Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
Az lehet, hogy nem szereti az NGK gyertyát a 16 szelepes autóm? Azt tudom, hogy kényes a gyertyara. Sima NGK BKR6EZ, viszont ez valami V Line széria mert van az eletroda közepén egy vágás.
Van ez az alapjarati dadogasom. Illetve télen hidegbe torpanas. Amikor megvettem az autot nem emlekszek ilywnre, akkor igaz, hogy régi de gyári gyertyák voltak benn.
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
Köszi, tényleg van elvileg. Ha nem sok a szállítás lehet rendelek.
Egyszerűen már nem tudom mi lehet ez, most este is alapjáraton dadog meg a belső tér vilagitason is látni ,hogy halványan villog. Ez valami gyújtás hiba lesz. Lehet valamelyik trafó doglodik. Szerintem még gyári török Eldor trafok vannak benne. Dehát nem értem miért nem dob valami szemmel látható hibát.
-
Nordik
őstag
Ma lehuztam a beszívott levegő hőmérséklet jeladomat és úgy inditottam el az autót. Semmi nem változott illetve hibát se dobott. Ez jelentheti azt hogy annak a jeladonak annyi?
-
Nordik
őstag
Megane 2nel a középkonzol illetve a kapaszkodok festhetok vagy foliazhatok? Voltam egy foliazassal, festéssel foglalkozó szakinal ő azt mondta egyiket se lehet. Van valakinek tapasztalata?
-
Nordik
őstag
Enis így gondolom. Nekem azt mondta, hogy a gumírozott felület miatt nem tapad meg a festék, se a fólia. Hiába mondtam neki, hogy azt gondolom le kell ellőtte csiszolni vagy homokfujni. Ezután csupasz muanyagon miért ne tapadna meg a festék? Vagy akár a fólia? Nem értettem vagy csak nincs a toppon.
Egyébként a kozepkonzolra ahogy néztem a kártyaolvasó stb úgy van rá muanyaghegyesztve azok leszedhetok romcsolas nélkül?
-
Nordik
őstag
2018ban én is így gondolom, hogy ne lenne rá technológia. Na mindegy ide többet nem megyek.
Akkor összegezzük. Otthoni körülmények között mi a legegyszerűbb megoldás ami szép és tartós is? Vegyek valamilyen lokharitofesteket vagy ilyesmit?
Patentok gondolom ha törnek is az ajtónál azt kapok.
A középkonzol hatuljarol hogyan tudom lebanyaszni szépen a kartyaolvasot stb? Vagy inkább maszkoljak körbe mindent amennyire lehet?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz feri19 #60092 üzenetére
Nekem 1.6 16v de erősen gyanakszok én is a gyertyara, nekem úgy emlékszem azóta dadog hidegen alapjáraton enyhén. Diagra meg nem tudtam elvinni, de hamarosan jön egy Elm327es kütyü azzal is talán látok néhány adatotm
Lehetséges, hogy ennyire érzékenyek ha nem a gyárilag ajánlott gyertya van benne? Euqiem vagy Champion.
-
Nordik
őstag
Ma megérkezett az elm327em, egész jól ki lehet olvasni mindent. Gyors atfutottam néhány leírást, nem láttam azokból az adatokból rossz értékeket amiket ki tudott mutatni. Vagyis a beszívott levegő hőmérséklet kb 75fok volt alapjáraton. Igaz előtte mentem is vele. Ezt atverheti az, hogy alapjáraton egy helyben ketyeg a motor vagy azért közel a valósághoz kellene mutatnia?
-
Nordik
őstag
Beszívott levegő hőmérsékletnek mennyinek kellene lennie reálisan? Általában magasabb mint a kinti levegő? Ma néztem az adatokat es alapjáraton mutatott 45-50 fokot majd mentem vele városban egy kis karikát de 40 alá nem akart menni. nem sok ez? Kint 23 fok volt.
Illetve vízhőfokra ezek az elm327 diagok mit vesznek alapul? amit az órán látok vagy a hőgomba értékét? gondolom kettő érzékelő van. vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60188 üzenetére
Tegnap előtt mutatott 75öt is. Igaz akkor sokat járattam alapjáraton. Meg kellene nézni gondolom teljesen hidegen.
Ha jól értem akkor ezek a jeladók kilőve, úgy néz ki jók. Beszívott levegő nyomás alapjáraton 30kPa volt kb. szépen változott ez is.
Próbálom megfejteni mi lehet ez a hidegen alapjárati dadogás, de nem jövök rá. Minden csatlakozó stb kitakarítva, folytószelep is. Itt tömitést is cseréltem. Hétvégén kicserélem a szívósor tömítéseket, abban bízom még. Ha ez se segít talán gertyákat gyári Eyquem-re, de nem gondolom, hogy az NGK-al lenne gond.
Olvastam máshol szolenoid szelepet, okoskereket, de nincs semmi hangja, szépen indul. Egyébként itt a topikban és máshol is olvastam már hasonló panaszt, de nem igazán volt rá megoldás, esetleg tömítetlenség megszüntetése oldotta meg. De érdekes mód, nem ugrál az alapjáratom. Vagy ettől még szívhat falsot, esetleg fújhat ki? 3,4-es henger környékén a szívósornál enyhe olajlerakódást láttam, ahol a tömítéseket vannak, nemtudom ez utalhat e valamire.Nincs semmi ötletem, ne fogjátok vissza magatok ha tudtok segíteni.
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #60189 üzenetére
Ma kicsereltem a szívósor tömítéseket, de nem gondolom, hogy ez megoldotta a gondot. Viszont ami nagyon megijesztett az az, hogy a szívósor tele volt olajjal, mikor tettem vissza kifolyt belőle. Igaz, hogy 90% város, gondolom ez miatt is lehet. 5w30as olaj van benne, 10ezer km alatt egy csíkot ment le a fedélzeti mutató.
A lényeg, hogy okozhatja ez az alapjarati dadogasom, hogy olaj kerül a szivosorba? Mitől van ez egyáltalán? Érdemes lenne 5w40re váltani? Gondolom ne is csereljek gyertyát ezek után. -
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #60200 üzenetére
És mi okozza ha sok ez az olajpara? A sok városi beinditom-leallitom?
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #60204 üzenetére
Sajnos atmosni nem tudtam, fektisztitoval meg ronggyal kitöröltem amennyire tudtam. Ez egyébként egy-egy hosszabb pörgősebb út során kitisztul azért?
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60206 üzenetére
Hát folyt ki belőle azért. De szerintem nem tiszta olaj volt, inkább ilyen vizes felhígult olaj. Meghat fektisztito is folyt bele a tomiteseknel rendesen megnyomtam. Egyébként érdekes mód nem füstöl az autó vagy ilyesmi. Fedelzetin 6 osztás van abból lement 1 csík 10ezer után, szóval minimális. Ez is 5w30as olajjal. Nem gondolom, hogy eszi. De talán az 5w40es olajjal jobb lenne a helyzet. Gondoltam rá szetszedem újra, de ennyi várossal úgyis hamar tele lesz újra. Inkább megkene hajtani gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Test pontokat merre keressem? Gondoltam karbantartás céljából megtisztitom őket. Valahol az akksi környékén?
-
Nordik
őstag
Ma kipróbáltam hideg motornal mennyit mutat beszívott levegőre, teljesen reális volt. Utána mikor mentem vele és be melegedett már 10 fokkal többet mutatott mint a kinti hőmérséklet és nem is ment vissza. Normalis, hogy valamennyivel többet mutat üzem kozben mint a valós?
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60232 üzenetére
Látszólag minden jó, mégse találok megoldást. De erős a gyanúm a gyertyara pedig bele való NGK gyertyák kerültek bele, viszont én úgy emlékszem, hogy amik benne voltak gyertyák előzőleg azokkal nem produkált ilyet, igaz hogy erősen csere érettek voltak már. Gyári Renault gyertyák voltak ha jól emlékszem. Feltűnt volna már a vásárláskor is ez vagy utána, de nem produkált ilyet. Volt egy olajcsere meg egy gyertya csere és talán még mergelodtem is, hogy eddig nem volt hidegen torpanas. Adjak ki új gyari gyertyakra pénzt hátha? Utána már nincs tippem.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60234 üzenetére
Nekem K4M760-hoz elvileg ezek a gyárilag ajánlott gyertyák. Érdekes mód 0,95+- 0,05 a hézag. Bár az Eyquem gyertya 0,9re van állítva alapból, szóval elvileg jó. Olvastam máshol is, hogy főleg a 16szelepesek sokkal kenyesebbek ha nem a gyári gyertya van bele teve. Lehet meg kellene próbálnom. Vagy a te általad ajánlott Densot.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60243 üzenetére
Megrendeltem, remélem valóban kapható. Meglátjuk, ennél többet itthoni körülmények között úgyse tudok tenni. Ha ez se segit marad így, esetleg normális diaggal ranezetek valahol, de nem hinnem, hogy előbbre vinne. Majd úgyis jelez vagy eszreveszem ha panaszkodik valamire.
-
Nordik
őstag
Ma végre el tudtam vinni a Meganet gyári diagra az alapjarati dadogas miatt. A szaki szerint akit amúgy régről ismerek, renault szervizes volt mielőtt megnyitotta a saját helyet nem látott Clipel hibát, szép értékeket produkál a gép, tárolt hiba sincs. Szerinte lehetséges, hogy valamelyik trafó nem az igazi mar, de ő jelen pillanatban nem nyúlna hozzá. Mondta is, hogy trafok halnak meg így, hogy először csak alapjáraton dadog. Egyébként hozzá tette ezek a motorok elég szegeny keverékkel járnak amit ugye teljes mértékben számítógép illetve jeladok vezerelnek így nehéz elvárni egy akkori technikatol, hogy tökéletes legyen. Hát meglátjuk, feleslegesen nem cserelek trafokat egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Eddig nem sikerült megoldanom az apró rangatasokat, de folyamatosan agyalok, keresgelek mi lehet. Kérdeztem szereloket mind valamelyik trafora gyanakszik. Bennem viszont felmerült egy olyan és olvastam már valahol, hogy a trafó szigetelése nem az igazi ezáltal atuthet és ezt szokták utólag zsugorcsovezni. Ugye a Beru trafok gyárilag szigeteltek, de nekem Eldor trafoim vannak amik ilyen fém szigetelesuek. Meg lehetne próbálni körbe tekerni valamivel hátha nem csinálja?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Champion olajszűrő jó lehet? Valamivel olcsóbb mint a Mann vagy a Purflux.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Bal hátsó ajtomban nem érzékel a kilincs mögötti jelenlét érzékelő. Lehet ez csak kontakt hiba? Mennyire nehézkes a szerelése? Egybe van a kilinccsel vagy ha leszedem a karpitot utána már könnyedén hozzáférni? Ki lehet szedni külön is?
-
Nordik
őstag
válasz gixxergabi #60629 üzenetére
Azt a csatlakozót már atfujkaltam de nem segített. Illetve ha a kilincset meghuzom akkor nyitja az ajtokat, tehát csak magával az érzékelővel van gond.
-
Nordik
őstag
Miért lehet az ha féket benyomom és nem indul az autó? Eddig semmi probléma nem volt vele, feklampa világít. Kuplung benyomasra indul.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #61324 üzenetére
Rá dugom majd az elm327et, de kétlem bármit is latnek vele. Nem lehet valami érzékelő a fekpedalnal vagy valami biztosíték?
A masik: Vásároltam ilyen esoszenzor zselet. Ennek egyik fele ragasztos, másik fele ilyen sima piros bevonattal van ellátva. Jól értem a ragasztos fele megy a szenzorra? Gondolom nem fordítva, mert akkor a szélvédőre kellene ugye ragasztani.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Gaaabeeesz #61325 üzenetére
Neked is fenn áll ez a problema? Érdekes mód eddig semmi gondom nem volt, simán indult csak fékkel. Aztán egyik napról a másikra már csak kuplung benyomassal.
Akksi merülés esetleg nem okozhat ilyen kezdődő hülyeségeket? Bár én eddig mást nem tapasztaltam.
Vagy annyira okos a gép, hogy sok kuplung nélküli inditozasra figyelmeztetve letiltotta a fékkel való indítást ösztönözve az önindító kimelesere?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Most vettem észre, hogy a tolato lampam se ég. Szóval nem indul csak fék benyomasra illetve a tolatolampam se megy. Mi lehet ez?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Megnéztem a tolato lámpa kapcsolót. Ehhez milyen szerszammal ferek hozzá egyáltalán? Úgy néztem, hogy eléggé körbe van rakva. Vagy alulról ha a motorburkolat lekerül akkor könnyedén hozzáférni?
-
Nordik
őstag
Mi érzékeli azt, hogy sebességben van e az autó? Ezt is esetleg a tolatólámpa kapcsoló? FB-n érdeklődők közbe és ott azt írják ha azt erzekeli, hogy sebességbe van akkor a fék benyomasaval csak gyujtast ad rá. Eszerint nekem valamiért azt érzékeli, hogy fokozatba van. Ezt a feladatot is a tolatólámpa kapcsoló látja el vagy van más érzékelő?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CPU léghűtés kibeszélő
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EA Sports WRC '23
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Asszociációs játék. :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Horizon: Zero Dawn
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest