Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ájvé
veterán
válasz #48613632 #43253 üzenetére
Én viszont pont azt emeltem ki hogy sokkal nagyobb a célközönsége mint amit írtál. Azért írtam hogy Blockbuster, mivel nagyon széles célközönségnek készült, olyanoknak akik életükbe egy képregényt nem láttak, vagy soha nem olvastak/néztek hasonlót az új Marvel filmek előtt. Nem azért dönt nézettségi rekordokat mert olyan sok Marvel rajongó van a világon, azt is el tudom képzelni hogy fele csak beül hogy nézzen valamit, ezt reklámozzák orrba szájba akkor meg miért ne. Ahogy írtad nagypapád is elé ül megnézni, jót szórakozik rajta és ez a cél semmi több. A felépített branddel olyan széles közönséget sikerült megcélozni, hogy már réges régen nem csak rajongóknak szól ez az egész. Gyakorlatilag egy cirkusz lett belőle.