- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem ismerem ezt a gépet, sajnos.
Sztem vedd meg a nagyot. Mégiscsak abban van a Ferrari derivatíva motor
Én minden alkalommal kihasználom az erejét, amikor beleülök. Nem mondom, hogy szükséges, de azért kihasználom
-
máyköl
veterán
Mondjuk egy ilyen kék is jöhetne bármikor:
De sokat gondolkozom rajta, hogy kell -e egyáltalán QV. Piszok ritka az a helyzet, hogy ki tudnám használni a benne rejlő erőt. Valószínűleg egy 280 lovas benzines Veloce is szinte mindenre elég, amire én használom, de a kisördög mindig a QV fele tereli a gondolataim.
-
6-7-ről tudok. Biztos van több is. Ha 823 a vége, az nem ismerős.
Szoktak szólni az ismerősök, ha látnak ilyet, de van, hogy benézik
Múltkor mondta egy kollégám, hogy látott egy ilyet. Nem sokkal később küldött is egy gyenge minőségű képet, ahol hátulról látszott az autó. Egyből láttam, hogy egy M3 (G80) az Isle of Man zöld színbenQV vs. Q kérdés: Az indulásnál Quadrifoglio Verde-nek hívták a modellt, abból jött a QV. De viszonylag hamar, kb. 2 év után átnevezték simán Quadrifoglio-ra. Azóta csak Q a megnevezés.
Ui.: Nekem is megvan ez a modell
-
máyköl
veterán
Csak most találtam rá erre a cikkre. Remek. Gratulálok ehhez az autóhoz.
Évek óta álomautóm, egyelőre csak makettben.
Volt már Giulia -m (nem Qv -vagy Q, ki minek hívja-), de sajnos építkezéskor meg kellett tőle válnom.
Egyszer szeretnék egy ilyen zöldet birtokolni, de hát ritka, mint a fehér holló. Btw, hány ilyen színű Quadrifoglio -ról tudsz az országban? A 13.kerületben szoktam egyet rendszeresen látni (823 végű rendszám).
-
-
-
h1mpi
félisten
Gyönyörű, de én már elmentem az elektromos irányba
az is 500+ LE meg 6xx nm, de tény, hogy nem adja vissza ezt az élményt. Ránéztem mobile-n, de 104 milliót sokallok érte, bár tény, hogy ebben a színben top10-es autó a listámon. De csak ebben a zöldben
Majd egyszer lehet nekem is lesz egy ilyen hobbi autónak. -
h1mpi
félisten
Nem vagyok nagy Alfás, de a cikk olvasása után pont szembe jött "kicsiben" és meg is vettem
Igaz ez a GTAm, de annyi baj legyen
-
Gyönyörű autó.
-
Voltam már Euroring-en, de nem ezzel, hanem Porsche-val. Kakucs az valóban nem nagy. Viszont oda lett szervezve egy Giulia pályatréning, így sok választás nem volt. De bírnia kell, annyira nem aggódom miatta. Van ismerős, akik szokta oda vinni rendszeresebben a Giulia-ját és nem panaszkodott emiatt.
-
Igen azt hiszem, hogy az i20n a kakucsot fogja kedvelni.
Szerintem az alfádnak az túl rövid lesz egyszerűen nem fogsz tudni kettes fölé kapcsolni. No meg mivel sebesség sincs csak bőgő motor így kérdéses, hogy a hőmérsékletet mennyire tudja lent tartani a hűtés. Pl a GR yarisnal is voltak ilyen gondok bár az nyílván egy egyedi gyerek. De kíváncsi leszek
Euroringre vitted már?
-
-
Köszönöm. Egyébként elég agresszív a menetstabilizátor az összes menetmódban, egyedül az R az, ahol nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem.
1200 kg-s súly ezzel a teljesítménnyel pedig a szupersport kategória manapság. A McLaren tud olyat
De ahhoz a büdzsé 4x-ese kéne.
Természetesen jól viselkedik kanyarokban is, hisz erre tervezték. Anno azzal mutatkozott be, hogy elvette a németektől a 4 ajtós szedánok kategóriájában a Nordschleife körrekordját és jó darabig tartotta is. Ha nem ismered annyira az autót, akkor érdekességképpen ajánlom egy régebbi bejegyzésem: [link] -
Nem lehet semmi egy ilyen autót birtokolni. 600nm te Jóisten. Ezzel tényleg egy rossz gázadás és vége a dalnak. Bevallom kicsit savanyú a szőlő de ha már ennyi ló akkor kellene mellé egy 1200kg-os súly és kész a versenyautó. Bár ahogy látom azért így is elég jól viselkedik a kanyarokban. Mindig is álmom volt egy sportautó aztán végül most sikerült meggyőzni a feleségemet és rendeltünk egy i20n-t. Más kategória de kisebb sebességnél biztos az is fun lesz. A GR yarist már nem engedte
Mindenesetre sok boldogságot meg sok sikeres pályanapot és balesetmentes km-eket!
-
Saját, nem reprezentatív tapasztalatom alapján nem az. Bár lehetett azért, főleg a korábbi évekből motorcserékről hallani. Szerintem javították később a gyerekbetegségeket. Azt hiszem '19-től a direkt befecskendezést felváltotta a kombinált direkt- és port befecskendezés így a kokszolódás veszélye is lecsökkent.
Bár ez alapján nagyon is tartós konstrukció
video (kb. 5 perc az érdemi tartalom) -
válasz
Foglalt név #12 üzenetére
Ja, afelett átsiklottam. 57 EUR-t kértek egy 20 perces session-ért. Más árakhoz viszonyítva ez nem feltétlenül olcsó, de már régóta ki akartam próbálni és jól is sikerült. Utólag mindenképpen azt mondom, hogy megérte.
-
Foglalt név
addikt
Ez megerősíti a feltételezésem
Csak egy hirtelen ellenpélda a hanyatló nyugatról.Jut eszembe, az árral kapcsolatban nem érkezett válasz, ugye?
-
válasz
Foglalt név #10 üzenetére
Hungaroring nyílt nap feltételek:
- A járművet fel kell szerelni a jármű elejére rögzített vonószemmel, vagy a jármű vezetőjének a vonószemet be kell mutatnia ellenőrzés céljából a versenypályára hajtás előtt.
- Nem keményfedeles autó esetében kötelező a bukósisak viselése.Nem kötelező a vonószemet sem előre felszerelni, sem a sisak, ha nem cabrio-ról van szó.
-
-
az a két kép a sorba állított Alfákról simán wallpaper material
-
gooool
őstag
válasz
Foglalt név #6 üzenetére
Általában ilyen amatőr, nyílt pályanapokon csak a puhatetős autóknál követelik meg a sisak használatot, egyéb esetben ajánlott, de nem kötelező.
-
Foglalt név
addikt
Ahogy nézem még eléggé kiforratlan ez a dolog, az oldalon annyit találtam a pályanapról, hogy majd jön. Miért vesztegetnek egy ilyen alkalmat? (Azt inkább meg sem kérdezem, hogy engednek fel a pályára sisak nélkül, az biztos ilyen szittya módi
)
-
ncc1701
veterán
Nagyon szép ez az autó még mindig. Jó látni, h jó kezekben van, használod is üzemszerűen.
-
gooool
őstag
Amikor megláttam a borítóképen a zöld Giuliát, már kattintottam is.
Egy álom ez az autó, hibátlan motor, platform és a szín is. Jóleső irigység fogott el.A kormányfogásra csak annyit, hogy ha majd elkezded tényleg a határait feszegetni, akkor gyorsan helyreáll a fejben ez a dolog, mert csak úgy tudsz majd menteni.
Várjuk még a tartalmakat az autóval, az ilyenből sosem elég.
-
Köszi! Lesz még tartalom
Kormányfogás:
Többen is megjegyeztétek és őszintén szólva, engem is meglepett, mikor visszanéztem, hogy miért így fogtam? Nekem is egyből feltűnt, hogy ez így nem igazán "tankönyvi". Ennek két oka lehet, szerintem.
Ahogy írtam is, ez egy ismerkedősebb, élvezkedősebb vezetés volt, nem a Nordschleife-hez hasonló idővadászat (első pályanapom volt).
Másrészt a kocsi annyira kezes és könnyen kormányozható - nem kell hozzá nagy erő és oda megy, ahova akarod - hogy ilyen "casual" kormányfogással is simán körbe tudtam vinni a gépet egy jót autózva. Nem kell úgy kapaszkodni, mint pl. egy gokartba.Legközelebb majd jobban figyelek erre. De ez ott tényleg fel sem tűnt. Szinte gondolattal lehet irányítani az autót
-
Deske89
csendes tag
Jöhet még sok, sok Alfás, autós túrázós tartalom. Imádom ezt a kocsit, egy vadállat gép.
A videót nézve nekem a kormánykezelésed volt érdekes, bár veersenypályán még nem mentem, ezt az "adogatós" kormánykezelést furcsálltam, hogy a ránézésre nem olyan éles kanyarokban is odébb, odébb fogtál a kormányom. Ezt csak mint megfigyelés írom le, érezni te érezted természetesen, hogy hogy adja ki.
Várom a további tartalmakat
-
A figyelmesebbeknek lehet egy kis deja-vu érzése, mert a cikk már megjelent egyszer blogként. Ott le is írtam, hogy mi volt ennek az oka. Utána megkeresett a Házigazda és sikerült tisztázni a félreértést. Nem ragaszkodtam hozzá, de végül abban maradtunk, hogy jelenjen meg most már címlapon is, ha eredetlieg annak íródott.
Akik már szívesen olvasnának valami újabbat a témában, azoknak jó hír, hogy lesz idén 2 nagyobb túrám alpesi utakra, amiből szeretnék majd újból egy cikket írni. Immár profibbat, több oldalasat, jó képekkel
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- AKCIÓ! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest