ha mindent betartasz a diesel-benzin autókkal és hasonló kategóriát hasonlítunk hasonlóhoz, akkor is télen 2x (nyáron meg lehet, hogy 3-4x) nagyobb a CO2 kibocsátása egy dieseles vagy benzines autónak... A mai komakt 4,5 méter körüli suv nem fogyaszt jelentősen többet mint egy hasonló 4.3 méter körüli "kompakt" autó... kb 10-15% lehet a többlet fogyasztás (akár milyen hajtást nézve)...
Tehát az elektromos kompakt SUV elmegy átlag 15-30 kWh-val (sebesség és időjárás függvényében... vége már igen tél és autópálya 130-as tempó)
Addig egy kompakt diesel-benzines autó kb 5,5-7,5 között fogyaszt attól függően, hogy hogy vezeted és mivel megy...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Haier w910 – nem mosógép
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Autó+mobil » [Re:] Alternatív hajtás: A Fiat 500e kicsi akkuval és vonzó áron jött meg hozzánk isHozzászólások
Rolly
veterán
Témaindító írás:
Blogbejegyzés Alternatív hajtás: A Fiat 500e kicsi akkuval és vonzó áron jött meg hozzánk is