Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Öregszem
- Szólánc.
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bari74
csendes tag
Pár napja beszereztem, teszik is meg nem is... HTC one x-ről váltottam, de úgy, hogy megmaradt az is, csak egy másik kártyával használom. A sense felület után az Asus minimalista megoldása részemről visszalépés.
A tábla kijelzője erős közepes, de az Ipad retina kijelzője után nagyon szembetűnő volt a felbontás és egyéb minőségbeli különbség. Két dologban ver mindent, az az aksi és a sebesség.
Minden frissítést felraktam, hiba nélkül működik (eddig).
Az egész fórumot végigolvastam, mielőtt megvettem, de összességében már ennyi használat után is arra jutottam, hogy meg fogok válni tőle. -
Bari74
csendes tag
Nem tudnék mire váltani. A koncepció az tetszik, csak a telefon részben nincs akkora különbség, ami miatt megérte a csere. A tablet meg a kijelzője miatt egy olcsó kínai játéknak tűnik a retina Ipad után (pedig nem vagyok valami nagy apple fan, alig vártam, hogy androidos tablet-em legyen). A sense-t a HTC-nél annyira kitalálták, hogy hiába a kitűnő akkuidő és a +ram, stb., a mindennapi használatban nagyon érezni a hiányát (pl. az egész névjegy kezelés, a vállalati levelezésnél a feladatok szinkronizálása, amit az asus beépített kliense nem tud.)
Magában a telefon nagyon szép, nagyon jó, de szoftveresen nekem kevés és még egy apró baki, amit csak akkor veszel észre, ha van mihez hasonlítani, hogy telefonálás közben a beszédhangra mintha ráhúztak volna valami szűrőt. Se magas, se mély, olyan tompa az egész, a HTC után nagyon feltűnő és főleg zajos környezetben a beszédértést is nehezíti. De minden más teljesen jó és ha nem lett volna előtte a One-x és az Ipad, akkor most nagyon jól ellenék vele
Szóval ha valaki esetleg tervez ilyet vásárolni, akkor itt az alkalom, speedshop ár -10% ért viheti is és kap pluszban ajándékot is! /32 Gb-os/ -
Bari74
csendes tag
válasz svidike #1507 üzenetére
Remélem sikerült újraindítani, mert én úgy jártam, hogy többet nem indult el. Lelassult, gondoltam újraindítom, akkor láttam a képernyőjét utoljára működni. Se reset, se semmi másra nem reagált. Ahogy olvasgattam a fórumokat nem csak én jártam így. RMA szerviz, futár jött, elvitte. Ez volt 10 napja és még mindig javítás alatt.
Egy ilyen értékű készüléknél én elvárnám, hogy azonnal kicseréljék, főleg úgy, hogy alig pár hetet használtam.
Elhiszem, hogy ami elromolhat, az el is romlik és ez előfordulhat más típusnál is. De az biztos, hogy az Asus nem támogat abban, hogy ezt a készüléket megtartsam, illetve legközelebb is az ő terméküket válasszam. Összességében több, mint egy hónapja telefon nélkül vagyok, mert mikor elromlott, pont külföldön voltam, mindezt tette az első nap, ahogy elutaztam. Rendkívül idegesítő... -
Bari74
csendes tag
Mivel futár vitte el, így csak egy automata levél jött, hogy 2-15 nap. (A törvény szerint "törekedni kell" arra, hogy 15 napon belül megjavítsák...) Most már 10 napon túl vagyunk és ez csak a tiszta szervizidő, mert a futárcégnél is időzött két napot. Nálam nem jött már be a recovery menü, semmire nem reagált. Egyetlen előjelre emlékszem, hogy mikor először bekapcsoltam a megvétel után, nagyon gyorsan felállt, az idő elteltével ez a folyamat sokkal hosszabb lett, párszor bele is fagyott az indulásba, de mindig sikerült valahogy újraindítanom. Az utolsó időkben már nem is mertem újraindítani. Szóval megint csak azt mondom, hogy egy ilyen értékű készüléket meghibásodás esetén, amit ráadásul el is ismernek, hogy probléma lehet bizonyos szériákban, azonnal cserélnie kellene az Asusnak, mégis csak negyedmillió forint...
-
Bari74
csendes tag
A Spica-hoz jobb lesz, ha hozzászoksz sajnos..
Holnap lesz 15 napja, hogy a szervizben van. Gondoltam bemegyek, megkérdezem, hogy mi a helyzet. Még nem érkezett meg az alkatrész. Talán a héten, de inkább a jövő héten várható. Felhívtam az Asus ügyfélszolgálatát is, hogy ilyenkor mi van? Azt az infót adták, hogy ha túlszaladnak a 15 napon, akkor ha kérem, megindítják a "kártalanítást", de ezt az európai központban döntik majd el, hogy jogos-e vagy sem, és gondolom több hét az átfutási ideje. Még mindig azt mondom, hogy egy ilyen prémium készüléket azonnal ki kellene cserélnie a gyártónak, ha ilyen probléma felmerül, nem nekiállni javítgatni. Ezt mondtam az ügyfélszolgálatnak is, de csak a sablon választ kaptam vissza, 15 nap és ez sem kötelező rájuk nézve a törvény szerint, meg senki nem garantálta, hogy nem romlik el, ilyen előfordul, úgyhogy örüljek inkább, jobb lesz mindenkinek... -
Bari74
csendes tag
Alaplapot kell cserélni. Nyilván nem az egész alaplap hibás, de talán jobb is, hogy kicserélik, mert az tuti újabb verzió lesz.
A szerviz sem tehet arról, hogy nincs alkatrész, ők megtesznek mindet, hogy megjavítsák.
Cserére nem kötelezi az Asust se törvény, se semmi. Kicsi piac vagyunk, azon belül is kevés Padfone 2 tulajjal. Mikor bementem a szervizbe, hogy rákérdezzek, mi a helyzet, csak annyit mondtam, hogy egy Asus telefon van itt és már közbe is vágott, hogy várják az alkatrészt. Tehát egyedül az enyém lehetett ott javítás alatt, sőt megkockáztatom, hogy akkor láttak először ilyen készüléket, mikor beküldtem hozzájuk.
Kérdeztem, hogy lehetne-e kicserélni újra (Asus ügyfélszolgálat), természetesen nem... Szerviz van illetve a kártalanítást kérheted 15 nap után.
Nekem legfőképpen egy működő készülékre lenne szükségem... -
Bari74
csendes tag
Visszakapod a vételárat a kereskedőn keresztül (persze gondolom nem a teljes árat). A kereskedőt meg az asus "kártalanítja" majd.
Nem mernék belevágni egy ilyenbe ismerve a hazai viszonyokat. Nincs se időm, se kedvem levelezgetni, telefonálgatni. Megvárom, hogy elkészüljön a szervizelés és ahogy lehet kapni majd a HTC one-t itthon, lecserélem arra. A Pafone-t meg majd áron alul eladom valakinek, aki minden bizonnyal jól fog járni vele. Ahogy már írtam korábban, engem külföldön ért ez a meghibásodás, soha többet nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni, nem fogok tudni megbízni ebben a készülékben. -
Bari74
csendes tag
Úgy gondolom, hogy a szervizben megfelelő képzettségű szakemberek dolgoznak, akik rendelkeznek egy ilyen munkához szükséges szerszámokkal, tudással, technológiával ahhoz, hogy ezt megoldják mindenféle külsérelmi vagy egyéb probléma nélkül. Azért más körülmények vannak ott, mint mondjuk ha otthon állnál neki egy szét-összeszerelésnek.
-
Bari74
csendes tag
Szerintem meg ne az itt tapasztaltakból indulj ki. Aki meg van vele elégedve (többség) az nem fog ideírni semmit, a pozitív élményekkel ritkábban lehet találkozni, de ez érthető is.
Ez, ami velünk történt nem egy általános hiba, erre nem nagyon lehet felkészülni még egy ekkora cégnek sem, főleg úgy, hogy számukra kis piac vagyunk a világ végén. Nekem lassan egy hónapja a szervizben van, már nem is emlékszek arra, hogy hogy néz ki
Kellett vennem egy másik telefont, mert 1 hetet még valahogy át lehet vészelni, de egy hónap azért még itt, a Balkánon is sok. A többség megelégedéssel használja és szerintem inkább ezt vedd figyelembe. Én eladom, az már biztos, és emiatt a kis kaland miatt soha többet nem veszek olyan Asus terméket, ami nincs legalább fél éve a piacon, de ezt is inkább meggondolom majd 100X előtte. Annyira egyszerűen kezelhette volna az Asus ezt a dolgot egy azonnali cserekészülékkel, de nem így tett, ezért döntöttem így.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest