Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
Aktív témák
-
Tangerine
senior tag
Hmm, ez érdekes. Néztem, és elég nagy az ugrás, kb 4x-es.
Lehet egyébként valami épkézláb motort kapni 350 cm3-alatt?
A 350 cm3-ről a Java 350-es ugrik be (20 évvel ezelőtt) . Na olyan nem kell.
Lehet érdemes lenne 2T-ben gondolkodni, mer ilyen kis ccm esetén egy 4T elég halovány teljesítményű lehet.
Pl a Suzuki oldalon néztem, de csak robogók vannak, meg krosszmotorok, semmi sport, vagy sporttúra.
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Az kőne, csak a zasszony nem akarja.
Bár az is haladás, hogy már 300 ccm-nél tartunk az alkudozásban. Az 50 ccm-es ''kisrobi''-ról indult, de a 600 ccm még nagyon messze van.
Most próbálom meggyőzni, hogy jó, legyen 300, de akkor 2T, de az ugyanaz kb, mint a 500 4T.
(Asszem nem is vagyok túl messze az igazságtól.)
Én eredetileg is 4T 400-600 ccm-ben gondolkodtam (sport/túra), de úgylátom 400-asok se nagyon vannak.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Áh, nem ül fel. Fél.
Mondjuk más mögé én sem szívesen ülnék.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1496 üzenetére
Én is sokat motoroztam régebben, a szoci ipar szinte minden termékével, csak egy időre (kb. 12 év) leálltam. Elegem lett az örökös szerelésből, pénzem meg nem nagyon volt valami komolyabb gépre.
Az asszony meg ez alatt lépett a képbe, szóval nem tudja hogy én valójában motoros vagyok.
Most lenne lóvé, csak a páromat kell még egy darabig puhítani. Remélem már nem sokáig.
A mútkori lomtalanításkor kb. 4-5 mázsa motor és autó alkatrészt dobtam ki a padlásról.
(Trabi/Wartburg/Riga/Komár/mindenféle MZ/stb.)
Az összes szoci cucctól megszabadultam, kivéve a Simson cuccok, azt még lehet hogy egy jobb pillanatomban összerakom.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
-
Tangerine
senior tag
Olvasgatom a topikot, és többször feltűnt az hogy ''belpiacos'', és hogy jaj, csak azt ne.
Világosítsom már valaki fel lécci, hogy mit jelent az, hogy belpiacos, és miért baj az? Ja meg hogy hogyan kell ''védekezni'' ellene?Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Értem, köszi. (legalábbis azt hiszem)
Tehát ezexerint, ha kinézek egy mocit, akkor a típusából meg lehet mondani, hogy belpiacos, vagy sem?
Azaz - hogy a példánál maradjak - ha GSR 600 a moci, akkor azt nyugodtan megvehetem, de GSR400 semmiképpen sem, mert az biztosan belpiacos?
Bár attól még lehet konténeres a GSR 600-is, ha Japánban is árulják, de ahhoz legalább kapok ''alkeszt'' () itthon is.
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Értem. A kisméretű pehelysúlyú japóknak elég a ''kis'' 400-as is.
A 400-as-okról már úgyis lemondtam, inkább az 500-600-asok (vagy 650) felé kacsintgatok.
Mit érdemes venni 800e-1100e körül? Fiatalt, (max 5-6 éves) és sérülésmenteset, azaz nem totálkárból kipofozott gépet szeretnék.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Még nem döntöttem el teljesen, de ''sport'', vagy ''sporttúra'', esetleg ''túra''. Nem igazán látok éles határokat a kategóriák között, mindegyikből láttam szépeket.
Azért szeretnék legalább valami minimális burkolatot rá.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Hmm, egész jól néznek ki, főleg a CB600f
Asszem du beugrok a helyi mociboltba körülnézek. A múltkor láttam egy gyönyörű piros Ducatit, kár hogy 3m volt az ára.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Den kösz a tippeket! Azt hiszem én is viszek magammal egy gyakorlottabb emberkét majd a vételhez.
Más:
Van jelentősége, hogy egy motor vízhűtéses, avagy léghűtéses? Lényeges szempont ez, vagy nincs jelentősége?Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Jelenleg két motor közt vacillálok. Mind a kettő nagyon tetszik. Azért holnap Szexuárdon is körülnézek.
Melyiket választanátok?
A Suzukihoz jár egy doboz is, meg azért élőben látszik rajta, hogy 2 évvel fiatalabb. A Yamaha viszont 1,5x-es paci (120 LE) Nem is tudom, hogy nem túl sok-e nekem a 120 LE, A Suzuki kb 80 LE
1.
Gyártmány: Yamaha
Tipus: YZF-R6
Lökettérfogat: 600
Gyártási év: 2002
Ütem: 2
Ár: 1.380.000.-
Megjegyzés: Yamaha YZF-R6 2002évjárat rendkívül szép gyári állapotban 12000km, 20%-tól HITELRE IS
[link]
[link]
[link]
2.
Gyártmány: Suzuki
Tipus: GSF 600 S
Lökettérfogat: 600
Gyártási év: 2004
Ütem: 4
Ár: 1.299.000.-
Megjegyzés: szép sérülésmentes állapotban 2gyári kulcs, riasztó, megkímélt állapotban, HITELRE is 20%-tól elvihető 1.299.000.-Ft
[link]
[link]
[link]
[link]
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Ja, a Suzukiban 17.000 km van
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1562 üzenetére
Köszi. Pontosítok: a boltban azt mondta a srác, hogy 2001-es modell, és 2002-ben lett először üzembe helyezve. Így se stimmel?
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
-
Tangerine
senior tag
Akkor a Yami kiesett. Egyhangúlag bandi nyert egyelőre.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Maksifül #1572 üzenetére
Köszi, mindenképpen viszek egy hozzáértőt.
Közben találtam egy jobb Banditát (jóval kevesebb km, jobb kipuffancs, és 29k-val olcsóbb)
Bár ezért Gödöllőre kell menni, és magánszemélynél van. A másik boltból lenne.
[link]
Hogyan lehet biztosra menni, hogy nem lopott-e egy adott motor? Főleg ha az ember magánszemélytől veszi?
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1581 üzenetére
Ja igen. Azt nem tudom milyen frissnek kell lenni.
Törzskönyvnek is kell lennie, mint az autókhoz?Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1583 üzenetére
Köszi!
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Nézzétek meg ezt a két(?) mocit, nektek nem gyanús?
Túl olcsónak tűnik. Egyszer lemaradhatott egy 1-es az elején, de másodszor is?
A telefonszám mind a kétszer ugyanaz, de két különböző freemail-es cím van.
Még a motorok képe is ugyanaz. Túl jó ennyiért.
[link]
[link]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
-
Tangerine
senior tag
Főleg ha a másik felén is van egy ugyanilyen.
Ha jól rémlik ugyanilyen típusú Yami volt az első komolyabb motor amivel mentem kb. 15 évvel ezelőtt. Egyik havernak volt, de az asszem teljesen piros volt. Odaadta egy pár körre anno. Hát nagy élmény volt az biztos, a sok KGST járgány után egy ilyenre ülni. Sárgultam az irigységtől, az biztos.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz SzalaiG #1611 üzenetére
Köszi. Innen már nincs visszaút, a párom rábólintott. Ezt volt a legnehezebb elérni.
Ha nem jön mégsem össze, akkor marad a helyben lévő ugyanilyen, ami szintén korrektnek tűnik: [link] Kicsit drágább, több km (17.000), gyári puff + doboz + riasztó.
A 4800 km-es (azaz a gazdi elmondása szerint mostmár 5200) jobb lenne, a tuning yoshi-akármi kipufogóval.
Már csak egy bukót kéne vennem valami normálisat (na meg motorosruhát). Egyelőre szereztem valami szörnyűronda régi kiskőrösit kölcsön, csak hogy haza tudjam hozni a motort.
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Btw milyen márkájú bukót érdemes venni, és főleg hol? Kb. 30-50k-t szánok rá.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Megvettem a ''kis'' Banditát , már bele is tettem 150 km-t hazafelé. Teljesen újszerű, és nagyon sirály! Egyelőre eléggé félelmetes a teljesítménye. Olyan erő van benne, hogy 6-odikban még 40-nél sem kell visszaváltani.
20-at tudtam alkudni belőle.
[Szerkesztve]Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Remélem nem járunk így:
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1690 üzenetére
Egy kétüteműnél kulcsfontosságú a kipufogó kialakítása.
Nekem volt 50-es Simsonom és 110-et ment. Persze az üzemanyag is kell (150-es MZ karbija volt rajta)Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz Topiccsendőr #1695 üzenetére
Végül is. Ha úgy vesszük igaz.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
válasz SzalaiG #1697 üzenetére
Hidegben ki szokta bírni a Paks-Erőmű távot.
Azért pár dugót elolvasztottam. Volt egy rossz hűtő a garázsban, alkatrésztárolónak használtam. A tojástartója tele volt olvadt dugókkal.
A Bandi nagyon király. Még ismerkedünk egymással. Kicsit fura nekem a váltója, elég nagyokat kattog. Egyesbe rakva még ugrik is egy picit. Nekem fura, de mások szerint normális.Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Tangerine
senior tag
Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Napelem
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest