Hirdetés

2024. március 3., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Z_A_P


Z_A_P
addikt

mert megakadt az okosautós ágazat növekedése,

Ilyen istenverte baromsagot, okosauto :W
Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy.
Aztan lehet cifrazni, eros, jo fotumu, extrak, elektromos.
Ha meg mindig teljesul a fenti osszes, akkor lehet "okoskodni".
Katasztrofa merre halad minden, benne az autos vilag. Okosauto :DDD :DDD :O :O

OK

(#2) Neurotoxin válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Neurotoxin
őstag

"Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy." +1. :K A legutóbb Vályi tesztelt egy Mercedes e-SUV-ot. Arról beszélt ő is és nekem is az jött le, hogy jó-jó, hogy minden nyomkodható és egy 4 keréken guruló "infotainment" szoba, de autóként milyen? Egyszerű és megbízható autókat kellene gyártani, nem 40-60 milliókért (ezek az összegek! :W ) ilyen semmirevaló vackokat. :(((

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#3) Cassi válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Cassi
senior tag

Előbb olvasd el, mit tud a Luxeed S7 például, és hogy néz ki. A hangsúly az önvezetésen van, nem a szórakoztató elektronikán. Egy nagyon jól kinéző autó a Tesla Series 3 méretében, annak LR verzióját is felülmúló távval, alapból beépített nagyon erős önvezető hardverrel, mégis 35000 dollár alól indul, tehát jóval a Tesla Model Y alatt. Az önvezető rész jelen időben működik egy csomó kínai nagyvárosban, nem csak ígéret. Ez nem egy népautó, de nem számít luxusautónak, nagyon versenyképes és ultramodern a kategóriájában.

(#4) Noukoum válasza Neurotoxin (#2) üzenetére


Noukoum
veterán

Senkit sem érdekelnek a csóró magyarok. Majd megvehetik a megbízhatóan kellően nagy kínai orosz autókat mercedes árban és boldogak lesznek mert hazai terméket használhatnak, nem hanyatló nyugatit.

A román meg simán kifizeti azt a 3000 euró felárat hogy okosautót kapjon, megnyugodhatsz. A magyaroknak meg jó lesz a klíma és légzsák nélküli dízel lada.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#5) Neurotoxin válasza Noukoum (#4) üzenetére


Neurotoxin
őstag

Nem biztos, hogy átment, hogy mire szerettem volna reflektálni. :U Nem a Mercedes ellen vagyok, csak nekem úgy tűnik, hogy már az autó helyváltoztató funkciója sokadrangú dolog lett, lényegtelen a vezethetőség, a kormány visszajelzése az útról, a vezetési élmény stb...Én sem gondolnám, hogy a fatengelyes világba térjünk vissza. 40-60 millió pedig ajróban is sok a rothadó nyugaton.

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#6) Noukoum válasza Neurotoxin (#5) üzenetére


Noukoum
veterán

Közlekedőedényeket gyártanak, nem pedig versenyautókat.

Úgy néz ki hogy mégsem sok ha veszik mint a cukrot. És vajon melyik az egyetlen Európai Uniós ország ahol az előző évhez képest csökkennek az új autó eladások? Na vajon?

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#7) kilua válasza Noukoum (#6) üzenetére


kilua
senior tag

Mindig olyan negatív vagy a kormányról, inkább örülni kellene hogy csökkent a Co2 kibocsátásunk :))

[ Szerkesztve ]

(#8) Noukoum válasza kilua (#7) üzenetére


Noukoum
veterán

Az el nem adott autók helyett jött darabonként egy-egy aksigyár.;]

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#9) Neurotoxin válasza Noukoum (#6) üzenetére


Neurotoxin
őstag

22-40%-os infláció mellett mit vártál?Egy barátom kapott egy szinte full-fapad benzines Toyota Corollát a cégénél ~1 éve, 7 millióba került a járgány. Most ugyanaz a kivitel 12-24 hó várakozási idővel 10,5-11,5 millió. Használtautó árak (igen, azok mintha konszolidálódnának), nevetségesek. 10 éves autókért kérnek 3-4 milliókat..Közben meg az országot járva, füvön rohadó 4-5 éves autók állnak a murvás kereskedésekben, ahelyett, hogy ezekkel valami akció keretében le lehetne cserélni az ország 18-20 éves autóállományát… :((( Vagy az előbb ecsetelt autókban lévő fémeket ki lehetne termelni, van már rá technológia….Nagycsaládos autó program? Mikor azt is kitalálták, nem vették számításba, hogy ki fogja ezeket a középmotoros kotlákat leszervizelni?Akksigyárakkal telepítjük tele a hazánkat, mert a kínai/dél-koreai otthon már ki van tiltva a tevékenysége miatt?A földbe(ivóvizekbe) beleoldódó szennyeződésekre senki se gondol a döntéshozóinak közül? Nagyobb a baj itt barátom….

[ Szerkesztve ]

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#10) Cassi válasza Noukoum (#6) üzenetére


Cassi
senior tag

Valójában egyáltalán nincs jó állapotban az európai autópiac, csak kisebb felpattanások vannak.

Például az Egyesült Királyságban abszolút mélypont volt 2022 az egész 21. századra nézve. [link]
Ahhoz képest könnyű némi növekedést felmutatni, de ettől még -30% bőven a 2000-es évek elejéhez képest. Nagy fejlődésnek ezt nehéz nevezni.
A németeknél és több más országban idén futottak ki egyes kedvezmények, ezért sok előrehozott vásárlás volt. De ez majd meglátszik a jövő évi számokon stb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.