Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-04-13 15:57:37

LOGOUT.hu

:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3951) edgR válasza Vigilante (#3950) üzenetére


edgR
őstag

:Y

(#3952) GEIL válasza Vigilante (#3950) üzenetére


GEIL
addikt

:R

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

(#3953) Aprósólyom válasza edgR (#3949) üzenetére


Aprósólyom
addikt

:DD

(#3947) 5150: Ebbe a vitába nem mennék bele, lévén én nem mentem utána nemzetgazdásgi léptékű adatoknak. Küldj egy forrást és átnyálazom.

Jevons paradox

(#3954) 5150 válasza Aprósólyom (#3953) üzenetére


5150
aktív tag

Kétlem, hogy ilyesmit fogok tenni és órákat elbaszni másfél évvel ezelőtt látott video dokumentációkra. Igy utólag úgy látom célravezetőbb, ha egyetértek, szóval: Egyetértek. Igaza van a barátaidnak, a thermonukleáris erőművek által termelt energia költségeinek bruttója tényleg egélban van az általuk emlitettekkel.

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#3955) Aprósólyom válasza 5150 (#3954) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Én csak forrást kértem, nem saját kifejtést. 1,5óra lenne a források visszakeresése? Ellenben a további szövegre semmi szükség nem volt. Nem kell ilyen szintre lealacsonyodni. Ez a fórum többre érdemes, mint egy YT-hoz hasonló kommentszekció.

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#3956) 5150 válasza Aprósólyom (#3955) üzenetére


5150
aktív tag

"Lealacsonyodni"? "1.5óra"? Mivan :F Nem tudtam, hogy az egyetértés, vagy beleegyezés "lealacsonyodásnak" számit újabban, a másfél órát nem tudom honnan vetted, ilyesmit nem irtam, ahhoz viszont szerintem jogom van, hogy egy teljesen érdektelen vitába ne menjek bele. Mert ugye csak úgy ide lökted, hogy "küldj egy forrást és átnyálazom". Az, hogy ráérek e (kurvára nem) mert épp füdrőkádat javitottam 2 video szerkesztés, renderelés közben, azután rohannom kellett 35km-el arrébb csak aznap, a kutyát nem érdekli ezért sem irtam be, vagy részleteztem. Ahogyan az sem hogy egyáltalán érdekel e a téma annyira, hogy visszanézzem másfél éve mit nyilatkozott 50 percben, az általad (ismerőseid) által vitatott megtérülési dologgal kapcsolatban az egyik illetékes hőerőgépész mérnök főfejes, aki részt vett az "első" erőmű tervezésében, épitésében. Vagyis tipikusan az az eset, hogy se ide a fórumba nem vág, se időm nincs visszakeresni, viszont ha nem teszem, nem linkelem a "forrásokat" hülye vagyok. Ha meg nekiállok "átnyálazni" hogy "átnyálazhasd" megáll az élet. Hát én azt választottam, hogy szarom le az egészet, inkább megyek a dolgomra, ahogy eredetileg is akartam, igy egyszerűbbnek tűnt egyetérteni vitázás helyett. Ha ez téged ennyire megsértett, ha szerinted a hozzászólásom ennyire low level, szinten aluli, fórumhoz méltatlan stilusú és érdemtelen, akkor bocsánat! Nekem erre nincs szükségem hogy virtuális térben ismeretlen kioktató figurákkal vergődjek baromságokon, felbasszanak netes okoskodó, ráérőbajnokok, úgyhogy létpem is innen a faszomba, úgyis halott az egész, meg a game is.

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#3957) Aprósólyom válasza 5150 (#3956) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Sry! A 1,5 órát összemostam a 1,5 évvel. :B (Ezt sajnos a fél szemmel való figyelés és szerkesztgetés miatt történt.) Én nem sértődtem meg, attól, hogy lealacsonyítottnak éreztem a kommunikációt. Azt állítottad, hogy a szakmában dolgozó barátaim tévednek, nagyot. Pont ezért kértem, hogy küldj forrást, hogy átnézhessem, de inkább írtál egy nyilvánvaló kamut, ahelyett, hogy egyenesen leírtad volna, pl. "bocsi, erre se idő, se energiám". Szerintem ez lett volna korrekt. :R

Jevons paradox

(#3958) D4v3


D4v3
őstag

Nehezen békülök ki ezzel a dizájnnal, de a többi dolog alapján még akár jól is elsülhet a Diabotical, lehet már jelentkezni a bétára [link]

(#3959) wjbhbdux válasza D4v3 (#3958) üzenetére


wjbhbdux
veterán

hajrá, ez az egyik utolsó esélye a műfajnak akárhogy is nézzen ki.

/s

(#3960) Aprósólyom válasza wjbhbdux (#3959) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Érdekes, hogy nem kérnek semmilyen gép specifikációt a beta teszt jelentkezéshez. Az nem szokás?

Jevons paradox

(#3961) D4v3 válasza Aprósólyom (#3960) üzenetére


D4v3
őstag

Elég semmilyen a min. követelménye:

OS: 64-bit Windows 7
Storage space: 15 GB
Processor: Intel Core i3 2.4Ghz
Graphics Card: NVIDIA GeForce GT 640
Memory: 6 GB


A hétvégén amúgy QC lan lesz Katowice-ben, Raisy-nek kinéz azért egy top4 legalább. Pénteken meg QC PTS szerver is indul, lehet leveszik végre a karácsonyi fényeket :D

[ Szerkesztve ]

(#3962) Aprósólyom válasza D4v3 (#3961) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Nem néztem utána, hogy milyen esemény lesz, de láttam hogy gyakorol, illetve Rapha is jetlaggel gyakorolt. Gyanús volt, hogy valami készülődik. Majd ránézek a közvetítésre, azért jók szoktak lenni a meccsek.

Jónak ígérkezik az alacsony konfigurációs igény. Akkor eladom a PC-m és veszek egy olcsóbbat. :DD Amúgy az meglepő, hogy egyből 9 térképpel indítanak tesztet. Én azt hittem, hogy több idő el fog telni valami értékelhetőig, miután az Epic betett egy kis pénzt, de ez a béta teszt már nagyon biztató.

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#3963) wjbhbdux válasza Aprósólyom (#3962) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Nem akkor kezdték, a bejelentés 2012-ben volt még Reborn néven, aztán 2016-ban kickstarteren gyűjtöttek a fejlesztésre. Az Epic pénze még mostantól további 2 évre biztosítja őket és az esport részt is finanszírozza.

/s

(#3964) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

Hát megjött. Diabotical @ twitch

Jól le kell tekerni hogy az ismertebb Quakes és Unreales neveket megtaláld a mai menőbb streamerek alatt, eljárt felettük az idő.

Lehet kéne egy saját topik neki :DDD

[ Szerkesztve ]

/s

(#3965) Vigilante


Vigilante
őstag

Az utóbbi 10 meccs elég jól adta. :DDD :DDD :DDD

△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △

(#3966) D4v3 válasza wjbhbdux (#3964) üzenetére


D4v3
őstag

Nagyon kellemes az engine alatta, így pár óra után is lejön, hogy mennyire játszhatóbb ez a játék, mint a QC. Fél pillanat alatt bent vagy a játékban, custom lobby-t sem áll semmiből összerakni és a kódját discordon szétosztani. Most még szerver gondok voltak végig éjjel, de jó lesz ez szerintem a későbbiekben. Kompetens fejlesztők állnak mögötte és az Epic miatt lesz is lóvé tolni a szekeret.
QC-ben lemegy még szerintem a mostani hétvégén a Pro Leauge lan meg nyáron a QuakeCon és ott meg is szűnik a pro scene, ahogy van. A grafikát sajnálom, mert tetszik a stílusa, de minden más sajnos jobb is, ha eltűnik lassan.

(#3967) Aprósólyom válasza D4v3 (#3966) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Elsőre kicsit meglepő, hogy az Epic beállt a fejlesztők mögé pénzzel. Lehet azért, mert ők is szenvedésnek értékelik a QC pályáját, illetve az Unreal Tournamenttel kapcsolatban sem vizionálnak "nagy jövőt" (ez sajna egyértelmű évek óta). Bár igaz, hogy annak a dinamikája eltér a quake sorozathéhoz képest.
Csapatban én mindig jobbnak értékeltem az UT,-t egyéniben vagy 2v2-ben vagy DM-ben pedig a Quake-t. Ti hogy vagytok ezzel? (Lehet kicsit off, de legalább elbeszélgetünk az erana shooterekről, míg nem nyitunk külön topicot a Diaboticalnak.) :DDD
Én nem kaptam kódot a jelentkezésemre, de fél órányi stream nézés után, igencsak ígéretesnek tűnik. Alig várom, hogy nyilvánosan játszható legyen.

Ui.: Már két hónapja nem játszottam, de tervezem, hogy újra felteszem a QC-t és only rankedeznék. Ellenben kérdés, aki próbálta mostanság, mi a tapasztalata? Mennyire gyorsan talál gémet (időszak/rank szerint)? Mert ha hosszú a várakozási idő, akkor lemondok az ilyen terveimről. Úgy is nagyon bejön a Paladins. Az is közel olyan pörgős, mint egy quake, ellenben taktikusabb/összetettebb és ez tetszik benne.

Jevons paradox

(#3968) frango13 válasza Aprósólyom (#3967) üzenetére


frango13
aktív tag

Tényleg kéne egy topik neki! :)
Marha jó a játék. Fluid, jó hitreg, gyors, részletesen állitható minden. Ezek a nagyon nyitott mapok nekem nem igazán tetszenek, de majd úgy is lehet csinálni bármilyet. 5v5 szerintem nagyon jó. Szivesen nézném versenyeken is. Remélem megragad egy nagyobb játékosbázis benne és rendszeresen lesznek versenyek is.

:)

(#3969) 5150 válasza frango13 (#3968) üzenetére


5150
aktív tag

Én eddig csak kb. félórát toltam, eléggé szokni kell quake után. Ami fura, hogy szerveren az fps leesett kb felére a gyakorló maphoz képest (vagy lehet, hogy gyenge a gépem hozzá :F ) Viszont tényleg RENGETEG az állitási lehetőség, konzol is van és tényleg például ennyire bőven szenmélyre szabható accel(ek)et eddig még semmilyen játékban nem láttam. Alapból van 3 fajta, "natural", "power", meg asszen "linear" vagy ilyesmi és azon belül is rengeteg állitási opció.

2gd nem tudom mit szivott, mert a folder, de még a dll nevek is állati viccesek :D Még érezni, hogy béta, vannak elsőre feltűnő bugok, pl. a "0" át nem érzékeli numpadon, meg máshol sem, de ettől még betehető, copy/paste-el "kintről" (pl. fps 250-nél, csak 25-ig jutsz, hiába nyomkodod lázasan a 0 gombot, de máshol sem működik) Viszont letisztult és még tovább, a végletekig "butitható" a grafika, ha valaki úgy szereti. 2v2-ben még nem voltam csak az online tesztlövölde ffa szerűségben, de az nekem nagyon kaotikusnak tűnt elsőre. Egyelőre a fegyvereket sem vágom, de majd csak leesik, ha jobban utána nézek (vagy nem) Pl. sokkal több fegyver van, mint amennyit a bind menüben láttam, de tényleg vagy 10+ :F (halnal volt, nem emlékszem, de sok) Nem tudom csak én állitottam el valamit, vagy tényleg ilyen lesz, de ha duplán nyomok bizonyos fegyverbindeket, átvált másik "megfelelőjére". Pl. nálam a railgun helyén alapból valami nyilpuska van, de ha mégegyszer megnyomom átvált railgunra. Ha megint, visszavált nyilpuskára. A mozgás szerintem jelentősen eltér a quake vonaltól, valahogy más a "fizikája". Pl a straffe jumpot és egyebeket én nem éreztem, de ettől még csinál valami hasonlót, vagy faszom se tudja. Nekem legzavaróbb az az 50!% fps esés volt, de serioust és aesont kérdezve, náluk nem jelentkezett, szóval valószinűleg csak az én vasam gyenge.

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#3970) frango13 válasza 5150 (#3969) üzenetére


frango13
aktív tag

Imádom, hogy úgy is lehet állitani a sensit, hogy megadod neki, hogy hány cm-en akarsz fordulni 360 fokot. Tényleg olyan az egész, hogy érezni, hogy játékos csinálta játékosoknak ezt a gammát. QC-ben hány év kellett, hogy a célkereszt állitható legyen? :D
FPS-sel nekem is gondom van... OW-jobban fut...De ez még csak egy első stressz teszt. Tuti lesz jobb is.
2GD alapból egy f.sz. :D Hűen tükrözi a játék a lelki világát. A streamjei is.
Practiceben megkapsz minden fegyvert, azért van egy binden több is. 5v5-ben az a crossbow nincs is. Meg van még azokon is vagy 4, amelyik a heal labdán van. Azok meg majd pickupok lesznek. Van blaster meg minigun. Grappling Hook is lesz. Tuti hogy lesz crouch sliding is valahogy. Sarkoknál a "vállal támasztás" nem tudom megye-e. Azt is le kel tesztelni.

:)

(#3971) 5150 válasza frango13 (#3970) üzenetére


5150
aktív tag

Na ma jött is egy update.


Gondolom most még 2-3 hétvégén át gyűjtik a tapasztalatokat. Jobb igy, mint kiadni félkészen, vagy bétának kinevezett alpha szinten, mint a QC-t.

És igen, vannak benne okosságok pl. egér beállitás fronton:


Vagy épp hud fronton

Játékon belül állitható az nv féle maximum prerendered frame, illetve amd féle flip queue size (amd-nél normál esetben még driver panelból SE! Itt ingame megoldható, még erre is gondoltak)

Aztán az egyéb beállitások. Igazad van, tényleg látszik, hogy játékos csinálta játékosoknak.

Na ilyenek vajon mikor is lesznek QC-ban? A zenimax teamnek még az is vagy másfél évbe telt, hogy a célkereszt buzerálható legyen minimális szinten. Ezt a diaboticalt meg gyakorlatilag egy ember irogatja évek óta hobbiból a sufniban..

"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"

(#3972) frango13


frango13
aktív tag

Tudom, hogy rohadtul off, de szeretnék venni 144hz-es monitort. Ideje továbblépni a 75hz-ről. Valaki tud ajánlani valamit, 70k környékén, kompetitiv fps-ekhez? Gondolom TN paneles kéne. 1080p, 24", állítható magasság,dőlés. Én LG 24GM79G-t vagy BenQ XL2411Z-t gondoltam. :R

:)

(#3973) peterr85 válasza frango13 (#3972) üzenetére


peterr85
tag

Szia!
Én is most vadászok monitort, AOC 24G2U elég szimpatikusnak tűnik. 24", ips, 1ms, 144hz. Tesztek alapján is simán vállalható és 60k körül megvagy. Per pill nem sok helyről lehet beszerezni és figyelj, hogy nem a 24G2U5-ös verziót nézd, az csak 75hz-es.

(#3974) frango13 válasza peterr85 (#3973) üzenetére


frango13
aktív tag

Ahogy olvasgatok utána(Már ráment vagy 4-5 órám.) Egyre inkább húzok a Zowie XL2411P felé. Gyors TN panel, alacsony input lag. Meg van hozzá progi, amivel a blur reductiont lehet százalékosan is állítani. Akinek esetleg ilyen van írhatna róla...

[ Szerkesztve ]

:)

(#3975) D4v3 válasza frango13 (#3974) üzenetére


D4v3
őstag

Z-t meg P-t is írtál, de gondolom utóbbiról lesz szó. Én alzából csíptem el egy bontottat 60 körül, amikor megláttam IPS mellett a képet úgy voltam vele, hogy ezt lehet vissza kéne vinni :D Aztán megtaláltam [ezt] a reddit postot, állítgattam rajta és egész tűrhető lett a végeredmény. Játszani vele meg tényleg komoly ugrás 60hz-ről, tud beépített digital vibrance-ot és black equalizer-t, ami tök hasznos cucc is lehet FPS-ekben főleg. DVI és HDMI kábellel nálam a fekete háttér win10-en szürke csíkozott volt valamiért, kábelcsere displayport-ra megoldotta. Alapavetően ajánlani tudom csak, játékra jó ár/érték arányban van ez.

(#3976) sto1911 válasza D4v3 (#3975) üzenetére


sto1911
veterán

A vibrálást nem mindenki bírja.

(#3977) frango13 válasza D4v3 (#3975) üzenetére


frango13
aktív tag

Kösz az infókat! Tegnap már meg is rendeltem. :) A P-s verziót persze. Mostanában már elég gyorsan elfárad a szemem is és talán ezzel a monitorral ez is javulni fog.
Blur reductiont állítgattad a Blur Busters Strobe Utilityval? Ez volt a legnyomósabb érv, ami miatt ezt választottam.

:)

(#3978) Aprósólyom válasza frango13 (#3977) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Milyen módszerrel csökkenti a blur-t a zowie? Nekem az LG módszere annyira nem jött be. (120Hz képfrissítésnél a render képek közé egy fekete frame-t illeszt be, így hívják motion 240-nek. Végül nem sokkal lesz élesebb gyors mozgásoknál.)

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#3979) frango13 válasza Aprósólyom (#3978) üzenetére


frango13
aktív tag

(#3980) D4v3 válasza frango13 (#3977) üzenetére


D4v3
őstag

Igen, az a cucc tuti kell, mert a konifgurálás után elég sötét marad a kép és azzal lehet ezen javítani.

(#3981) hoto4320 válasza Aprósólyom (#3967) üzenetére


hoto4320
tag

Mindig talál gémet 1-2 percen beül, szerintem játszható és jobb mint a Diabotical!!!! Quake forever!!!! :)) Én még mindig bizakodó vagyok. Raisy vs Rapha döntöt több mint 5000 nézték. Ennyien még nem nézték ahogy én látom.

(#3982) wjbhbdux válasza hoto4320 (#3981) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Twitchtracker szerint,

Quake Champions peak viewers
, in 2017
56,871

, in 2018
47,012

in 2019
15,632

in 2020
7,571

:(

[ Szerkesztve ]

/s

(#3983) hoto4320 válasza wjbhbdux (#3982) üzenetére


hoto4320
tag

Jaj, lehet nektek van igazatok :( és mégis elfog tűnni. Csak azt nem tudom mi fenével fogok akkor játszani?? :)

(#3984) GEIL válasza hoto4320 (#3983) üzenetére


GEIL
addikt

21 év Quake 3 után én Fortnite-ra váltottam XD :DDD ;] :O :R

esetleg:

PubG ?
Cs ?

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

(#3985) hoto4320 válasza GEIL (#3984) üzenetére


hoto4320
tag

Cs-ből jöttem, de mindig játszottam a Quake-kel, én még az a korosztály vagyok mikor számtek órán Quake 1 ment lanba a haverokkal. :) Meg 2 gépet összeraktunk print kábellel :)

(#3986) GEIL válasza hoto4320 (#3985) üzenetére


GEIL
addikt

szintén.... :K mi még Doom2-vel és Duke Nukem 3D-vel kezdtük a LAN-t.. :R

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

(#3987) hoto4320 válasza GEIL (#3986) üzenetére


hoto4320
tag

Majd követlek hátha lesz vmi alternativa ahol nem kell sok ész csak lűűűnni kell :)

(#3988) Aprósólyom válasza wjbhbdux (#3982) üzenetére


Aprósólyom
addikt

PL. 2019 Januártól mostanáig, a twitch statisztikái szerint a PUBG átlagos nézőszámok kb. negyedére/ötödére estek, addig a steam charton ugyan ezen időszakban csak felére esett az átlagos játékosszám. Szóval én stream nézők alapján én nem vonnék le "halálos" diagnózist egy játékkal kapcsolatban. :)

Talán a Quake csatorna statisztikái relevánsabbak lehetnek, mert azok mutatják a "kemény mag"-ot. Ott látható, hogy a pro meccseket is max 11***-en nézték. És 1 évvel azelőtt és a legutóbbi meccseket is kb. 5*** néző nézte átlagban. Tehát, ha a 11***-es nézettséget félretesszük, akkor stabil tábort feltételezhetünk.

All-in-all: lehet nem kell temessük annyira a QC-t. Egyszerűen csak nagyon kicsi ez a játékosbázis. Persze köszönhető a motornak/szervereknek is.

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#3989) wjbhbdux válasza Aprósólyom (#3988) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Ez olyan helyzet mint az SC2-nél, azt is többen nézték mint ahányan játszottak vele. A túl nehéz játékoknál ez van. Viszont ott kialakítottak egy coop módot amivel többen tudnak játszani, és termelt annyi bevételt hogy pár évig kihúzza.
Ennyi nézővel ez a pro league nem mehet sokáig, általában 1 vagy 2 év után szokták újraértékelni az ilyen esportos befektetéseket a cégek. Aztán csak a kis 500 dolláros online versenyek maradnak majd, évi 1 quakeconon vmi.
A sikeres kisebb esport játékok mint a Rocket League vagy a R6 Siege tudnak folyamatos növekedést is mutatni ahogy telnek az évek.
Team Liquidnél már lehet sejtik a végét, mert átnevezték a quake wikit arena fps wikire.

/s

(#3990) joccadoki


joccadoki
senior tag

Látom szidja mindenki a játékot, hát csatlakoznék Spartacus bojkottjához. Leginkább a problémám az az hogy amit látok a képernyőn, az a valóságban rég nincs ott! Ahol ez nagyon morcít az a RAILGUN! Amikor látom hogy átmegy a lövés azon a rusnya testén, az nagyon fel tudja húzni az idegrendszeremet. Vagy mikor rocket arena van, és telibe lövöm és nem hal meg! Nekem ezek a gondjaim vannak!

"A világ nincs tele seggfejekkel! Csak pontos stratégiát követve vannak elhelyezve, hogy legalább egy biztosan keresztezze az utad minden nap."

(#3991) sto1911


sto1911
veterán

Reflex, CPMA, OSP, Diabotical. Van miből választani, mind jobb, mint ez, mégis itt sírnak, ahelyett, hogy ott játszanának.

[ Szerkesztve ]

(#3992) edgR válasza joccadoki (#3990) üzenetére


edgR
őstag

A játék sokkal gyorsabb annál, minthogy észre tudd venni, ha pár pixellel bár, de elhibázod a célt. Javaslom, hogy rögzítsd a játékmenetet, aztán játszd vissza lassítva. Meg fogsz lepődni.

(#3993) frango13 válasza edgR (#3992) üzenetére


frango13
aktív tag

Persze ebben is van valami, mert sokszor tényleg ráfogja az ember, aztán ha visszanézi, akkor tényleg mellément...De, ha jó lenne a hitreg, akkor nem egyből ez lenne a reakció. Lengyelbe, ami most volt Pro liga verseny, belenéztem. A gyorsan a levegőben mozgó karaktert végig szépen lekövette shafttal és kb. 1/4 damage lett csak belőle. Elég gáz...

:)

(#3994) edgR válasza frango13 (#3993) üzenetére


edgR
őstag

Természetesen azt sem állítom, hogy 100%-ig megbízható a hitbox. Főleg neten nem az, prok elmondása alapján 5-ös pinggel "lanon" jobban adja.
A netkód is olyan, amilyen.
Viszont az esetek túlnyomó részében mi hibázzuk el a lövést, és vannak sokkal rosszabb netkóddal rendelkező - hatalmas e-sport értékkel bíró, "competitive"-nek csúfolt játékok is a piacon (nem akarok címeket sorolni CS:GO). :)

(#3995) Aprósólyom válasza frango13 (#3993) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Korábban én is és a játékostársak is érezték, hogy valami nem OK a hitreggel.
Próbaként indítottam only Easy botok ellen pár játékot. És aztán csak LG a sétálgató, ácsorgó botok ellen.... Próbáljátok ki. Meg fogtok lepődni, hogy mennyire low acc. LG lesz a végén, annak ellenére, hogy mennyire könnyű követni őket. Nemhogy 100% közelében nem lett, de emlékeim szerint a 65% acc.-t sem lépte át az LG a végén. Pedig a napnál is világosabb volt, hogy folyamatosan pontos volt a célzás. Legrosszabb esetben a frag pillanata utáni, 1-2 shottal ronthattam a statot. Én onnantól kezdve nem játszom. Ez volt kb. 3 hónapja. Bárcsak hamarabb kipróbáltam volna. Több hajam maradt volna.
Próbáljátok ki, kíváncsi leszek a visszajelzésekre.

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#3996) Aprósólyom válasza edgR (#3994) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Én cs-ben nem nagyon érzek problémát, csak ritkán, ha van, az inkább egyesek szar nete/rossz pingje miatt van. Vagy, amiatt mert kihasználják a rendszer "tehetetlenségét" és corner peekelnek, és úgy adják be a fejest, prefire-ben, jó célkereszttartással. Én meg a fogadó oldalon annyit érzékelek, hogy éppen ahogy megláttam a lábujját, már meg is haltam... Emiatt nem igazán állok mozdulatlanul 1-3 másodpercnél többet, de jellemzően, ha szöget tartok, akkor is svenkelek folyamatosan.

Jevons paradox

(#3997) edgR válasza Aprósólyom (#3996) üzenetére


edgR
őstag

Ezért nem lehet lanon, nem mozduló, guggoló ellenfél fejét eltalálni?

(#3998) wjbhbdux válasza edgR (#3997) üzenetére


wjbhbdux
veterán

ha tudsz ilyen hibát reprodukálni akkor dokumentálod, jelented és javítják. mint ahogy itt is tették, másnapra volt fix.

[ Szerkesztve ]

/s

(#3999) Aprósólyom válasza edgR (#3997) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Szemből vagy hátulról? Mert én csak hátultról fejre célzáskor vettem észre, hogy nehezen adja a HS-t. De az ha jól emlékszem a hitbox miatt van? A fej enyhén előre dől így nehezebb eltalálni hátulról? Valami ilyesmi? Erre gondolsz?

[ Szerkesztve ]

Jevons paradox

(#4000) Vigilante válasza joccadoki (#3990) üzenetére


Vigilante
őstag

Hát nem tudom, én ha odateszem magam volt, hogy 75%-os célzást lehoztam azzal a szarral. Apex Legends, nah ott tényleg van néha (főleg 1-2 karakternél), hogy csak nézel, hogy hová lettek a lövéseid, miközben 300 FPS mellett egy 240 Hz-es monitorral követed gyönyörűen le az embert... :O

△ Asrock X570M Pro4 △ AMD Ryzen 9 5950X ~ 4.4GHz - 1.248V +Corsair H115i PRO XT △ EVGA RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING 24GB (1950 MHz/20000MHz) - 0.950V △ G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 - 3600MHz △ Samsung EVO 970 M.2(500GB) +Samsung 980 PRO M.2(1TB) △ Samsung Odyssey G7 C27G75T ívelt 240Hz (27") △

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.