Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
Aktív témák
-
stargazer
senior tag
hehe ez jol hangzik. de ha semmi nincs, akkor mi van?
na jó csak hülyülök, a lényeg hogy semmit sem tudok. tehát amit megeszik a motor menet közben az milyen olaj? és milyen olaj van még ezen kívül? ami a hajtóműben van? az a váltó? a görgőknél?
a jó olajnak miben van jelentősége? mi lehet a gond ha esetleg nem olyan olajat tettek bele amilyet kellett volna? tehát nem olyan jó minőségüt?
és milyen tipusú olajak vannak? milyet vegyek? milyet vegyek fogyónak a keverékhez, és milyet a váltóműbe? és milyen benyót tankoljak? ez magátol képzi a keveréket? akkor nekem nem is kell tudni hogy milyen arányban kellene? magátol csinálja nekem csak arra kell ügyelni hogy mindig legyen benne mindenből elég? és szólni fog ha elfogyott az olaj? gondolom... ha benzint jelzi és keverékképzős cucc akkor az olajért is szolnia kell.
ja és akkor itt is figyelnem kell hogy ne fagyjon bele a hűtővíz meg ilyenek.
még nem hoztam el, holnap lesz a nagy nap.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
és ennek is van zöldkártyája meg műszakija?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Den
veterán
válasz stargazer #652 üzenetére
A cvt után van egy lassítóáttétel, általában a lengőkar végefelé a hátsókerék közelében. Ez egy zárt hajtómű, amiben olajban forognak a fogaskerekek. Itt van a hajtóműolaj. Ha cseréled értelemszerűen előírt minőségű hajtóműolajat kell tenni bele.
A motorolaj külön tartályban van általában van visszajelző ami jelzi a fogyását, de elég ritkán kell tölteni (kb 1000km). vmi jóminőségű, kétütemühöz való szintetkus olaj kell. ezen nem szabad spórolni, mert az élettertamban óriási szerepe van.
Egy pumpa adagolja az olajat a szívócsőbe, neked csak sima ólommentes benzint kell tankolni, mint egy négyütemünélwww.simson4t.hu
-
Integra
titán
robogóval ugyanakkorát tudsz esni mint nagymotorral, sőt.....
azért azzal remélem tisztában vagy, hogy egy ilyen sityak kb annyit véd, mint a kemény főtt tojást megkocogtatod a mosogató szélén...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zoa
tag
válasz RadeonExClÛB #639 üzenetére
Miert a Mito-t milyen jogsival vezetted?
Kedvenc szinem a szivarvany
-
#25954560
törölt tag
válasz stargazer #650 üzenetére
ahogy Den is irta, termeszetesen a hajtomuolajat.
ha megveszel egy jarganyt, amirol nem lehet tudni h mikor is volt a kopo alkatreszek es egyeb cserelendo ezmegazok csereje, erdemes lecserelni mindent, amirol nem allapithato meg ranezessel/kezratetellel az allapota
tehat a te esetedben hajtomuolaj, legszuro, gyertya. az utso ketto persze ranezessel eldontheto kb, de ha lecsereled, akkor lehetsz igazan boldog.
az meg, hogy a benya melle milyen olajjal eteted, megintcsak a te dolgod, de jo tudni h abbol sem erdemes a legeslegutolso minoseget valasztani, csak azert, mert 'ugyis elfustoli'.
elfustolges kozben ugyanis ez adja a henger/dugo keneset, tehat kicsit olyan ez, mint amikor negyutemube teszel gagyi motorolajat. ne.
sot, a regi motorosok a ketutemuekhez kevertek sajat hituk szerint mindenfele varazsadalekokat. a legismertebb a ricinusolaj volt, meg a hivatalos adalekok kozul is van, ami tartalmazza, allitolag tenyleg jot tesz. az illatat meg nagyon szeretem patikaban kaphato
a motor melegiteset meg te is vedd komolyan, ez nem csak a nagyobb biciklik sajatja. foleg az automata mocik, ahol nem tudsz annyira gazdalkodni a fordszammal, mint a valtosoknal. nem kell hosszu percekre gondolnod. inditsd be, aztan kenyelmesen irj egy sms-t a nodnek, vedd fel a bukot meg a kesztyut es hajts.
na. kipofaztam magam -
stargazer
senior tag
hogy lehet megkülönböztetni a 180-ast az 50-estöl?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
net84
őstag
akkor sisak továbbra is:
a Caberg 505-öt Mo-n nem találom senkinél, a Louis.de-n pedig már csak a matt szürke van fent...a motoroazis-t próbáltam, náluk az elődje a 299-van, és mivel nem egy keresett típus, ami nekem kellene, ezért nemvalószínű, hogy hozatnak
Valakinek valami ötlete hasonló kinézetűre? [link]
De vészmegoldásként elkezdtem nézegetni a HJC satyikat (FG-14), ezek azért már megbízhatók igaz?Read only...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #662 üzenetére
az okés de igy külsőleg, vagy bárhogy, valami különös ismertetőjeljel, hogy nehogymár kiderüljön miután megvettem hogy valójában 50-es.
most fogok életemben másodszor motoron ülni, nem hiszem hogy a határait fogom feszegetni hogy kiderüljön hogy megy-e 120-at.
akkor hogy fogom megtudni hogy valóban 180-as?
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
#25954560
törölt tag
válasz stargazer #664 üzenetére
leszeded a hengerfejet (ha van ilyen), a dugattyut legalso allasba forgatod, majd beleboritasz egy poharas joghurtot. ha majdnem az egesz belemegy, akkor 180-as, ha sok marad, akkor 50-es
keress a blokkon feliratokat. ott szokott lenni a lokotterfogat v a szukseges olaj mennyisege, gondolom az kulonbozik. ha megtalalod a motorszamot, valszeg az is segit, gondolom utana lehet nezni. -
sowi
őstag
megis mit varsz egy 11e forintos sisaktol? a nagyobb markak belepo sisakjai kerulnek annyiba mint a grex csucsmodellje, ez azert elarul valamit nem? kinek mennyit er a feje
de gondolom robogozashoz eleg lesz, ha meg nagyobb motort veszel azonnal csereld leAnytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Topiccsendőr
addikt
Kétféle teszten megy át egy sisak:
- leejtik néhány méterről
- ráejtenek egy éles kúpban végződő hengert.
Ha ezek után nem reped meg, akkor átment.
Az életben ha esel, nem pont ugyanezek történnek a bukóval, azonkívűl a fröccsöntött bukók héjszerkezetére hatással van még a nap uv sugárzása is, ami megváltoztatja az óriásmolekulák szerkezetét, azaz állítólag 1-2 -év után javasolt cserélni. Persze nekem már 4-éve van egy Grexem, taknyoltam is benne, és megmentette az államat kb 40-nél pofáraesésnél, úgyhogy lepróbáztam, nem olyan gáz az. Csak azért mégsem kevlár.Explosión de dos tiempos
-
Den
veterán
nem kell megijedni, semmi gond nincs. van egy szabvány ami előírja mit kell kibírni a sisakoknak. ez le is tesztelik mielőtt kiadják az igazolást hogy megfelelt. a grex sisakok rendelkeznek ilyennel, ráadásul olasz siszakok, tehát európaiak, még azt sem lehet ráfogni, hogy vmi dzsunkán fabrikálták aztán ráhamisították a címkét.
öcsém egyébként ma vett egy grex rf1 sisakot, megnézegettem sztem rendben van ami a kidolgozást illeti.
a sisak árában sokat nyom a név meg hogy milyen jól hangzó technológiákat használnak benne.
Ey menő sisakért töbet kérnek.
pléda.
12 éve a nolan még nem volt egy felkapott márka itthon, én akkor vettem egyet 4500 forintért, pedig már akkor is voltak 50k-s shoei-k. Aztán szépen el is dergáltam, pont fejre estem, olya erővel hogy mindenféle belső sérülésem lett a lassulástól, és láss csodát nem ment szét a fejem, sem a sisak nem tört össze mint a tojáshéj....
egy szó mint száz ha az atuális szabványnak megfelel akkor az a kor szinvonalán elvárható védelmet tudja.
persze ha az embernek tényleg van rá pénze, és motorra sem sajnál miliós összeget, akkor nyilván ne pont a sisakon spóroljon, ártani biztos nem fog a kevlár stb... biztos többet kötöttek az aerodinamikai tesztelésre stb... de ez hogy grex sisak = halál és összetörik mint a tojáshéj, ez szvsz minden alapot nélkülözwww.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #673 üzenetére
én úgy tudom azért már az előírások és tesztek is fejlődtek egy picit
www.simson4t.hu
-
Integra
titán
válasz #25954560 #659 üzenetére
engem nem érdekel különösebben ha az érzéseibe gázolok, ha cserébe vesz egy minőségi sityakot és ezzel akár szélsőséges esetben az életét is megmentem.
a fejét verném ezekkel a bóvli cuccokkal annak, aki az ilyeneket engedélyezi a piacra, ez a véleményem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
Minden hónap első szombatján motoros felvonulás a Citadellánál.
Következő május 6 17.00!
Aki tudd jöjjön!!! -
SzalaiG
addikt
válasz Topiccsendőr #681 üzenetére
Mi a gáz? A haverok hívtak és megyek velük. Eddig nem volt semmi gáz, várható?
-
sowi
őstag
válasz Topiccsendőr #683 üzenetére
ebben tokeletesen egyetertunk most, en sem birom az ilyesmit, ez van
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
rebel56
tag
Ezzel nem azt akartam írni, hogy nem kell jobb sisakot venni, de van aki egyszerűen nem teheti meg. Pl. nekem tanulóként nincs saját keresetem, ösztöndíjból meg nyári munkából rohadt nehéz a motor vételárát, a benzint meg a többit összespórolni. 3 éve motorozok, most jutottam el oda, hogy a bukósisak mellett van csizmám, kesztyűm, fullprot. textilnadrágom, és bőrkabátom, amelybe a héten vettem meg a protektorokat külön.
A Grex héja ugyanabból az anyagból, ugyanazon a gyártósoron készül, mint a Nolan. Azért olcsóbb, mert nem kell megfizetni a kutatási, tesztelési díjakat, illetve a belső kidolgozása jóval igénytelenebb. Emiatt zajos és párásodik, de szét nem fog esni.
Nekem sajnos volt már vele balesetem, semmi baja nem lett a fejemnek. Ettől függetlenül amint lesz rá pár tízezer fölös pénzem, cserélek jobbra, addig viszont megteszi.
zoa: egyébként hogy jön össze ez a mondat ''Ma egesz nap a robogoval jartam a lanyokhoz locsolni.'' azzal, hogy női fej avatarod van? -
stargazer
senior tag
emberek emberek!
megvan a runner!!! nagggyon megy! kb 5 méter megtétele után már nagyon éreztem a témát! pillanatok alatt 110-en van és azt hittem hogy sokkal gyorsabbnak fog hatni a sebesség mint autóban, de nem. lassabnak hat, és szivesen húzná az ember neki olyan 70-nél érzem hogy megyek!
szal naggyon pöpec. elöl hátul tárcsafékes már, 99-es évj. de nem kétszinű hanem csak egyszinű ezüst eredeti fényezés. 12500 km. 180 cm3. a tipushiba megvan, a hűtővíz szépen fröcsög kifelé, valszeg próbálták javitani kevés sikerrel én majd csinálok oda egy kis tömitést azt' jó'van. majd félévente utántöltök. nem egykerekeztek vele mert a kormány nem lötyög. nagyon meg vagyok elégedve vele, ennél kisebbet azért nem lett volna jó venni. ennek a 20 lóerejét is hamar könnyedén meg lehet szokni. így már van valami fogalmam hogy milyen lehet egy 600-as gép.
de nem is biztos hogy lesz ennél nagyobb mocim, ez is bőven elég.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
#25954560
törölt tag
sokat gondolkodtam rajta, hogy mi is van. igazibol ha valaki csak eldol a mocival es csuszik oldalan, hatan, az nem szokott annyira veszes lenni es a legtobb ember eseskor eloszor nem a fejet teszi le. ilyenkor tehat mindegy, milyen sityak van a kokuszodon, egy nagyobb koppanast tuti kibir.
a baj akkor van, ha jon szembe valami kemeny hirtelen (jardaszegely, oszlop, szelvedo, stb), na ilyenkor igazan fontos a jo buko. ez viszont siman elofordulhat robogoval is es nagymo-val is, tokmindegy h melyikkel esel 50-nel.
annyi billenti csak a merleg nyelvet a 'nagy mocihoz jobb bukot' elv fele, hogy gyakrabban mesz gyorsan es ott sima dolesnel is nagyobb erok ernek.
igazibol a buko es egyeb vedofelszereles megvetele valoszinusegszamitas es hozzaallas. ha ugy gondolom h sosem lesz balesetem v nagyot sosem esek, nem veszek draga bukot (most ne foglalkozzunk azzal, hogy a sityok ara megy folfele aerodinamika, zaj, plexik miatt is), ha meg ugy gondolom h semmi vedelem nem eleg (akar masok miatt is), jobbat akarok venni.
szerintem mindenki vegye a szamara elerheto legjobbat, hogy kesobb ne kelljen azzal a gondolattal ebrednie korhazban h 'ehh, csak kellett volna az a jobb buko'.
az en bukom nem draga, de minden cserenel jobbat veszek anyagi helyzetemtol fuggetlenul. -
Vertic
aktív tag
válasz stargazer #687 üzenetére
a lassabbnak hat lehet, hogy valójában lassabb is nekem az apriliám órája olyan sokat csalt pl., hogy szemre meg tudtam mondani, hogy ez tuti nem annyi be is lestem egyszer egy autóba menet közben, mikor követtem, vagy mellette mentem, már nemtom biztosan, de azonos sebességgel mentünk (jó nagy lcd-s sebességmérője volt), és mikor az ő órája mutatott 30-at, az enyém 40-et...
[Szerkesztve]'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
stargazer
senior tag
[link]
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #695 üzenetére
az amit a tesztben is irnak hogy nem záródik rendesen a fedele és ott fröcsög kifelé apró cseppekben. sorjátlanítani szokták vagy ha az nem segít akkor cserélni. hát itt a cserére nem vállalkoztak. de lehet hogy nem is számít egyenlőre örülök hogy van miböl folyjon az a fránya hűtővíz!
tegnap már meglepő dolog törpént. hazafelé rámvillant valaki nézem rendőr az, ahogy közeledek látom hogy a rendőr a volán mögül mutogat a két ujjával a két szemére. most nem tudom hogy mit akart ezzel, hogy ''figyelünk ám csak semmi virgonckodás'' vagy a világításom nem volt jó, lehet hogy csak helyzetjelzőn voltam, de lehet hogy látták hogy nem álltam meg a stoptáblánál, pedig nem jött senki. jó tudom meg kellett volna állnom, dehát tök hosszú belátható útszakasz volt és tényleg nem jött senki.
majd tolok föl képeket csak most vasárnap megyek németbe 2-3 hétre nem tudom mikor tudok feltenni.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
net84
őstag
no megnéztem a hjc satyikat
hát őőőő izé
most nemtom, hogy bennem van a hiba, és nem ismerem a zárt sisakokat eléggé, de az első nagy meglepetés akkor ért, amikor megpróbáltam felnyitni a plexit...ház az szorult de piszkosul, és mivel egy nyitó füle volt, elég nehézkes volt nyitni, de az meg mellette szól, hogy félig nyitott állásban is megáll.
a másik dolog, ami szintén furcsa volt, hogy a mostani sisakom ''nehéz mint a dög'' ezekhez képest...
igaz próbálni eddig nem tudtam, mert minden ből csak kis méret volt nekik, ezért majd csak legközelebbRead only...
Aktív témák
- PayPal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Opel topik
- Milyen autót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Külpolitika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
- új állapotú Panasonic laptop: Intel Core i5 / 512Gb m.2 SSD / 8Gb Ram / Windows 11
- Eladó HP 250 G6 832A notebook 15,6" FHD/Core i5-7200M/8GB DDR4/ 256GB SSD/HUN bill
- Nintendo Switch Lite 256GB + tok , Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 19.0.1 Atmosphere, 3 hónap gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest