Egy ilyen vilagban kiadhatnanak egy MMORPG-t is, vagy legalabb egy Skyrim szeru jatekot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Egy ilyen vilagban kiadhatnanak egy MMORPG-t is, vagy legalabb egy Skyrim szeru jatekot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Én is mit meg nem adnék egy olyan játékért..
J. R. R. Tolkien magasságú leírás. Én, szinte aktívan éltem át , e rövid kalandsorozatot.
Köszönet , hogy lelkileg is felkészítettél életünk következő nagy Élményére...
Remek élmény beszámoló, a legvártabb játék számomra kb. az Arkham Knight óta.
A stream valamelyik ismert platform megoldása, xcloud vagy geforce now volt?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
A PC-s verzió volt a Shadow (shadow.tech) nevű szolgáltatón keresztül.
Nehézségről vélemény?
Esetleg az szerző próbálta a Network Test-es verziót?
Press "F" to pay respects.
Mind a kettőtől írt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Nehéz, mint minden soulslike játék.
Paranormal Cocktivity
Nem taktikázól gyorsan kinyírnak.
17 halál 6 óra alatt nem tűnik soknak, engem a Bloodborne-ban az első órában többször kinyírtak szerintem. Valószínűleg nem ez az én műfajom.
Ahogy az enyém sem lesz soha. Az össze ilyen játékot eleve elrontja a FromSoftware azzal, hogy nincsenek nehézségi fokozatok, de a legnagyobb hibájuk talán az, hogy a főellenségek elé nem tesznek egy mentési lehetőséget, így mehetsz vissza 10 000 km - t úgy, hogy minden ellenfél újra a helyére kerül. Iszonyat réteg játék ez így, ráérő mazochistáknak.
[ Szerkesztve ]
Szerintem meg igenis van helye olyan műfajnak, amiben vagy jó leszel, vagy pulyka. Az egész mechanika arra épül, hogy kiismerje az ellenséget, helyzeteket a játékos, és végül túljusson. Könnyű fokozaton ez nem működne.
Sekiróból már több, mint ötmilliót eladtak (ebből kétmilliót az első tíz napban), az elég messze áll a rétegjátéktól. A jelek szerint pedig az Elden Ring is legalább ilyen siker elé néz, gyakorlatilag csak jót hallani róla.
[ Szerkesztve ]
Olyannyira rétegjáték, hogy 10 millió ment el csak a DS3-ból.
Abszolút nem mazochizmus, csak másfajta szemléletet kíván.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Akkor aki akarja, az játssza extreme fokozaton, ami mondjuk megfelelne a jelenlegi nehézségi szintnek. Maga a játék nem lenne rossz, és elég sokan szívesen játszanák könnyebb fokozaton. Nem nagy dolog szinteket rakni egy játékba.
Bad Pritt: Lehet, nagy valószínűséggel van akinek ez jelenti a sikerélményt tízen valahány évesen, 50 felett szerintem már más a helyzet.
cyberkind: A lövöldéket is lehet easyre tenni.
[ Szerkesztve ]
Másrészt pedig, végtelenszer könnyebb szinte az összes (From) soulslike játék, mint bármelyik lövölde az über brutal meg nightmare fokozaton, ahol csak a játékos van szoptatva.
Igen, lehet, akkor meg a játékos csak utas a játékban, mert a játék csinál mindent, de nem is ez a lényeg, hanem az úgynevezett nehézség, ami itt egy fair gameplay, semmi több.
wjbhbdux
Konkrétan a Demon's Souls volt az első és egyetlen ilyen játék, utána már mindnél volt a közelben bonfire.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Már az újabb játékaikban sem kell annyit visszaszaladgálni és az Elden Ringben sem kell majd.
/s
A core játékmechanika, az egész gameplay loop erre a nehézségre épül, nem lenne sok értelme easy fokozatnak. Meg kell tanulni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Az első főellenfél még meg volt a Souls 3 - ban, azt hittem leszakad a csuklóm, a másodiknál már elvesztettem a türelmem meg mást is (hirtelen "oda lett" az elit one kontrollerem) . Benyomtam neki az összes létező trainert, így egyből maxon voltam, csak a sebezhetetlenséget nem, és még így is volt, hogy lenyomott egy mezei paraszt egyetlen ütéssel. Tényleg "remek" játék volt, de több ilyen már nem kell. Jöhet a következő AC.
[ Szerkesztve ]
"Because I am hard, you will not like me. But the more you hate me, the more you will learn. I am hard but I am fair."
Full Metal Jacketből, ha valaki nem ismeri.
Meg ez a vidi, hogy mennyire nehéz a játék.
Paranormal Cocktivity
Na jó, de földi halandók számára olyanok ezek a videók, mint sót dörzsölni a vérző sebbe. Ez sokkal életszerűbb. (Az első perceket többbször megnéztem, nagyon jó.)
[ Szerkesztve ]
Egy ideig én is azt hittem hogy nem, de aztán megértettem, hogy az instant gratifikáció nyírta ki számomra a modern gaminget.
Régen általában nehezebbek voltak a játékok. A 20xx-es évek második felében kezdtek el egy olyan irányba mozdulni a designbeli trendek, amelyek miatt idővel végtelenül unalmassá és repetitívvé váltak a játékok.
A Fromsoftware csak jó érzékkel/időzítéssel vette elő újra a régi formulát a quest markerekkel, korlátlan mentési lehetőséggel meg x-ray vision-el telebaszott, achievementeket úton-útfélen az ember szájába toló súlytalan, unalmas, zéró kihívást jelentő játékok dömpingjében.
Persze, ettől még valahol meg lehet érteni azt a tábort is, amelyik csak élvezni szeretné ezt a világot, a lore-t, és közben végigszaladni a játékon különösebb kihívás nélkül.
Biztosan lesznek különféle modok, trainerek, amelyek ezt lehetővé teszik majd.
[ Szerkesztve ]
Más az, amikor az ember még fiatal, gyereke sincs, ráér, a türelme is több. Annak idején az olyan játékokat is kijátszottam mint mondjuk a Ninja Gaidenek, pedig azok sem voltak sétagaloppok. Ma már szeretem a lazább játékokat, minimális halál, idegesség, azaz egy játékot úgy fogok fel, mint aminek hívják is: JÁTÉK
Az utóbbi időben így is egy csomó játék várakozik a könyvtáraimban arra, hogy egyáltalán hozzájuk fogjak.
Tobbszor beszeltek mar rola akar a network test idejen is, hogy a vegleges jatek nehezebb lesz, a karaktered valoban nullarol kezd, nem lesz azonnal elerheto sok OP dolog egybol, dropok is valtoznak nem dob 3 fegyver upgrade shardot egyszerre semmi stb
. A network test nem skill check volt, ugy allitottak ossze hogy a smooth legyen a jatekelmeny es kozben peak terhelesen menjenek a szerverek minel tobb playerrel. Ez ugyanigy volt az elozo jatekaiknal is az elozo network testekben.
[ Szerkesztve ]
Ez pont annyira beteg, hogy rá tudnék függeni akár évekre, de sajnos a valóság is tele van még kihívásokkal..
Ok tehát eddig a várakozásoknak megfelelően teljesít a játék . Maga a tesztelő remek írói vénával rendelkezik.
Az induló karakterek - ha jól emlékszem - 6-9. szint közöttiek, illetve van a szokásos 0. szintű alak is.
Attól hogy számodra nem az a JÁTÉK, ami kihívást állít eléd, attól még másnak lehet az
Sajnos az a probléma a nehézségbeállítással ezeknél a játékoknál, hogy szerintem majdhogynem képtelenség lenne jól belőni a nehézségeket.
A Fallen order nálam ez, a legnehezebb fokozat ott unfair, nem nehéz.
Nagyon nem mindegy.
A souls-like játékok sem nehezek, leginkább csak nem adják a szádba hogy mit kell csinálnod, hogy kell legyőznöd bizonyos bossokat (DS2 - jeges boss).
Én sajnálom hogy kikerült a játékból az a féle felfedezés, ami a Dark Soulsokban volt.
Sosem felejtem el, amikor már nem volt estusom, és azon izgultam hol a kövi bonfire
Zseniális játék lesz, az biztos!
Nem szívesen lettem volna a szerző helyében, kínzás lett volna hogy csak 6 óra volt rá
Press "F" to pay respects.
Ezt a 2 hetet már csak kibírjuk valahogy Az írás pedig remek
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Régen nem arról szól már nálam, ez csak egy hobbi, amit ugyan imádok, de csak kikapcsolódás céljából. Persze ha a tesztek azt mutatják jó játék lesz megveszem, mint a Dark Souls 3 - at is, aztán a többit majd meglátjuk
Gratula Grath, ez egy nagyon jó élménybeszámoló grletth
Jó pilóta alagútban nem katapultál
Ez nagyjából olyan, mint a mai menetstabilizálók a sport/os autókban, azt hiszed, hogy k.rvára tudsz vezetni, holott nem igaz, és pont a lényege veszik el.
Tiszta Windows rendes ház
nagyon egyszerū. ha nem tudsz úszni akkor ne menj a dunába. nem fogja neked senki sem kiszivattyúzni csak azért,hogy te is pancsolhass benne
Life, Uh, Finds A Way
Lehet hogy ha lenne benne nehezsegi fokozat allitas, a tobbszoroset adtak volna el, vagy keszithettek volna belole ket verziot. Egy ilyen minosegi jatekot valoszinuleg nem csak az ironman tabor venne meg. A kiado celja, hogy minel tobben vegyek meg, nem az hogy minel kevesebben es az biztos hogy az ilyen jatekokat mar sokan elkerulik.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Most sem csak az ironman tábor veszi őket. Kár lenne azért eldobni a nagy műgonddal felépített mechanikát és hírnevet (elég a címre nézni, és hogy a többi cikkhez képest hány hozzászólás van a threadben), hogy megcsinálják a sokadik külsőnézetes dark fantasy játékot.
[ Szerkesztve ]
Egyetértek veled. Itt órákat lehet csúszni ami túllépi a tervezett szabadidőt, mint egy defekt a sztrádán. Annyit hozzátennék, hogy ideg és idogyilkos meg a kényszeres lootolós játékok. Emlékszem, hogy Final Fantasyban mennyi Long Guit kellett leölni a sz.r drop rate miatt, hogy össze rakjam a fegyvert. Ott az unalomtol szenvedtem.
[ Szerkesztve ]
A fejlesztot es a kiadot hala istennek magasrol nem erdekli, hogy hanyan fogjak megvenni a jatekot es pontosan ettol elkepesztoen minosegiek a jatakaik.
Mindegyik souls varazslatos a maga nemeben.
Ha bunkosag, ha nem, de ha valaki keves hozza, akkor nem kell vele jatszani, ez ennyi. Es, ahogy feljebb is irtak, teljesen mashogy nehez, mint mas jatekokban a nightmare/stb mod, ami szimplan csak inkorrekt es szopatja a jatekost. Itt minden adva van, hogy vegigcsinald, a kepessegeiden mulik, illetve foleg azon, hogy tudsz e alkalmazkodni es tanulni.
Aki nem tudsz uszni, ne menjen a vizbe. Nem lesz szar ember, vagy rosszabb jatekos, egyszeruen nem valo mindenkinek es kesz. Ha mas lenne, nem szeretnenk ennyien. Ha valahova soha nem kellett es nem is fog kelleni nehezsegi szint valasztas, azok a fromsoftware jatekai.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Erre a problémára van egy egyszerű megoldás: többszőr kell kijátszani. Amíg el nem éred azt, hogy megjegyzed, hogy a következő nagy mentésig eljutni, kb.: mennyi időt szokott igényelni neked.
Abból már egyből tudni fogod, hogy oda fogsz-e érni a rendelkezésre álló idő alatt, érdemes-e egyáltalán elindulni.
A játékipart most már sokadik éve pontosan az rohasztja szét, hogy a kiadók többsége az egykaptafás mainstream szemetek sorozatgyártására állt be, mert az a leggyorsabb pénz.
Ne rójuk már fel a BANDAInak és a FromSoftwarenek h nem állnak be ebbe a táborba, tudnak fejleszteni abból a pénzből IS, ami anélkül folyik be hozzájuk, hogy erőszakot hajtanának végre azokon a játékokon melyek oda juttatták őket, ahol vannak.
Mások mellett Balika is szépen leírta már, többek között mitől jött ezeknek a játékoknak a varázsa, aki a könnyű fokozatok instant sikerélményére vágyik az menjen már innen máshová, megkockáztatom a játékok 90%-a ilyen, van miből választani, had ne kelljen már az igazi Soulslike játékokat szétb@szni azért, mert random Jakaboknak nem elég a torta 90+%-a.
Pls, mindenki akinek hiányzik a nehézségi szint állítás, se itt se máshol ne virnyákoljatok már, annyi címből tudtok választani, ha életetek végéig tudnátok gép előtt ülni és játszani akkor sem érnétek a végére, pattanjatok le a Soullike & DS & Elden témáról, nem nektek való, értjük, semmi gond nincs vele de ezt hagyjátok már meg nekünk olyannak amilyen, veletek ellentétben ugyanis nekünk állatira szűk ám a választék.
(Azt a marhaságot sem kell erőltetni, hogy attól h bekerülne 3-4 szint, mi még nyugodtan tolhatnánk tudom is én "hardon", nem, ez nem az a lineárisan megélhető univerzum, ugyanis az egész játékmechanika megváltozna tőle/emiatt.)
#nooffense
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
#nooffense, de az egész komment offenzív stílusú.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Sajnos a kívülállók sose fogják ezt megérteni, azt sem hogy simán tudna úgy játszani a játékkal, hogy mindent lever egy csapásra - farmolnia kéne csak - de arra nincs idejük
Press "F" to pay respects.
Nem semmi, hogy mennyire toxic közösség ez.
#offense
[ Szerkesztve ]
Még csak a Dark Souls 1-et játszottam ki, de már előtte is volt olyan igényem hogy ne lehessen állítani a fokozatot a játékban, mert így sosem tudom hogy nem túl könnyű-e a normál, vagy a hard nem csak arról szól-e, hogy a normalhoz képest szopatnak. Vagy a hard a normal, és a normal az ostobított hard. Ez a logikus hogy nincs fokozat, mert így bizonyosan azt a játékot játszom, amit elkészítettek, nem valami le vagy felbutított változatát. Most veszek ps4-t a bloodborne miatt és NG+5 év múlva találkozunk Elden Ring. Egyébként meg csak addig nehéz amíg nem tanultál meg benne harcolni. Itt nem csak a karakter fejlődik hanem a játékos is szedi magára a skilleket. Igazi RPG.
[ Szerkesztve ]
Mi toxikus?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
A szándékot jeleztem csupán, megfogalmazás ellenére mindenki annak veszi aminek akarja.
Nem igaz hogy ott van 999 játék de nem elég, mert abba az egy ezredikbe is kell a nehézségi szint. Most komolyan foglalkozzak az esetlegesen letaposott lelki muskátlis kertekkel azok esetében, akik azzal hogy a nehézségi szinte, állíthatóság hiányára panaszkodnak, (szerencsétlenebb esetben sikeresen nyomást gyakorolnak egyéb felületeken mondjuk a FromSoftwarre) tudatosan vagy sem de pont azokat köpik arcon, akik pontsan emiatt szeretik ezeket a játékokat és juttatták oda emiatt pl a FromSoftwaret, hogy egyáltalán elkészülhessen egy Elden Ring, három DarkSouls rész & egyéb után?!
Most érted, amíg ez a tábor nem foglalkozik azzal h ez számunkra mennyire offense, addig?!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Nem értem, miért éled meg ezeket a véleményeket ekkora támadásnak, a From soha el sem jutott odáig, hogy a nehézséggel foglalkozzon egy runon belül.
Pont elég balanszolási feladat nekik a new game plusokat beállítgatni minden lehetséges karaktertípus számára.
Mondjuk az vicces, hogy ez már asszem a hatodik FromSoft start, amit interneten követek és mindig megvoltak ezek a körök.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Azért csak eljutott hozzájuk, a felfedezés már egyáltalán nem kihívás
Press "F" to pay respects.
Állítható nehézségre gondoltam. Sok szempontból könnyebb egy From játék manapság, mint mondjuk a Demon's vagy Dark Souls volt, főleg az irányítás meg sebesség miatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
"Mondjuk az vicces, hogy ez már asszem a hatodik FromSoft start, amit interneten követek és mindig megvoltak ezek a körök."
Na pontosan emiatt veszem komolyan, mert az egy dolog hogy mennyire hisszük stabilnak a From idevonatkozó.., hm, nevezzük elhivatottságnak, a tényleges hozzáállást nem ismerhetjük. Lásd az Elden Ring már Open World.., lassú víz partot mos.
Ha csak 20 emberből 1nél elérem, hogy megértse mitől röhejes az h válaszható nehézségi szintet szeretne és egyben annak megvalósulása jó eséllyel ki is nyírna egy érát & stílust, aztán a kövi Soulslike megjelenésénél már nem kell elolvasnunk neki mennyire nem chill otthon ha DS-t játszana, akkor már elégedett vagyok mert a From is egyel kevesebb ilyet fog olvasni.
Alapból is teljesen abszurd, mert nem ciki ha valaki nem érti ez mitől nyírná ki teljesen ezeket a játékokat, révén emiatt nem szereti kvázi nem is játszott velük, honnan is tudhatná de basszus, legalább annyi legyen már meg startból, hogy van millió+1 alternatívája, legyen már elég a napi instant sikeres chill-hez, miért kéne az egyik utolsó, magához még hű üde színfoltot is beszürkíteni ahhoz, hogy neki meglegyen a loreál feelingje?!
Unom, pusztán azért mert betűk halmaza formálja őket, ezek még nem lesznek vélemények, info és tapasztalathiányon alapuló marhaság, nem kevés inkorrektséggel megspékelve.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
A From lassan három évtizede tökéletesíti a formulát és soha nem volt népszerűbb a soulsike zsáner, a From játékai is atom sikeresek és a nagy kiadóktól kezdve a kis indie stúdiókig mindenhol követik a példájukat, nem hinném, hogy bármikor külső nyomásra változtatnának.
Azt inkább el tudom képzelni, hogy készítenek majd valamilyen vadhajtást vagy teljesen más játékot és akkor ott nem a nehézség lesz hangsúlyos, de ez is elég hihetetlennek tűnik a zsáner jelenlegi helyzetében.
Amúgy Miyazaki egyszer mondott egy olyat, hogy ezek a vélemények meg kérések hozzájuk nem igazán jutnak el, mert a Bandai szabad kezet ad neki(k), a közönség felől meg csak a rajongókkal foglalkoznak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.