Na igen a hang benne a legjobb.
Live poor, die ritch.
nekem azért a látványvilága is tetszett a hangok mellett
Nagyon jó teszt.
-A hangok? A predator-hangok közül max. egy-kettő ismerős.
-Grafika nemtudom, nekem nagyon tetszett, ez kicsit alacsony értékelés.
-TPS beállítási lehetőség?! Az a szép a játékban, hogy te magad "vagy" a ragadozó...
-A sztoriban az a jó, hogy ugyanaz, 3 szemszögből. Egybefonódik a története mind három fajnak.
Nekem tetszik, kicsit tényleg rövid lett.
Ne élj tévhitben:
-Az utolsó Predator film 1990-ben készült el (Predator 2).
-Nem hőkövető rakéta.
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Ja várjál, én az Aliens vs predtator 2-re gondoltam...átjavítom
és köszi.
Sztem is a hangok, főleg a zenék nagyon hangulatosak. És a grafikával sincs semmi gond. A multi viszont itt nekem nagyon tetszik, pedig nem vagyok nagy multis.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Hát pedig ez a játék is a multi nélkül fillért nem ér kategória, annak ellenére hogy itt a single érdekel jobban, de kicsit sokkalom azt a 14 gigás méretet, meg annyira nem is érdekel hogy pénzt is adjak érte, túl sokat nem ér.
Hát azért annak tükrében hogy a teljes program támogatja a DX11-et, a 16X-os élsimítást és az Ati Eyefinity-t egy kicsit túlzás hogy a boxos grafika szebb lenne. :/ Amm tetszett a teszt. Nekem bejön a játék. 10/9 És valóban a multi miatt lesz 9. Mert az valami elképesztő. Én OffLine fej vagyok de ezt nem lehet letenni
[ Szerkesztve ]
A cikkben feltűnt, hogy DX10-ben lett tesztelve. Ez teljesen korrekt, mert a legtöbb embernek nincs lehetősége DX11-ben futtatni, de ami konzolhoz képest többletet jelenthet az pont a tesszaláció. Elég lenne ennyi is, hogy "megnétük HD5x00-en, nem sokkal szebb", de igy zsákbamacska az a rész. Ideális esetben persze minden módban csinosíthatnák PC-re és DX9-ben is sokkal szebb legyen mint mondjuk xboxon, de multiplatform címek esetén nem jellemző, hogy rendesen átdolgozzák a grafikát.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
ez a DX10-en látott grafikai vélemény kb. úgy hangzott, mint aki leszólta Avatart, de csak avi-s divx-en nézte meg. Ezáltal a cikk PC-s része tiszta vicc
[ Szerkesztve ]
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
Azt viszont megtudhattuk, hogy DX10-ben nem kell csodát várni. A vásárlók 90%-ának ez sem elhanyagolható infó. De akárhogy néz ki, szerintem nem a graf miatt szerepelt le, ami jó esetben másodlagos játékoknál.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
Én legalábbis többet vártam a grafikától. nézd csak meg a metacriticen, valaki még 7 pontot is adott. a 75% sztem az még éppen jó kategória. IGN is hasonló értéket adott, mi is ezen az álláson vagyunk. két verziót meg igen nehéz tesztelni:S csak hát kinek mit jelentenek ezek a skálák ugye.
[ Szerkesztve ]
Pedig a grafika nagyon tud ütni pl a preadator eszméletlen jól kivan dolgozva nekem nagyon tetszik és még az emberek se elhanyagolhatóak a környezet is rendben van szvsz, én olyan 8-8.5 adtam volna rá.
a valós idejű butítás eleve rosszabb eredményt szül, mint ha eredendően dx10-re vagy dx-9re írták volna a programot. Én csak arról a nőről mernék véleményt mondani, akit előről is láttam nem csak hátulról
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
hát ez a tízórás játékidő nagyon elszomorító...multizni más gamékat veszek, nekem a 2ben is a story tetszett igazán..nem a hentelés
A demokráciának többet kellene jelentenie annál, mint amikor két farkas és egy birka szavaz arról, mi legyen vacsorára.
Szerintem meg nem kell ezen túl sokat lovagolni, nem 2 alát kapott grafikára a teszben, hogy be kéne szorosan hátulról védeni a Rebelliont.
Egyrészt mert DX9-ben is tűrhető, másrészt a grafika esetleges középszerűsége a legkissebb baja a játéknak..
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Pff, mar bocs, de ez baromira osszecsapott cikk lett. Csak azt irod, hogy mennyire nem tetszik, de megindokolni mar nem teszed. Rovid a jatekido? What? A fajok kulon kampanyai vannak olyan hosszuak mint a manapsag fps-ben divatos paroracskak. Emellett 3 teljesen eltero, jol kidolgozott, kreativ modot kapunk, nem egy ertelmetlen repetitiv csojatekot.
TPS mod? pff az kellene mar csak. Viszont baromi jol nez ki ahogy aliennel fordulok es latom a hatso labamat kotorni. A rengeteg kulonbozo halalmodrol nem is beszelve, amik mindket szemszogbol megvannak valositva, mert multiban is benne vannak.
Species deathmatcht probaltaD? Ha nem, akkor addig nem kellene a multit lehuzni, mert az egyik leghangulatosabb mod mostanaban amit lattam. Kihozza mindharom faj tulajdonsagait.
Szoval osszessegeben mi a velemenyem? Divat teszt lett, ha mar atlagban 7 ponton all a jatek, akkor mi is annyira hozzuk ki. A jatekban baromi sok kreativ munka van sokkal tobb, mint nemelyik agyonajnarozott mostani blockbusterben, es jol is van osszerakva.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
A cikk nekem tetszett a játék nem. a tengerészgyalogosokkal végig vittem az idegenekkel elkezdtem de meguntam,nem kötött le.
Egyszer végigviszem talán,bár nem hiszem.
nem lett ez olyan rossz
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
egyjátékos mód tengerészgyalogos kampányban ami nem tetszett:
mentem a célom felé nagy nyugodtan, egyszer csak ráakadtam egy pár alien -re amiket gyorsan leöltem, aztán mentem tovább egy újabb darabon ahol megint nyugodtság volt. Mentem még egy sort, aztán újra volt egy kis hent, majd megint semmi.
Emlékszem a legelső AvP singléjére, ott folyamatosan "szaladni" kellett mert innen onnan mindig előkerült egy dög, nem volt egy percig sem olyan érzésed hogy biztonságban vagy. Ezzel a módszerrel folyamatosan tartották bennünk a feszültséget, így sokkal inkább izgalmas volt a kampány.
Egyre inkább az az érzés alakul ki bennem hogy régebben jobb, leginkább élvezetesebb játékokat csináltak
nem vagyok tökéletes
Igen rövidke volt a játék,többet is ki lehetet volna hozni belöle.Grat a teszthez.
Nálam FullHd-ban simán szalad, a grafikát egyáltalán nem láttam sehol rossznak. Nincs ezzel a játékkal szerintem semmi baj, változatos és szerintem jól sikerült nagyon.
ez a grafika kérdés azért elég egyszerűen magyarázható:, komoly vason üt , gyengébben meg nem annyira . mint oly sok játéknál általában...
[ Szerkesztve ]
Már bocs, de jó kategóriát semmiképpen sem érdemel a játék szvsz. Tehát 8 pont fölöttit semmiképpen sem kapna tőlem, ha szétmenne itt ez a fórum akkor se .
Akkor hol beszélünk divattesztről? én így látom a végösszeget. és még csoda hogy nem kapott tőlem 6 pont alattit (ala divatteszt), na ezt végképp nem tudtam volna összehozni átlagolásban a pontok alapján.
Még le is írtam, hogy mi nem leszünk Gaminformer meg Gamespy. a grafikát meg a hangokat részleteztem mega játékmenetet is, szal nem értelek, h mi a gond
[ Szerkesztve ]
szerintem egy selejt a gamma...
a teszt viszont jó
[ Szerkesztve ]
Szerintem meg nem, akinek meg rövid, és könnyű, az állítsa hard - ra a nehézséget
Sztem nem rossz játék, mind 3 karakterrel végig toltam..aztán a predátorral még egyszer ..Nekem az jön be legjobban..Multi is elég jó..Lehet jókat hentelni..A grafikára vonatkozólag pedig romero28 mondta meg a tutit
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
Szerinte jó lett kurvára a játék ... nem tudom , hogy hova vártak "szebbet" vagy jobbat az emberek ... story is jó ... multi biztos izgi lehet ...
Ha van egy álmod .... ne mondj le róla !
Teljes mértékben egyetértek a leírtakkal
nothing is true everything is permitted..
Jelenleg ezért adnék 10 rongyot meg a BF2ért...... aztán ennyi semmi másért...... !
Ha van egy álmod .... ne mondj le róla !
Annyira nem fogott meg a játék de amugy jó .
Alien-nel a legkönnyebb, még úgy is hogy a falon rohangálsz Az ember a normal szint, még hardon is, és a predátor volt sztem a legnehezebb azzal a külön opciós ugrálással
De valaki azért meg mondhatná, hogy azokat a csontváz fejű embereket hova kell tenni a storyba? Melyik filmben vagy játékban voltak ilyen szereplők?
[ Szerkesztve ]
Azok androidok. Minta a filmekben a doki/csaj stb csak ezek kimondottan katonáknak lettek készítve.
Azt mondjuk nem tudom, hogy volt-be pl valami regényben.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Nem lett jó a game.A grafika mondjuk a Modern Warfire 2-höz képest sivár és nagyon rajzolt,továbbá majdnem mindenkinek gondja volt vele,fagyás,szaggatás stb..Ráértek volna kiadni 1hónap múlva kicsit jobban összeszedve..
T0ДTI™ - ★http://audi100.blog.hu★http://mdream.web44.net★www.landmrally.ini.hu★
igen... én kb. 1óra alatt teljesen kiábrándultam az új részből... az egy dolog, hogy befagyogatott időnként a játék forgás közben high textúrákkal... (normalra kellett vennem, hogy rendesen menjen... nem szép, hogy 2giga ramot azonnal felzabál és rondább/sz@rabbul megy, mint pl a crysis) az optimalizáció iszonyatosan sz@r lett, de ezt még lenyeltem... a mozgás a másik pont, ami idegesített... fullra kellett húznom az egeret, hogy legalább forogjon a karakter, de akkor sem volt igazi... valahogy pc-n ezt is elbénázták (aki nem tudja, miről beszélek: hasonlítsa össze az előző 2 résszel a mozgást/forgást vagy bármelyik értelmes fps-ével)
ami végső soron nálam betette a kaput, az a következő pár dolog volt:
1: sztoriban a nem túl színvonalasra sikerült filmekhez nyúltak
2: a zene valami irtó pocsék tüctüc volt, amíg játszottam vele (érdemes belehallgatni az avp1 audio disc-jébe... na, az "ZENE"... totál olyan érzésem volt tőle anno, mintha egy film lenne a játék)
3: az alienek fel-felbukkanása sem nem váltott ki igazán félelmet... inkább csak nevetést időnként bolond módjára futkároztak összevissza a falon és várták, hogy lepuffogtassam őket... (ami időnként nehéz volt a retardált irányításnak köszönhetően) a facehugger-ek sem lettek ijesztőek, mert bejöttek a közelharci interakciók és simán elkapkodta a marine őket mellesleg ugyanez megvolt a nagyobb dögöknél is... nevetséges, hogy félkézzel elkapja egy marine a kifejlődött alient, behúz neki párat vagy felkeni a falra... bugyuta lett az összhatás kimaradt szinte minden félelemkeltő dolog a játékból a pittyegést leszámítva... az meg, hogy a lőszer hiányával próbálták kelteni a feszültséget az végképp vicc... anno a filmekben azért rendesen fel voltak pakolva fegyverrel és mégsem értek vele túl sokat, ha a közelbe került egy dög
4: belenéztem a predator kampányba is, ez is betette a kiskaput szépen: milyen már, hogy wolverine módra nekiugrok 10méterről kihúzott pengékkel a parasztnak és még utána csépelnem kell egy darabig, mert egyébként felkel rendben, hogy kell balansz, de ezt szvsz. ésszerű keretek között kellene megtenni... ha nekem ugrana 10méterről egy 80kilós jószág 2x2 20centis pengével, szerintem nem mennék onnan sehova... főleg, hogy még a golyóálló mellények is sz@rt sem érnek szúrófegyver ellen...
tudnám sorolni még a pontokat, de ezek eddig teljesen elvették a kedvem a játéktól... én a hangulata miatt akartam vele játszani, de az sehol nem volt... még a left4dead is sokkal izgalmasabb móka...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
(#37) TazLeacher válasza bishoplogan (#24) üzenetére
Érdekes beszámoló, még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam, a cikkel nem volt bajom, de ezzel a mondtaoddal egy kicsi igen:
Már bocs, de jó kategóriát semmiképpen sem érdemel a játék szvsz.
Kicsit el vagytok tévedve. A 7.2 pont, amit adtál rá, az már jó, sőt elgé jó. Kb. a 6 átlagos, az sem rossz.
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
Hát, ezzel a "teszt"-tel erős hiányérzetem támadt, és nem a játékot illetően.
FPS-ből külső nézetet hiányolni egy merő ostobaság. Cheatereknek persze jól jöhet, hogy a valósnál többet látnak a környezetüknél, de hardcore játékosok számára bármily' efféle igény megvetendő.
A játékfelhozatalt tekintve a gama igenis AAA szintű, a 9-10 óra játékidő meg egyáltalán nem mondható rövidnek, tekintettel arra, hogy a legtöbb FPS ennyi sincs, vagy a FEAR2 kiegészítője DVD-nyi mérete ellenére alig bő 1 óra. Nyilván god-módban (esetleg easy fokozaton), lehet ennyi, ha gyorsan össze kell hozni a cikket, és így nem kell tartani a szerintem egyetlen kapitális hibától, a mentési lehetőség hiányától, a konzolidióta checkpoint-októl (ami igénytelenek számára elfogadott, korlátozott játékidejű gamerek számára viszont nyílt szívatás). Na, ha valami, ez lehúzza a játékot a silány tömegtermékek irányába, amiről egyetlen szó nem szerepel a cikkben.
Ha a játékos óvatosan, a sztoriba beleélve magát halad előre, ennél több lesz. 1 óra játékkal még a 2. marine-es pályán vagyok, kötve hiszem, hogy szintenként 3 pályából állna a játék (értelemszerűen arról nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire lesz később unalmas, egyelőre nem tartom annak). Én normál szinten tolom, mert az a viszonylag reális, és ez már jó pont, mert a legtöbb sztárolt "AAA" játékban irdatlan méretű gépi cheat pótolja a programozói tudást, azaz olykor már a 2. nehézségi fokozat is vadbaromság. Régen persze a legnehezebb szint volt a reális, de akkor még nem a user szívatására élvező programozók készítették a játékokat.
Akik valóban játszottak az előző AvP-okkal, azoknak teljesen természetes, hogy a sztori hasonló a különböző fajokkal (éppen a nézőpontok különbözősége a lényeg), és hogy hasonló pályákon játszódik. Anno az 1. rész 18 extra pályája ráadásul másról sem szólt, mint dettó ua. pályákat más szemszögből/irányból, más fajjal, másképp végigtolni. A játéknak olyan "hiányosságokat" felróni, amelyek direkt az AvP világ követelményei, szintén "érdekes". Pl. a lőszer "elfogyása", hiszen még normál szinten is lehet takarékoskodni vele (főleg, ha fejre céloz az ember, már ha képes rá). Bizony a világ része, hogy olykor futni kell (ahogy a filmekben sem mindig csak harcolnak), gyengébbek kedvéért a játék ezt a tippek között közli is. Megj.: Az 1. AvP mozifilm, és a forgk.-ből készült regény maxigáz, ott akadtam ki teljesen (az még hagyján, hogy 5000 éve szerinte az Antarktiszon virágzó indián kultúra volt), amikor a végén a királynő által megölt Predator-ból kikel egy kis alien , noha az idegenek SOHA nem támadnak meg inkubátort.
Nem tudom, a cikkírónak milyen a szeme, vagy milyen PC-n tolta a játékot, de hogy konzolon szebb lenne, az erősen kétséges. DX10.1-es VGA-m van, és persze, hogy a DX11 hiányzik, ami rengeteget levesz a grafikából, de DX11-es játékot tessék DX11-képes kártyán tesztelni, ha már erre vetemedik valaki.
A teszt minősítése nálam: 4/10 A játéké inkább 9/10.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Nem crack-elt verzióval kell játszani (fagyás/kilépés), ill. lapozófájlt használni (akadás, belassulás), vagy nem olyan konfiggal kell játszani, mint a tiéd. Attól a berendezéstől komoly teljesítményt várni nevetséges. Nálam semmi baja az egérkezelésnek, ua. beállításon van, mint más játékokban. Ergo vagy ritka szar egered van, vagy megint valami a konfigban a szűk keresztmetszet.
Egy HD4850 egy 3.0GHz-es wolfival már garantáltan maximum DX10.1 minőségben viszi a játékot, maximális grafikai összetettséggel, tehát még igényesnek sem nevezhető a motor, nemhogy Crysis-szintűnek.
Én normál szinten tolom, és sehol nem tűnik irreálisnak. Nyilván egy képzett marine nem válik áldozattá egyetlen pillanat alatt, mint pl. egy 1szerű bányász. Az idegenek meg akkor szaladgálnak összevissza (látszólag), amikor több célpont is van (pl. csapattársak), amikor egyedül voltam, elég célzatosan támadtak rám, és összehangoltan (gránát közibük, na ).
Persze olyan játékokkal hasonlítod össze, amelyekhez más szinte már eleve hozzá sem nyúl...
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
A 4. pontot ugye te sem gondolod komolyan?
Mondj egy játékot, aminek tényleg reális a sérülésmodellje. Csak mondok néhány példát, hogy értsd, mit jelent, reális:
-Tehát, ha a játékban combon lőnek, akkor arra a lábadra már nem állsz rá jódarabig, neadj isten térden találnak, akkor annyi. Ha mindkét lábad ellövik, akkor GAME OVER.
-Ha nyakon szúnak, vagy lőnek, akkor szintén ott a vége
-FPS-ekben sokszor lehet puszta kézzel ütni. Valóban, amikor puszta kézzel megütsz egy páncélozott katonát úgy, hogy az elájul, akkor abba a kezedbe a játékba már nem fogsz többet fegyvert
Szerintem nem kell folytatnom, ugye? Szóval nem tudom, hogy mennyivel inreálisabb az, hogy egy pengével mellbeszúrás után felkel az ipse, minthogy 2 térdlövés után továbbszaladsz a CoD-ban.
[ Szerkesztve ]
Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH
Lényegében viszonyítás kérdése, de valóban még egy 6 pontos játék is simán tud jó lenni. Sajnos manapság egyre több a "pontszám fetisiszta". Na, jó talán ennyire nem durva a helyzet, de egyre erősebben gondolkodom rajta, hogy csak szöveges összefoglaló kellene a pontszám helyett. Mivel mára már nagyon kifordult magából a dolog és csak a kilenc feletti játékokat tartjuk jónak, miközben már maga a pontszám is egy szubjektív érték.
A felvetésed jogos!
Szerintem a TPS nézetet inkább csak amolyan extraként tudta volna elképzelni, egy érdekes játékidő növelőnek, nem kiváltva vele az FPS nézetet.
Az, hogy mit tartunk AAA kategóriás játéknak megint egy szubjektív dolog. Nyilván kiadói szinten az AvP annak van kezelve, amivel nincs is baj, az is tény, hogy alapjába véve nem olyan rossz, mint sokan gondolják. Itt inkább a túlzott felspanolás utáni csalódottság az ami sokakat kiábrándított. Legtöbb rajongó többet várt.
A lőszer elfogyását pedig ha jól rémlik nem mint hibát rótta fel csak említésként írt róla, hogy esetleg néhány játékost frusztrálhat és paráztathat ennek hiánya.
nem a reális sérüléseket hiányolom... attól messze van nagyon a játék (kb a deus ex-ben találkoztam egyedül olyan sérülésmodellel, ami a reálishoz kezdett húzni: sérült a kezed->nehezebben céloztál, sérült a lábad->lassabban mozogtál, stb) hanem az a bajom, hogy a predatort (szvsz) logikátlanul lebalanszolták... a filmekben is durva volt a pengéivel meg az eddigi részekben is... nincs elárasztva mindenféle puskával és a pengék az alapfegyverei... veszélyes vele a harc, mert testközelbe kell menni az ellenhez és addig beszedhet pár találatot... de ha már oda eljut az ember (vagyis predator), akkor öljön már instant, ahogy kell
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Te nem tudom , hogy miről beszélsz , de nekem egyik bajom se volt vele
Egérhez hozzá se nyúltam , és semmi baja nem volt , 1xer nem akadt be , és 3 giga ramom van ... Nem tudom , hogy te mire számítottál ... de szerintem nagyon jó lett a játék !
Ja és nem azt mondtam , hogy nincsenek benne hibák ... hanem , hogy fasza lett !
Nekem a legjobban az tetszik amikor a predivel a látásköröket váltogatom az a hang !
Egy játékot nagyon sokáig kell fejleszteni ahhoz , hogy "húzzon" a REÁLIS fele ... sok pénz , sok idő ... és sok energia ...
[ Szerkesztve ]
Ha van egy álmod .... ne mondj le róla !
Fullra ugyan nem kellett húzni az egeret, de tényleg rá kellett állítani, hogy a marine úgy mozogjon, mint mondjuk ha codban, vagy bárhol máshol játszik valaki. Alapból egy lomha dög.
A textúrák normal fölé állítása meg tényleg meg tudja feküdni a gépeket. 2G ram, 512-es hd4670, 1366*768, nem vártam én semmit, pl. pred első páját játszottam végig high texturán, amíg a dzsungelből kiértem, nem volt semmi akadás. Abban a pillanatban, hogy odaértem a kapuhoz a nyílt terep végén, átment a játék diavetítésbe. Először nem tudtam, hogy mi van, kiléptem, bezártam fölös progikat, visszamentem, megint diavetítés. Textúrát lenyomtam normálra, rögtön nem akadt semmi.
Nem lett rossza a játék maga, hiányolok egy-két cuccot, pl. a predátor hálóvetőjét, predalient. A multiban viszont tényleg csak a pred hunt és az infestation jó (a c-blockos last stand-et most nem említve), a többi módnak semmi hangulata, beszületünk egymás hátába, olyan gagyi CoD MW1&2 hangulata van...
Megvan ennek a játéknak is a hangulata, a kivégzések mindent ütnek, de azért a régi AvP 1 és 2 kicsit durvább, kicsit más élményt nyújtott, már ha csak azt említem, hogy ott a fejtámadótól a kifejlett predátorig végig kellett élni az Alienné válást. Na az kemény volt.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
én az avp miatt vettem dx 11 kártyát és nem csalódtam! szerintem remek a grafikája, és az egész játékról kb. ezt tudom elmondani. (leszámítva a hosszát mert még nem vittem végig, inkább a multi érdekel, így a single hossza, vagyis rövidsége nem nagyon hat meg)
a multinál egy bajom an hogy kevés a játékos -talán köszönhető a sok lehúzós tesztnek- a legtöbb dedikált szerver tök üres és "ranked" szerverre is alig bír összegyűjteni a steam 8 embert...
igaz nem estem annyira hanyatt ettől a résztől mint 99-ben az elsőtől, de nekem a 18 fontot mindenképpen megérte.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
nem vártam én olyat, hogy totál reális legyen a játék... szó sincs erről... először is: normálisan optimalizált motor kellett volna... (hihetetlen, hogy 16giga körül van maga a játék és ahhoz képest nem is olyan szép, mellesleg buta a konfigolhatósága) a látványvilága még rendben van és illik is a játékhoz... a gépigényhez viszonyítva nem reális... mielőtt magammal kerülnék ellentmondásba
az a legfőbb bajom, hogy az avp név miatt egy nagyon hangulatos, pörgős túlélőhorrorra vártam és nem kaptam meg... ez nem túlélőhorror, ahol egyszerűen nem érzed veszélyesnek az ellenfeleket... egytől-egyig mindet... itt pl. "cammog" feléd az alien, néha összevissza rohangászik és 6-8sörtől betompulva is lazán lepuffogtatod őket... ha pedig közel kerül hozzád, akkor sebezget valamennyit, de bejönnek az interakciók és lazán ölöd, stb... annyira nem veszélyesek... mellesleg tömegben jönnek kiszámítható időközönként betervezett helyeken, ahol a "gps" átvisz... egyszerű is lett a játék és a hangulata is elveszett... nem értettem ezt az iránytűs hülyeséget egyébként egyáltalán írtam már, hogy a régi játékoknál szinte sehol nem volt ilyen, emiatt érdemes volt "megtanulni" a pálya elrendezését... akkor lett volna ez igazán f*satós, ha nincs iránytű és itt-ott random spawnolnának az ellenfelek... mellesleg interakciók nélkül, durvább sebzésekkel... itt már nem is kellett volna párosával jönni az idegeneknek, mert 1-1 is elérte volna a kellő hatást, ha a szellőzőből a nyakadba ugrik... a stimpack-ek is érdekesen jöttek be meg a checkpoint-os mentésrendszer is béna... tényleg nem kihívás így a játék és nem emelkedik a pulzusom, mert tudom, hogy kb. minden sarkon mentési pont van... nem érzi az ember, hogy "tétje van" és figyelni/f*sni kell... az első résszel anno felváltva nyomtuk és f*stunk, mint a gép... izgultunk magunkért meg egymásért, hogy sikerüljön befejezni 1-1 pályát...
ebben a bő bekezdésben amit leírtam, kb. ez bánt legjobban... túlélőhorrort ígértek és egy átlag akciójátékot kapott a nép... szerintem...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
a multinál egy bajom an hogy kevés a játékos -talán köszönhető a sok lehúzós tesztnek-
Nem, ez a játékot minősíti.
Thanos was right.
Köszönjük az építő jellegű kritikát
[ Szerkesztve ]
"picivel a konzolos verziók szebb árnyalatban pompáznak, mint a PC-s verzió (bár ez nyilvánvalóan beállítás és gépfüggő)"
sztem a PC-s verzió max. grafikán fullhd-ban nem éppen csúnya, szerintem szebb mint a konzolos verzió. meg egy játékot illene a maximum grafikai beállítások mellett tesztelni, mert a legrosszabb vagy közepes beállítások mellett még szép hogy nem felel meg a grafika korunknak..
arról hogy valakinek a gépe nem elég erős a játék futtatásához, nem a játék tehet.
[ Szerkesztve ]