Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Bennyboy


Bennyboy
őstag

Érdekes a játékmenet, kíváncsi vagyok rá.

ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa

(#2) Silenzio válasza Bennyboy (#1) üzenetére


Silenzio
addikt

Technikailag olyan alap szintet sem teljesít, hogy most rohadt dühös vagyok. Rákényszerít a WASD-re gyaloglásnál, autózáskor működik az előre-hátra nyíl, de kanyarodni ismét csak AD-vel lehet, és nem konfigurálható. Minden mást kb. enged állítani, de a legelején, mikor elkapott egy anomália, előjött egy szokásos, általában Unreal engine-es játékokban tapasztalt hiba, úgyhogy nem tudtam visszaszállni a kocsiba tankolás után, míg vissza nem konfiguráltam Enterről E-re a beszállást. A kocsit beindítani utána sem engedte, pedig az alapértelmezettnek megfelelő gombokat nyomtam. Utoljára az Amnesia: The Bunkerben volt ez a bug, az is instant uninstall volt. Felháborító, hogy egyesek ennyire nem tudnak programozni. Pfuj, komolyan.

És mivel balkezes vagyok, azzal tartom az egeret, immár több mint 30 éve tökéletesen elvoltam az irány billentyű, jobb CTRL, Shift és numerikus billentyűzet használatával, csak az ilyen szarok csesznek fel.

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#3) Clorf válasza Silenzio (#2) üzenetére


Clorf
tag

Szintén zenész...
Nálam ez a probléma, hogy nem lehetett a nyilakra bindelni az irányítást a borderlands 3-nál jött elő és ott találtam a steam forumon egy programot amivel konfigurálni lehet bármilyen bevitelt: AutoHotkey

"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"

(#4) tomazin


tomazin
veterán

Demot probaltam, elvezetes volt.

(#5) Silenzio válasza Clorf (#3) üzenetére


Silenzio
addikt

Tettem még egy próbát a demóval, default key bindings-szal. Maga a játék tartalmilag nem rossz, de szerintem a túlpepecselés miatt rétegjáték marad. Az, hogy mennyire bonyolult és körülményes működésre bírni a kocsit az első küldetés előtt, még hagyján, hiszen a játék fogja a kezed. Van "take all", nem kell egyesével elveszegetni a lootot. Király. De így is olyan rohadt lassú és körülményes a játékmenet, hogy legfeljebb a magamfajta übergeekeknek jöhet be.

És sajnos még nekem sem feltétlenül. El kellett indulnom otthonról, és hát nagyon úgy fest, hogy a játék csak a küldetések elején ment. Nagyjából egy órám ment kárba, ami szerintem elfogadhatatlan manapság. Mert ezek a "kiruccanások" bizony baromi hosszúak tudnak lenni.

És ja, a végleges változatra is igaz ez: "There's no real save system to help either, just a manual save back at your garage, or an auto save at the start of each stage. At times I would check my phone, see I only had a couple of hours free to play, and quit because I wasn't sure if I'd be able to finish in the time I had."

Vö. mondjuk Resident Evil 4 S+ fokozatra menés mondjuk Professional nehézségi szinten. Ott is csak a chapterek elején lehet menteni, de mire olyan profi vagy, hogy ennek biztonsággal nekiállsz, 10-20 perc lesz egy chapter. Manapság egyszerűen így nem lehet játékot írni.

[ Szerkesztve ]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#6) Ganzer válasza Silenzio (#5) üzenetére


Ganzer
aktív tag

Nekem is ez a legnagyobb nyűgöm, a mentés hiánya játék közben, nekem is ment a levesbe 1órám. Félre is raktam a játékot, majd egy modder hátha csinál hozzá egy save modot.

(#7) Hauptmann


Hauptmann
addikt

Nézegettem videókat róla, nekem nagyon lineárisnak tűnt a játékmenet. Csak én érzem így, vagy tényleg ilyen?

(#8) Ganzer válasza Hauptmann (#7) üzenetére


Ganzer
aktív tag

Persze hogy az. Nem random generáltak a mapok. De legalább jó nagyok és van jópár belőlük. Te választod meg hogy melyik útvonalon indulsz.

(#9) Hauptmann válasza Ganzer (#8) üzenetére


Hauptmann
addikt

Mondjuk, legalább a helyszínek térképeit random legenerálhatták volna.

(#10) Ganzer válasza Hauptmann (#9) üzenetére


Ganzer
aktív tag

Lehet, akkor még annyira sem jártunk volna jól mint így.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.