Jelenlegi motorom ugyanott:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Az NC750X-et én is elfogadnám, de szigorúan D-nélkül: nálam igenis hozzá tartozik a "jó ízű" motorozáshoz az intenzív gépészkedés. :-)
A teljesítményével nekem nem lenne gondom, a saját tömege viszont több, mint aggasztó... :-(
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Nagyon nehéz, de annyira alacsony a gép tömegközéppontja, hogy egyáltalán nem tűnik annyinak:
A gond inkább az, hogy magas az ülés (830mm), és az én 170-es magasságommal mindkét oldalon csak lábujjhegyem érinti a talajt, vagy csak egy oldalon stabilan. Komplex helyen megállva (erős emelkedő, stb) ez okozhat gondot. Ha jól rémlik te sem vagy valami magas.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Akkor ott a robogó, azon se kell váltani
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
Ezt nem írtam le, de számomra a robogó nem motor, és kifejezetten nem szeretem. Ennek okai:
- a váltó megoldása: folyamatosan visító motor, mert nincs fix kapcsolat (röpsúly), ezért egyáltalán nem úgy reagál a gázkar mozgására mint egy normális motor
- az üléspozíció, a forma, a lábak helye, maga az ülés
- egyáltalán ahogy kinéz
- a kerekek mérete
Egyszóval egy rendes motor és egy robogó teljesen más.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Tudnád ezt a motort napi ingázó használatra ajánlani? Vagy hasonlót kisebb motor is lehetne. napi 60km a táv 95% főúton. Az utóbbi időben van egy gondolatom, jobb időben kellemesebb lehetne a munkába járás, de én sem szerettek gépészkedni.
[ Szerkesztve ]
Abszolút. Az ingázás szempontjából lényeges hogy kényelmes az üléspozíció, van beépített csomagtartó, a fogyasztás átlag 3.5, az alkatrészek pedig olcsóak.
Viszont ha használtat nézel, a 2016 előtti modelleken az első futómű elég rossz, és a váltó programozása sem jó annyira.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Lejárt a szerk idő:
Egy 125-ös robogó péntárca szepmontjából jobb választás azért, ha csak az ingázást vesszük figyelembe.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Ezt meg tudom erősíteni.
125-ös Honda robogón tettem az A1-t. A fogyasztása kiváló és közelkedni is teljesen jól lehet vele. Motorozni már viszont nem.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
A CB500X jobb.
Amúgy az F800R-ről mikor akarsz írni? Már több mint egy éve ígérgeted.
[ Szerkesztve ]
Na igen a bömbi. Vagy a következő két héten írok valamit, vagy soha mert eladó sorba került
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Nekem bejön a koncepció, szívesen kipróbálnám. Mivel hétköznap sokat kell városban mennem, tetszik az automataság, autóban ülve is szeretem!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Örülök, hogy megírtad a tapasztalataid.
Ha minden jól megy akkor az év végén, jövő év elején én is veszek egy NC-t.
Még nagyon vacillálok az SD és XD között.
Leginkább napi ingázásra használnám (Külváros-belváros), illetve évente jó lenne legalább 1-2 túrát is csinálni vele.
Honda NC750SD 2016 tesztvezetésen voltam. Szerelem első látásra. Bevallom őszintén nekem nem volt gondom a teljesítménnyel. A specifikáció elolvasása után még talán pozitívan is csalódtam.
A DCT pedig valami csoda.
Ami számomra meglepő volt, hogy alig van itthon eladó használt belőle. Az új árához képest pedig a külföldi ajánlatok nem annyival olcsóbbak hogy az embernek megérje kimenni érte.
Ha van lehetőséged menj el egy x-et tesztvezetni, az sokat segítene a döntésben. De a legjobb az lenne ha közvetlen egymás után mennél velük.
Nálam ha minden jól megy akkor holnap mehetek átvenni a 0-ás XD-t
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Sajnos itthon leginkább tesztnapokon lehet csak kipróbálni a motorokat, de mindenféleképpen megyek majd egy X-el is.
Ha lesz időd, akkor pár képet majd rakj fel az új motorról.
Meg szabad kérdeznem, hogy ott mennyi a 750XD alapára?
8500 EUR, de itthon veszem. Olaszországban a biztosítótól 600+ eurós ajánlatot kaptam a kötelezőre (1 évre, csak az alap biztosítás, semmi extra).
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Az jó!
Akkor a sima árbába megkaptad a DCT-t.
Ahogy nézem, a kiegészítők elég borsos áron mennek.
Ott 8500€, itt 2,7M HUF. Nem olcsók a kiegészítők, de azok egyik motorkerékpárhoz sem azok.
De a BMW-re a hátsó doboz pl 150 volt, erre ha jól emlékszem kevesebb mint 100 (a 35 literes, ami szvsz egy kategória a bömbi 29-esével)
Központi állványt is kértem, az azt hiszem 45.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
bejegyzés Honda NC750XD teszt