Hirdetés

2019. október 19., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ReflX


ReflX
(csendes tag)

Az a elyzet, hogy vettem egy Kingston ramot valakitől és nem működik megfelelően.
Van rá élettartam garancia (meg is van az a zöld papír), de nem tudom, hogy hova kéne elvinni, ahol kicserélnék, vagy valami ilyesmi.
Aki tud segíteni, az segítsen pls!

(#2) Rover623 válasza ReflX (#1) üzenetére


Rover623
(félisten)

Keresd meg őket (telón vagy emilben):[link]

primus inter pares

(#3) peterkeT


peterkeT
(nagyúr)

A témát átneveztem, lehet jövője, érdekes kifejezés ez az ''élettartam garancia''.

Hasznos olvasmányok még a következő két, egymáshoz nagyon hasonló topik: [link] és [link]. Ez pedig legyen az érvényesítés gyakorlati tapasztalatainak fóruma.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#4) EQMontoya válasza peterkeT (#3) üzenetére


EQMontoya
(veterán)

vicces, a büdös életbe nem tudtam róla, hogy az a-data ramokra élettartam gari van, márpedig a 1-es hsz-ben emlitett weboldalon ez található... hmm, miért kussolnak erről ennyire a kiskereskedők? :F :(

Same rules apply!

(#5) Achill3uS válasza ReflX (#1) üzenetére


Achill3uS
(veterán)

Felmész az oldalukra, és egyszerüen leirod mi a hasfájásod az egyik contact us-os cimre (nyilván van külön reklamációs), válaszolnak, adnak egy adatlapot amit ki kell tölteni, mellékeled a garipapírt, visszaküldöd és akkor megpróbáltok megoldást keresni a problémára, ha pedig teljesen hulla a téma, megmondják a hozzád legközelebbi központjuk cimét stb és feladod a memókat.. ha minden rendben van (és nem találnak a garit megsértő dolgokat a ramon - fizikai sérülés, warranty void cimke a helyén ) 2hét és már az asztalodon van az uj ;)
énis most vagyok egy ilyen ügy közepén :U:)

"De tényleg, minek tuningolni? Újabban el sem olvasom a rekorddöntögető hírességek eredményeiről szóló beszámolókat. Teljesen fölösleges tuningolni. Főleg Intel processzort." Taranti (fanatikus tag)

(#6) csontika válasza ReflX (#1) üzenetére


csontika
(tag)

Milyen zöld papír? Én e-bayen vettem egy sodimm-sd ramot doboz stb, de abban csak egy sima leírás van hogy kell berakni, meg a garos feltételek. Mást is kellett volna kapnom, vagy az lehet egyben a gari papír is? Meg azt sem értem miért nics a ramon vonalkód, csak a dobozán...

A rendszeres tanulás a tudás egyik rokona!

(#7) csontika


csontika
(tag)

Bocs az újraszólásért csak nem lehet szerkeszteni...
Elsírtam a bajom a Kingstonnak ők válaszul a következő helyre irányítottak mint magyarországi képviselet:
[link] (Csereszervíz)
Ki kellett tölteni egy hibabejelentőt, szinte egyből válaszoltak :)

''Tisztelt Uram!



A Kingston memóriamodul garancia érvényesítéséhez külön papírokra nincsen szüksége, amennyiben behozza Budaörsi szervizünkbe a hibás modult, ellenőrzés után amennyiben raktárunkon található az adott termék azonnal cseréljük.

Amennyiben nem áll módjában behozni a terméket, lehetőség van a GLS futárszolgálattal a be és visszaszállítást megoldani, ennek költsége 3500Ft+Áfa.

Üdvözlettel:

Farkas István''


Nem szaroznak a számlákon meg a garpapiron, mint az idióta ultraprofitorientált világmárkák magyarországi képviseletei, akik a világgarit éppen csak magyarországon nem tudják érvényesíteni... persze csak jópénzért... vagy még ugysem... HP stb...

[Szerkesztve]

A rendszeres tanulás a tudás egyik rokona!

(#8) [HUN]Tyson válasza csontika (#7) üzenetére


[HUN]Tyson
(senior tag)

Nekem is van élettartamgaros Kingstonom, megnyugtató amit írtál. Szerencsére nincs baj egyelőre vele!

(#9) Shadows


Shadows
(senior tag)

Kérnék egy kis segítséget

anno czombács kolléga sulinetben vásárolt a pc landon 2*512 ddr 400mhz-s ramot (ez így ok)

a héten sorra kaptam a irql not less or equal hibaüzeneteket kék halállal vegyítve mondom tesztelek egy kis ramot mert ha már dfi lanparty lapom van csak be kell kapcsolni a bioszban a tesztet

tesz lefut pofám leszakad kb 250 címzéshibát talált mondom ez nem lehet rendben egyik ram kivesz tesz másik kivesz test 2 együt tesz megvannak a hibák

Probléma

az lenne hogy a ramon elvileg élettartam gari van de SULINETES tehát ha én visszaviszem és mondom hogy így ugy amúgy elhajtanak vajon vagy kicserélik mert nem állapot hgy vinampozok és kék halál.

Ha valami nem világos kérdezzetek légyszi mert még idén szeretném elintézni :R

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#10) Chaser


Chaser
(titán)

Érdekes dolog ez az élettartam gari. Anno én azt hittem hogy örökélet gari, de mint felvilágosítottak, ez azt jelenti, hogy addig van gari rá, míg az adott terméket gyártják. Előbb olvasgattam a totyikot, jó volt látni hogy a kingston nem xarozik garpapírral. Elvileg a kingmax is élettartam garis, de sok helyen 1 v 3 év garival látom. Erről meg azt mondták, hogy a nagyker blablabla... na most ha a kingmax élettartamot ad rá akkor ők mért nem? meg jöttek azzal hogy ez Magyarország..cöcöcöcö
Kell egy ilyen totyik, ahol mindenki megírhatja ezirányú tapasztalatait, hiphip az 5letgazdának :R

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#11) Shadows válasza Chaser (#10) üzenetére


Shadows
(senior tag)

én úgy tudom hogy ha a nagyker ad rá örökgarit attól a kereskedő adhat rá egy évet

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#12) Chaser válasza Shadows (#11) üzenetére


Chaser
(titán)

Hát ez az, de lényegében nem a kiskertől veszed, hanem a nagytól a kiskeren át, a nagyker meg a gyártótól, ha meg a gyártó élettartam garit ad nem értem mért kavarnak...

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#13) Shadows válasza Chaser (#12) üzenetére


Shadows
(senior tag)

tegyük fel veszel egy élettartam garos ramot nagykerben 20k-ért ezt eladod 10% haszonnal 25k-ban adsz rá 1 év garit mint kiskereskedő aztán a pacák jön vissza hogy erre élettartam garancia van xy boltba akkor nem mondhatod neki hogy már nincs rá gari mert ugye 1 elégedetlen vevő mondja el csak 10 embernek stb ígymeg felviszed legariztatod és kész nics gond probléma

én spec ismerek olyan kereskedőt aki nem vesz 3 év gariidőnél alacsonyabbat és azt adja 1 év garival még akkor is 2 év után visszajösz reklamálni hogy jaj nem láttam stb elviszed kész te is örülsz hogy elmondja haverjának az elmondj apistikének stb és ezzel már 3 vevőd van aki a hasznot hozza

tehát sok sok forintra teszel szert

vagy elküld az anyádba hoyg lejárt a gari dugd a sejhajodba a cuccodat<<<meg is érdemli hogy csődbe menjen szerintem mindig segíteni kell a vevőt mert belőle él a kereskedő

EZ AZ ÉN MEGLÁTÁSOM

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#14) westlake


westlake
(félisten)

tudtommal csak akkor lehet elettartam gart intezni a gyartoval, ha a nevedre szolo szamlaval rendelkezel.. legalabbis mushkineknal ezt kovetelik meg.. egyeb esetben nem allnak veled szoba.. sot, olyat is hallottam mar, hogy csak akkor foglalkoznak veled, ha te vagy az a szemely, akinek a neve a szamlan van! (hiaba kaptad meg a szamlat, ha mas nevere allitottak ki)

Play nice!

(#15) Shadows válasza westlake (#14) üzenetére


Shadows
(senior tag)

ezt hívják cigányságnak szerintem

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#16) Ariadne válasza Shadows (#11) üzenetére


Ariadne
(őstag)

Ez nem így van, a kötelező jótállásról szóló 151/2003. kormányrendelet szerint a kisker köteles továbbadni a gyártói ''garanciát'', mese nincs.

''Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.''

Pl. a Magicomp még mindig 1 év garival adja az Asus videokártyákat, holott ezekre 3 évet vállal a gyártó, ott van feketén fehéren a honlapjukon. Ha gáz van az egy év után, ugyanúgy verni lehet az asztalt, mert hiába nem szeretnék, a jogszabályok minden cégre érvényesek...

Annyi viszont esetleg lehet élettartam garancia esetén, hogy ha letelt a szavatosság 3 éve, akkor már a gyártónál vagy a magyar importőrnél érdemes intézned a dolgot (bár hivatalosan akkor is a kisker köteles eljárni). És kiköthet olyat is, hogy mondjuk csak az első tulajdonosnak vállalja, szóval érdemes elolvasni az ilyen spec garik értelmezését is, mert az első év jótállásának és a következő két év szavatosságának minimuma jogszabályban van rögzítve, de ha ennél többet is vállal egy cég, akkor azt már a saját kénye-kedve és feltételei szerint teheti.

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#17) wwenigma válasza Ariadne (#16) üzenetére


wwenigma
(Jómunkásember)

Hehe, komoly. Gyere miskolcra a ****comp-ban mondd csak el! :D

Arctic Cooling Freezer64 PRO-t 1év garival adják, a gyártó 5évet ad... :) Ja, és nyema garipapír, ottablokk, rakdel, oszt majd gyere. Blokkon meg csak összeg.. :)

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#18) lazydog válasza wwenigma (#17) üzenetére


lazydog
(addikt)

Ez a ****comp valóban így működik, ami enyhén szólva sem megnyugtató a vásárló számára.
Ezzel együtt, vagy talán ezért is, a környéken ők kínálják a legkedvezőbb árakat. Másrészt a legfrissebb újdonságok is náluk kaphatóak először.

Quick brown fox jumps over the lazy dog - but can't the Gigabyte!

(#19) Ariadne válasza wwenigma (#17) üzenetére


Ariadne
(őstag)

Hát, ha ott veszed meg, mert 2 Ft-tal olcsóbb, akkor csak tessék, viseld következményeit... Akinek számít a jótállás, az megnézi, hol vásárol. Csak sajnos ez a mentalitás az uralkodó, hogy inkább spórol 100 Ft-ot, aztán sír a szája, hogy gond van a jótállással. :((( Nekem ne mondd, hogy mondjam el az üzletben, nem tudom, rajtam kívül hányan pereltek már be számtech céget garis ügy(nem)intézés miatt... :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#20) wwenigma válasza Ariadne (#19) üzenetére


wwenigma
(Jómunkásember)

Az a poén, Freezert drágábban vettem mint máshol, mert ott szó szerint elhajtottak, hogy nem jó AM2re...

Egyébként se nagyon vásárolok ott, csak ami feltétlendenagyon kell és máshol 2héten belül biztos hogy nem kapok. (nemnagyon van ilyen...)

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#21) golyani válasza wwenigma (#17) üzenetére


golyani
(őstag)

múltkor ott vettem gépet(aláírásomban) ilyen garokat kaptam:
mindenmás 1 év
VGA + Hita vinyó 3 év
házra semmi...

de van egy másik oblt a vizes comp én régebben vetemott egy spire hűtőt azt mondta a srác h ha vmi gáz van nyugodtan hozzam vissza...

[Szerkesztve]

(#22) Ariadne válasza golyani (#21) üzenetére


Ariadne
(őstag)

Asus lapra 3 év gari járna, és a házad is nyilván 10k feletti, szóval 1 év kötelező jótállás arra is van, merthogy kötelező... :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#23) golyani válasza Ariadne (#22) üzenetére


golyani
(őstag)

ezekszerint igaz... :DDD :(((

(#24) Ariadne válasza golyani (#23) üzenetére


Ariadne
(őstag)

Tkp nem gond, mivel ezek akkor is járnak jogszabály alapján, ha papíron nem adták meg. :DDD Mondjuk azért jó eséllyel nem kell majd érvényesíteni úgysem, mert rendben lesz minden a házzal meg az alaplapal is (fő a pozitív hozzáállás :D ).

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#25) Baga1983


Baga1983
(senior tag)

Sziasztok! Sajna tönkrement az egyik Crucial Ballistix Tracer modulom, olyanok segítségét várom akik intéztek már maguknak gyártói garit, és tudnának segíteni nekem.

(#26) Balika911 válasza Baga1983 (#25) üzenetére


Balika911
(nagyúr)

Kérdezd meg Ősembert, szerintem tudja, hogyan zajlik az ilyen! :K

(#27) Baga1983 válasza Balika911 (#26) üzenetére


Baga1983
(senior tag)

Kérdeztem de nem nagyon válaszol.

(#28) Balika911 válasza Baga1983 (#27) üzenetére


Balika911
(nagyúr)

Talán csak elfoglalt. Ha máshogy nem, próbáld meg telefonon.

(#29) artiny


artiny
(őstag)

5.ik hete lessz h elkuldtem a kingston hyperx ramokat az eshopnak ahol vetem...irtam nekik,emailt azt irtak meg nem jott a kingstonebol semmi.

mennyi ido kb.szerintetek meg visszakapom? hova kuldik oket? (szlovakiai ceg az eshop)

(#30) Advent


Advent
(tag)

Sziasztok !

Van 1 pár 2x1GB A-adata vitesta extreme 1066 Ramom amivel idő közben meghibásodott és állandó CRC hibát produkál meg a Memtest is rengeteg hibát talál a ramokban. Elvileg ezek a ramok élettartam garanciásak de semmi papírom nincs róla ( itt vettem a Ph-n) csak a kis doboza van meg azon áll h Lifetime Warranty.

Van valakinek ötlete kihez fordulhatnék Magyarországon ezzel a problémával ?

Psn ID: Muki-13 , Btag : LiquiDSuN#2963 , Steam : Liquid_Sun

(#31) gyorigabor


gyorigabor
(csendes tag)

Sziasztok,

Nekem is hasonló problémám van. Van egy élettartam garanciás KINGMAX laptop memóriám, de sajnos nem tudom, hogy hol vettem, a papírját sem találom. Felhívtam néhány boltot, ahol vehettem, de mindenhol azt mondták, hogy garancialevél ellenében tudnak csak segíteni.

A kérdésem a következő lenne:
Megtudja nekem mondani vki, hogy hol lehet intézni KINGMAX élettartam garanciás memória modul cseréjét (anélkül, hogy a garancia levelet be kelljen mutatnom - mivel ahogy olvasom a hivatalos kingmax oldallal sokra nem megyek)??

Köszi

(#32) akyyy


akyyy
(senior tag)

Helló.
Van egy elvileg márkásabb ADATA-s egy terás usb-s külső vinyóm. vettem egy tv-t, és arra rákötve elég sokszor csak kattog meg minden baja van, eddig laptoppal ilyen gond nem volt, csak nagyon ritkán.

lehet hogy a kábelja ellazult valahol, vagy a csatlakozoján van valami bibi.

elvileg még garanciás. hol tudom megjavíttatni?

csak ott lehet ahol vettem?

(#33) zimi1991


zimi1991
(aktív tag)

Sziasztok!
Valaki nem tudna nekem segíteni élettartam garos mushkinn ramok garanciáztatásában?
SAjnos a papírok nincsenek meg és a bolt ahol lett véve ugyan elfogadja a gari kérelmemet, de csak jóval gyengébb és olcsóbb ramot adnának vissza amit én nem szeretnék...
Mindezt arra hivatkozva, hogy még annyiért lett véve és, hogymost föl metnek a ram árak...
Ha valaki tud nekem ebben segíteni esetleg vállani tudja a garanciáztatást az keressen meg privátban!

[ Szerkesztve ]

A privátokra illik válaszolni!

(#34) mr.ki


mr.ki
(aktív tag)

OCZ gariérvényesítésről információra lenne szükségem.

Forza **Juventus* !! Nem állunk meg 3 csillagig és utána sem! 32 scudetto

(#35) Vasy09


Vasy09
(senior tag)

Sziasztok!

Esetleg valaki tudna nekem segíteni, hogy Kingston HyperX ramnál hogyan és kinél tudnám érvényesíteni az élettartam garit? Csak mert a bolt, ahonnan vették, elhajtott azzal, hogy a nagyker csak 3 évet vállalt rá, pedig ugye élettartam garis! :U

Segítségeteket előre is köszönöm!

PS4: Vasy99 X1: Vasy09

(#36) Asador válasza Vasy09 (#35) üzenetére


Asador
(tag)

Helló!

Egy pár Kingston HyperX Blu RAMom döglött be az elmúlt hetekben, így intéztem:

1, customerservice@kingston.eu ide írtam, hogy mi a nyűgöm, nemsokára válaszoltak ezeket kérdezték:

- Make and model of your Computer/ Motherboard
- Part Number of the Kingston-module
- Revision number of the module – BOM:
- Quantity of Kingston modules installed:
- Is there any other memory installed (non Kingston modules)? If yes, which one?
- Has this memory module ever worked? If yes, for how long?
- Exact BIOS and OS:
- Please describe the problem and any troubleshooting you have tried
- Your full address and telephone number. We need this information in case we have to replace your product and create a service request to resolve your query.

Tehát ha ezeket rögtön megírod spórolsz pár napot.

2, Válaszoltam.

3, Utána küldtek egy azonosítószámot amire a későbbiekben hivatkoznom kell. Aztán pár napra rá felhívtak, hogy megfelel-e ha más típusú ramot kapok, mert ami nekem van már nem forgalmazzák.
Kaptam emailben egy címzést amit ki kellett nyomtatnom és a csomagra kellett ragasztanom, így ingyenesen küldhetem Angliába amit iziben meg is tettem.

4, Majd eltelt 2 hét írtam nekik, hogy mizu, megkapták-e a ramokat, erre ma hívtak /magyar ügyintéző!/, hogy sajnos még nem kapták meg a csomagot de ne aggódjak mert küldik csereramokat. Kérdeztem a kisasszonyt, hogy mi lesz ha a Posta nyúlta le és az életben nem látják a hibás RAMokat. Azt mondta leírják veszteségbe.

Szóval le a kalappal Kingstonék előtt, annak ellenére hogy a Magyar Posta valamelyik "kedves" alkalmazottja ellopta a csomagomat /erre a nyakamat teszem nem ez lenne az első, boldog lehet 2 hibás modullal/ kapok 2 új modult.

Bár csak minden hasonló dolgot ilyen gördülékenyen ennyire profi hozzáállással szembesülve lehetne intézni.
Nem is lesz más RAMom többet csak Kingston :)

[ Szerkesztve ]

(#37) Vasy09 válasza Asador (#36) üzenetére


Vasy09
(senior tag)

Szia!

Köszi szépen, ez nagyon jó hír nekem, mivel közben a másik párból is meghibásodott az egyik, szóval, így már nekem is két fél pár hibás kingston hyper x blue modulom van! :( Akkor szerintem én is elintézem ezt így, ahogy te is! Ja, még annyi, hogy csak az angol support van igaz?

PS4: Vasy99 X1: Vasy09

(#38) Asador válasza Vasy09 (#37) üzenetére


Asador
(tag)

Én csak az angolt néztem mivel magyar nincs más nyelven meg nem beszélek.
Igaz az angolom sem túl "irodalmi" :) szerintem ezt levágták az e-mailjeimből meg abból mikor /legelőször/ egy angolul beszélő Kingstonos kolléga hívott akkor kicsit nehezen értettük meg egymást ugyanis ma már egy magyar kisasszony hívott.
Ha nem annyira vágod az angolt talán érdemes leírni nekik, hogy lehetőség szerint telefonon magyarul keressenek, hátha szerencséd lesz.

[ Szerkesztve ]

(#39) Vasy09 válasza Asador (#38) üzenetére


Vasy09
(senior tag)

Ok, köszi, még egyszer a segítséged! Én is így vagyok az angollal, megy megy, de azért nem igazán irodalmi szinten! :) Akkor összegyűjtöm az infókat, aztán szerintem ma holnap meg is írom nekik a levelet! Köszi mindent! :R :R

PS4: Vasy99 X1: Vasy09

(#40) strom77


strom77
(csendes tag)

valaki segitene nekem egy dobozos kingstone hyper x élettartam garancia érvényesítésében
?

(#41) torreador22


torreador22
(aktív tag)

Sziasztok. Az lenne a kerdesem hogy adott egy Geil ram ami elvileg éllettartam garancias de nincs se számla se garancialevél. Esetleges meghibásodásnál igy is érvényesíthető a garancia? Ha igen akkor hogyan? Köszönöm.

torreador22 felhasználónak 369 pozitív és 0 negatív értékelése van az oldalon!

(#42) Achilles209 válasza torreador22 (#41) üzenetére


Achilles209
(tag)

Nekem is ugyanez a problémám. Ráadásul nincs magyarországi képviselet, csak egy Facebook oldalt találtam, amire már másfél éve nem posztoltak. Se telefonszám, semmi.

A ProjektORgazda

(#43) inf3rno válasza lazydog (#18) üzenetére


inf3rno
(addikt)

Zsír. Vettem tőlük APC szünetmentest, szarul tekercselt, búg 10-15dB-en alap szinten, éjszaka egy kicsit zavaró. Szóval ezek szerint nincs értelme visszavinnem, hogy cseréljék már ki egy normálisra.

Ezt rendesen benéztem, 2017 helyett 2007. :D

[ Szerkesztve ]

(#44) Predator2


Predator2
(addikt)

Helló

Adott egy Corsair memória kit (2x4gb):

DDR3 8GB/1600MHz CL9 CML8GX3M2A1600C9
úgy emlékszem erre a ram kitre a gyártó élettartam garanciát vállalt.
Hogyan deríthetném ki, hogy valós e?

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.