Hirdetés

2022. december 6., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nullpoint


nullpoint
senior tag

Húsz éve nem bringázok, nem is követem a fejlődését, így ez teljesen újdonság nekem. :)

Ha lemerül az akku akkor mehet haza az ember a fokozatban amiben volt, vagy van valami manuális lehetőség is a váltásra a biztonság kedvéért?

(#2) Alg válasza nullpoint (#1) üzenetére


Alg
veterán

Ha lemerül az akksi akkor bizony single speed lesz, szerencsére nagyon sokáig bírja, illetve a bringás komputer jelez is ha merülőben van. Viszont a csatlakozója egyedi, szóval nem lehet holmi kávézóban, kölcsönkért microUSB kábellel rátölteni.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#3) ncc1701


ncc1701
veterán

Faja lett.

Azt lehet esetleg tudni, h így a jóárasított szett mibe fájt?

(#4) Alg válasza ncc1701 (#3) üzenetére


Alg
veterán

500EUR volt - boltból ugyanez kábelek nélkül közel 1000, ha éppen kapható. És a kábeleknek is valami 20-30EUR darabja, kell belőle vagy 6...

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#5) ncc1701 válasza Alg (#4) üzenetére


ncc1701
veterán

Köszi, valahogy éreztem, h ez nem az az olcsó fajta cucc. :)

(#6) bLaCkDoGoNe


bLaCkDoGoNe
veterán

Gratula, sok-sok élménydús kilométert kívánok az új szetthez!

Egy kicsit off kérdés jutott eszembe olvasás közben, amikor ehhez a részhez értem: "Fékeket tisztítás és Muc-Off Bike-Protect-es kezelés után vissza": nem az van, hogy a fékekre, fékfelületekre nem szabad használni a Bike Protect-et? :F

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#7) Alg válasza bLaCkDoGoNe (#6) üzenetére


Alg
veterán

Köszönöm!
Nyilván a fékpofákra nem fújtam, kivettem előtte őket - de ez egyébként is felnifékes gép, kevésbé kényes mint a tárcsafék, pár fékezés után lekopik róla ha valami kerülne rá.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#8) UnA válasza nullpoint (#1) üzenetére


UnA
Korrektor

Nekem is ez volt furcsa, nekem nagyon idegen dolog egy biciklin egy ilyen váltó.

De reméljük, hogy a tulajdonos elégedett lesz vele :)

(#9) Alg válasza UnA (#8) üzenetére


Alg
veterán

Egy "használós", boltba/munkábajárós, rohangálósra én se tennék fel ilyet, de ezen ami hetente átlag egyszer-kétszer megy ki sport/rekreációs célból és az a lényeg hogy szeressem használni, szívesen üljek rá, elfér :) Úgyis tölteni kell rajta annyi kütyüt, egy extra akksi már nem téma :U és tényleg hónapokig bírja, az előző tulajnál még szerintem nem is volt töltve 3000km alatt mert gyári csomagolva volt a töltő, és 1/4 töltéssel kaptam meg.

Azt még elfelejtettem írni hogy a fékpofákat kivettem egyrészt ellenőrizni a kopást meg hogy nincs-e beleragadva valami szennyeződés, másrészt mindig kapnak ilyenkor egy kis felületi csiszolást is habkővel. De ez kb. minden takarításkor rutinszerűen megy.

Illetve még egy előny: így már ráfér a kormánytáska is anélkül hogy agyonnyomná a kábeleket, lehet menni bikepacking túrákra :K

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#10) futo001


futo001
senior tag
LOGOUT blog

Jó látni egy ilyen módosítást, már egy ideje agyalok rajta, de annyira jól működik a mechanikus szettem, hogy egyszerűen még magamnak sem tudom megmagyarázni miért kéne nekem Di2 még akkor sem, mikor 300 Euróért volt fent Di2 Ultegra. A TT bringára még OK, ott jó, ha van az alsó fogáson is váltó.
Amit nem értek: a kábelrengeteg. Hol volt kábelrengeteg? Aránylag újvonalas a vázad, minden rejtett volt már a kormányon is gondolom.
Amúgy milyen? Jobbnak vagy kényelmesebbnek érzed a működést?

[ Szerkesztve ]

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

(#11) totron válasza Alg (#9) üzenetére


totron
őstag

Milyen kütyüket töltesz még rajta? Hogyhogy fékpofás?

[ Szerkesztve ]

(#12) Alg válasza futo001 (#10) üzenetére


Alg
veterán

A kormányon nincs integrálva a kábelezés, látszik az első képen milyen kusza volt. Kicsit lehetett volna javítani rajta egyébként is, de így most ég és föld. Mivel szeretnék majd bikepacking túrákra is menni, ott sokat segített, jobban elfér a bar roll.
Jobb nem lett a váltás, eddig is tökéletes volt a mecha 105-ös szett, kényelemben 2 dolog ami nagyon észrevehető:

- Semi sync váltás, azaz ha az elsőt váltom akkor hátul automatikusan utánnaállít - ezt eddig mindig kézzel csináltam, most automatikusan megy. De lehet full syncro is ha valakinek azt kell, ilyenkor szépen sorbateszi az összes lehetséges áttételt (elvileg ugye 2, gyakorlatilag inkább 18 a keresztbe váltás miatt) és csak fel-le kell váltogatni, ő megoldja hogy milyen első/hátsó állásban kell lennie.

- A másik a két rejtett D-fly gomb a fékváltókar tetején, ezzel tudok lapozgatni a Garmin fejegység nézetei között, vagy egy gombnyomásra előhozni a térképet, vagy a lámpát ki/bekapcsolni.

+1: nem bacca a vádlimat az első váltó kiálló bowden-vége :DDD

@totron: Garmin computer, lámpák, powermeter, sebességmérő (utóbbi kettőbe csak 2032-es elem kell néha). A másik kérdést nem értem - patkófékes a bringa, a felnit fékezi, nem az újabb fajta hidraulikus tárcsafékes megoldás.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#13) totron válasza Alg (#12) üzenetére


totron
őstag

Na jó, csak mindenki a tárcsaféket hajtja és tolja, ami attól eltérő, az majdnem hogy gáz. Klasszikus fékem van nekem is, abban is vannak szintek, még jó is akad.

(#14) Alg válasza totron (#13) üzenetére


Alg
veterán

2016-os, akkor még a versenygépeken a patkófék volt a jellemző. A tárcsát országúton inkább a marketing tolja, mindig kell valami amit nagy újdonságként lehet eladni, még akkor is ha felesleges.

Mentem vele Sellarondát - 2000m feletti hágókon a Dolomitokban, ereszkedtem vele le a Passo Valparola-ról, Pordoi-ról, Sella-ról szerpentineken, nem éreztem hogy gond lenne vele. Ráadásul most az új csodakábellel még jobb lett. Cserébe könnyebb és tartósabb/megbízhatóbb mint egy tárcsás, főleg alu felnivel. Esőben/sárban meg nem szoktam menni.

A Shimano gyári fékpofák mondjuk elég gyengék, le kell cserélni Swissstop vagy Koolstop betétekre.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.