Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) mephi666 válasza Móci (#20) üzenetére


mephi666
nagyúr

még a következő dolog nem volt szimpatikus az egész játékban: a csomó változtatás miatti újratalentelési kényszer, amitől a szememben "kicsit" elveszíti az rpg-jellegét... az, hogy buildek között kb 1pillanat a váltás... rpg-nek van sorolva a játék, de én az összes karakteremmel mindig/mindenhol úgy játszottam, hogy amelyik vonalon elindultam, azt kiismertem és később is azt használtam... "retalent" csupán annyi volt, hogy a félreosztott pontokat rátettem arra, ami hasznos... (szerepjátékos szemmel nézve is ez még szerintem elfogadható) lényegi módosítás nem igazán volt... itt meg cucctól/helyzettől/patchtől függően megy a variálás... pénzért... meg a világ is egyre távolabb került tőlem az idő során :( anno még amikor sokat összejártunk ismerősökkel, sorozatba gyártottuk a vampire/magus karikat, rendesen kidolgoztuk őket, aztán volt, hogy egy részével nem is játszottunk soha... de mindegyiknek megvolt a története... :) csomónak volt hátránya is rendesen, ha illett a karakterhez... itt meg nem is arra megy az egész, hogy ki miként játssza ki jól a karakterét, hanem hogy monoton módon fejlődni-tápolódni-questelni-raidelni... meg sem közelíti a játékélmény még a legelb@szottabb, beivással egybekötött, bagófüstös, kalandot sem, amit valaha lejátszottunk :( vagyis számomra...

ui: látom feljött a d&d... élőben soha nem játszottunk azzal a rendszerrel/abban a világban, viszont az icewind dale sorozattal rengeteget elvoltam... :) imádtam azt a játékot...

[ Szerkesztve ]

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.