Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32) Yutani válasza rumkola (#26) üzenetére


Yutani
nagyúr

Geri cimbora (sokszorosan bannolva innen a PH-ról :D) szokta hangoztatni az OpenGL előnyét azzal, hogy mindenféle gyártósecifikus kiterjesztést lehet hozzá készíteni és meghívni a programban. Azt nem tudom, hogy az OGL korlátozza-e a rajzolási parancsok számát, mint ahogy a DirectX teszi, ezt kéne egy hozzáértőnek megmondania. Persze az is igaz, hogy OGL-re fejleszteni (sokkal?) macerásabb, mint DX-re.

Ha már eleve arról beszélünk, hogy natív hardvertámogatás kellene a programokba, akkor az OpenGL egy lépés lehet efelé. De akkor meg minek meneteltünk ennyi évet a DirectX zászlaja alatt?

Felmerült még az is bennem, hogy a jó öreg HD 3850 kártyám milyen szépen futtatná a mai programokat is, ha nem lenne szoftveresen (az API által) korlátozva. Vagy rosszul gondolkodom? :F

Abu85 #25: Itt beszél Carmack a Dx11-ről, és ahogy látom, ez eléggé friss anyag.

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.