Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) gbors


gbors
nagyúr

köszi mindenki! :R

számtalan ötletem volt (van) még ehhez a cikkhez, de valahol kénytelen voltam meghúzni a határt, különben sosem készül el :DDD a következő részben mind más CPU-kkal (X2, Phenom, a 3-féle cache-ű Exxxx-ek, ill. a Penryn magos Intelek), mind más VGA-kkal (RV670 és G92 magosak) szeretném bővíteni a vizsgálódást, elsősorban elemzés szintjén - VGA-k esetében bőven elég referencia-információ van az Interneten, hogy viszonylag pontos következtetéseket lehessen levonni a 9600GT-s mérésekből, CPU fronton pedig remélem, találok a fórumokban egy-két segítőkész kollégát, akik elvégeznek nekem 1-2 jól célzott tesztet.
addig meg közelítésnek jó a közkedvelt " azonos órajelen X2 + 10-20% = C2D" mutató.

a másik része a dolognak, a játékok. már a cikk megírásakor a fejemben volt további 3 mérnivaló, amelyek kissé extrémebb módon a CPU felé hajlanak - egy RTS (World in Conflict vagy Supreme Commander), egy modernebb multiplayer játék (pl. UT3 botmatch), valamint az Oblivion. Felmerült még ötletként, hogy egy kifejezetten magas FPS-re kihegyezett szituációt is megnézzek (thx forceberg!), és akkor még van egy kiadó hely a cikk 3. részéhez :D ötleteket szívesen veszek.

fagy53: szívesen :) régen írtam már játék témában cikket (most, hogy így számolom, több, mint 10 éve :Y ), jó volt egy kicsit újra ilyesmivel foglalkozni :)

VR6-Fan: így elsőre, a 88GT 1680x1050-ben egy kicsivel lesz lassabb, mint a 96GT 1280x1024-ben. azaz valamivel több GHz-es X2-t érdemes alátenni, mint ami a tesztben az E2180-nal kijött.

m4rc!: elég objektív oka van az 1600-as felbontások hiányának - nem tudja a monitorom :) de szerencsére bejött az előérzetem (sőt...), a HL2-n kívül minden játék csontig VGA-limites volt a legmagasabb beállítással már 2.66GHz-en is.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.