzio (#43) üzenetére


#52588800
törölt tag

Grath ugyanis nem azért pontozta le, mert nehéz, hanem mert a nehézséget a platformok és egyéb akadályok felépítéséhez képest "elállított" ugrással és a rosszul megválasztott kameranézettel és kamerakezeléssel (korai 3D-játékok gyerekbetegsége) érték el, megfejelve az ellenfelek fair play-t távolról sem ismerő viselkedésével.

Tesztből :

Pro:

Végtelenül igényes felújítás

Most akkor a konklúzió sikerült rosszul? :)

(#45) SH4D0W2011


SH4D0W2011
őstag

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy ez nem nekem való, ahogy a Souls játékok sem. Ha leülök játszani, szórakozni szeretnék, nem szívni. :)

(#46) ProEvoFan válasza Silenzio (#43) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

"Végül ne felejtsük el azt se, hogy a teszter az alkotói szándékot is nézi, az Activision minden bizonnyal megágyazna a re-brandnek új rajongók szerzésével, de ez nehezen fog sikerülni, ha ennyi a felújítás."

Te is elfelejtetted azt a tényt, hogy ez egy remastered.Hellyel közzel az eredeti másolata.Ez pont így jó ahogy van, hiszen ez a lényege.RETRO ezerrel.Nem kell benne keresni semmi eget verő újítást.

A játékot viszik, mint a cukrot!A kiadó is meglepődött rajta.Sőt, már azon gondolkodnak, hogy merre menjenek tovább a többi Crash Bandicoot játékokkal.
Szóval, bejött a népnek. :K

(#47) b. válasza Silenzio (#43) üzenetére


b.
félisten

Jó meg aszontad. nem mellesleg siker sztori és az egyik legjobb felújítás az utóbbi időkben.
Akinek van saját eltérő véleménye az blődséget ír, aki pedig nem ért egyet az alul pontozással, mert ennél sokkal jobbnak tartja a játékot az pedig hódoljon be, met Mi meg tudatlan vásárlók vagyunk akik nem játszottak anno a régi résszel sem és az újjal sem, ezért nem lehet saját véleményünk, ha a nagymester azt írja 65 akkor az 65.

Hát nem, nem annyi, mert ha ma jelenne meg akkor is az egyik legszórakoztatóbb platform játék lenne.
A nehézsége meg nagyjából alul marad a tavaly megjelent istenített ORi játékhoz, ahol még nekem is ráment egy One kontrollerem a sarokba vágás miatt.
Az , hogy egy játék nehéz a cikkírónak, nem jelenti azt, hogy másnak is nehéz és ez miatt hiba alul pontozni egy játékot.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#48) MCGaiwer válasza #52588800 (#4) üzenetére


MCGaiwer
addikt

ő a "I play for fun" játékos kategória, azért.

Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

(#49) Silenzio válasza b. (#47) üzenetére


Silenzio
addikt

Mondja ezt egy rajongó. Tökéletes objektivitást elvárni pro és kontra badarság lenne, tudom, de nem olvastad el a hozzászólásomat rendesen. Vagy csak leszarod. Továbbra is fenntartom, hogy nem azért kapott gyengébb pontszámot, mert nehéz, vagy mert szubjektíve nehéz, hanem mert a nehézsége az elbaltázott kezelésből és a csaló mechanikából fakad.

Amit te mondasz, az sokkal-sokkal szubjektívebb, mint amit én mondok, ami sokkal szakmaibb hozzáállás. Az előttem szólónak igaza van abban, hogy retro fless, de ez lehet pro és kontra játékostól függően, szintén totál szubjektív szeretem-nem szeretem érzés. Én pl. imádom a retro kalandjátékokat, de falnak megyek a Sonictól meg szinte bármilyen régi platformertől, kivéve talán a Lost Vikingst vagy a Prince 1-2-t. Sokkal fontosabb, hogy mit várhattunk egy felújítástól? Nos, igaz, nem volt érdemes nagy újításokat, újjáalkotott vagy összetettebb mechanikát elvárni. Hogy viszik, mint a cukrot, az csak azt bizonyítja, hogy a játékosok ezt nem is várják el, nem pedig azt, hogy nem lett volna szerencsésebb megpiszkálni ezeket a tulajdonságokat is.

Azt senki nem állította, hogy másnak nem lehet saját véleménye, hogy én a védelmembe vettem a szerzőt, nem jelenti azt, hogy ez egy ellenséges vagy ellenvélemény. De tök fölösleges azon vitatkozni, hogy szerinted, szerintetek hány pont. Nem változtat semmin.

Ha beérjük a tökéletlennel, az amatőrrel, a gagyival, mert jó a hangulata, retro fless és "régdeszerettük", az a fejlődés kárára megy. Ennyit tudok mondani az ügyről.

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#50) arc82


arc82
tag

Jó lett de az eredetinek valahogy van egy ritmusa amit itt én nem éreztem annyira.

Üdv

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.