Hirdetés

2024. szeptember 15., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #16939776


#16939776
törölt tag

Lehet hogy teljesen perverz vagyok, de imponál hogy teljesen idétlen és indokolatlanul nehéz maradt. Az ilyen dolgokkal kb.: együtt kellett élni, lélegezni, és mindig valahogy az ember fejében járt mint gondolat, ha napokra elakadt valahol.

Mondhatnám azt is hogy lehet hogy megöregedtünk, a játék meg az erejénél maradt, közben elkényelmesedtünk. :)

[ Szerkesztve ]

(#2) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Általánosban volt egy sega master system II-m, amin ez volt a beépített játék.
Hogy én mennyire gyűlöltem, mert kis pondró fejjel állandóan meghaltam! :D
Szidtam, mint a bokrot, hogy miért nincs Mario, miért csak ez a gagyi cucc van, de azért nyomtam rendesen és sokat.

A másik nagy probléma az irányítás. Szó sincs itt Mario- vagy Sonic-szintű fizikáról – Alex Kiddnek pont olyan lendülete és érzékenysége van, amivel lehetetlen pontosan ugrálni, márpedig vannak pályák, ahol épp ezt kellene. Állandóan mellé lép, leesik, tovább csúszik, vagy túl hirtelen vált irányt, és vége.
Pont ez volt a lényege, hogy hiába tudtad hova kell ugrani meg menni, ha random erősség volt mindig a gomb megnyomásakor.
Sok, sok rage quitet eredményezett.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#3) Ciccuka válasza Zirowe (#2) üzenetére


Ciccuka
veterán

Rá lehetett jönni egy idő után a kő, papír, olló sorrendjére.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#4) icemad válasza Ciccuka (#3) üzenetére


icemad
nagyúr

Első játékom volt Master System 2-n, amit végigjátszottam. Csak utána jött a sonic.
Kő, papír, olló nagyon könnyű volt, az ellenfél mindig az utolsó pillanatban váltott, csak arra kellett figyelni, hogy jobb vagy bal irányt nyomjunk. Az első végigjátszásnál még a tárgyakat sem használtam. Franc tudta, hogy a pause gombot megnyomva jön elő az inventory. :DDD :B

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#5) Zoltn


Zoltn
senior tag

Ó te jó ég! Ezt a játékot soha nem tudtam végig játszani. :( Bár még nagyon gyerek voltam, de egy idő után kvázi lehetetlennek éreztük a cimboráimmal. Jó öreg Master System II. Még most is megvan. :)) De eszem ágában nem lenne ezt a játékot elővenni. Bár nagyon sokáig lekötött, jobban szerettem mint a Sonicot.

"Music is your only friend. Until the end!"

(#6) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Sonic The Hedgehog Speed Run
Sega Master System II Unboxing

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#7) Adam_Shepard


Adam_Shepard
addikt

atya- gatya!

A Master System 2-ben volt ez a beépített játék, emlékszem, hogy haverral kb. ketté%/=(, mint a hóembert a sokadik próbálkozásra már. Simán állat, hogy meghagyták azt a lendkerekes autó irányítást :D
Leültem ez elé és végig is ment izommemóriából :D

.

(#8) erahurka


erahurka
félisten

Igazi retro cucc, simán landolni fog a virtuális kosárban. Nekem nem Nintendóm meg PS1-em volt, hanem Master System II-m ezzel meg egy Sonic-kal.

Amúgy ha meg új hitboxot és irányítást kapott volna, az lenne a baj. Van örök élet opció ha jól látom, nem értem a problémát.

(#9) erahurka válasza Ciccuka (#6) üzenetére


erahurka
félisten

Á a Sonic is mennyit pörgött! Sose tudtam befejezni, de apukám mindkettőt végigvitte :D

(#10) khron78


khron78
őstag

Megvettem a játékot. A bemutatók alapján azt hittem ez egy jó játék lesz. Az eredeti klasszikus máig az első számú kedvencem. Anno Master System-en rengetegszer végigvittem.
Sajnos ez az új játszhatatlan. Aki régen játszott vele, azt ne tévessze meg ez a verzió! Frusztráló lett az irányítás és sok minden más is.

Pár dolog, amit észrevettem:

- Sokszor felugorva a levegőbe, ott nem lehet fordulás közben ütni + az ugrások kiszámítása is hektikus.
Ezek alapjában teszik élvezhetetlenné a játékot, amik mellett még több frusztráló kisebb változtatás történt, mint:

- Pályamódosítások (Első pálya vizes rész. A jobb szélső hal korábban megakadt a középső térelemben, most az alatt megy el. Először azt hittem rosszul emlékeztem, de nem. Videó 2:26-nál. Ugyan itt egy felesleges térelem a bal alsó sarokban. Mögötte nem látod hol jársz, ami a hal kiütése szempontjából létfontosságú lenne).
- Vizes pályán a polip. A karjait korábban annak a fejéről is ki lehetett ütögetni. Most hozzánk se ér a kar és mégis meghalunk. Akárhogyan is próbáljuk. (A polip alatt rejtett pálya van. Itt a játékos nem is foglalkozik vele, talán nem véletlenül. Videó 6:55-nél).
- A kő-papír-olló játék is megváltozott. Korábban a második körben az ellenfelek felett egy felhőben rövid ideig követhető volt a gondolatuk. Ehelyett animációs képernyőt kapunk, ami semmire nem jó.
- A korábban összeszedhető/kiüthető elemek is meg lettek varriálva. Más van helyette, pl. pénz helyett gyűrű stb.

1 órát vacakoltam ezzel a DX változattal úgy, hogy az 5. pályáig jutottam. Aztán mérgemben a classic-ot előszedve, azt majdnem elsőre sikerült végigvinnem.
Azt hiszem ez mindent elmond.
Pl. save funkciót miért nincs? Szerintem ez lett volna a legfontosabb feature. Helyette kapunk végtelen élet opciót. Ez nevetséges.
A bónusz pályák meg inkább zavaróak, mint élvezetesek. Itt adtam fel ezt a DX sztorit.
Az általam játszott Switch verzió esetén lagolást is tapasztaltam. No comment.
Sajnos a tartalmas és hangolatos játékból, egy kapkodós-frusztráló szenvedés lett.
Szomorú vagyok és csalódott, mert az előzetesekből egy igényesen felújított remake-re számítottam.
Nem ajánlom senkinek.

Alex Kidd végigjátszás

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.