Így már értem, már csak két dologba kötnék bele. Az egyik hogy nem feltétlenül jó a játékcsomag amivel teszteltél (abból kell főzni ami van), a másik pedig a következtetés a végén.
"a memória órajelének növelése nem hozott túl nagy változást."
A Stalker: CoP a táblázat szerint +10% minimum képkockát produkált.
A Grid EGO (eredetileg Neon) motorjánál a benchmarkkal ezt nem lehet igazán látványosan megmutatni, ezért is írtam hogy a játékcsomag nem túl szerencsés. A Metro LL: Redux-nál jobb lett volna az eredeti Last Light, utóbbiban a konzolosítás miatt van pár limitáció. Az alapja hiába a Stalker alatt is muzsikáló motor, elég rendesen átírták a kezdetektől. Ez sem túl szerencsés, köszönhetően a minimum/maximum fps-ek viszonyának.
Véleményem szerint, bár régi, a Crysis: Warhead elég jól tudja ábrázolni egy VGA erejét(sok külföldi tesztoldal a mai napig használja), de a Battlefield 3/4 vagy egy dinamikusabb Unreal engines produktum reálisabb képet adott volna.
Ha lesz időm megcsinálom Ti-vel (hogy ne csak kukacoskodjak) majd próbálok úgy játékokat válogatni hogy jobban látható legyen a különbség.
Szerk:
Ezektől függetlenül nagyon korrekt és szép munka, tényleg bejönnek a grafikonok! Sokan elrontják de ezek tetszetősek és egyszerűek!
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.